Stadion - Pagina 357 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 355 356 357 358 359 462
 Stadion 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
Petroe69 schreef:
Davy schreef:
tzal wel 1200 zijn zeker, als ze dat zo op de site zetten. qua capaciteit weet ik niet of dat veel meer moet zijn. tis nu niet dat we vorig jaar in competitie vlot aan 3000 toeschouwers geraakten he. de andere tribunes zijn er ook nog


1200 plaatsen op de tribune zelf, er zal ook nog plaats zijn links en rechts naast de nieuwe tribune he, vooraan aan de boarding, want de tribune gaat niet de volledige lengte van het terrein innemen.

Wat gaan ze met de bezoekerstent doen ? Ook weg hopelijk, en alle bezoekers voortaan in de Europatribune. Dan kan je gans de lengte voor de thuissups voorbehouden.


Het bezoekerstentje is volgens Van Aken afgekeurd en mag niet meer gebruikt worden,dat zal mee naar het stedelijke containerpark mogen :)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


24 Jun 2017, 13:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef:
Het bezoekerstentje is volgens Van Aken afgekeurd en mag niet meer gebruikt worden,dat zal mee naar het stedelijke containerpark mogen :)

:plat:

soit, we zullen er maar niet veel dieper meer op ingaan

_________________
If you never try, you'll never know


24 Jun 2017, 14:52
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef:
Petroe69 schreef:
Davy schreef:
tzal wel 1200 zijn zeker, als ze dat zo op de site zetten. qua capaciteit weet ik niet of dat veel meer moet zijn. tis nu niet dat we vorig jaar in competitie vlot aan 3000 toeschouwers geraakten he. de andere tribunes zijn er ook nog


1200 plaatsen op de tribune zelf, er zal ook nog plaats zijn links en rechts naast de nieuwe tribune he, vooraan aan de boarding, want de tribune gaat niet de volledige lengte van het terrein innemen.

Wat gaan ze met de bezoekerstent doen ? Ook weg hopelijk, en alle bezoekers voortaan in de Europatribune. Dan kan je gans de lengte voor de thuissups voorbehouden.


Het bezoekerstentje is volgens Van Aken afgekeurd en mag niet meer gebruikt worden,dat zal mee naar het stedelijke containerpark mogen :)


Dan kan de nieuwe K volledig centraal worden gezet.


24 Jun 2017, 15:02
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5517
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Stadion
Het is een krot, maar zouden ze van die tent niks meer kunnen krijgen? 3 of 4 jaar terug toch 200.000 voor betaald. Alles wat ze ervoor kunnen krijgen is beter dan niks. Al is het maar 20.000. Of heeft t stad hier nog plannen mee?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


24 Jun 2017, 15:30
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
ik denk wel dat stad aalst eigenaar is van dit "bouwwerk". dus dat zij en zij alleen iets recupereren als ze dat ooit verkocht krijgen.


24 Jun 2017, 16:11
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5517
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Stadion
Davy schreef:
ik denk wel dat stad aalst eigenaar is van dit "bouwwerk". dus dat zij en zij alleen iets recupereren als ze dat ooit verkocht krijgen.


Zouden dan toch een geste mogen doen, aangezien de club nu toch meer dan zijn deel betaalt.


24 Jun 2017, 16:57
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Stadion
iendrachter schreef:
Er is op de laatste supportersvergadering door PLJ gezegd dat bij een eventuele aankoop van de ZW tribune ook direct werk ging gemaakt worden van de renovatie van de europatribune, iemand van de vzw die hierover iets meer weet of dit nog doorgaat? Mss zijn dat de kosten waarover Uyttersprot nog sprak die nog gingen gebeuren aan het stadion? Eerst hoor je een tijd geleden dat de europatribune in slechte staat is en er zelf instortingsgevaar is, en enkele weken nadien staan daar gewoon terug bezoekers in :crazy: .
Zelfde met die tent voor de bezoekers die zou afgekeurd zijn, en ze is nog ni gebruikt :lol:
Alliejn in Oilsjt zeker....



Ik denk dat het eerder over dat insijpelingsprobleem ging BOVEN in de Europatribune, maar dat onder in de tribune niet echt problemen waren!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


25 Jun 2017, 13:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Stadion
iendrachter schreef:
Er is op de laatste supportersvergadering door PLJ gezegd dat bij een eventuele aankoop van de ZW tribune ook direct werk ging gemaakt worden van de renovatie van de europatribune, iemand van de vzw die hierover iets meer weet of dit nog doorgaat? Mss zijn dat de kosten waarover Uyttersprot nog sprak die nog gingen gebeuren aan het stadion? Eerst hoor je een tijd geleden dat de europatribune in slechte staat is en er zelf instortingsgevaar is, en enkele weken nadien staan daar gewoon terug bezoekers in :crazy: .
Zelfde met die tent voor de bezoekers die zou afgekeurd zijn, en ze is nog ni gebruikt :lol:
Alliejn in Oilsjt zeker....


Ilse Uyttersprot
“Naast de jaarlijkse subsidies en logistieke steun investeert de stad dit jaar 154.300 euro in het Zandbergcomplex en 45.500 euro in het stadion”.

En wat gaan ze allemaal doen op de zandberg ?154 000 euro amai.


25 Jun 2017, 13:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
Douches en sanitair onder handen nemen dacht ik? In da gebouw waar de dames zitten zou het ook binnen regenen..

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


25 Jun 2017, 13:46
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2960
Bericht Re: Stadion
fromfathertoson schreef:
Hoe zit dat dan met onze partytent ? Niet dat ik er moeilijk afscheid van kan nemen maar misschien kan een deel ervan gebruikt worden om naast de nieuwe te plaatsen. Op die manier kan je de nieuwe tribune centraal plaatsen, het bezoekersvak laten staan en rechts van de nieuwe een deel partytent plaatsen, zo gebruik je de hele lengte van het veld en trek je de maximumcapaciteit van het stadion op.

Indien deze geplitst kan worden kan je het overige deel ervan steeds kwijt op de zandberg bijvoorbeeld, of kan stad Aalst dit kleinere deel gebruiken voor evenementen. Stof tot nadenken.


(y)
Er zou niets zo erg zijn als de nieuwe tribune in 't midden en links en rechts een open gat van 35m. Bezoekerstent laten staan en vullen met spandoeken en/of sponsordoeken.

Maar, die tent is eigendom van 't stad dus op dat vlak ligt beslissing bij hun.
Als tenten allemaal weggaan, kan je net als bij ZW links en rechts panelen plaatsen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


25 Jun 2017, 16:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 846
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
alé kzen content da'k Ilse wat bestookt heb met mails. Dacht continu tijdens dat ik die schreef: "Kalf, wa zitte uwen tijd hiermee te verdoeng. Der ga toch niks nimmer aan veranderen"

Alle beetjes helpen zeker om uiteindelijk de portemonnee te doen openen. En nu Denjerbrol wegblazen.


26 Jun 2017, 15:19
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadion
hansken schreef:
jammen schreef:
Iemand een idee hoe de nieuwe grasmat er momenteel bijligt?


Kzal flees na mij werk is gaan zien ;)


En? Of zedde nog ont weirken? :D ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


26 Jun 2017, 17:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
jammen schreef:
hansken schreef:
jammen schreef:
Iemand een idee hoe de nieuwe grasmat er momenteel bijligt?


Kzal flees na mij werk is gaan zien ;)


En? Of zedde nog ont weirken? :D ;)


Haha neeje, tveld ziet er prachtig groen uit... Volgens mij hebben ze hun niet gehouden aan dat sproeiverbod ;-)

Maar of het effectief biljartvlak is, dat weet ik niet. Ik zou dervoor is nen bal over 20-30 meter moeten kunnen inspelen. Maar ik wil da plein nu nog ni opgaan, anders zal het mijn fout nog zijn als het weer slecht ligt :D

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


26 Jun 2017, 21:31
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadion
hansken schreef:
jammen schreef:
hansken schreef:

Kzal flees na mij werk is gaan zien ;)


En? Of zedde nog ont weirken? :D ;)


Haha neeje, tveld ziet er prachtig groen uit... Volgens mij hebben ze hun niet gehouden aan dat sproeiverbod ;-)

Maar of het effectief biljartvlak is, dat weet ik niet. Ik zou dervoor is nen bal over 20-30 meter moeten kunnen inspelen. Maar ik wil da plein nu nog ni opgaan, anders zal het mijn fout nog zijn als het weer slecht ligt :D


Ze zullen zelf wel al getest hebben zeker of dat de bal rolt of botst, soit afwachten totdat we het zelf ook zien.

_________________
oilsjt, goi alien...


27 Jun 2017, 10:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
jammen schreef:
hansken schreef:
jammen schreef:

En? Of zedde nog ont weirken? :D ;)


Haha neeje, tveld ziet er prachtig groen uit... Volgens mij hebben ze hun niet gehouden aan dat sproeiverbod ;-)

Maar of het effectief biljartvlak is, dat weet ik niet. Ik zou dervoor is nen bal over 20-30 meter moeten kunnen inspelen. Maar ik wil da plein nu nog ni opgaan, anders zal het mijn fout nog zijn als het weer slecht ligt :D


Ze zullen zelf wel al getest hebben zeker of dat de bal rolt of botst, soit afwachten totdat we het zelf ook zien.

--
Foei ! Zo milieubelastend, om te sproeien met verspillend leidingwater! Dat moet gebeuren met een handgieterken en regenwater ! Op straffe van geldboete voor de club !
Dixit : Vlaams CD&V minister Schauvliege.
Misschien dit stadionprobleem voorleggen aan ..de taskforce ...Om te bemiddelen bij de minister? ... :D :D :plat:

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


27 Jun 2017, 10:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 355 356 357 358 359 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst