Transfers volgend seizoen - Pagina 293 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 291 292 293 294 295 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
waly 2 schreef:
ze hadden voor 2e amateur gekocht denk ik.


Ja ze zullen niet meer verwacht hebben dat we de eindronde gingen winnen (wie wel?!).
Maar dan nog, voor de top in 2de amateur waren die spelers ook te licht.
Transferperiode is voorbij dus wie nog een contract heeft moet het al laten verbreken om nog een transfer te doen zeker?


Aangezien er op de site nergens vermeld staat dat Claeys weg is, en de transferperiode ten einde is sinds gisteren, wil dat zeggen dat Claeys bij ons blijft tot minstens aan de winterstop?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


01 Sep 2017, 11:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik ben hoopvol met het aantrekken van De Neve. Lijkt me een betere oplossing dan Ntika op die plaats. Ntika zal wat mij betreft met gyselink moeten uitmaken wie naast Verstraeten speelt. Bangoura ken ik totaal niet maar lijkt me een atletisch type dat op dat niveau wel al de weg naar het doel vond, namelijk bij Geel. Of het nu van deze twee nieuwkomers wél zal komen, moet uiteraard nog blijken, maar ik heb t gevoel dat er toch wat meer balans is nu. En ik moet ook bijtreden wat ons te werd geschreven; we mogen niet vergeten dat alle goeie elementen van vorig jaar behouden blijven en dus ook wel wat krediet verdienen.


01 Sep 2017, 15:17
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 21 Mar 2017, 22:03
Berichten: 12
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Blijkbaar Mertens naar Lebbeke


02 Sep 2017, 9:03
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
alost123 schreef:
Blijkbaar Mertens naar Lebbeke


Keeper Jari, toch? :)


02 Sep 2017, 10:20
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Wanneer wordt de transfer van De Neve afgerond?


03 Sep 2017, 17:18
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Gilles schreef:
Wanneer wordt de transfer van De Neve afgerond?

Vraag ik mij ook af. Aangezien het een vrije speler is, kan dit zo lang toch niet duren.


04 Sep 2017, 14:15
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
04/09/2017
Welkom terug Gianni!

Gianni De Neve trainde maandagavond een eerste keer mee: "Dit voelt als thuiskomen". De 23-jarige Gentenaar tekende een contract van één seizoen. Welkom terug Gianni!


05 Sep 2017, 9:20
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
VoetbalLagereReeksen‏ 
@LagereReeksen

Bij @eendrachtaalst werd aanvaller Daniel Rodrigo de Oliveira van @cercleofficial aangeboden.


14 Dec 2017, 11:48
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Sportingcat schreef:
VoetbalLagereReeksen‏ 
@LagereReeksen

Bij @eendrachtaalst werd aanvaller Daniel Rodrigo de Oliveira van @cercleofficial aangeboden.


Waar zit Markey als je hem nodig hebt? :lol: Diene zal zijn tekengeld wel betalen. :lol:


14 Dec 2017, 12:46
Miniem

Lid geworden op: 15 Mei 2017, 11:16
Berichten: 66
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Een speler uit tweede amateur die bij ons zeker in de basis zou staan.

Sofiane Oumedjeber (25/10/92) middenvelder, nr 10. Legt de bal graag klaar. Zit nu al aan 8 assists en 2 doelpunten. Speelt momenteel bij Mandel united. Heb die zien spelen. Betaalbaar is iets anders :)

Mogen met de wintertransfers spelers aangetrokken worden uit lagere reeksen of is dit enkel uit hogere reeksen?


15 Dec 2017, 12:48
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: RE: Re: Transfers volgend seizoen
Schie'dj oit! schreef:
Een speler uit tweede amateur die bij ons zeker in de basis zou staan.

Sofiane Oumedjeber (25/10/92) middenvelder, nr 10. Legt de bal graag klaar. Zit nu al aan 8 assists en 2 doelpunten. Speelt momenteel bij Mandel united. Heb die zien spelen. Betaalbaar is iets anders :)

Mogen met de wintertransfers spelers aangetrokken worden uit lagere reeksen of is dit enkel uit hogere reeksen?
Enkel uit hogere reeksen denk ik.


15 Dec 2017, 12:54
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14
Berichten: 592
Bericht Re: RE: Re: Transfers volgend seizoen
Gilles schreef:
Schie'dj oit! schreef:
Een speler uit tweede amateur die bij ons zeker in de basis zou staan.

Sofiane Oumedjeber (25/10/92) middenvelder, nr 10. Legt de bal graag klaar. Zit nu al aan 8 assists en 2 doelpunten. Speelt momenteel bij Mandel united. Heb die zien spelen. Betaalbaar is iets anders :)

Mogen met de wintertransfers spelers aangetrokken worden uit lagere reeksen of is dit enkel uit hogere reeksen?
Enkel uit hogere reeksen denk ik.

Klopt, maar er is een uitzondering mogelijk: als je een speler uit lagere klassen een profcontract geeft, mag die wel met Nieuwjaar de overstap maken.


22 Dec 2017, 10:43
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 713
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Kuis in selectie en versterkingen met Nieuwjaar

- Geef Devriendt eens zijn kans in doel, en laat die ballen plukken/wegboksen in de kleine carré
- Laat overbodige bankzitters vertrekken zoals Ntika, Claeys, Amazou, Marmite, Van Tricht, Van Gijseghem en Ridwan Gyselinck
- Met het loon dat ge voor die 7 vertrekkers uitspaart moet je toch enkele versterkingen kunnen binnen halen zoalsl een goede CV, MV en spits (Bangoura gaat terug naar Union eind seizoen)
- Dan hou je nog een Mertens, De Man, De Neve, De Koker in reserve alsook nog youngsters als Van Belle, Egerickx, Ehmandi
- Dat zou een kwalitatief betere kern moeten zijn en dan zien hoe we de 2°competitie helft kunnen afhaspelen
- Half mei zien we dan wel wat dit heeft opgeleverd en wat de ambities zijn naar seizoen 2018-2019 toe

Aan alle goedmenende mensen (bestuur, trainers, technische staf, spelers, medewerkers en supporters een Zalige Kerst en een Voorspoedig 2018 gewenst


23 Dec 2017, 8:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
....A. Vanden Borre is vrij, en zoekt een nieuwe club tijdens de winterstop,
...om de verdediging te versterken. :D :D :D

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


26 Dec 2017, 14:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wevege schreef:
Kuis in selectie en versterkingen met Nieuwjaar

- Geef Devriendt eens zijn kans in doel, en laat die ballen plukken/wegboksen in de kleine carré
- Laat overbodige bankzitters vertrekken zoals Ntika, Claeys, Amazou, Marmite, Van Tricht, Van Gijseghem en Ridwan Gyselinck
- Met het loon dat ge voor die 7 vertrekkers uitspaart moet je toch enkele versterkingen kunnen binnen halen zoalsl een goede CV, MV en spits (Bangoura gaat terug naar Union eind seizoen)
- Dan hou je nog een Mertens, De Man, De Neve, De Koker in reserve alsook nog youngsters als Van Belle, Egerickx, Ehmandi
- Dat zou een kwalitatief betere kern moeten zijn en dan zien hoe we de 2°competitie helft kunnen afhaspelen
- Half mei zien we dan wel wat dit heeft opgeleverd en wat de ambities zijn naar seizoen 2018-2019 toe

Aan alle goedmenende mensen (bestuur, trainers, technische staf, spelers, medewerkers en supporters een Zalige Kerst en een Voorspoedig 2018 gewenst


Een type met wat uitstraling op CV zou inderdaad ideaal zijn maar ik blijf erbij dat je backposities versterken nog veel meer zou helpen. Tegen Dender werd dat nog maar eens pijnlijk duidelijk.


26 Dec 2017, 14:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 291 292 293 294 295 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst