Stadion - Pagina 325 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 323 324 325 326 327 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Stadion
GOE BEZIG schreef:
Hij investeert liever in de koers Ronde Van Vlaanderen waar hij in de belangstelling kan staan,

Je moet toch een beetje consequent blijven he.
De Ronde naar Aalst halen vind ik persoonlijk een prachtige stunt. De kostprijs hiervan ligt toch ook relatief laag dacht ik? Elk dorp moet 50 kaarten van 230 EUR kopen (=11.500EUR). Deze kaarten zullen echter doorverkocht kunnen worden waardoor deze kost al wegvalt. Blijft natuurlijk nog de kost voor organisatie maar zal toch binnen de perken blijven. Bovendien is dit een enorme promotie voor onze stad en zal het duizenden wielertoeristen op de been brengen waar onze lokale horeca blij mee zal zijn.
Ik snap eigenlijk ook al die negatieve commentaren niet. Het huidige stadsbestuur heeft zich toch borg gezet voor EA? Omdat een voorstel voor nieuwe tribune (dat niet eens vanuit ons bestuur kwam) niet meteen wildenthousiast aanvaard wordt, regent het hier kritiek.
Ik denk eerlijk gezegd dat we op de goede weg zijn en de goede relatie tussen ons club- en stadsbestuur kan ik alleen maar toejuichen!


28 Okt 2016, 16:20
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2938
Bericht Re: Stadion
Over de burgervader kan veel gezegd worden, maar zijn lichte vorm van mediageilheid staat toch buiten kijf.
Nu moet dit niet noodzakelijk een nadeel zijn. Met zaken zoals de Ronde binnenhalen komt Aalst in een gunstig daglicht, en dat is goed voor de stad. Een voetbalclub in eerste nationale zou nog veel beter zijn.
Maar daar kan de man weinig aan verhelpen. Het falen gebeurde bij zijn illustere voorgangers, en bij de besturen van onze club. Wat ik hem wel verwijt is het met veel poeha aankondigen van dingen die dan een scheet in een netzak blijken te zijn. Zoals die klotetribune bijvoorbeeld.
Enfin, ik las hier ergens dat er geen of weinig Eendrachtsupporters in het stadsbestuur zitten. Tot ze opnieuw op een hoog niveau spelen, dan is iedereen weer supporter. Zo gaat dat.


28 Okt 2016, 16:31
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: Stadion
hoe lang gaat de ronde op aalsters grondgebied zijn?10 minuten?15?dan vind ik dat wel veel geld.goed voor de horeca?als ze niet door het centrum van de stad rijden heeft er geen kat iets aan.


28 Okt 2016, 17:07
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Stadion
waly 2 schreef:
hoe lang gaat de ronde op aalsters grondgebied zijn?10 minuten?15?dan vind ik dat wel veel geld.goed voor de horeca?als ze niet door het centrum van de stad rijden heeft er geen kat iets aan.


Dat ze die ronde laten passeren langs de Bredestraat...als den Helicopter het eendrachtstadion zal filmen als de koers passeert zal er rap iet deftig staan..ge kunt toch niet riskeren dat in uw stad zo een plek verloedering word getoond op den tv he ;)


28 Okt 2016, 18:19
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Stadion
In Hasselt zijn vergelijkbare problemen:

Afbeelding

_________________
OB17


08 Nov 2016, 14:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161108_02562258

Was daar ook eens geen sprake om ons nieuw stadion te zetten?


09 Nov 2016, 14:10
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
Ja, da's naast Movianto.


09 Nov 2016, 18:01
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Stadion
El Corredor (Light) schreef:
als je al 17 euro normaal begint te vinden voor een ticket voor pakweg E. Aalst-Sparta Petegem, tja waar hebben we het dan in godsnaam over?

Die hoge prijzen in vergelijking met andere ploegen hadden we in eerste, tweede en nu derde klasse. Is al jaren zo. En we worden al jaren slecht bestuurd, die twee gaan hand in hand.

Bij ons zien ze hoge ticketprijzen en het opslaan van drank als structurele oplossingen voor geldproblemen. Deels uiteraard zo, maar zet een organisatie neer met iemand die wel kaas gegeten heeft van sponsoring, en je kan misschien wel schappelijke prijzen vragen.

Of is het normaal dat mensen hun sponsoring stop zetten en die borden nog mooi langs de kant staan te "blinken"?

Dat er mensen niet meer komen of compleet gedegouteerd geraakt zijn, ik begrijp dat.



Ff een oude koe uit de gracht halen, nu we wel 'een organisatie hebben met iemand die wel kaas heeft gegeten van sponsoring';

Ondanks het 'provinciale' karakter van de meeste van onze tegenstanders in 2e amateur, blijken die ploegen wel over een proper tribune'ke te beschikken met zitplaatsen pal op de middenlijn, tegen de schappelijke prijs van (doorgaans) 12 eur.

Bij ons betaal je 25 eur voor een zitplaats, pal op de middenlijn, en 17 eur voor een zitplaats pal op de kleine baklijn. Voor elk argument à la 'daarmee steun je de ploeg' en 'koop dan een abonnement', zijn er minstens evenveel tegenargumenten.

Vandaar hierbij mijn opmerking dat dergelijke prijzen niet meer te verantwoorden zijn en de vraag of het niet eens tijd wordt om realistische prijzen te gaan hanteren in het PC-stadion? Realistisch als in 'conform infrastructuur', maar vooral 'conform niveau'?

Een zitplaats voor bv. 15 eur (voor A-B-C-D, first come, first served) lijkt me bijvoorbeeld al redelijker, zolang EA in de amateurreeksen speelt...


14 Nov 2016, 17:00
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2862
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Stadion
Demonteren en herplaatsen van de 2e handstribune met leggen van harde beplating : 87.329 euro btw inclusief
Niet inbegrepen is de herkeuringskosten (bond)..
Aan het stadion worden ondertussen dringende schilderwerken (trappen en houtwerk) gedaan, herstellen lekkende koepel inkom
en aanpassen noodverlichting.


17 Nov 2016, 23:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
jowwan schreef:
Demonteren en herplaatsen van de 2e handstribune met leggen van harde beplating : 87.329 euro btw inclusief
Niet inbegrepen is de herkeuringskosten (bond)..
Aan het stadion worden ondertussen dringende schilderwerken (trappen en houtwerk) gedaan, herstellen lekkende koepel inkom
en aanpassen noodverlichting.


Hebde daarvoor geen nieve?


18 Nov 2016, 11:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Stadion
Moeten we onze pantoffels dan meebrengen om daar op te mogen?

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


18 Nov 2016, 11:24
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2938
Bericht Re: Stadion
Het deed deugd om zondag nog eens bovenaan op een overdekte staantribune te mogen staan, zelfs al waren er amper 13 treden.
En daarvoor moet een mens tegenwoordig naar Bornem.


18 Nov 2016, 13:08
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
kmoest er ook aan denken als ik die foto's zag. er zullen er waarschijnlijk wel hoogtevrees gehad hebben.
en dan nog eens zo dicht bij 't veld. zie dat er nen bal in 't publiek zou vliegen... levensgevaarlijk!


18 Nov 2016, 13:41
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Stadion
Iedereen heeft ondertussen door dat er hoognodig iets moet gebeuren als ze nog een ietwat degelijk toeschouwersaantal willen bereiken op Eendracht Aalst, behalve de mensen die er iets kunnen aan doen ...

Het zal zondag weer pijnlijk duidelijk worden!

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


18 Nov 2016, 13:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
tympanum2 schreef:
Het deed deugd om zondag nog eens bovenaan op een overdekte staantribune te mogen staan, zelfs al waren er amper 13 treden.
En daarvoor moet een mens tegenwoordig naar Bornem.


en ge kon de zijlijn zien, zelfs met volk langs de kant!!! Wat een luxe!!!


18 Nov 2016, 14:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 323 324 325 326 327 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst