Stadion - Pagina 344 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 342 343 344 345 346 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Stadion
Zienaa schreef:
iendrachter schreef:
Zo vlug mogelijk werk maken van een grond te vinden BUITEN Aalst, dat moet nu het plan zijn.
Als het nu voor alle supporters van EA niet duidelijk is dat er geen plaats is voor een voetbalclub in Aalst weet ik het ook niet meer, tijd voor actie zou ik zeggen.


Tuurlijk, en dat zoeken naar die locatie start beter vandaag dan morgen.


onzen burgervader heeft het studiebureau al besteld. sedert 2013 of zoiets... :D

_________________
may the FORCE be with you.


15 Jun 2017, 12:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
Ilse die tijdens de eindronde naast mij zat en zei : "Naar voetbal kom ik het liefst vanal zien..."

Ik stel volgende actie voor :

-Tijdens de volgende verkiezingen gaan we regelmatig alle affiches van o.a. Ilse deels overplakken met een verwijzing naar ons stadiondossier. Pas als ze merken dat we hen mogelijks stemmen kunnen kosten gaan ze in actie schieten.En hopelijk helpt het andere oilsjteneirs om eens goed na te denken alvorens ze een bolleke inkleuren.


15 Jun 2017, 13:20
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
Ik heb Ilse Uyttersprot letterlijk horen beloven dat er ca. 90.000 EUR zou vrijgemaakt kunnen worden voor de staantribune. Als je dan plots je woord niet meer kan houden...

Degoutant :hmm:


15 Jun 2017, 13:37
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
Jeroen schreef:
Ik heb Ilse Uyttersprot letterlijk horen beloven dat er ca. 90.000 EUR zou vrijgemaakt kunnen worden voor de staantribune. Als je dan plots je woord niet meer kan houden...

Degoutant :hmm:


Het zal wel geen verschil maken maar ik ga hier straks mijn gedacht toch ook eens overmaken naar schepenuyttersprot@aalst.be

Beloftes niet nakomen is blijkbaar een sport in Aalst. Tzal daarmee zijn dat ze schepen van sport is zeker?


15 Jun 2017, 13:43
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3869
Leeftijd: 46
Bericht Re: Stadion
Een mars naar stadhuis bij de eerst volgende gemeenteraad. Zou mooi zijn, uiteraard samen met de nodige pakken bloem en eieren...jaaaa....ik zie het zo voor me...Ilse die vlucht in een kostuum van den brandweer. A wacht es, dat heeft ze al moeten doen... :fuck: :fuck:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


15 Jun 2017, 14:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
Het is inderdaad heel jammer dat het niet doorgaat,maar er blijven over discuteren heeft geen enkele zin,ze willen gewoon geen voetbalclub in Aalst,dus heren van het bestuur zoek zo spoedig mogelijk een grond buiten Aalst,of gaan jullie er nog een aantal jaren over discuteren met de politiekers in Aalst?? tijd om andere pistes te bewandelen en die zijn er ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


15 Jun 2017, 14:26
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
witzwet schreef:
Een mars naar stadhuis bij de eerst volgende gemeenteraad. Zou mooi zijn, uiteraard samen met de nodige pakken bloem en eieren...jaaaa....ik zie het zo voor me...Ilse die vlucht in een kostuum van den brandweer. A wacht es, dat heeft ze al moeten doen... :fuck: :fuck:


Eerstvolgende gemeenteraad wellicht op dinsdag 27/06. Voldoende tijd om eieren in te slaan. :D

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


15 Jun 2017, 14:32
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Stadion
anathema76 schreef:
witzwet schreef:
Een mars naar stadhuis bij de eerst volgende gemeenteraad. Zou mooi zijn, uiteraard samen met de nodige pakken bloem en eieren...jaaaa....ik zie het zo voor me...Ilse die vlucht in een kostuum van den brandweer. A wacht es, dat heeft ze al moeten doen... :fuck: :fuck:


Eerstvolgende gemeenteraad wellicht op dinsdag 27/06. Voldoende tijd om eieren in te slaan. :D



die van den aldi zen toch mor tot de 26e goed. :D


15 Jun 2017, 14:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
anathema76 schreef:
witzwet schreef:
Een mars naar stadhuis bij de eerst volgende gemeenteraad. Zou mooi zijn, uiteraard samen met de nodige pakken bloem en eieren...jaaaa....ik zie het zo voor me...Ilse die vlucht in een kostuum van den brandweer. A wacht es, dat heeft ze al moeten doen... :fuck: :fuck:


Eerstvolgende gemeenteraad wellicht op dinsdag 27/06. Voldoende tijd om eieren in te slaan. :D


Da zal ze niet van mening doen veranderen vrees ik,tijd om de stad te verlaten,das het enigste waar ze gezichtsverlies meegaan lijden,ze zullen er eens goed mee lachen op de gemeenteraad 'ze zijn daar weer de onnozelaars' het vorige protest heeft geen reet uitgehaald,ze hebben de kans gehad om iets te verwezenlijken en dat hebben ze niet gedaan :wave:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


15 Jun 2017, 14:45
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Stadion
Zaal Okapi is een feit

Het dochterbedrijf van de stad, AGSA, heeft het dossier Tragel rond gekregen en realiseert de komende jaren een evenementencomplex en retailzone, alsook woningen en kantoren. De stad, het AGSA en het consortium “Tragel 8” hebben hiervoor een samenwerkingsovereenkomst ondertekend. Concreet gaat het over het noordelijke deel van de Tragelsite aan de viaduct. Vanuit dit project start ook het nieuwe stadsdeel De Kaaien op, een make-over voor de komende 10 jaar die de Dender als rode draad gebruikt.
Het dossier Tragel sleept al vele jaren aan. Sinds de afbraak van de Keizershallen begin jaren 2000 is de roep naar een zaal voor grote evenementen zoals de prinsenverkiezing en de prijsuitreiking enorm. De huidige bestuursploeg had de belofte gemaakt om deze legislatuur eindelijk dat Trageldossier aan te pakken en de herontwikkeling van het noordelijk deel van de site aan te vatten.

In februari van dit jaar werd het ruimtelijke uitvoeringsplan voor het noordelijke deel van de Tragelsite goedgekeurd. Het wettelijk kader waarbinnen de retailzone, het evenementencomplex, woningen en kantoren en de nieuwe Tragelweg kunnen ontwikkeld worden, werd zo vastgelegd.

Wat komt er?

In de nieuwe multifunctionele evenementenzaal zal plaats zijn voor: carnavalsactiviteiten, fuiven en concerten, toneel, bedrijfsfeesten, schoolfeesten, bals en diverse sportwedstrijden en mogelijkheden voor diverse clubs.

De evenementenhal zal een capaciteit hebben van 5.000 personen:

Sportopstelling : 3.200 à 3.500 zittend, afhankelijk van type sport (tennis, volleybal, basket nationaal, basket Europees,…)
Concertopstelling : tot 4.000 staand + tot 2.200 zittend (maar max 5.000 samen)
Catwalk opstelling : 1.280 zittend
VIP ruimte : ca 500 zittend of ca 1000 staande receptie
Fuif in breakout zone : ca 1000 staand

Er komen vaste tribunes maar ook verschuifbare tribunes waardoor in een mum van tijd de zaal kan aangepast worden naar een staand publiek, dit naar gelang de activiteit.

Multifunctioneel

De nadruk van de nieuwe zaal ligt op multifunctionaliteit. In de nieuwe zaal zal er dus zeker plaats zijn voor de verkiezing van Prins Carnaval of de prijsuitreiking en wordt een geschikte locatie voor bijvoorbeeld beurzen zoals de Seniorenbeurs, conferenties of debatten. De evenementenzaal zal daarnaast ook te huren zijn voor kleinere fuiven tot 1.000 personen. Voor recepties of exclusievere netwerkavonden kan de VIP-ruimte ook afgehuurd worden. Basketbalclub Okapi Aalstar zal alvast de zaal huren voor zijn thuismatchen. Hiertoe werd reeds met de club een realistische overeenkomst getekend.

Het retailcomplex van 15.000m² zal perfect complementair zijn aan de winkels binnen het stadscentrum. De stad waakt over het aanbod. De huidige winkels op de site krijgen sowieso een nieuwe plaats binnen het retailcomplex. Daarbij zullen winkelketens die hun intrek nemen in het complex een bijdrage moeten storten in een op te richten “winkelfonds”. Dit fonds zal dan aangewend worden voor investeringen ter versterking van Aalst als winkelstad.

De totale kostprijs voor het project wordt geraamd op 15 miljoen euro, excl. BTW. Zoals initieel voorzien was in de meerjarenplanning.


15 Jun 2017, 14:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
anathema76 schreef:
witzwet schreef:
Een mars naar stadhuis bij de eerst volgende gemeenteraad. Zou mooi zijn, uiteraard samen met de nodige pakken bloem en eieren...jaaaa....ik zie het zo voor me...Ilse die vlucht in een kostuum van den brandweer. A wacht es, dat heeft ze al moeten doen... :fuck: :fuck:


Eerstvolgende gemeenteraad wellicht op dinsdag 27/06. Voldoende tijd om eieren in te slaan. :D

En als je eitjes wil hoeveel honderden moet ik er leveren ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


15 Jun 2017, 14:46
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef:
Da zal ze niet van mening doen veranderen vrees ik


't zal dan toch deugd gedaan hebben, beetje opgekropte frustratie eruit laten :lol:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


15 Jun 2017, 15:04
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Stadion
:stom:

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aals ... -a3147739/

_________________
may the FORCE be with you.


15 Jun 2017, 15:15
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2964
Bericht Re: Stadion


Verwijst dat kalf naar 't feit dat 't neizeken ook geld gekost heeft. Wij hebben dat niet gevraagd hé stom geit! Geir als politiekers emmen beslist om een superdure feestneus op een rotonde neer te poten, de bevolking niet :fuck:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


15 Jun 2017, 15:34
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2964
Bericht Re: Stadion
waly 2 schreef:
Zaal Okapi is een feit

Het dochterbedrijf van de stad, AGSA, heeft het dossier Tragel rond gekregen en realiseert de komende jaren een evenementencomplex en retailzone, alsook woningen en kantoren. De stad, het AGSA en het consortium “Tragel 8” hebben hiervoor een samenwerkingsovereenkomst ondertekend. Concreet gaat het over het noordelijke deel van de Tragelsite aan de viaduct. Vanuit dit project start ook het nieuwe stadsdeel De Kaaien op, een make-over voor de komende 10 jaar die de Dender als rode draad gebruikt.
Het dossier Tragel sleept al vele jaren aan. Sinds de afbraak van de Keizershallen begin jaren 2000 is de roep naar een zaal voor grote evenementen zoals de prinsenverkiezing en de prijsuitreiking enorm. De huidige bestuursploeg had de belofte gemaakt om deze legislatuur eindelijk dat Trageldossier aan te pakken en de herontwikkeling van het noordelijk deel van de site aan te vatten.

In februari van dit jaar werd het ruimtelijke uitvoeringsplan voor het noordelijke deel van de Tragelsite goedgekeurd. Het wettelijk kader waarbinnen de retailzone, het evenementencomplex, woningen en kantoren en de nieuwe Tragelweg kunnen ontwikkeld worden, werd zo vastgelegd.

Wat komt er?

In de nieuwe multifunctionele evenementenzaal zal plaats zijn voor: carnavalsactiviteiten, fuiven en concerten, toneel, bedrijfsfeesten, schoolfeesten, bals en diverse sportwedstrijden en mogelijkheden voor diverse clubs.

De evenementenhal zal een capaciteit hebben van 5.000 personen:

Sportopstelling : 3.200 à 3.500 zittend, afhankelijk van type sport (tennis, volleybal, basket nationaal, basket Europees,…)
Concertopstelling : tot 4.000 staand + tot 2.200 zittend (maar max 5.000 samen)
Catwalk opstelling : 1.280 zittend
VIP ruimte : ca 500 zittend of ca 1000 staande receptie
Fuif in breakout zone : ca 1000 staand

Er komen vaste tribunes maar ook verschuifbare tribunes waardoor in een mum van tijd de zaal kan aangepast worden naar een staand publiek, dit naar gelang de activiteit.

Multifunctioneel

De nadruk van de nieuwe zaal ligt op multifunctionaliteit. In de nieuwe zaal zal er dus zeker plaats zijn voor de verkiezing van Prins Carnaval of de prijsuitreiking en wordt een geschikte locatie voor bijvoorbeeld beurzen zoals de Seniorenbeurs, conferenties of debatten. De evenementenzaal zal daarnaast ook te huren zijn voor kleinere fuiven tot 1.000 personen. Voor recepties of exclusievere netwerkavonden kan de VIP-ruimte ook afgehuurd worden. Basketbalclub Okapi Aalstar zal alvast de zaal huren voor zijn thuismatchen. Hiertoe werd reeds met de club een realistische overeenkomst getekend.

Het retailcomplex van 15.000m² zal perfect complementair zijn aan de winkels binnen het stadscentrum. De stad waakt over het aanbod. De huidige winkels op de site krijgen sowieso een nieuwe plaats binnen het retailcomplex. Daarbij zullen winkelketens die hun intrek nemen in het complex een bijdrage moeten storten in een op te richten “winkelfonds”. Dit fonds zal dan aangewend worden voor investeringen ter versterking van Aalst als winkelstad.

De totale kostprijs voor het project wordt geraamd op 15 miljoen euro, excl. BTW. Zoals initieel voorzien was in de meerjarenplanning.


5000 plaatsen voor top-events is eigenlijk nog steeds te weinig. De langste nacht trok het dubbel, vroeger...

Die klojo 's van politiekers verwijzen verder naar hun project 'kaaien' met de Dender als rode draad. Weer een duidelijke blijk van onkunde van de Aalsterse politici om een dure studie uit te schrijven en een mega project aan den burger voor te stellen, terwijl ze op geen enkel moment contact hebben opgenomen met de eigenaar/beheerder van den Dender... Als die "nee" zegt tegen hun ideeën, is heel die dure studie voor niets geweest... Goe bezig Oilsjterse politici!!!

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


15 Jun 2017, 15:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 342 343 344 345 346 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 167 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst