Stadion - Pagina 346 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 344 345 346 347 348 462
 Stadion 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2862
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Stadion
Zonet terug van de commissie sport.
Aankoopprijs tribune stond op 98.000 euro
Afbraak tenten, transport en montage tribune ZW ongeveer 70.000 euro.
De stad wil niet aankopen.
"niet voldoende budget :plat: "
Enkel SD&P , VB, VLD waren Pro, er werd zelfs voorgesteld aan te kopen, en eventueel
Het huurgeld op te trekken.
Men begrijpt maar niet dat die tenten de toeschouwers wegjaagt.
Wel opvallend stil bij de 4 nv-a -ers in die commissie. Echt jammer van de weinige steun.


15 Jun 2017, 22:41
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
Ronduit Degoutant, hoeveel heeft men weer betaald voor die partytent die er nu staat? Dat was dan wel een kwalitatieve oplossing of wat?

Het stad had van in het begin een dergelijke tribune moeten plaatsen, bende sukkelaars.


16 Jun 2017, 5:36
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Wanneer gaat die huldiging door??
Het zou toch mooi zijn om, net zoals enkele jaren terug, er met een hele bende kabaal te gaan maken. Daar springt de media maar al te graag op... We mogen niet vergeten dat het een verkiezingsjaar is he! Dat moeten we echt wel uitbuiten.

_________________
Anti fusieclub!


16 Jun 2017, 6:48
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4921
Bericht Re: Stadion
Schotteproject: sportzalen met zelfs een zaal voor een club van buiten Aalst
DuParcproject: sportzalen
Tragelproject: opnieuw sportzalen
Ja je kan maar een conclusie trekken Voetbal is geen sport in Aalst!
Dit is om doodziek van te worden, wat een bende hypocrieten, tijd voor actie! :x

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Jun 2017, 7:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1914
Bericht Re: Stadion
edit

_________________
may the FORCE be with you.


16 Jun 2017, 8:05
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2862
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Stadion
Beste allen,

Omwille van budgettaire reden , zal ik niet aanwezig zijn op deze receptie.

Ik ben Iendrachter al 50 jaar lang, in goede en vooral slechte tijden en heb
echt geen nood aan show.

Mijn pint(en) betaal ik liever zelf.

Dank voor begrip,

Johan van Nieuwenhove
Raadslid


16 Jun 2017, 8:53

Lid geworden op: 09 Mei 2015, 11:16
Berichten: 7
Bericht Re: Stadion
Als de bende van Dosje(N.iet V.oor A.alst) met Toerensprot (C.ut D.omme V.rouwen) op kop 6 maanden van hun mandaten en zitpenningengeld laten vallen kan men direct een gloednieuw stadion zetten voor 20 000 man. Het zal wel niet gaan in Aalst, want ze hebben geen grond willen vinden na 5 jaar wegkijken. Hoog
tijd om naar een buurgemeente te trekken.
Groetjes in het kieshokje


16 Jun 2017, 9:01
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: Stadion
jowwan schreef:
Beste allen,

Omwille van budgettaire reden , zal ik niet aanwezig zijn op deze receptie.

Ik ben Iendrachter al 50 jaar lang, in goede en vooral slechte tijden en heb
echt geen nood aan show.

Mijn pint(en) betaal ik liever zelf.

Dank voor begrip,

Johan van Nieuwenhove
Raadslid

(y)


16 Jun 2017, 9:11
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Stadion
jowwan schreef:
Zonet terug van de commissie sport.
Aankoopprijs tribune stond op 98.000 euro
Afbraak tenten, transport en montage tribune ZW ongeveer 70.000 euro.
De stad wil niet aankopen.
"niet voldoende budget :plat: "
Enkel SD&P , VB, VLD waren Pro, er werd zelfs voorgesteld aan te kopen, en eventueel
Het huurgeld op te trekken.
Men begrijpt maar niet dat die tenten de toeschouwers wegjaagt.
Wel opvallend stil bij de 4 nv-a -ers in die commissie. Echt jammer van de weinige steun.



Laten we het concreet houden;

De 4 N-VA'ers die niet gereageerd hebben, waaronder minstens ene zogenaamde 'iendrachter':

Matthias De Ridder (n-va)
Iwein Quintelier (n-va)
Ignace Verhaegen (n-va)
Kristof Devos (n-va)

De 3 andere commissieleden die niet geïnteresseerd zijn in een nieuwe tijdelijke tribune:

Paul Stockman (cd&v)
Bart Van Lysebeth (cd&v)
Fatma Yildiz (groen)

Tja, 7 tegenstemmen op 12, kan tellen voor een commissie 'sport'...


16 Jun 2017, 9:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2303
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Timoilsjt schreef:

5000 plaatsen voor top-events is eigenlijk nog steeds te weinig. De langste nacht trok het dubbel, vroeger...

Die klojo 's van politiekers verwijzen verder naar hun project 'kaaien' met de Dender als rode draad. Weer een duidelijke blijk van onkunde van de Aalsterse politici om een dure studie uit te schrijven en een mega project aan den burger voor te stellen, terwijl ze op geen enkel moment contact hebben opgenomen met de eigenaar/beheerder van den Dender... Als die "nee" zegt tegen hun ideeën, is heel die dure studie voor niets geweest... Goe bezig Oilsjterse politici!!!


Dat is eigenlijk nog altijd niet de vervanger voor de Keizershallen. Zo een zaal is goed om optredens van Clouseau in te organiseren, maar voor echte grote evenementen zal die zaal nog steeds te kort komen.


16 Jun 2017, 9:31
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Stadion
Benieuwd naar wat ons bestuur gaat doen...

Een investering van 150.000 eur zou in feite niet onoverkomelijk mogen zijn, gezien de uitgesproken ambities en gezien het streven naar een 'community club'. Als je nu als bestuur zélf een inspanning doet voor die tribune, bouw je voort op de positieve vibes van het voorbije seizoen.

Dosje houdt ni van 'tijdelijke oplossingen', maar voorziet op geen enkele manier 'definitieve oplossingen'. Het EA-bestuur zal dus zélf - al dan niet via sponsors of OHL-afvalligen - met financiële middelen moeten komen om het PC-stadion comfortabel(er) te maken.

Als dit financieel onhaalbaar is, vraag ik mij wel af wat we in 1B willen gaan doen... 150.000 eur is daar tekengeld...

Dus, EA-bestuur: 1) koop die tribune zelf, 2) laat een nieuwe, definitieve tribune ontwerpen en plaatsen (zie tribune 1 van Antwerp, bv. via recht van opstal) en zet die mobiele dan binnen x aantal jaar op de Zandberg...

Ale, t'is maar een denkpiste hé :D

Blijven wachten op stad Aalst is geen optie. En uitwijken naar één of andere buurgemeente voor mij ook niet echt...EA speelt toch in Aalst, zeker... of gaan we een 'Asse-Lennik'ske' doen (maar dan mét behoud van naam)?


Laatst gewijzigd door allesaaneen op 16 Jun 2017, 9:58, 2 keer totaal gewijzigd.



16 Jun 2017, 9:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2303
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Eigenlijk zou dit de club moeten motiveren om zo snel mogelijk de poort naar eerste klasse open te breken. Dit kunnen we enkel bekomen door er volop voor te gaan als 12e man.

De dag dat de club effectief zou kunnen promoveren naar 1A, maar geen licentie krijgt omdat het geen stadion heeft, dan mogen alle registers en beerputten eens opengetrokken worden.


16 Jun 2017, 9:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1914
Bericht Re: Stadion
Zienaa schreef:
Eigenlijk zou dit de club moeten motiveren om zo snel mogelijk de poort naar eerste klasse open te breken. Dit kunnen we enkel bekomen door er volop voor te gaan als 12e man.

De dag dat de club effectief zou kunnen promoveren naar 1A, maar geen licentie krijgt omdat het geen stadion heeft, dan mogen alle registers en beerputten eens opengetrokken worden.


we raken niet in 1B (licentie) met dit stadion hoor. sommige van bovenvermelde namen kon je denken, anderen zijn blijkbaar tweezakken. ik hoop dat er met de verkiezingen een paar poepemeppen krijgen...

_________________
may the FORCE be with you.


16 Jun 2017, 9:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13162
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Stadion
Lol, van zodra Ilse daar liet verstaan "het heeft geen zin om een schuldige aan te wijzen, de beslissing is collegiaal genomen" wist ik al dat het stemmen zowat verlopen zou zijn gelijk hierboven aangegeven. Ook dat is een hypocriete uitspraak extra om bij te schrijven op die haar conto.

Voor niets beschaamd is dat volk

_________________
If you never try, you'll never know


16 Jun 2017, 10:53
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2968
Bericht Re: Stadion
allesaaneen schreef:
Benieuwd naar wat ons bestuur gaat doen...

Een investering van 150.000 eur zou in feite niet onoverkomelijk mogen zijn, gezien de uitgesproken ambities en gezien het streven naar een 'community club'. Als je nu als bestuur zélf een inspanning doet voor die tribune, bouw je voort op de positieve vibes van het voorbije seizoen.

Dosje houdt ni van 'tijdelijke oplossingen', maar voorziet op geen enkele manier 'definitieve oplossingen'. Het EA-bestuur zal dus zélf - al dan niet via sponsors of OHL-afvalligen - met financiële middelen moeten komen om het PC-stadion comfortabel(er) te maken.

Als dit financieel onhaalbaar is, vraag ik mij wel af wat we in 1B willen gaan doen... 150.000 eur is daar tekengeld...

Dus, EA-bestuur: 1) koop die tribune zelf, 2) laat een nieuwe, definitieve tribune ontwerpen en plaatsen (zie tribune 1 van Antwerp, bv. via recht van opstal) en zet die mobiele dan binnen x aantal jaar op de Zandberg...

Ale, t'is maar een denkpiste hé :D

Blijven wachten op stad Aalst is geen optie. En uitwijken naar één of andere buurgemeente voor mij ook niet echt...EA speelt toch in Aalst, zeker... of gaan we een 'Asse-Lennik'ske' doen (maar dan mét behoud van naam)?


(y)
Ons clubbestuur heeft dankzij de eindronde heel veel extra inkomsten gegenereerd, waar ze niet op gerekend hadden. Ook de match tegen Genk was een onverwachte financiele meevaller. Dus als club kan je zeker het deel waarvoor je rekende op de stad, zelf betalen.

De positieve vibe van de promotie kan U in combinatie met de tribune extra abo s opleveren.
Het uitblijven van de ZWtribune zal heel het positieve gevoel dat leeft bij de supporters, wegvegen.

Clubbestuur, lotj eir tannen zieng!

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


16 Jun 2017, 12:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 344 345 346 347 348 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Petroe69 en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst