Transferverbod. | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Transferverbod. 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Transferverbod.
Mededeling van het bestuur op de website:
"
Vooreerst wil het clubbestuur jullie en jullie familie van harte prettige eindejaarsfeesten toewensen.

Drie jaar geleden is het huidig bestuur gestart met de "operatie redding" door een nieuwe wind te laten waaien doorheen de club. Of dit de juiste wind is geweest zal in de komende zes maanden blijken. De weg naar onze eindbestemming is nog lang en zal door elk van jullie terecht door een "eigen" bril bekeken worden. Het werk naar verdere professionalisering is nog lang niet af, daar er zich steeds nieuwe uitdagingen blijven aanbieden waarop het bestuur, in het belang van onze club, steeds wenst in te gaan na degelijk onderzoek.

Volgende punten dienen o.a. op vraag van de KBVB (deadlines) en voor de verdere toekomst van onze club voorzien te worden van een oplossing in de periode van januari tot en met maart 2015. Bij de komende supportersvergadering van 20 januari 2015 zal gepoogd worden reeds aan afdoend antwoord klaar te hebben.


Verbetering van de financiële situatie door toetreding van nieuwe leden tot de AV alsmede bijkomende (Belgische) investeerders, teneinde de ambitie van de club op lange termijn duurzaam te verzekeren. (voor 25/1/2015)

Voorziening van de noodzakelijke infrastructuur (voor 15/2/2015)
Hetzij het Pierre Cornelisstadion mits verlenging bestaand huurcontract doch zonder boetes en aanpassing van de tribunes aan de nieuwe licentienormen van de KBVB. (lees: huren van een conform stadion)
Hetzij tijdelijk in een andere accommodatie ttz tot er uitsluitsel is over de realisatie van de plannen voor een nieuw stadion
Nieuw stadion in Aalst zelf met de nodige visibilteit en conform de voorwaarden van Binnenlandse Zaken (voorkeur)
Nieuw stadion in één van de randgemeenten van Aalst met de nodige visibiliteit en conform de voorwaarden van Binnenlandse Zaken

Overname van de damesvoetbalploeg "Dames Eendracht Aalst" en de fusie met de damesvoetbalploeg Divas Eendracht Aalst (rond 25/1/2015) tot één damesvoetbalploeg die zal spelen onder het stamnummer 90 conform de nieuwe wetten van de KBVB.

Actieve rol in de hervorming van de eerste en tweede klasse waardoor we alles in het werk moeten stellen om de A-licentie (lees: eerste klasse) te bekomen teneinde de trein niet te missen inzake de nieuwe format binnen de eerste en tweede klasse. (voor 15/2/2015) …

Verder opstellen van een organigram binnen onze club met full-time medewerkers. Tevens zal onze spelersgroep geleidelijk aangepast worden met full- (en part)time spelers conform de eisen van de KBVB inzake A/B-licentie.


Omdat we voor enkele van bovenstaande punten de positie nog niet kennen van enkele partners enerzijds en anderzijds omdat de termijn (18/12/2014) tot indiening van de checklist te vroeg kwam om hierop een afdoend antwoord te geven, en dus verstreken is, is een transferverbod onvermijdelijk. Het geven van een passende oplossing en het laten opheffen van dit transferverbod met aansluitend de indiening van de A of B-licentie is gepland rond 15/2/2015."


19 Dec 2014, 17:56
Online
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Transferverbod.
Ik weet niet goed wat ik hierover moet denken.


19 Dec 2014, 17:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Transferverbod.
De Jean schreef:
Ik weet niet goed wat ik hierover moet denken.


ik wel: "tijdelijk" gaan shotten in Denjerlieje en dan maar hopen dat er eens "iets" uit de lucht komt vallen
maw; niks in het vizier, niks concreets, jaja ...

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


19 Dec 2014, 18:38
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Transferverbod.
kvrees voldoen aan alle de opgenoemde voorwaarden geen sinecure wordt en zonder nieuwe mensen ondoenbaar...ik denk niet dat het stadion op zich(nieuw of verhuis) het grootste probleem is als ik dit lees


19 Dec 2014, 19:14
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transferverbod.
Logisch als je ziet dat de toeschouwersaantallen zijn gehalveerd. Het is altijd al van de ene financiele miserie naar de andere strompelen... en de sloop van de staantribune is er gewoon teveel aan. Dat is mijn gedacht... Weg sfeer, weg traditie, weg toekomst , enkel nog verdeeldheid en gelatenheid en uitzichtloosheid. Zonde... bijna een zorg minder voor de heren politiekers


19 Dec 2014, 20:40
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Transferverbod.
Davy schreef:
Logisch als je ziet dat de toeschouwersaantallen zijn gehalveerd. Het is altijd al van de ene financiele miserie naar de andere strompelen... en de sloop van de staantribune is er gewoon teveel aan. Dat is mijn gedacht... Weg sfeer, weg traditie, weg toekomst , enkel nog verdeeldheid en gelatenheid en uitzichtloosheid. Zonde... bijna een zorg minder voor de heren politiekers


tja, ook mijn gedacht. Als je ziet dat werkelijk iedereen zondag al weg was nog voor de spelemansen de supporters gingen groeten... Vroeger werden ze gewoon op een striemend fluitconcert getrakteerd.

Gelatenheid, berusting,... jammer, bijzonder jammer.

In al mijn naïeviteit hoop ik toch nog op een stadionoplossing, en daaruit voortvloeiend mensen met geld, veel geld.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


19 Dec 2014, 20:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transferverbod.
Van Mons gaan we dus géén spelers overnemen ;)

http://nr10.be/nieuws/leegloop-dreigt-bij-tweedeklasser-alle-spelers-mogen-weg

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Dec 2014, 21:41
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Transferverbod.
Onderkroiper schreef:



zouden ze er zelfs maar ene speler van willen moest het mogen?? da zou een betere vraag zijn...

misschien best da eendracht een transferverbod zal hebben of heeft.... da bespaart hun eerlijk gezegd heel wat kloefkappers met veel te hoge pree naar kwaliteit.
want zeg nu zelf,wintertransfers zijn toch echt de solden van de voetbal he....zeker voor 2de klassers die denken ergens een koopje te doen met ne speler die op een ander niet mee kan of weg moet/mag "bij een goed bod". (wij verkopen onze klodden toch ook liefst aan zo hoog mogelijke prijs op kapaza,al weten we da 't eigenlijk een stuk rommel is) :D


19 Dec 2014, 23:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Transferverbod.
Raar dat er nog geen reacties zijn van de paar (letterlijk 2) personen die enkel kunnen/willen reageren in het geval van slecht nieuws. :(

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


20 Dec 2014, 6:39
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transferverbod.
Dit transferverbod zat er aan te komen, blijkbaar zetten ze alles op het behalen van de licentie, het worden in ieder geval cruciale weken wat de toekomst van de club betreft.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


20 Dec 2014, 10:01
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Transferverbod.
suppo schreef:
kvrees voldoen aan alle de opgenoemde voorwaarden geen sinecure wordt en zonder nieuwe mensen ondoenbaar...ik denk niet dat het stadion op zich(nieuw of verhuis) het grootste probleem is als ik dit lees

Nieuwe , grote, investeerders zullen maar komen als er een oplossing , concreet, is van het stadiondossier. Daar hangt onze toekomst van af . Vind ze maar 'de investeerders' ...


20 Dec 2014, 11:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transferverbod.
jowwan schreef:
suppo schreef:
kvrees voldoen aan alle de opgenoemde voorwaarden geen sinecure wordt en zonder nieuwe mensen ondoenbaar...ik denk niet dat het stadion op zich(nieuw of verhuis) het grootste probleem is als ik dit lees

Nieuwe , grote, investeerders zullen maar komen als er een oplossing , concreet, is van het stadiondossier. Daar hangt onze toekomst van af . Vind ze maar 'de investeerders' ...


ja maar wat is het nu.staan er mensen klaar die willen investeren als het stadiondossier in orde is of moeten ze nog naar investeerders beginnen zoeken ?


20 Dec 2014, 11:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transferverbod.
De allergrootte schuldigen zijn onze Aalsterse politici, die de laatste strohalm voor Eendracht hebben verkocht voor enkele judaszilverlingen: nl. het alternatief van het nieuwe stadion aan Albatros.
Als Eendracht verdwijnt; hebben zij dit op hun geweten: Naar de verdoemenins met hun ' kracht van de verandering'.
Aan ons om hen "het gelach" te doen betalen bij de volgende verkiezingen!

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


20 Dec 2014, 11:32
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Transferverbod.
jowwan schreef:
suppo schreef:
kvrees voldoen aan alle de opgenoemde voorwaarden geen sinecure wordt en zonder nieuwe mensen ondoenbaar...ik denk niet dat het stadion op zich(nieuw of verhuis) het grootste probleem is als ik dit lees

Nieuwe , grote, investeerders zullen maar komen als er een oplossing , concreet, is van het stadiondossier. Daar hangt onze toekomst van af . Vind ze maar 'de investeerders' ...


er was anderhalve maand geleden sprake van een vijftal nieuwe investeerders. Alleen denk ik dat sommige hun wensen nogal snel voor werkelijkheid nemen. Over dat stadion ging ook al begin december nieuws zijn, en ik ging verschieten.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


20 Dec 2014, 11:33
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transferverbod.
pattaboem schreef:
De allergrootte schuldigen zijn onze Aalsterse politici, die de laatste strohalm voor Eendracht hebben verkocht voor enkele judaszilverlingen: nl. het alternatief van het nieuwe stadion aan Albatros.
Als Eendracht verdwijnt; hebben zij dit op hun geweten: Naar de verdoemenins met hun ' kracht van de verandering'.
Aan ons om hen "het gelach" te doen betalen bij de volgende verkiezingen!


(y)


20 Dec 2014, 11:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 50 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst