Stadion - Pagina 345 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 343 344 345 346 347 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4820
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadion
Na intense studies bleek de oude staantribune van Zulte Waregem niet hoog genoeg te zijn........voor Ilse. :D

_________________
oilsjt, goi alien...


15 Jun 2017, 16:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1876
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Stadion
jammen schreef:
Na intense studies bleek de oude staantribune van Zulte Waregem niet hoog genoeg te zijn........voor Ilse. :D


Er is maar één oplossing: hang een volleybalnet op de middenlijn en tzal rap in de sjakosj zijn.


15 Jun 2017, 16:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Stadion
15/06/2017
Abo's / Staantribune

De club hoopt eerstdaags de abonnementencampagne voor het nieuwe seizoen op te starten. Het wacht daarvoor nog op definitief uitsluitsel van het stadsbestuur omtrent een eventuele nieuwe staantribune die het comfort en de sfeer van weleer helemaal moet terugbrengen.


15 Jun 2017, 16:38
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: Stadion
De schaamte voorbij... :stom: :kots:

Tis toch weer typisch voor ilse ... overal de populaire komen uithangen, en dingen beloven en dan niets van in huis komen. Soms versta ik niet hoe mensen zo schaamteloos kunnen liegen en bedriegen. Moest ik van haar zijn, ik kroop in de grond van schaamte, maar ja... waarschijnlijk komt ze volgend jaar tegen Dender kijken om te zeggen dat ze graag voetbal ziet en dat het de schuld is van iemand anders. Wie was er leidinggevende figuur in de taskfarce?? Idd ons Ilse . En Ilse, transparantie en verantwoording afleggen zijn niet uw sterkste punt, maar liegen dat vind ik er ver over, zelfs voor een politica van bedenkelijk niveau. Wat den burgemeester betreft, tja... geniet van uw eerste en laatste ambtstermijn. De kiezers zijn keihard. We zullen u niet vergeten. Want was u er niet, dan had er nu waarschijnlijk een stadion gestaan in erembodegem. Ik begrijp dat de kosten voor een toekomstige eersteklasser enorm zijn op gebied van veiligheid... maar qua imago kan het wel tellen, mooi stadion, blije middenstanders en een blije bevolking. Dus blijf gerust uw hoofd in het zand steken. Wij blijven onze ploeg trouw en hopelijk blijven we goede resultaten halen. Soms hoop ik dat er een buurgemeente is die ons wel wil, dan dopen we onze spionkop als zijnde "de enige ploeg die afstand doet van de stad tribune"

Ik walg van jullie :kots:

Als er een protestmars komt, zal ik er bij zijn !


15 Jun 2017, 17:39
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4921
Bericht Re: Stadion
iendrachter schreef:
Timoilsjt schreef:
Klote stadsbestuur! :kots:

We zullen zeker aan jullie denken in 't stemhokske noste joor :zzz:

Nu is 't aan onze voorzitter om te laten zien of hij de supporters en hun impact naar waarde schat, of niet...
Geen tribune = geen abo!


Wa ne zever is da nu, geen tribune geen abo, daarmee straf je enkel en alleen ons clubbestuur die aan deze situatie niks kan doen. Als je nog met schulden zit ga je toch als club geen 150.000€ gaan buitensmijten voor een tribune in een stadion waar je geen eigenaar van bent?
Is het al niet erg genoeg dat ze de grasmat 2 jaar na elkaar ZELF moeten betalen?
Zo vlug mogelijk werk maken van een grond te vinden BUITEN Aalst, dat moet nu het plan zijn.
Als het nu voor alle supporters van EA niet duidelijk is dat er geen plaats is voor een voetbalclub in Aalst weet ik het ook niet meer, tijd voor actie zou ik zeggen.[/
quote]

Inderdaad zo vlug mogelijk bij de buurgemeenten en hun burgemeesters gaan polshoogte nemen of we welkom zijn.
Breek die feesttent af en ga ze op de grote markt afleveren aan den Dosje en zen benje. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Jun 2017, 18:07
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
Hugo schreef:
iendrachter schreef:
Timoilsjt schreef:
Klote stadsbestuur! :kots:

We zullen zeker aan jullie denken in 't stemhokske noste joor :zzz:

Nu is 't aan onze voorzitter om te laten zien of hij de supporters en hun impact naar waarde schat, of niet...
Geen tribune = geen abo!


Wa ne zever is da nu, geen tribune geen abo, daarmee straf je enkel en alleen ons clubbestuur die aan deze situatie niks kan doen. Als je nog met schulden zit ga je toch als club geen 150.000€ gaan buitensmijten voor een tribune in een stadion waar je geen eigenaar van bent?
Is het al niet erg genoeg dat ze de grasmat 2 jaar na elkaar ZELF moeten betalen?
Zo vlug mogelijk werk maken van een grond te vinden BUITEN Aalst, dat moet nu het plan zijn.
Als het nu voor alle supporters van EA niet duidelijk is dat er geen plaats is voor een voetbalclub in Aalst weet ik het ook niet meer, tijd voor actie zou ik zeggen.[/
quote]

Inderdaad zo vlug mogelijk bij de buurgemeenten en hun burgemeesters gaan polshoogte nemen of we welkom zijn.
Breek die feesttent af en ga ze op de grote markt afleveren aan den Dosje en zen benje. :D


de maskers zijn vandaag alleszins helemaal afgevallen:
okapi krijgt een tempel als stukje van een megaproject van aub 15 miljoen euro
Eendracht aalst krijgt 0 euro ter vervanging van de tent

als slag in het gezicht kan dat wel tellen zo op één dag.


15 Jun 2017, 19:45
Duivelke

Lid geworden op: 21 Okt 2009, 19:48
Berichten: 30
Bericht Re: Stadion
Als de stad niet wil, misschien via sponsoring wel? We spelen zeker nog vele jaren aan het heilig hart (als er al een nieuw stadion zou komen). De naam van tribune kan de naam van de sponsors krijgen. Over 5 jaar gespreid is dat 30000 per jaar. Dat is het equivalent van 200 extra abonnementen aan 150 euro... Ik ben er zeker van dat die er zullen bijkomen. Er zijn dus andere opties. Misschien niet blindstaren op die politiekers maar zelf het heft in handen nemen. Ikzelf wil gerust de prijs van mijn zitabonnement betalen voor een staan abonnement op een deftige tribune.


15 Jun 2017, 20:08
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Stadion
Onze voorzitter ging toch met nieuw kapitaal (ttz 500.000 euro) over de brug komen?

aangezien er geen versterkingen meer komen (dixit VDP), kan dat geld dus ruimschoots volstaan voor de aankoop van die nieuwe tribune. :cool:

een regelrechte schande is dit stadsbestuur. De aftrap komen geven (D'haese, Uyttersprot), of te laat toekomen voor een volle tribune (Ann Van Den Steen), dat kunnen ze allemaal wel, maar iets doen voor onze club... No way.

Erg, echt erg.


15 Jun 2017, 20:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
Ik snap de bedoeling om ondanks het stad toch tenminste een waardige noodoplossing te krijgen, maar ik denk dat er (te) weinig zijn onder de supporters die dit willen en kunnen bijpassen.
Wat veel erger is vandaag, dat is dat de stad niet bereid is 1 euro te investeren in een broodnodige oplossing voor de stadionruïne waar zij nota bene zelf verantwoordelijk voor zijn. en wat helemaal van de pot gerukt is is dat dit mooi samenvalt met de aankondiging van een megaproject van 15 miljoen euro waarin ook voorzien is in een toplocatie voor okapi. Dat zegt heel duidelijk dat dit bestuur helemaal niet inzit (laat staan bezig is) met de toekomst van onze club.


Laatst gewijzigd door Davy op 15 Jun 2017, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Jun 2017, 20:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8619
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
BDS schreef:
Onze voorzitter ging toch met nieuw kapitaal (ttz 500.000 euro) over de brug komen?

aangezien er geen versterkingen meer komen (dixit VDP), kan dat geld dus ruimschoots volstaan voor de aankoop van die nieuwe tribune. :cool:

een regelrechte schande is dit stadsbestuur. De aftrap komen geven (D'haese, Uyttersprot), of te laat toekomen voor een volle tribune (Ann Van Den Steen), dat kunnen ze allemaal wel, maar iets doen voor onze club... No way.

Erg, echt erg.

We gaan hem nog wat tijd geven de zomer is nog niet om :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


15 Jun 2017, 20:27
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4921
Bericht Re: Stadion
iendrachter schreef:
De club wacht nog op definitief uitsluitsel van het stad, is dat interview met Dozje op tv oost dan niet duidelijk genoeg? Ze zullen ginder bij die firma in Oudenaarde ook lachen, ze maanden aan het lijntje gehouden om het dan toch uiteindelijk niet te doen.....
Dozje houdt niet van tijdelijke oplossingen, hij heeft liever geen oplossing.
Hij zal nog niet bekomen zijn van het drama dat we in Luik gewonnen hebben en promoveren.


Da zal wel zen en de smeerlap zegt het nog met een grijns op zijne smoel, laat op onze clubnaam Aalst maar vallen Eendracht zal volstaan mijn gedacht.
Ik kijk uit naar een reactie van ons bestuur naar aanleiding van de beslissingen van de benje van den Dosje, er moest verdorie giene mens meer onder de feesttent gaan staan, juist een spandoek " Dosje steek die tribune maar in je reet".

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Jun 2017, 20:50
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1914
Bericht Re: Stadion
volgens spoort die echt niet helemaal. de manier waarop diejen daar serieus staat te blinken als hij zegt dat hij als burgemeester niet van voorlopige oplossingen houdt terwijl hij die (ook weeral veel te duur betaalde) tent in ons maag gesplitst heeft, dat is toch niet normaal meer ? daar gaat binnen x-aantal jaren nog serieus wat van gaan bovenkomen. ik begin vergeleken met den dozje zowaar jacques de gucht nen helen toffen pee te vinden, stel je voor.

_________________
may the FORCE be with you.


15 Jun 2017, 21:20
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
edit


Laatst gewijzigd door Davy op 15 Jun 2017, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Jun 2017, 22:29
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
iendrachter schreef:
Vroeger ging ik regelmatig nog is kijken naar Okapi, maar in plaats van dat sportclubs met elkaar samenwerken en steunen in Aalst zoals in andere steden, zorgt de stad door onze club serieus te benadelen ervoor dat ik daar nooit nog een voet zal binnenzetten, ipv iets groots te bouwen voor voetbal en basket zoals in Oostende, hebben ze EA nu volledig geschrapt en komt er met Asse Lennik een nieuw speelgoedje bij van schepen van sport Uyttersprot, een echte schande.
Op de dag dat ze de tempel voor Okapi voorstellen, is het toevallig juist de moment om de tribune te annuleren. Allemaal toeval natuurlijk...
Hoop dat de club morgen zijn kat stuurt naart stad voor de huldiging.


Morgen huldiging? da zal daar ook nen hypocrieten boel zijn. kheb dat interview van die kutburgemeester ook gezien hallucinant wat die daar zegt.


15 Jun 2017, 22:29
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4820
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadion
Davy schreef:
iendrachter schreef:
Vroeger ging ik regelmatig nog is kijken naar Okapi, maar in plaats van dat sportclubs met elkaar samenwerken en steunen in Aalst zoals in andere steden, zorgt de stad door onze club serieus te benadelen ervoor dat ik daar nooit nog een voet zal binnenzetten, ipv iets groots te bouwen voor voetbal en basket zoals in Oostende, hebben ze EA nu volledig geschrapt en komt er met Asse Lennik een nieuw speelgoedje bij van schepen van sport Uyttersprot, een echte schande.
Op de dag dat ze de tempel voor Okapi voorstellen, is het toevallig juist de moment om de tribune te annuleren. Allemaal toeval natuurlijk...
Hoop dat de club morgen zijn kat stuurt naart stad voor de huldiging.


Morgen huldiging? da zal daar ook nen hypocrieten boel zijn. kheb dat interview van die kutburgemeester ook gezien hallucinant wat die daar zegt.


Zonet ook gezien?
Wel nu, wij zijn als supporters ook collega's, laten we dus besluiten om collegiaal niet op de leden van het huidige stadsbestuur te stemmen bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen.

_________________
oilsjt, goi alien...


15 Jun 2017, 22:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 343 344 345 346 347 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst