Stadion - Pagina 340 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 338 339 340 341 342 462
 Stadion 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2958
Bericht Re: Stadion
allesaaneen schreef:
hansken schreef:
Ja omda ze het plein eigenlijk wilden/moesten verbreden. Maar da zou dacht ik ni gelukt zijn omdat dieje lichtpillaar aan de kant van het scorebord moest verzet worden en dat ging dan ook weer niet.


Ok, thx! Bij 'wilden' is't dan geen probleem, bij 'moesten' zal het dan waarschijnlijk weer een aantal meters zijn...afwachten!


Er werd toen van gesproken dat het plein moest verbreed worden, maar uiteindelijk was daar niets van aan, maar ja, het kwaad was al geschied en de tribune geplaatst.

Wat die verlichtingspylonen betretf. Die staan op grote massieve betonnen funderingssokkels en minstens 1 van die sokkels (maar ik dacht zelfs alle 2) staan in de weg om het plein te verbreden. Dus dan moesten die pylonen ook afgebroken en verplaatst worden.

Dus nieuwe triubne kan dicht tegen de boarding geplaatst worden, net zoals onze K vroeger; Een gangpad van een 2 tal meter en dan tribune.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


30 Mei 2017, 11:29
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2958
Bericht Re: Stadion
allesaaneen schreef:
Wiezeboy schreef:
Aalst - Nu de overwinning gevierd is en de kater zo goed als verteerd, wil Eendracht Aalst de vruchten plukken van de promotie naar eerste Amateurliga met een nieuw stadion. “We maken hier werk van”, belooft burgemeester D'Haese.
Het begeerde ticket naar eerste Amateurliga is binnen en dat werd zondag zowel in Aalst als in Luik op zijn Oilsjters gevierd: het bier vloeide rijkelijk en de gezangen waren tot ver te horen. Dat Aalst uit het sukkelklasje is geraakt, heeft ook consequenties voor het stadsbestuur: zoals verwacht komt de vraag die al jarenlang wordt gesteld maar onbeantwoord bleef weer prangend naar boven: krijgt Eendracht Aalst een nieuw stadion? Want: als de ploeg van ’t Heilig Hart volgend seizoen zou doorstoten naar eerste klasse zouden ze zelfs niet mogen omdat het huidige stadion aan de Bredestraat helemaal niet voldoet aan de strenge veiligheidseisen van de Pro League.

Dirk Adriaenssens, CEO van Eendracht Aalst, wond er maandag geen doekjes om. “Eerst hebben we de financiële put van Eendracht Aalst weggewerkt en hebben we ervoor gezorgd dat de sportief-competitieve kern er staat, en nu moeten we absoluut aan de infrastructuur beginnen denken. Eendracht verdient een stadion dat een stad als Aalst waardig is.”



Daarmee verwijst hij naar andere ploegen die ook op steun van de stad mochten rekenen. “Op dit moment kunnen we de top niet spelen. In Knokke wordt negen à tien miljoen geïnvesteerd, de buren van Gent hebben hun stadioninfrastructuur. In Leuven en Mechelen hebben de gemeenten hun nek ook uitgestoken. Er is in Aalst een tekort aan recreatieruimte. Als men hier een bestemming kan vinden en ons een aantal hectare kan toewijzen, kunnen wij een commercieel concept uitbouwen om de financiering rond te krijgen.”


En hier de (betalende) rest van dat artikel:

"
Drie haalbare opties

De stad zit op eenzelfde lijn: een stadion zal het niet betalen maar grond mogelijk wel.

“We hebben verschillende mogelijke locaties voor de inplanting van een stadion in kaart gebracht”, zegt schepen van Ruimtelijke Ordening Caroline Verdoodt (N-VA). “Aan de club is gevraagd haar noden op te lijsten, daar wachten we nu op.”

“Proficiat aan Eendracht Aalst”, zegt burgemeester Christoph D'Haese (N-VA). “Dit is een positieve uitdaging die ze opnieuw naar het stadsbestuur krijgen. Een geschikte locatie vinden is een zaak waar we werk van maken, zeker nu ze in hogere reeksen komen te spelen.”

Volgens Eendracht Aalst-voorzitter Patrick Le Juste moet de koe bij de horens gevat worden. “Eerst en vooral moet er een nieuwe tribune komen”, zegt hij.

Geen politicus wil zeggen op welke locaties een nieuw stadion van Eendracht Aalst ingeplant zou kunnen worden, maar de site tussen de Bergemeerssenstraat en de Albrechtlaan, het terrein achter de Colruyt of een gebied aan de E40 in Erembodegem zouden de drie meest haalbare opties zijn.
"



Raar dat men de Siesegem niet als een potentiële piste ziet.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


30 Mei 2017, 11:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Stadion
Timoilsjt schreef:


Raar dat men de Siesegem niet als een potentiële piste ziet.


Was ook men eerste gedachte toen ik da artikel las :wadde:

_________________
Please don't take my Iendracht away!


30 Mei 2017, 12:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Wees al blij dat ze drie pistes hebben :D

Toevallig de drie pistes die vanuit de supporters werden aangedragen :crazy: :lol:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


30 Mei 2017, 13:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
Ik betwijfel of er een (semi) kunstgrasveld gaat komen. Ze zijn nu al bezig met het veld om te ploegen. Ik veronderstel dat ze het mooi gelijk gaan trekken en opnieuw gaan inzaaien?

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


30 Mei 2017, 14:15
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2958
Bericht Re: Stadion
hansken schreef:
Ik betwijfel of er een (semi) kunstgrasveld gaat komen. Ze zijn nu al bezig met het veld om te ploegen. Ik veronderstel dat ze het mooi gelijk gaan trekken en opnieuw gaan inzaaien?


Als ze kunnen slikken ze de bittere (financiële) pil en leggen ze kunstgras, gezien de technische capaciteiten van dit team zou dat een grote meerwaarde zijn.

Maar bovenal mogen we niet vergeten dat we nog steeds een club zijn die 't financieel niet breed heeft, aan schuldafbouw bezig is en dan moet men de tering naar de nering zetten.
Heeft iemand eigenlijk een idee hoeveel een nieuw kunstgrasveld kost?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


30 Mei 2017, 15:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1022
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Stadion
Ik heb ergens gelezen tussen de 300000 en de 400000 euro....

_________________
Afbeelding


30 Mei 2017, 16:05
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2958
Bericht Re: Stadion
zandbergske schreef:
Ik heb ergens gelezen tussen de 300000 en de 400000 euro....



aauw, als da just is. Zoveel geld kunnen we nu ni missen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


30 Mei 2017, 17:32
Knaap

Lid geworden op: 08 Mei 2015, 9:04
Berichten: 86
Bericht Re: Stadion
anathema76 schreef:
Wees al blij dat ze drie pistes hebben :D

Toevallig de drie pistes die vanuit de supporters werden aangedragen :crazy: :lol:


Verleden week nog een gesprekske gat mé Ilse, die zegt der es in ghiejl Oilsjt niks vér annen, en tein leesde vandoag in de gazet dat ze droi pistes volgen :lol: Gommen van oilsjt een skioord moaken ? En da zinneken da et bestier eejr noden mozt doidelék moaken ? Moet da in viervoud opgemokt werren mss ?
Letj erop, binnen 10 joor zoin we ier nog oon't melken woor dat er ne grond ligt.

_________________
Proud member "Den natten toeig"


30 Mei 2017, 20:17
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Stadion
Den iendracht staat volop in de belangstelling en ze zijn daar weer met hun beloftes en leugens met den Dosje op kop! :kots:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


31 Mei 2017, 7:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Stadion
dreams are ten a penny

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


31 Mei 2017, 7:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Stadion
Hugo schreef:
Den iendracht staat volop in de belangstelling en ze zijn daar weer met hun beloftes en leugens met den Dosje op kop! :kots:

Volgend jaar zijn er verkiezingen :lol: :lol: :lol:


31 Mei 2017, 7:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Volgens mij laten we hier weer gewoon onze kop zot maken en komt er juist niks van in huis.


31 Mei 2017, 8:19
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Stadion
Zienaa schreef:
Volgens mij laten we hier weer gewoon onze kop zot maken en komt er juist niks van in huis.


Ik denk het ook maar er zijn onder de supporters toch een aantal die kort bij de pers staan, en via dit kanaal zijn er mogelijkheden genoeg om de druk blijvend te houden!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


31 Mei 2017, 9:06

Lid geworden op: 09 Mei 2015, 11:16
Berichten: 7
Bericht Re: Stadion
De politiekers zullen een maand of twee , drie voor de verkiezingen plots grond gevonden hebben voor een stadion, dat zie je nu reeds aankomen.
Niks van geloven van die mannen en vrouwen. En niet vergeten in het kieshokje ook hun lijst niet vinden.
Task Force mijn botten, juist goed voor nog een cumulleken.
Volleyball wie heeft daar naar gevraagd zeg, in Aalst wist er niemand wat dat was, alleen een gewezen <burgemeesteres< daar is dan wel grond en geld voor, lach ons nog wat verder uit, we zijn het toch al gewoon.


31 Mei 2017, 12:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 338 339 340 341 342 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst