Stadion - Pagina 343 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 341 342 343 344 345 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Stadion
Wat ik al lang wist in Aalst komt er nooit geen nieuw stadion, uitwijken naar een buurgemeente waar we wel welkom zijn is de enige oplossing.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Jun 2017, 9:43
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Stadion
Er zit niks anders op dan zo snel mogelijk kampioen te spelen in 1e Amateur en onze stadionproblematiek nationale aandacht te geven. Ik hoop vooral ook dat ons bestuur met de omliggende gemeenten zoals Affligem, Erpe en Haaltert gesprekken voert.

Gisteren mijn ID gaan vernieuwen op 't stad. Een uur aangeschoven in gezelschap van 90% Franstalige, Noord-Afrikaanse en Afrikaanse vrienden, dat is het Aalst van de toekomst... Je ziet, we krijgen dan wel geen stadion, onze centjes worden toch goed geïnvesteerd.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


Laatst gewijzigd door elfahem op 15 Jun 2017, 9:47, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Jun 2017, 9:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Stadion
elfahem schreef:
Er zit niks anders op dan zo snel mogelijk kampioen te spelen in 1e Amateur en onze stadionproblematiek nationale aandacht te geven. Ik hoop vooral ook dat ons bestuur met de omliggende gemeenten zoals Affligem, Erpe en Haaltert gesprekken voert.

Gisteren mijn ID gaan vernieuwen op 't stad. Een uur aangeschoven in gezelschap van 90% Franstalige, Noord-Afrikaanse en Afrikaanse vrienden, dat is het Aalst van de toekomst...


hey, ons bushokjes zijn wel gezellig he.

_________________
may the FORCE be with you.


15 Jun 2017, 9:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Hugo schreef:
Wat ik al lang wist in Aalst komt er nooit geen nieuw stadion, uitwijken naar een buurgemeente waar we wel welkom zijn is de enige oplossing.

---
Wat ik ook al lang wist: Ons stadsbestuur, zijn een grote bende huichelaars, - al deccenia lang duurt dit circus al- en deze walgelijke attitudes blijven maar verder duren , ook bij de huidige meerderheid.
Na onze promotie: "proficiat en een mooie toekomst toegewenst: vanwege de burgemeester en de schepen van sport...en het stadsbestuur."
Massa geld verspillen aan vanalles en nog wat, maar voor een multifunctioneel voetbalstadion??, of zelfs niet voor herstel van onze stadion-ruine !
Niet voor onze stadsreputatie; en niet voor onze voetballiefhebbers, of ook niet voor expansie van onze stadseconomie via deze weg, ... noppes, geen eurocent.!..
En dan zijn er hier forumleden, die zich afvragen , ... waarom mijn kritische blik op ons stadsbestuur...? :wadde: :stom:

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


15 Jun 2017, 10:17
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2958
Bericht Re: Stadion
Klote stadsbestuur! :kots:

We zullen zeker aan jullie denken in 't stemhokske noste joor :zzz:

Nu is 't aan onze voorzitter om te laten zien of hij de supporters en hun impact naar waarde schat, of niet...
Geen tribune = geen abo!

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


15 Jun 2017, 10:50
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Stadion
Ik kan hier jammer genoeg mijn post van enkele maanden geleden, in een ander topic, nog eens bovenhalen...

"

Meest realistische oplossing is volgens mij een doorgedreven (gefaseerde) renovatie van het huidige stadion. En dat betekent in eerste instantie ook dat je volledig onafhankelijk wordt van stad Aalst, zodat je als huurder op je strepen kan staan naar infrastructuur toe. Wat met de achterstallige huur? Is die volledig afgelost? En wat met de borgstelling van 500.000 EUR? Hoelang is die nog nodig?

Een eerste fase in die doorgedreven renovatie is dus een nieuwe, volwaardige betonnen (staan)tribune ipv een tijdelijke, mobiele of vierdehandse (kermis)constructie. Is daar een RUP-wijziging voor nodig (momenteel recreatiezone), dan moest dat al gebeurd zijn!

En een grasmat de naam waardig zou ook helpen, en een likje verf ook...dat zijn overzienbare kosten, die nu zelfs nog niet gedaan worden...

Als we dan 10 jaar in 1A gespeeld hebben, in ons gerenoveerd stadion, kunnen we herbekijken... :hmm:

"

De grasmat evolueert alvast in goeie richting, nu de rest nog...

En wat Ilse'ken betreft, tja... denk eraan bij de verkiezingen van 2018 of komend seizoen al, als ze in den tribune voor uwe neus staat met zwart-witte strepen op haren toren... :hmm:


15 Jun 2017, 10:51
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Nov 2016, 22:49
Berichten: 46
Leeftijd: 46
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Stad wil niet mee investeren in nieuwe staantribune
De VZW Supporters Eendracht Aalst heeft via haar vertegenwoordiger in het directiecomité van voetbalclub Eendracht Aalst vernomen dat het Aalsterse stadsbestuur uiteindelijk toch afziet van een investering in de voormalige sfeertribune van Zulte Waregem, die het Pierre Cornelisstadion nieuw leven zou inblazen. De stad heeft de club – alweer - maandenlang aan het lijntje gehouden om dan, na heel wat beloftes off the record, alsnog zijn staart in te trekken. De VZW Supporters Eendracht Aalst is bijzonder ontgoocheld in de houding van de stad.
“Het is duidelijk dat de stad Aalst de club Eendracht Aalst liever kwijt dan rijk is. Er was de voorbije maanden heel wat overleg tussen de club, met Dirk Adriaenssens en Yannick Van Aken als trekkers, en de stad (vooral schepen van Sport Ilse Uyttersprot). Twee weken geleden, vlak na de promotie, was er officieus een akkoord, waarbij de stad zou investeren in de aankoop van de nieuwe staantribune. De club zou instaan voor de afbraak van de oude tribune en de opbouw van het nieuwe exemplaar. Ook met tribunebouwer COS uit Oudenaarde, de eigenaar van de tribune, had de club al een akkoord. Maar maandagavond heeft de stad plots beslist om de deal op te blazen. Een reden daarvoor hebben we niet gekregen“, aldus de VZW Supporters Eendracht Aalst.
Burgemeester Christoph D’Haese stelde daarop voor om de huidige staantribune af te breken en dichter bij het veld opnieuw op te bouwen, maar daar zijn de Aalsterse fans niet mee opgezet. “Het is duidelijk dat dit ganse dossier doorgestoken kaart is en dat de stad nooit van plan is geweest om geld te investeren in een nieuwe staantribune voor Eendracht Aalst.”
De VZW Supporters Eendracht Aalst hoopt nu stellig dat voorzitter Patrick Le Juste zijn beloftes rond de tribune via andere scenario's kan hardmaken. “Enkel met een nieuwe staantribune kunnen we extra supporters lokken, en dus extra inkomsten genereren. Er zijn onder het bewind van het vorige clubbestuur heel wat supporters afgehaakt, niet alleen omwille van de aanhoudende financiële malaise, maar evenveel – of zelfs nog meer – door de afbraak van onze mythische K.”


15 Jun 2017, 11:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Stadion
het is toch ongelooflijk als je ziet wat andere gemeentes/steden voor hun voetbalclubs allemaal verwezenlijken met wat voor ongelooflijk triestig stadsbestuur wij zitten ?

_________________
may the FORCE be with you.


Laatst gewijzigd door Still standing ! op 15 Jun 2017, 11:31, 2 keer totaal gewijzigd.



15 Jun 2017, 11:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Tja er moet in ieder geval naar een oplossing verder gewerkt worden, wellicht in het huidige PC stadion.

Het bestuur kan zich niet permiteren om zich vijandig te gedragen tegenover haar 'stadion-verhuurder', nl het stadsbestuur. Ook al is heel duidelijk, dat er op weinig medewerking moet gerekend worden, of op hun sympathie moet gerekend worden.
De reacties moet komen van de bevolking, het publiek, de supporters, " hun kiezers".

Het is daarom zaak; om zo talrijk en zo publiek mogelijk, eventueel via protestacties, of via media, interviews, petities, email, via sociale media (facebook,..bvb massaal delen...), bekend maken van de tegenstanders van EA, en argumenten, en waarom niet voor hen stemmen !!
Ten einde ons ongenoegen te laten zien naar het stadsbestuur.
Het wordt kiezingstijd, dus eigenlijk is het de moment....!

Het clubbestuur zelf kan alleen maar "vriendelijk ondersteuning vragen". en moet minzaam blijven...
Maar kan niet zelf (electoraal) dreigend uit de hoek komen....

Ik vraag daarom aan de supporters om na te denken, op welke wijze , wij supporters,
de druk nog meer kunnen verhogen, zodanig dat dit de aandacht van de media (nog meer) verkrijgt.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


15 Jun 2017, 11:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Stadion
Ik peis dammen nog insj ne mars nor 't stadhois moeten organiseiren....

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


15 Jun 2017, 11:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Stadion
Schepper schreef:
Ik peis dammen nog insj ne mars nor 't stadhois moeten organiseiren....


ge zult wel moeten marcheren want de bussen staken (ondanks de gezellige bushokjes), in de buurt van het station blijft ge beter weg en met nen auto raakt ge hier niet vooruit, in ons wondermooie stad. nogal een chance dat we hier de kracht der vernieuwung hebben rondlopen. Niet Voor Aalst. :D :D :D

_________________
may the FORCE be with you.


15 Jun 2017, 11:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Stadion
Ongelofelijk toch! Dit stadsbestuur is zo mogelijk nog erger dan het zootje van de voorbije 30 jaar.
Hoe kan men een club met zulk een aanhang en een grote maatschappelijke betekenis zo aan het lijntje houden? Voetbal is van geen belang voor de stad, Eendracht Aalst zijn ze liever kwijt dan rijk.
En dan in een eindronde schoon komen doen in de tribunes, of aftrappen komen geven als er een match tegen een eersteklasser eens MAG doorgaan. Kleine mensen, grote nekken. Zelfs de promotie kan deze politieke zeikerds niets schelen. De schaamte voorbij. :fuck:


15 Jun 2017, 12:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
Schepper schreef:
Ik peis dammen nog insj ne mars nor 't stadhois moeten organiseiren....


Da peizek oek! Maar deze keer niet om braaf een petitie te gaan afgeven, mor op nen hoop rotte tomaten en eikes op hun smoel te mikken :hmm:

Of ne mars doen in Affligem als het daar gemeenteraad is, om lief te vragen of we welkom zijn :D

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


15 Jun 2017, 12:21
Online
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2298
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Bla bla bla...

Was toch te verwachten dat dit weer woorden in de wind waren?


15 Jun 2017, 12:35
Online
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2298
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
iendrachter schreef:
Zo vlug mogelijk werk maken van een grond te vinden BUITEN Aalst, dat moet nu het plan zijn.
Als het nu voor alle supporters van EA niet duidelijk is dat er geen plaats is voor een voetbalclub in Aalst weet ik het ook niet meer, tijd voor actie zou ik zeggen.


Tuurlijk, en dat zoeken naar die locatie start beter vandaag dan morgen.


15 Jun 2017, 12:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 341 342 343 344 345 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Zienaa en 67 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst