Spelerskern 2017 - 2018 - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 14
 Spelerskern 2017 - 2018 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
we hebben op zich al n goeie kern voor volgend jaar... te veel zou ik er niet aan sleutelen. ik heb ook wel nog een paar bedenkingen: wie is back up voor de rock? Hamza, gaat die een beetje scherper gezet worden dan vorig jaar? en die adem van brakel? hoe komt dat dat die bij brakel niet mocht meedoen?
enfin, nu wordt dat wel al gezegd dat de kern rond is, maar zoals zo vaak zal er links en rechts dan toch nog een opportuniteit gevonden worden. in ieder geval... graag geen exotische projecten a la camara of antoine curier meer aub!


04 Jun 2017, 12:44
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Doelmannen (3)

Kevin Van den Noortgaete (2019)
Julien De Vriendt (2019)
Gillian Dewit (2018)

Verdedigers (8)

Jan Mertens (2018)
Jelle Geenens (2018)
Arno Claeys (2018)
Falko Geenens (2018)
Joran Van Belle (?)
Jordy Verstraeten (2019)
Ridwan Gyselinck (2019)
Kevin Ntika (?)

Middenvelders (9)

Brian Marmitte (2020)
Bahnou Diarra (2019)
Bigen Yala Lusala (medio 2019)
Jordy De Koker (medio 2019)
Wannes Van Tricht (2019)
Preben De Man (2018)
Jilke De Coninck (2019)
Mattis Adem (2018)
Boris Van Gysegem (?)

Aanvallers (4)

Cédric Mitu (medio 2019)
Klaas De Rock (medio 2019)
Hamza Amazou (2018)
Lars Godart (2019)

_________________
OB17


27 Jun 2017, 16:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Ridwan Gyselinck (23) tekende maandagavond een overeenkomst voor de komende twee seizoenen. De centrale verdediger komt over van Sporting Lokeren.


27 Jun 2017, 16:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Mattis Adem komt dus niet. Contract was al ondertekend, maar wordt nu verbroken.
Hij moet blijkbaar fysiek niet in orde zijn. Jammer, want is wel iemand met potentieel, op voorwaarde dat hij 100 % fit zou zijn, quod non.
Het feit dat het contract in onderling overleg verbroken wordt, wijst er toch op dat ook Adem beseft dat er een serieus probleem is. Hopelijk kan hij mits een lange herstelperiode in de toekomst opnieuw aan voetballen toekomen.


26 Jul 2017, 9:59
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Volgens HLN is tester Bossekota doorgestuurd.
Hij kon nochtans de sportieve cel overtuigen en had een financieel akkoord met het bestuur.
Maar omdat hij plots hogere financieele eisen stelde, is de zaal afgeblazen.

Jammer dat hij plots zo veranderde, kon op basis van wat ik zag in Halle een degelijke aanwist zijn.

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


26 Jul 2017, 11:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
iendrachter schreef:
JohanD schreef:
Volgens HLN is tester Bossekota doorgestuurd.
Hij kon nochtans de sportieve cel overtuigen en had een financieel akkoord met het bestuur.
Maar omdat hij plots hogere financieele eisen stelde, is de zaal afgeblazen.

Jammer dat hij plots zo veranderde, kon op basis van wat ik zag in Halle een degelijke aanwist zijn.


Denk ook wel dat dit een aanwinst kon zijn, maar als hij plots meer loon wil geef ik hun wel 100% gelijk dat ze hieraan niet toegeven, heeft vorig jaar dacht ik zeer weinig gespeeld door blessures en al serieus wat clubs versleten. Bij andere clubs in de reeks ook al gelezen dat er dikwijls transfers opt laatste nog afspringen omdat speler opeens toch meer wil dan afgesproken, triestige mentaliteit...


Rare manier van werken, toch. Ik zou denken dat je als speler eerst komt testen om je te bewijzen, en dat er dan - aan het einde van de testperiode - aan tafel wordt gezeten met de club om over de centen te klappen.


26 Jul 2017, 11:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
iendrachter schreef:
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:

Denk ook wel dat dit een aanwinst kon zijn, maar als hij plots meer loon wil geef ik hun wel 100% gelijk dat ze hieraan niet toegeven, heeft vorig jaar dacht ik zeer weinig gespeeld door blessures en al serieus wat clubs versleten. Bij andere clubs in de reeks ook al gelezen dat er dikwijls transfers opt laatste nog afspringen omdat speler opeens toch meer wil dan afgesproken, triestige mentaliteit...


Rare manier van werken, toch. Ik zou denken dat je als speler eerst komt testen om je te bewijzen, en dat er dan - aan het einde van de testperiode - aan tafel wordt gezeten met de club om over de centen te klappen.


Welk nut heeft het anders een speler te laten testen die je toch niet kan betalen?
Ik herinner mij dat hier enkele seizoenen geleden Da Silva Augusto (nu Union) kwam testen in een oefenmatch op Berchem, terwijl hij het jaar voordien meer dan 30 goals gemaakt had,
precies of da wij die ooit gingen kunnen betalen :crazy: , met FDR kon je natuurlijk alles verwachten....

***
Onbetrouwbaar bij initiële en mondelinge afspraken ? ....OPROTTEN !! ....Die hebben ook een eigenzinnige en ook een erg 'valse' mentaliteit in het team, én op het veld.
Camara was uit het zelfde hout gesneden....Niet verwonderlijk dat ze geen club kunnen behouden....
Ze kennen hun eigen niveau niet, dat ze financieel véél te hoog inschatten; Zonder dat eerst na een seizoen te bewijzen....Maar op voorhand .... eigenwijs zelf bepalen.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


26 Jul 2017, 17:37
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
pattaboem schreef:


Onbetrouwbaar bij initiële en mondelinge afspraken ? ....OPROTTEN !! ....Die hebben ook een eigenzinnige en ook een erg 'valse' mentaliteit in het team, én op het veld.
Camara was uit het zelfde hout gesneden....Niet verwonderlijk dat ze geen club kunnen behouden....
Ze kennen hun eigen niveau niet, dat ze financieel véél te hoog inschatten; Zonder dat eerst na een seizoen te bewijzen....Maar op voorhand .... eigenwijs zelf bepalen.


Hier lees je toch wat hoor... Blijft een forum natuurlijk maar hallo... Is nog frappanter als de persoon die dit schrijft, hem hier eerst zit op te hemelen tot en met, hem de grote witte merel toedicht... om hem dan zo af te vallen... Wit zwart zeker...


27 Jul 2017, 10:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
DT schreef:
pattaboem schreef:


Onbetrouwbaar bij initiële en mondelinge afspraken ? ....OPROTTEN !! ....Die hebben ook een eigenzinnige en ook een erg 'valse' mentaliteit in het team, én op het veld.
Camara was uit het zelfde hout gesneden....Niet verwonderlijk dat ze geen club kunnen behouden....
Ze kennen hun eigen niveau niet, dat ze financieel véél te hoog inschatten; Zonder dat eerst na een seizoen te bewijzen....Maar op voorhand .... eigenwijs zelf bepalen.


Hier lees je toch wat hoor... Blijft een forum natuurlijk maar hallo... Is nog frappanter als de persoon die dit schrijft, hem hier eerst zit op te hemelen tot en met, hem de grote witte merel toedicht... om hem dan zo af te vallen... Wit zwart zeker...


Ik ben toch ook de mening toegedaan dat -indien klopt dat de speler ter elfder ure zijn eisen naar boven bijstelt- het beter is dat je zulke types meteen de deur wijst.

Verder kan het geen kwaad om te lezen wat er staat, wie het geschreven heeft is van ondergeschikt belang.


27 Jul 2017, 14:03
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Tja, als je solliciteert en net voor je tekent vraag je alsnog nog een verhoging van je loon...Ik ken de brave man niet, maar vrolijk word ik van zulke dingen niet.


27 Jul 2017, 16:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
luque schreef:
DT schreef:
pattaboem schreef:


Onbetrouwbaar bij initiële en mondelinge afspraken ? ....OPROTTEN !! ....Die hebben ook een eigenzinnige en ook een erg 'valse' mentaliteit in het team, én op het veld.
Camara was uit het zelfde hout gesneden....Niet verwonderlijk dat ze geen club kunnen behouden....
Ze kennen hun eigen niveau niet, dat ze financieel véél te hoog inschatten; Zonder dat eerst na een seizoen te bewijzen....Maar op voorhand .... eigenwijs zelf bepalen.


Hier lees je toch wat hoor... Blijft een forum natuurlijk maar hallo... Is nog frappanter als de persoon die dit schrijft, hem hier eerst zit op te hemelen tot en met, hem de grote witte merel toedicht... om hem dan zo af te vallen... Wit zwart zeker...


Ik ben toch ook de mening toegedaan dat -indien klopt dat de speler ter elfder ure zijn eisen naar boven bijstelt- het beter is dat je zulke types meteen de deur wijst.

Verder kan het geen kwaad om te lezen wat er staat, wie het geschreven heeft is van ondergeschikt belang.

***
DT aub toch een beetje leren 'goed lezen', En mijn post niet anders interpreteren, aub...
Ik heb die speler niet opgehemeld als "de witte merel", Dat heeft een andere forumgebruiker gepost...
Ik heb hem wel ingeschat als een speler die mij geschikt leek om het niveau van 1amateur aan te kunnen. Dat noem ik niet '"ophemelen", maar voetballend "geschikt lijkend ...voor ons niveau.
Behalve zijn voetbalverleden, ken ik die speler niet, ...ook niet karakterieel.
Maar wat het bestuur nu ondervindt met deze man, wordt ik evenmin vrolijk van. Dat is echt proberen om een club maximaal uit te zuigen.
En nooit tevreden zijn met de verdienste ....die hij op voorhand wist, waarvoor hij teste. :nieje:
Zo'n spelers heeft eendracht in het verleden ook nog gehad,
En dit fenomeen was bijna onze ondergang....(te dure spelers..)
Naar mijn mening, ...vind ik dat hij écht mag opkrassen... :wave:
Zelfs als zou Bossekota zich toch nog bedenken, en alsnog tekenen; dan zou ik toch heel lang mijn bedenkingen blijven hebben over zijn karakter.
Het persoonlijk voetbalvermogen van een speler is belangrijk. ....Maar evenzeer zijn "spirit"...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


27 Jul 2017, 17:06
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26
Berichten: 242
Locatie: Olen
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Is bruno baras nu eigelijk nog steeds aan het nadenken over een voorstel van eendracht aalst, of is het nu zeker dat hij weggaat? Waarom blijft het zo stil hierover?

_________________
EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!!


27 Jul 2017, 18:40
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Olensen iendrachter schreef:
Is bruno baras nu eigelijk nog steeds aan het nadenken over een voorstel van eendracht aalst, of is het nu zeker dat hij weggaat? Waarom blijft het zo stil hierover?


Is geen onduidelijkheid over hoor - is speler van FC Lebbeke...


27 Jul 2017, 19:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
pattaboem schreef:
luque schreef:
DT schreef:

Hier lees je toch wat hoor... Blijft een forum natuurlijk maar hallo... Is nog frappanter als de persoon die dit schrijft, hem hier eerst zit op te hemelen tot en met, hem de grote witte merel toedicht... om hem dan zo af te vallen... Wit zwart zeker...


Ik ben toch ook de mening toegedaan dat -indien klopt dat de speler ter elfder ure zijn eisen naar boven bijstelt- het beter is dat je zulke types meteen de deur wijst.

Verder kan het geen kwaad om te lezen wat er staat, wie het geschreven heeft is van ondergeschikt belang.

***
DT aub toch een beetje leren 'goed lezen', En mijn post niet anders interpreteren, aub...
Ik heb die speler niet opgehemeld als "de witte merel", Dat heeft een andere forumgebruiker gepost...
Ik heb hem wel ingeschat als een speler die mij geschikt leek om het niveau van 1amateur aan te kunnen. Dat noem ik niet '"ophemelen", maar voetballend "geschikt lijkend ...voor ons niveau.
Behalve zijn voetbalverleden, ken ik die speler niet, ...ook niet karakterieel.
Maar wat het bestuur nu ondervindt met deze man, wordt ik evenmin vrolijk van. Dat is echt proberen om een club maximaal uit te zuigen.
En nooit tevreden zijn met de verdienste ....die hij op voorhand wist, waarvoor hij teste. :nieje:
Zo'n spelers heeft eendracht in het verleden ook nog gehad,
En dit fenomeen was bijna onze ondergang....(te dure spelers..)
Naar mijn mening, ...vind ik dat hij écht mag opkrassen... :wave:
Zelfs als zou Bossekota zich toch nog bedenken, en alsnog tekenen; dan zou ik toch heel lang mijn bedenkingen blijven hebben over zijn karakter.
Het persoonlijk voetbalvermogen van een speler is belangrijk. ....Maar evenzeer zijn "spirit"...


Pattaboem, jij schreef onderstaande als reactie op de transfer van Camara op pagina 274 van de topic "Transfers Volgend Seizoen".

--
Ik ben verheugd over deze transfert. En heb een voorgevoel, dat we veel plezier gaan beleven aan deze belofte. Jammer (maar te verwachten was...) dat hij slechts voor 1 jaar heeft getekend. Als hij echt zo goed is, als alle prognoses hem voorstellen, zullen wij hem wellicht snel en na een jaar, kwijt zijn aan de profliga.
-----

En nu noem je exact die speler bij naam om een statement te maken over een andere, terwijl de gevallen compleet niet te vergelijken zijn... Dat en alleen dat was mijn punt... Vandaar ook het cursief...

Mooi dat iedereen dan meteen op mijn reactie springt, maar ik doelde enkel specifiek op wat ik in cursief had geciteerd... En dat die veralgemeningen niet altijd opgaan...

Over het punt dat je een speler die zijn woord geeft om tegen een bepaalde vergoeding te komen shotten en daarna daarop terugkomt, laat gaan, discussieer ik niet want dat vind ik de logica zelve. Maar ipv aan te geven dat ik goed moet lezen, zouden anderen misschien best hun eigen raad opvolgen...


27 Jul 2017, 19:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
@DT
mijn vergelijk met Camara was louter op het vlak van "karakter" : als voetbalspeler.
Net zoals Camara had ik initieel een goed oog in deze speler(s), net als Bossekota.
Maar ik schatte destijds Camara voetbaltechnisch veel hoger in, als men die twee spelers onderling gaat vergelijken...
Gezien de jeugdige leeftijd van Camara was daar ook nog veel progressiemarge bij te verwachten..
Van geen van beiden, was mij hun mentaliteit ...én hun rotkarakter ....op voorhand bekend! (wél hun mogelijkheden)
Ik heb mij dus vergist, ... als het daar op neerkwam. Dat geef ik toe.
Ook het bestuur vergiste zich op dat vlak: ...bij ALLEBEI...
Wij beschikken nu eenmaal over geen glazen bol om dergelijke 'shit'-scenarios te voorzien...
We zijn met Eendracht de laatste 2 jaar door het oog van de naald , en de verdoemenis van 4de provinciale ontsnapt, en we zijn terug op de goeie weg: 1amateur, de toegangspoort voor profvoetbal...
Spelers die teveel eisen om eigen winstbejag, of met als doel: profitariaat van onze club; (eerst woord geven, en nadien intrekken, vind ik niet de logica zelf...dat Is geen" fairplay"...)
Zij mogen ophoepelen uit onze geliefde club.
Daarvoor ben ik teveel gehecht aan onzen Iendracht..... :EA:

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


28 Jul 2017, 17:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst