Stadion - Pagina 365 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 363 364 365 366 367 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Stadion
Is die tribune ondertussen eigenlijk al aangekocht? Hij staat nog altijd 'te koop' op de site van COS...

Wat de timing van de vergunningen betreft... tja, tot voor kort zag het er totaal niet naar uit dat die tent ging afgebroken worden, dus niet onlogisch dat er geen sloopvergunning klaar ligt. En los daarvan moet het initiatief tot aanvraag van die vergunning uitgaan van stad, als eigenaar van grond (en tent), en niet van de club.

In een ideale situatie waren beide aanvragen gewoon vertrokken daags na de beslissing tot aankoop van die nieuwe. Weet iemand wanneer ze juist zijn ingediend?


10 Jul 2017, 10:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Stadion
leugens, onwaarheden verkondigen om toch maar abbo's te kunnen verkopen, geen communicatie, ze zijn wss allemaal op congé daar op het bestuur, het zal hun worst wezen, soep, soert en cinema is nog altijd de leuze op den iendracht mè gedacht (y)

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


10 Jul 2017, 10:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8619
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
Wat men blijkbaar vergeten is ;) indien de stad de tribune niet ging aankopen ging plj dit zelf doen,maar hij zal dit waarschijnlijk met een stuk in zijn voeten hebben vertelt :D dus de schuld in andermans schoenen schuiven is steeds de makkelijkste oplossing,die vergunning had al in orde moeten zijn.
Ik krijg ook stilaan de indruk dat hij gedronken had op de supp vergadering wat de nieuwe sponsors betreft ;) want blijkbaar doen ze nu of hun neus bloed en weten ze (bestuur) niet echt meer of dit is gezegd op de vergadering, zhum kotsen als je alles weer op een rijtje zet.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Jul 2017, 10:47
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
Maw : te laat voor dender.
Jammer alweer... n gemiste kans


10 Jul 2017, 10:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1914
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef:
Wat men blijkbaar vergeten is ;) indien de stad de tribune niet ging aankopen ging plj dit zelf doen,maar hij zal dit waarschijnlijk met een stuk in zijn voeten hebben vertelt :D dus de schuld in andermans schoenen schuiven is steeds de makkelijkste oplossing,die vergunning had al in orde moeten zijn.
Ik krijg ook stilaan de indruk dat hij gedronken had op de supp vergadering wat de nieuwe sponsors betreft ;) want blijkbaar doen ze nu of hun neus bloed en weten ze (bestuur) niet echt meer of dit is gezegd op de vergadering, zhum kotsen als je alles weer op een rijtje zet.


meneer Bakkie, echt mijn maag draait meer en meer van jouw eeuwige, respectloze en eindeloze negatieve gestook. uw plaat blijft niet meer haperen, ze is redelijk stuk volgens mij. volgens mij zou EA een pak beter af zijn zonder 'supporters' van uw slag. moest er een 'negeer'-knop op dit forum staan, jij zou bij mij de enige zijn waarvoor ik hem zou gebruiken, het is niet meer gezond aan het worden. sorry, het moest er even uit.

_________________
may the FORCE be with you.


10 Jul 2017, 11:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8619
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
Still standing ! schreef:
Bakkie schreef:
Wat men blijkbaar vergeten is ;) indien de stad de tribune niet ging aankopen ging plj dit zelf doen,maar hij zal dit waarschijnlijk met een stuk in zijn voeten hebben vertelt :D dus de schuld in andermans schoenen schuiven is steeds de makkelijkste oplossing,die vergunning had al in orde moeten zijn.
Ik krijg ook stilaan de indruk dat hij gedronken had op de supp vergadering wat de nieuwe sponsors betreft ;) want blijkbaar doen ze nu of hun neus bloed en weten ze (bestuur) niet echt meer of dit is gezegd op de vergadering, zhum kotsen als je alles weer op een rijtje zet.


meneer Bakkie, echt mijn maag draait meer en meer van jouw eeuwige, respectloze en eindeloze negatieve gestook. uw plaat blijft niet meer haperen, ze is redelijk stuk volgens mij. volgens mij zou EA een pak beter af zijn zonder 'supporters' van uw slag. moest er een 'negeer'-knop op dit forum staan, jij zou bij mij de enige zijn waarvoor ik hem zou gebruiken, het is niet meer gezond aan het worden. sorry, het moest er even uit.


Mor brave jongen toch,als ge zelf niet wil inzien dat ons huidig bestuur niet anders doet dan de supps blaasjes probeert wijs te maken en domme kloten zoals jij die daar dan intrappen of waarschijnlijk ben jij ook van die achterlijke gasten die niets liever doen dan met PLJ op de foto te gaan staan!
Als men de woorden die PLJ zelf heeft gezegd niet in vraag mag stellen?!Op dit moment heeft men echt nood aan naïeve domme kloten zoals jij......groeten Meneer Bakkie

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Jul 2017, 11:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8619
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
We zijn nu toch bezig,onze twee vrouwelijke kinesisten die al ettelijke jaren te werk zijn op den Iendracht,zijn ontslagen zonder enige uitleg en vervangen door een persoonlijke vriend van een bestuurslid,misschien kan Still standing wat meer informatie geven :D wat de reden van ontslag zou kunnen zijn.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Jul 2017, 12:26
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: Stadion
Beste Eendracht-supporters,

De afgelopen weken heeft er intens overleg plaatsgevonden met de verschillende stadsdiensten om zo snel mogelijk met de sloop van onze bestaande tribune te kunnen starten. Deze slopingsvergunning is helaas wettelijk noodzakelijk om deze tribune te kunnen afbreken. De praktijk leert dat dit niet zo snel gaat en dus kunnen we niet, zoals initieel gepland, deze maandag starten. We blijven uiteraard er voor ijveren om alles zo snel mogelijk te laten verlopen maar de administratieve mallemolen gaat trager dan ons enthousiasme om met de werken te starten. Deze setback zal er ons uiteraard niet van weerhouden om druk op de ketel te blijven zetten en dit zowel voor de slopingsvergunning als voor de bouwvergunning.

We houden jullie verder op de hoogte,

Het clubbestuur


10 Jul 2017, 15:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Stadion
Timoilsjt schreef:
waly 2 schreef:
ons bestuur kon toch moeilijk een vergunning aanvragen voor iets dat nog niet aangekocht was?


Dat kon perfect hoor, evenals de anavraag voor de sloop van de tent. 't Is niet omdat ge een vergunning krijgt dat ge die moet uitvoeren. Maar dan had je ze tenminste al in uw schuif liggen.

Maar is het niet zo dat als ge een sloop- of bouwvergunning hebt, ge binnen de x termijn wel degelijk moet begonnen zijn?
Ik zou al beginnen met afbraak en dienen plateau toch al gieten. Als de mede-financierder dezelfde is als diegene die waken over deze procedures van al dan niet beginnen aan werken zonder vergunning, zullen ze wel niks zeggen zeker... alhoewel ge in Aalst van niks moet verschieten en ze hier wel eens een 'voorbeeld' zullen willen stellen.

En nog iets anders, er zijn er hier veel die kritiek geven op PLJ (sommige tot herhalens toe ;) ). Kritiek is goed en moet er zijn zodat er altijd gewaakt wordt over de goede gang van zaken. Maar al bij al heeft PLJ in mijn ogen toch degelijk werk geleverd. De schuldenlast werd verminderd, er werd een competitieve jonge kern neergezet met onverhoopte promotie, jeugdtrainers werden blijkbaar terug netjes betaald, relaties met het stadsbestuur werden enorm verbeterd met de aankoop van de 'nieuwe' tribune als resultaat (uiteraard speelde onze vzw hier ook grote rol in maar toch, onder FDR hadden we nog 10 vzw's mogen hebben denk ik) enz.
Dat de samenwerking met de groep Valckenier niet gelukt is, blijft eeuwig jammer. Met hun financiële mogelijkheden erbij konden we pas echt opnieuw naar boven kijken. Jammer genoeg lukte dit niet. Dat PLJ voor evenveel geld aan nieuwe sponsors ging binnenhalen is dikken bullshit en dat weet iedereen. De vzw kan hem hier geregeld nog eens aan herinneren maar toch krijgt hij van mij een dikke voldoende voor zijn eerste 1,5jaar!


10 Jul 2017, 21:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8619
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
iendrachter schreef:

Dat PLJ voor evenveel geld ging binnenhalen is genen dikken bullshit maar zijn de woorden die hij zelf gezegd heeft op die vergadering, was er zelf bij.
Hij wou de namen niet zeggen maar tegen de zomer ging dit zeker in orde zijn, als je zulke uitspraken doet als voorzitter moet je zien dat je ze kan realiseren, anders kom je nog even geloofwaardig over als FDR.
Voor mij is de afgesprongen deal met Valckenier nog altijd een gemiste kans, van in het begin van de overname praten ze over een breder draagvlak, maar als het er op aankomt wil er niemand een stap opzij zetten en iedereen zijn postje behouden, zo gaje nooit geen breder draagvlak creëren.
Tis nu niet dat er een sponsor gaat komen die 500.000€ wil investeren zonder iets te zeggen te hebben.


Jomorja iendrachter,gade er nu ook aan beginnen :D men mag er hier met geen woord over reppen over de loze beloftes die PLJ gedaan heeft op de supp vergaderingen,we moeten allemaal geloven in de sprookjes die hij zelf aan het voorlezen was.
Wees nu eens redelijk en laat iedereen verder leven op de kampioene wolk die nog steeds boven de Bredestraat hangt :)
En ik zal er hem blijven aan herinneren aan zijn woorden en of dat nu met of tegen de naïeve Still standing zijn gedacht is of niet :plat:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Jul 2017, 8:06
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4921
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef:
iendrachter schreef:

Dat PLJ voor evenveel geld ging binnenhalen is genen dikken bullshit maar zijn de woorden die hij zelf gezegd heeft op die vergadering, was er zelf bij.
Hij wou de namen niet zeggen maar tegen de zomer ging dit zeker in orde zijn, als je zulke uitspraken doet als voorzitter moet je zien dat je ze kan realiseren, anders kom je nog even geloofwaardig over als FDR.
Voor mij is de afgesprongen deal met Valckenier nog altijd een gemiste kans, van in het begin van de overname praten ze over een breder draagvlak, maar als het er op aankomt wil er niemand een stap opzij zetten en iedereen zijn postje behouden, zo gaje nooit geen breder draagvlak creëren.
Tis nu niet dat er een sponsor gaat komen die 500.000€ wil investeren zonder iets te zeggen te hebben.


Jomorja iendrachter,gade er nu ook aan beginnen :D men mag er hier met geen woord over reppen over de loze beloftes die PLJ gedaan heeft op de supp vergaderingen,we moeten allemaal geloven in de sprookjes die hij zelf aan het voorlezen was.
Wees nu eens redelijk en laat iedereen verder leven op de kampioene wolk die nog steeds boven de Bredestraat hangt :)
En ik zal er hem blijven aan herinneren aan zijn woorden en of dat nu met of tegen de naïeve Still standing zijn gedacht is of niet :plat:


Getj gelijk Bakkie, belofte maakt schuld en dat geldt ook voor PLJ. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Jul 2017, 9:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
PLJ is ook maar een mens. Een van de weinge mensen die eendracht op anderhalf jaar tijd uit het slop, met het faillissentsdrama heeft geholpen; en het nulpunt van 4de provinciale heeft voorkomen.
De positieve snelle ommekeer was onverwacht, ook voor PLJ; Zijn wensen zijn , net als voor alle eendrachtsupporters, een snele terugkeer naar onze oude glorie.
Dit is mogelijk, maar niet aan sneltreintempo. Vergelijk maar een met AA GENT, en die beschikten over royaal meer middelen....
Je kan het PLJ niet kwalijk nemen dat hij soms iets te euforisch is, en te snel in uitspraken doet.
Wellicht had hij her of der mondelinge beloftes op zak, en was hij daaroor iets te spraakvaardig. Maar je weet, als er effectief geld op tafel moet komen, gaat dit niet zo simpel..
Ik ben er wel van overtuigd dat PLJ's zoektocht naar sponsoring, zeker wordt verder gezet.
"Pak"hem dan aub niet atijd op zijn soms te euforische beloftes.. Geduld is écht nodig, bij een club, die zo zwaar ziek is geweest !
We moeten tevreden zijn met wat we op korte tijd al hebben bereikt. En ook tevreden zijn met een trage progressie naar hogerop.
Zolang we deze positieve vevolutie verder zien gebeuren, blijft onze hoop groeien.dat we ooit terug zullen meedoen met de grote jongens" :banana:

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


11 Jul 2017, 11:15
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Stadion
@iendrachter, ik weet dat hij dat gezegd heeft maar dat hij dit niet zal kunnen realiseren weet iedereen. Hij leidt hierdoor serieus gezichtsverlies maar ik ga hem alleen hiervoor niet afrekenen. Ik denk da den eerste voorzitter die geen loze beloftes maakt wanneer het even warm wordt, nog moet geboren worden. Of denken jullie dat de groep valkenier wel elke belofte zou nakomen?


11 Jul 2017, 12:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
Hoe kunt ge nu die vergunning niet op voorhand aanvragen? Mijn bouwvergunning was er ook al 1 jaar voordat ik eraan begonnen ben.

Bestuur levert zeer goed werk, maar als er iets niet goed is mag dat toch ook gezegd worden zeker?
Of dat nu vooral het stad is of ons bestuur weet ik niet maar dat mag toch gezegd worden zeker? Het gaat ons immers inkomsten kosten. Zelf dacht ik ook een aantal supporters die al een aantal jaren nog amper komen een ticketje cadeau te doen voor die match en hopelijk blijven er dan een paar plakken. Dat zal nu waarschijnlijk niet het geval zijn.

Ook (mogelijke) supporters hier zitten verwijten en zeggen dat ze maar beter wegblijven omdat ze enkel abo nemen indien de tribune er komt:

1) We hebben alle supps nodig. Zowel deze die er altijd zijn als de andere
2) Ik ben zelf hetzelfde van plan. Vorig jaar had ik abo genomen om het nieuwe bestuur te steunen hoewel ik maar den helft van de thuismatchen kan komen. Dit jaar doe ik hetzelfde indien er een nieuwe tribune komt. Als steun voor deze aankoop. Wat is hier mis mee?
3) Wees blij als hier iemand komt zeggen waarom hij wel/niet komt. Er zijn misschien honderden supporters die hetzelfde denken maar het niet zeggen. Alle info is welkom en kan ons alleen maar helpen om vooruitgang te boeken.
4)Ben je niet akkoord met iemand. Zeg dat dan op een normale manier en geef argumenten. Dat gekanker op elkander hier begin ik echt beu te worden. Iets minder ego en ietskes meer empathie graag.

Nem


11 Jul 2017, 12:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8619
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
ajoin_bart schreef:
@iendrachter, ik weet dat hij dat gezegd heeft maar dat hij dit niet zal kunnen realiseren weet iedereen. Hij leidt hierdoor serieus gezichtsverlies maar ik ga hem alleen hiervoor niet afrekenen. Ik denk da den eerste voorzitter die geen loze beloftes maakt wanneer het even warm wordt, nog moet geboren worden. Of denken jullie dat de groep valkenier wel elke belofte zou nakomen?


Onze voorzitter gaat inderdaad serieus gezichtsverlies lijden,maar daar zijn wij als supp vet mee,ik ben benieuwd naar de volgende supps vergadering wat hij uit zijn mouw gaat schudden,om zijn verzinsels de wereld uit te helpen,hij heeft enkel aan zijn eigen postje gedacht en zeker niet in het belang van de club,wat mij vooral tegen de borst stoot is dat hij niet verlegen is om een leugentje te vertellen om bestwil,we kunnen er hier nog een paar opsommen ;) hij is ook maar een passant zoals er hier al eerdere voorzitters de revue gepasseerd zijn.
Nu we een reeks hoger spelen,wil dit ook zeggen dat ge uw budget moet verhogen,de vraag is hoe gaan ze dat doen,als je geen nieuwe inbreng hebt van nieuwe sponsors.

Die inbreng van 500k had heel belangrijk kunnen zijn voor de toekomst plannen van onze club,maar daar ligt niemand wakker van blijkbaar,er is op dit moment maar weer een persoon die de touwtjes stevig in handen heeft,in Turkije zit er nog zo iemand ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Jul 2017, 12:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 363 364 365 366 367 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst