Stadion - Pagina 323 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 321 322 323 324 325 462
 Stadion 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
ik zou het thema "nieuw stadion" en "oplossing voor de K" los van mekaar zien. maar dat is mijn mening natuurlijk. de huidige nest huichelaars zal wel niet eeuwig de dienst uitmaken zeker.


23 Okt 2016, 20:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Totaal irrelevant aan onze stadionproblematiek maar toch noemenswaardig:

http://sporza.be/cm/sporza/zaal/volleybal/1.2635108

Citeer:
Asse-Lennik speelt vanavond zijn allerlaatste wedstrijd in zaal Molenbos in Zellik. Asse-Lennik zal zijn thuismatchen vanaf 1 november in een nieuw sportcentrum in Aalst spelen. Voorzitter Jan Luppens sluit niet uit dat de club van naam verandert.
Dat Asse-Lennik een andere zaal op het oog had is geen geheim. Zaal Molenbos langs de Brusselse ring in Zellik voldeed niet aan de normen voor Europees volleybal en was ook niet uitgerust voor televisie-uitzendingen.

De wedstrijd tegen Menen vanavond wordt meteen de allerlaatste match van Asse-Lennik in Zellik. "We verhuizen naar Aalst", kondigde voorzitter Jan Luppens aan voor de match. "Op 1 november wordt de zaal in dienst genomen. Het is een heel groot complex."

""In eerste instantie werden we gecontacteerd door Aalst of dit voor ons haalbaar was. Die stad wilde graag een topvolleybalclub hebben, terwijl wij nood hadden aan een nieuwe locatie. Er is meer dan twee maanden onderhandeld. We rekenen erop dat de supporters ons zullen volgen."

"Door onze Europese campagne was het financieel een zwaar seizoen, aangezien we onze thuismatchen in Antwerpen en Maaseik dienden te spelen. Dat was niet leuk. De nieuwe zaal biedt veel meer mogelijkheden. Er is een vrije hoogte van 12,5 meter, voor de Europese matchen heb je nu 9 meter nodig. In het Molenbos hebben we maar een hoogte van 7 meter."


Was er in Aalst zo een grote vraag naar een topvolleybalclub? Blijkbaar worden de liefhebbers van volleybal (en dat is zo te lezen het gros van Aalst) zomaar op hun wenken bediend met én een eersteklasse club én een locatie die zelfs aan de Europese normen voldoet.


24 Okt 2016, 9:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Davy schreef:
ik zou het thema "nieuw stadion" en "oplossing voor de K" los van mekaar zien. maar dat is mijn mening natuurlijk. de huidige nest huichelaars zal wel niet eeuwig de dienst uitmaken zeker.

---

De twee thema's "nieuw stadion"en "oplossing K"; kan je inderdaad los van elkaar zien.
Maar ELKE oplossing die er gezocht wordt voor de infrastructuur van Eendracht Aalst ligt altijd ontzettend moeilijk bij de Aalsterse politiek....zelfs als goedkope oplossingen worden voorgesteld.
- Ondanks bewijzen dat een voetbalclub in een stad als Aalst, de eerste klasse én zelfs Europees voetbal sportief aankan.
- Ondanks bewijzen dat Eendracht haar beheersklungelaars buiten gooit, als het fout loopt.
En er effectief gewerkt wordt aan een gezonde financiële heropstanding.
Mét een nieuw bekwaam bestuur, en een toch befaamd supporterspotentieel.

"ZIENAA" heeft gelijk : het voetbal in Aalst wordt stiefmoederlijk behandeld. En andere sporten zoals Volleybal (en basketbal) worden dan wél gesympatiseerd.
Er is gewoon ONWIL naar het voetbal , dat toch de meest populaire sport is onder de Belgische bevolking.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


24 Okt 2016, 9:39
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Stadion
Het is nu eenmaal zo dat de elite (of zij die denken de elite te zijn) liever geassocieerd wordt met een witteboordensport zoals basketbal of volleybal. Voetbal, voornamelijk op lager niveau dan, is een sport van en voor het plebs... en maar goed ook.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


24 Okt 2016, 10:06
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Stadion
Wie vandaag de dag nog de maatschappelijk-economisch-sociale voordelen van het voetbal en van een voetbalclub als ambassadeur voor een stad ontkent is ziende blind. Het Aalsterse gemeentebestuur heeft een geleidehond nodig.


24 Okt 2016, 10:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Stadion
Zienaa schreef:
Totaal irrelevant aan onze stadionproblematiek maar toch noemenswaardig:

http://sporza.be/cm/sporza/zaal/volleybal/1.2635108

Citeer:
Asse-Lennik speelt vanavond zijn allerlaatste wedstrijd in zaal Molenbos in Zellik. Asse-Lennik zal zijn thuismatchen vanaf 1 november in een nieuw sportcentrum in Aalst spelen. Voorzitter Jan Luppens sluit niet uit dat de club van naam verandert.
Dat Asse-Lennik een andere zaal op het oog had is geen geheim. Zaal Molenbos langs de Brusselse ring in Zellik voldeed niet aan de normen voor Europees volleybal en was ook niet uitgerust voor televisie-uitzendingen.

De wedstrijd tegen Menen vanavond wordt meteen de allerlaatste match van Asse-Lennik in Zellik. "We verhuizen naar Aalst", kondigde voorzitter Jan Luppens aan voor de match. "Op 1 november wordt de zaal in dienst genomen. Het is een heel groot complex."

""In eerste instantie werden we gecontacteerd door Aalst of dit voor ons haalbaar was. Die stad wilde graag een topvolleybalclub hebben, terwijl wij nood hadden aan een nieuwe locatie. Er is meer dan twee maanden onderhandeld. We rekenen erop dat de supporters ons zullen volgen."

"Door onze Europese campagne was het financieel een zwaar seizoen, aangezien we onze thuismatchen in Antwerpen en Maaseik dienden te spelen. Dat was niet leuk. De nieuwe zaal biedt veel meer mogelijkheden. Er is een vrije hoogte van 12,5 meter, voor de Europese matchen heb je nu 9 meter nodig. In het Molenbos hebben we maar een hoogte van 7 meter."


Was er in Aalst zo een grote vraag naar een topvolleybalclub? Blijkbaar worden de liefhebbers van volleybal (en dat is zo te lezen het gros van Aalst) zomaar op hun wenken bediend met én een eersteklasse club én een locatie die zelfs aan de Europese normen voldoet.


Gewoon Ilse Uyttersprot, zelf volleybalster, die haar natte droom heeft gerealiseerd, niet meer of niet minder. Zes jaar burgemeester en bijna zes jaar schepen van sport. Resultaat: Eendracht heeft nog een ruïne van wat ooit een stadion was, den Okapi heeft ook nog niks MAAR er is wel een nieuwe top-volleybalclub. Joepie! En maar foto'tjes trekken vanop Anderlecht :EA:


24 Okt 2016, 12:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Stadion
Dat in een stad als Aalst maar weinig gerealiseerd wordt, of alles extreem lang duurt, is algemeen geweten. Hoe lang praten ze al niet over het crematorium, basket of evenementenzaal,.. Het zal met het nieuwe stadion van den eendracht niet anders zijn. Maar toch denk (hoop) ik dat dit er ooit wel zal komen. Alleen is de vraag wanneer.. Als het bestuur merkt dat de situatie, ondanks hun aandringen, uitzichtloos blijft, kunnen ze inderdaad eens informeren bij andere gemeenten (bv Erpe-Mere langs den Oudenaardsesteenweg zou ook mooie locatie zijn). Nu al alle bruggen met het stadsbestuur opblazen,zou ik zeker niet doen.
Dat dit voorstel niet wildenthousiast ontvangen werd, kan ik ergens ook wel plaatsen.
De vraag om een nieuwe tribune/aanpassing bestaande kwam niet eens vanuit ons bestuur maar van 1 politieker die een voorstel lanceert op vraag van supporters. Pas op, ik juich dit ten zeerste toe. Een eerste stap is alvast gezet, ik denk dat nu ons clubbestuur intern wat meer druk moet uitoefenen op het stadsbestuur zodat we iets kunnen doen aan die lelijke tent.


24 Okt 2016, 12:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
ajoin_bart schreef:
Dat in een stad als Aalst maar weinig gerealiseerd wordt, of alles extreem lang duurt, is algemeen geweten. Hoe lang praten ze al niet over het crematorium, basket of evenementenzaal,.. Het zal met het nieuwe stadion van den eendracht niet anders zijn. Maar toch denk (hoop) ik dat dit er ooit wel zal komen. Alleen is de vraag wanneer.. Als het bestuur merkt dat de situatie, ondanks hun aandringen, uitzichtloos blijft, kunnen ze inderdaad eens informeren bij andere gemeenten (bv Erpe-Mere langs den Oudenaardsesteenweg zou ook mooie locatie zijn). Nu al alle bruggen met het stadsbestuur opblazen,zou ik zeker niet doen.
Dat dit voorstel niet wildenthousiast ontvangen werd, kan ik ergens ook wel plaatsen.
De vraag om een nieuwe tribune/aanpassing bestaande kwam niet eens vanuit ons bestuur maar van 1 politieker die een voorstel lanceert op vraag van supporters. Pas op, ik juich dit ten zeerste toe. Een eerste stap is alvast gezet, ik denk dat nu ons clubbestuur intern wat meer druk moet uitoefenen op het stadsbestuur zodat we iets kunnen doen aan die lelijke tent.

---
Zoals onze voorzitter PLJ zélf al heeft verkondigt is zijn allergrootste en eerste bezorgdheid, het financieel plan om "de put" te delven en het sportieve plan, om zo snel mogelijk eveneens uit die put te klauteren. Het stadion vindt hijzelf ook zeer belangrijk, ... maar nu niet ogenblikkelijk.
Ik heb écht blindelings vertrouwen onze voorzitter, PLJ.
Omdat hij intelligent is, en héél goed weet wat hij doet. En dat hij zeker een A-plan en een B-plan in het achterhoofd heeft, - voor wat het stadion betreft. En hij laat -terecht- niet in zijn kaarten kijken....
Alhoewel het stadsbestuur momenteel nog geen grijntje medewerking verleent omtrent het stadion; heb ik toch een heel goed gevoel met ons EA-bestuur.
Laat gerust PLJ (op termijn) , zijn goesting doen, en laat het stadsbestuur in hun eigen voet schieten, als zij dat zo willen... de politieke traantjes zullen achteraf dan wel vloeien....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


24 Okt 2016, 16:24
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: Stadion
ajoin_bart schreef:
Dat in een stad als Aalst maar weinig gerealiseerd wordt, of alles extreem lang duurt, is algemeen geweten. Hoe lang praten ze al niet over het crematorium, basket of evenementenzaal,.. Het zal met het nieuwe stadion van den eendracht niet anders zijn. Maar toch denk (hoop) ik dat dit er ooit wel zal komen. Alleen is de vraag wanneer.. Als het bestuur merkt dat de situatie, ondanks hun aandringen, uitzichtloos blijft, kunnen ze inderdaad eens informeren bij andere gemeenten (bv Erpe-Mere langs den Oudenaardsesteenweg zou ook mooie locatie zijn). Nu al alle bruggen met het stadsbestuur opblazen,zou ik zeker niet doen.
Dat dit voorstel niet wildenthousiast ontvangen werd, kan ik ergens ook wel plaatsen.
De vraag om een nieuwe tribune/aanpassing bestaande kwam niet eens vanuit ons bestuur maar van 1 politieker die een voorstel lanceert op vraag van supporters. Pas op, ik juich dit ten zeerste toe. Een eerste stap is alvast gezet, ik denk dat nu ons clubbestuur intern wat meer druk moet uitoefenen op het stadsbestuur zodat we iets kunnen doen aan die lelijke tent.


Ons bestuur is goed bezig op financieel en sportief vlak maar wat betreft het infrastructurele zijn ze even slecht bezig als hun voorgangers.

De problematiek van het huidige stadion als 'niet prioritair' bestempelen nudat de grootste financiële nest is opgekuist én het sportieve luik ook op een lager pitje drait, vind ik getuigen van slecht bestuur.

betere infrastructuur = meer sfeer = meer volk = meer inkomsten. Dat zou iemand als PLJ toch ook moeten weten, zakenman zijnde.

Den bal is aa n't rollen gebracht, nu moeten ze erop sjotten verdomme tot als de politiekers met hunne rug tegen 't doel geplakt staan. En dan moeten ze kleur bekennen: is er toekomst voor 't voetbal in Aalst, en zo ja, op welke termijn? Of zijn ze den iendracht liever kwijt dan rijk?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


24 Okt 2016, 17:17
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Stadion
Timoilsjt schreef:
ajoin_bart schreef:
Dat in een stad als Aalst maar weinig gerealiseerd wordt, of alles extreem lang duurt, is algemeen geweten. Hoe lang praten ze al niet over het crematorium, basket of evenementenzaal,.. Het zal met het nieuwe stadion van den eendracht niet anders zijn. Maar toch denk (hoop) ik dat dit er ooit wel zal komen. Alleen is de vraag wanneer.. Als het bestuur merkt dat de situatie, ondanks hun aandringen, uitzichtloos blijft, kunnen ze inderdaad eens informeren bij andere gemeenten (bv Erpe-Mere langs den Oudenaardsesteenweg zou ook mooie locatie zijn). Nu al alle bruggen met het stadsbestuur opblazen,zou ik zeker niet doen.
Dat dit voorstel niet wildenthousiast ontvangen werd, kan ik ergens ook wel plaatsen.
De vraag om een nieuwe tribune/aanpassing bestaande kwam niet eens vanuit ons bestuur maar van 1 politieker die een voorstel lanceert op vraag van supporters. Pas op, ik juich dit ten zeerste toe. Een eerste stap is alvast gezet, ik denk dat nu ons clubbestuur intern wat meer druk moet uitoefenen op het stadsbestuur zodat we iets kunnen doen aan die lelijke tent.


Ons bestuur is goed bezig op financieel en sportief vlak maar wat betreft het infrastructurele zijn ze even slecht bezig als hun voorgangers.

De problematiek van het huidige stadion als 'niet prioritair' bestempelen nudat de grootste financiële nest is opgekuist én het sportieve luik ook op een lager pitje drait, vind ik getuigen van slecht bestuur.

betere infrastructuur = meer sfeer = meer volk = meer inkomsten. Dat zou iemand als PLJ toch ook moeten weten, zakenman zijnde.

Den bal is aa n't rollen gebracht, nu moeten ze erop sjotten verdomme tot als de politiekers met hunne rug tegen 't doel geplakt staan. En dan moeten ze kleur bekennen: is er toekomst voor 't voetbal in Aalst, en zo ja, op welke termijn? Of zijn ze den iendracht liever kwijt dan rijk?


Ik heb gisteren de match gevolgd vanuit de K tribune dicht tegen de J -kant, jongens het is daar een puinhoop rondom u, triestig zicht de verloederde toestand van het stadion, het doet echt pijn aan 't hart om dit te zien.
Spijtig maar in dergelijke omstandigheden zal het bijna onmogelijk worden om meer volk naar het PC-stadion te lokken.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Okt 2016, 17:42
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Stadion
Timoilsjt schreef:
ajoin_bart schreef:
Dat in een stad als Aalst maar weinig gerealiseerd wordt, of alles extreem lang duurt, is algemeen geweten. Hoe lang praten ze al niet over het crematorium, basket of evenementenzaal,.. Het zal met het nieuwe stadion van den eendracht niet anders zijn. Maar toch denk (hoop) ik dat dit er ooit wel zal komen. Alleen is de vraag wanneer.. Als het bestuur merkt dat de situatie, ondanks hun aandringen, uitzichtloos blijft, kunnen ze inderdaad eens informeren bij andere gemeenten (bv Erpe-Mere langs den Oudenaardsesteenweg zou ook mooie locatie zijn). Nu al alle bruggen met het stadsbestuur opblazen,zou ik zeker niet doen.
Dat dit voorstel niet wildenthousiast ontvangen werd, kan ik ergens ook wel plaatsen.
De vraag om een nieuwe tribune/aanpassing bestaande kwam niet eens vanuit ons bestuur maar van 1 politieker die een voorstel lanceert op vraag van supporters. Pas op, ik juich dit ten zeerste toe. Een eerste stap is alvast gezet, ik denk dat nu ons clubbestuur intern wat meer druk moet uitoefenen op het stadsbestuur zodat we iets kunnen doen aan die lelijke tent.


Ons bestuur is goed bezig op financieel en sportief vlak maar wat betreft het infrastructurele zijn ze even slecht bezig als hun voorgangers.

De problematiek van het huidige stadion als 'niet prioritair' bestempelen nudat de grootste financiële nest is opgekuist én het sportieve luik ook op een lager pitje drait, vind ik getuigen van slecht bestuur.

betere infrastructuur = meer sfeer = meer volk = meer inkomsten. Dat zou iemand als PLJ toch ook moeten weten, zakenman zijnde.

Den bal is aa n't rollen gebracht, nu moeten ze erop sjotten verdomme tot als de politiekers met hunne rug tegen 't doel geplakt staan. En dan moeten ze kleur bekennen: is er toekomst voor 't voetbal in Aalst, en zo ja, op welke termijn? Of zijn ze den iendracht liever kwijt dan rijk?


Bewonderenswaardig jouw pleidooi voor betere infrastructuur. Ik wou dat ik het ook kon.

Ik wil de pret niet drukken, maar op welke basis kunnen wij betere infrastructuur claimen? Middenmoot/subtop in tweede amateurliga. 1500 supporters, op verplaatsing een 150-tal.

Versta me niet verkeerd, ik zou ook op een beter stoeltje willen zitten, maar ik vrees dat dergelijke miljoeneninvestering gewoon niet realistisch is, hoe spijtig dat dat ook is.

En ons bestuur is een half jaar goed bezig, op basis daarvan gaat een stadsbestuur ook niet veranderen denk ik. Ik vrees dat we de boot twee jaar geleden definitief gemist hebben.

Bekijk onze geschiedenis de laatste 12 jaar, en je hebt geen poot om op te staan.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


24 Okt 2016, 19:12
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Stadion
El Corredor (Light) schreef:
Bewonderenswaardig jouw pleidooi voor betere infrastructuur. Ik wou dat ik het ook kon.

Ik wil de pret niet drukken, maar op welke basis kunnen wij betere infrastructuur claimen? Middenmoot/subtop in tweede amateurliga. 1500 supporters, op verplaatsing een 150-tal.

Versta me niet verkeerd, ik zou ook op een beter stoeltje willen zitten, maar ik vrees dat dergelijke miljoeneninvestering gewoon niet realistisch is, hoe spijtig dat dat ook is.

En ons bestuur is een half jaar goed bezig, op basis daarvan gaat een stadsbestuur ook niet veranderen denk ik. Ik vrees dat we de boot twee jaar geleden definitief gemist hebben.

Bekijk onze geschiedenis de laatste 12 jaar, en je hebt geen poot om op te staan.

Ik geef je gelijk dat je nu nog niet over een nieuw stadion moet komen aandraven bij het stadsbestuur.
Daarvoor zal je eerst minstens top in een hogere reeks moeten spelen met nog meer supporters, en zal ons clubbestuur nog meer vertrouwen moeten genieten binnen het stadsbestuur.

Maar net daarom begrijp ik de aanvankelijke vraag om aan de huidige staantribune iets te doen.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat bijvoorbeeld die sfeertribune van Waregem een miljoenenoperatie is.
Ik denk dat we nog meerdere seizoenen aan de bredestraat zullen spelen, vandaar dat ik een verbetering of nieuwe (relatief goedkope) staantribune eerder een goede investering zou vinden die opnieuw een boost kan geven aan onze club.

Anderzijds bouw je geen nieuw stadion op 1 2 3. Kijk maar naar hoe lang Gent er op gewacht heeft, of het nieuwe stadion op parking C,.. Hopelijk beseft het stadsbestuur dit toch ook en blijven ze meedenken aan een geschikte grond voor dit project.


24 Okt 2016, 20:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Stadion
Je noemt hier natuurlijk elementen op die een miljoeneninvestering van de stad vergen...

Eremodegem decable gemist ?
De club fouten, maar wat met vertegenwoordigers van de stad?
Politiek op dat vlak toch wel zeer stil geweest, niet ?

_________________
If you never try, you'll never know


24 Okt 2016, 20:52
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
Bram schreef:
Je noemt hier natuurlijk elementen op die een miljoeneninvestering van de stad vergen...

Eremodegem decable gemist ?
De club fouten, maar wat met vertegenwoordigers van de stad?
Politiek op dat vlak toch wel zeer stil geweest, niet ?


het interesseert hen gewoon niet. mocht lejuste niet met de centen gekomen zijn om de her/doorstart te maken, dan hadden ze niet eens met tegenzin gewoon staan toekijken hoe de club definitief kapot ging. dat is mijn rotsvaste overtuiging.


24 Okt 2016, 21:11
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Stadion
Davy schreef:
Bram schreef:
Je noemt hier natuurlijk elementen op die een miljoeneninvestering van de stad vergen...

Eremodegem decable gemist ?
De club fouten, maar wat met vertegenwoordigers van de stad?
Politiek op dat vlak toch wel zeer stil geweest, niet ?


het interesseert hen gewoon niet. mocht lejuste niet met de centen gekomen zijn om de her/doorstart te maken, dan hadden ze niet eens met tegenzin gewoon staan toekijken hoe de club definitief kapot ging. dat is mijn rotsvaste overtuiging.


De waarheid en niets anders dan de waarheid! :(

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Okt 2016, 8:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 321 322 323 324 325 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 107 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst