Waregem - E.Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 15
 Waregem - E.Aalst 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Patrick De Wilde mag voor mij gerust terugkomen, ook al heeft hij den eendracht verlaten op een onfaire manier.Ik was er vandaag niet, maar vorige week bij een 1-1 stand nen back rechts vervangen voor nen back rechts, das provinciaal niveau.


04 Okt 2009, 20:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1080
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
de spelers hebben in de eerste helft bewezen dat ze wel degelijk nog kunnen voetballen. Doch wat gezegd van de fysiek, als ge na een kwartier in de tweede helft piepedood zit. Is dat de fout van de spelers dan misschien ? Ik heb vandaag geen enkele Iendrachter door de mand zien vallen, dus het ligt niet aan één of meerdere spelers. VDH kan het blijkbaar niet, wat ik trouwens geen schande vind. Doch geef het dan gewoon toe en stap op. Indien hij zelf niet opstapt is het aan het bestuur om in te grijpen, voor mijn part nu meteen. Zeven punten op 21, derde laatste in het klassement. Met wedstrijden tegen Temse en Deinze in het vooruitzicht, ai ai ai. Ge ziet van hier dat we tegen die 2 ploegen dreigen af te gaan. 't Is geen vijf voor twaalf, 't is 1 voor twaalf. Graag actie nu, want als er doodgewoon niet wordt ingegrepen zal het daadwerkelijk knokken worden tegen de degradatie. Leuke vooruitzichten, en wij maar braafjes de ploeg blijven aanmoedigen.
Mijn Eendracht-hart is aan het bloeden en ik zal heus niet de enige zijn.:cry:

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


04 Okt 2009, 20:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
bert schreef:
Patrick De Wilde mag voor mij gerust terugkomen, ook al heeft hij den eendracht verlaten op een onfaire manier.Ik was er vandaag niet, maar vorige week bij een 1-1 stand nen back rechts vervangen voor nen back rechts, das provinciaal niveau.


ik vrees eerlijk gezegd als ze Vanderhaegen al zouden buitensmijten, wat ik niet geloof, ze gewoon een VDH Heizel look à like gaan halen.

Vorig jaar trok het met 9 op 15 op niks, nu zijn we met 7 op 21 nog slechter gestart en men wil ons laten geloven dat we op de goede weg zijn.

Goede weg kan best, alleen begin ik mij stilaan af te vragen naar waar die weg ons gaat leiden (of is het lijden??)...

Wat die wissel van vorige week betreft, daar moet je les voor geven voor zo ne wissel te doen. Buiten een heel groot ego laat hij bij mij geen indruk achter!


04 Okt 2009, 20:43
Miniem

Lid geworden op: 22 Feb 2009, 15:12
Berichten: 51
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
We komen altijd bij hetzelfde terug!!
Trainer en sportieve cel hebben ploeg bij elkaar gehaald die niet werkt,niet samenhangt,...dus neem jullie conclusies!
Als we eerlijk zijn ook in de wedstrijd tegen Oudenaarde kruipen we door het oog van de naald.Als Moreels die bal niet uit de goal kopt staan we nu laatst.
Ik blijf erbij dat de voorzitter en ondervoorzitter voor een goede nieuwe wind zorgen maar dat het sportieve in verkeerde handen is.


04 Okt 2009, 20:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
De Brandt Wim schreef:
We komen altijd bij hetzelfde terug!!
Trainer en sportieve cel hebben ploeg bij elkaar gehaald die niet werkt,niet samenhangt,...dus neem jullie conclusies!
Als we eerlijk zijn ook in de wedstrijd tegen Oudenaarde kruipen we door het oog van de naald.Als Moreels die bal niet uit de goal kopt staan we nu laatst.Ik blijf erbij dat de voorzitter en ondervoorzitter voor een goede nieuwe wind zorgen maar dat het sportieve in verkeerde handen is.


dat wil ik mij zelfs niet voorstellen zeg, laatste in derde A... :hmm:


04 Okt 2009, 20:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 59
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Eerst en vooral kan ik over de wedstrijd van vandaag niet veel zeggen, ik kon om familiale redenen niet aanwezig zijn.
Ook mijn Eendracht-hart bloedt en als je idd een optelsom maakt dan is het op dit moment helemaal niet goed. Wat ik evenwel niet begrijp is, dat voor het voorlopig falen enkel VDH wordt aangewezen. Ik zal mij waarschijnlijk van heel wat van jullie nu de banbliksems op mijn nek halen, maar jullie halen zelf aan dat het veruit de beste 1ste helft is dat we gespeeld hebben. Is het dan zijn schuld dat de ballen er niet in gaan, dat lat en paal en 0-2 in de weg staan. En wat het fysiek aspect betreft, spelers werken zelf een stuk aan hun conditie door op tijd te gaan slapen, zich te verzorgen zoals het hoort en zich op training voluit te geven. Wie van de spelers hier het schoentje past, trekt het hem aan. Kestens en Moreels ga je op zaterdagnacht niet tegenkomen, tenzij ze zaterdagavond hebben gespeeld mss, .....
We zitten nu éénmaal in een periode waar het blijkbaar om de één of andere reden niet wil lukken en als je onderaan staat, ....de wet van Murphy weet je wel.
Aan Kris nu om het moreel op te trekken en ervoor te zorgen dat tegen Temse de neuzen allemaal in dezelfde richting staan en dat we er SAMEN vol voor gaan. En hopelijk kiest dame fortuna, net als tegen Oudenaarde, voor wit-zwet.
nen echten ajoin in hert en nieren

_________________
geer'n bè


04 Okt 2009, 20:53
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
El Corredor schreef:
De Brandt Wim schreef:
We komen altijd bij hetzelfde terug!!
Trainer en sportieve cel hebben ploeg bij elkaar gehaald die niet werkt,niet samenhangt,...dus neem jullie conclusies!
Als we eerlijk zijn ook in de wedstrijd tegen Oudenaarde kruipen we door het oog van de naald.Als Moreels die bal niet uit de goal kopt staan we nu laatst.Ik blijf erbij dat de voorzitter en ondervoorzitter voor een goede nieuwe wind zorgen maar dat het sportieve in verkeerde handen is.


dat wil ik mij zelfs niet voorstellen zeg, laatste in derde A... :hmm:
We zijn der in ierder geval zeer dicht bij, jawadde jongens :kots:


04 Okt 2009, 20:54
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
panoleon schreef:
Eerst en vooral kan ik over de wedstrijd van vandaag niet veel zeggen, ik kon om familiale redenen niet aanwezig zijn.
Ook mijn Eendracht-hart bloedt en als je idd een optelsom maakt dan is het op dit moment helemaal niet goed. Wat ik evenwel niet begrijp is, dat voor het voorlopig falen enkel VDH wordt aangewezen. Ik zal mij waarschijnlijk van heel wat van jullie nu de banbliksems op mijn nek halen, maar jullie halen zelf aan dat het veruit de beste 1ste helft is dat we gespeeld hebben. Is het dan zijn schuld dat de ballen er niet in gaan, dat lat en paal en 0-2 in de weg staan. En wat het fysiek aspect betreft, spelers werken zelf een stuk aan hun conditie door op tijd te gaan slapen, zich te verzorgen zoals het hoort en zich op training voluit te geven. Wie van de spelers hier het schoentje past, trekt het hem aan. Kestens en Moreels ga je op zaterdagnacht niet tegenkomen, tenzij ze zaterdagavond hebben gespeeld mss, .....
We zitten nu éénmaal in een periode waar het blijkbaar om de één of andere reden niet wil lukken en als je onderaan staat, ....de wet van Murphy weet je wel.
Aan Kris nu om het moreel op te trekken en ervoor te zorgen dat tegen Temse de neuzen allemaal in dezelfde richting staan en dat we er SAMEN vol voor gaan. En hopelijk kiest dame fortuna, net als tegen Oudenaarde, voor wit-zwet.
nen echten ajoin in hert en nieren


een goede BASISconditie behaal je door hard te trainen, niet door in je nest te liggen.

bal op de paal was er vol op, bal op de lat van podevijn, was maar heel lichtjes


04 Okt 2009, 20:55
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4379
Leeftijd: 36
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Trainer heeft nu wel genoeg kansen gekregen zeker. Hij kan de spelers niet genoeg opladen. Als je ziet dat een Troch, een Verheyden -vandaag was ik er niet, dus geen oordeel- al weken geen niveau halen, is het dan niet willen of niet kunnen? In ieder geval een combinatie van de 2 want ik geloof nooit dat die spelers het voetballen plots volledig zijn verleerd. Komt daarbij de armtierige fysieke conditie van de meeste spelers bij, dan weet je het wel zeker. Dat kan voor mij wel aan de technische staf verweten worden hoor.

Ik denk ook dat sommige spelers het niet meer zien zitten onder deze trainer, getuige vorige week het 'fuck off' gebaar richting trainer van onze keeper. Ra ra, hij zit deze week op de bank. Nu op zich niet zo verwonderlijk als je dat doet richting trainer, hij is nu eenmaal de baas maar het lijkt me toch een teken aan de wand.

En ja, dieje onnozele 4-5-1 blijft maar staan e, wij kennen precies maar 1 systeem en we kunnen het dan nog niet goed (meer) spelen ook.

Triestig, triestig, triestig.


04 Okt 2009, 20:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Frékes schreef:
Gunther schreef:
Van Damme zal wel gekwetst zijn. Tijdens de rust kwam hij al vrij snel terug het veld op om wat te lopen en die leek niet echt helemaal fit meer, wie niet aan de pintjes zat zal dit opgemerkt hebben ;)

Wat de doelman betreft, geef Kevin maar zen kans, Steven is nu ook niet echt sterk bezig




Steven moet altijd spelen verdorie... hadden we hem vorig seizoen niet gehad, zaten we nu al in vierde... anders moet ge dat kieken weerhalen uit holland... dat was ne goeie eh...
Deze klote - start is totaal niet te wijten aan keepers, maar aan de trainer en sommige veldspelers hun onkunde (ingesteldheid)...
En dan nog te zwijgen van dat bestuur... Voor het seizoen was de ambitie om naar tweede klasse te promoveren (was me toch gezegd)... met 1 spits, dames en heren... jawel!!! succes gegarandeerd... iedereen kon al reeds in juli zien (na de match tegen terjoden-welle) dat deze kern veel te beperkt was, zeker aanvallend... en met alle respect, maar dat Spotbeentje maakt in 1e provinciale nog geen 20 goals...

enfin, er zit geen vuur in deze ploeg en ze zal ook nooit in vuur en vlam staan...


'k zou ni weten voor wie of wa en da heeft niks met da kieken van vorig jaar te maken.
Hadden we Troch en Verheyden niet gehad in vierde we zaten nog in vierde, dus die moeten ook altijd spelen????
enfin,
volgende week winnen of ni, ik bol ni naar Deinze, gedaan om met men dinges te laten spelen

_________________
Afbeelding


04 Okt 2009, 21:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 59
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
El Corredor schreef:
panoleon schreef:
Eerst en vooral kan ik over de wedstrijd van vandaag niet veel zeggen, ik kon om familiale redenen niet aanwezig zijn.
Ook mijn Eendracht-hart bloedt en als je idd een optelsom maakt dan is het op dit moment helemaal niet goed. Wat ik evenwel niet begrijp is, dat voor het voorlopig falen enkel VDH wordt aangewezen. Ik zal mij waarschijnlijk van heel wat van jullie nu de banbliksems op mijn nek halen, maar jullie halen zelf aan dat het veruit de beste 1ste helft is dat we gespeeld hebben. Is het dan zijn schuld dat de ballen er niet in gaan, dat lat en paal en 0-2 in de weg staan. En wat het fysiek aspect betreft, spelers werken zelf een stuk aan hun conditie door op tijd te gaan slapen, zich te verzorgen zoals het hoort en zich op training voluit te geven. Wie van de spelers hier het schoentje past, trekt het hem aan. Kestens en Moreels ga je op zaterdagnacht niet tegenkomen, tenzij ze zaterdagavond hebben gespeeld mss, .....
We zitten nu éénmaal in een periode waar het blijkbaar om de één of andere reden niet wil lukken en als je onderaan staat, ....de wet van Murphy weet je wel.
Aan Kris nu om het moreel op te trekken en ervoor te zorgen dat tegen Temse de neuzen allemaal in dezelfde richting staan en dat we er SAMEN vol voor gaan. En hopelijk kiest dame fortuna, net als tegen Oudenaarde, voor wit-zwet.
nen echten ajoin in hert en nieren


een goede BASISconditie behaal je door hard te trainen, niet door in je nest te liggen.

bal op de paal was er vol op, bal op de lat van podevijn, was maar heel lichtjes


Heb je dan al veel trainingen meegemaakt? (t is uiteindelijk maar een simpele vraag om te weten of er mss niet hard genoeg wordt gewerkt) Door voldoende rust tenemen, zorg je ervoor dat je lichaam de geleverde inspanningen verteerd. Niet door 's nachts op stap te gaan. Nu dit is mijn mening en aangezien ik de waarheid niet in pacht heb ...zie maar eens naar mijne pronostiek. :cry: :cry: :cry: Of hoe relatief een nederlaag is, ook al ben je dan supporter.

_________________
geer'n bè


04 Okt 2009, 21:03
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Gilles schreef:
Trainer heeft nu wel genoeg kansen gekregen zeker. Hij kan de spelers niet genoeg opladen. Als je ziet dat een Troch, een Verheyden -vandaag was ik er niet, dus geen oordeel- al weken geen niveau halen, is het dan niet willen of niet kunnen? In ieder geval een combinatie van de 2 want ik geloof nooit dat die spelers het voetballen plots volledig zijn verleerd. Komt daarbij de armtierige fysieke conditie van de meeste spelers bij, dan weet je het wel zeker. Dat kan voor mij wel aan de technische staf verweten worden hoor.

Ik denk ook dat sommige spelers het niet meer zien zitten onder deze trainer, getuige vorige week het 'fuck off' gebaar richting trainer van onze keeper. Ra ra, hij zit deze week op de bank. Nu op zich niet zo verwonderlijk als je dat doet richting trainer, hij is nu eenmaal de baas maar het lijkt me toch een teken aan de wand.

En ja, dieje onnozele 4-5-1 blijft maar staan e, wij kennen precies maar 1 systeem en we kunnen het dan nog niet goed (meer) spelen ook.

Triestig, triestig, triestig.

als ge der niet bij waard kunt ge niet veel zeggen, dit verdienen we echt niet waregem 3 kanse 2 goals aalst 10 kansen, bal op de paal, op de lat, afgekeurde wereldgoal en 1 gemaakt, dit wil genoeg zeggen


04 Okt 2009, 21:05
Miniem

Lid geworden op: 22 Feb 2009, 15:12
Berichten: 51
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Jongens aub wees redelijk.
We hebben het hoogste budget(of zeker bij de top 5),we hebben de grootste supportersaanhang en we staan 16 op 19!!En dit na 7 wedstrijden, is 1/5 van de competitie.
Dus sportieve cel en trainer die ploeg samenstelden hebben gefaald!!Enlaat ze nu allen solidair zijn en het niet op elkaar afschuiven,zij zijn de ploeg aan het samenstellen sinds januari!!


04 Okt 2009, 21:05
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4379
Leeftijd: 36
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Frékes schreef:
Steven moet altijd spelen verdorie... hadden we hem vorig seizoen niet gehad, zaten we nu al in vierde... anders moet ge dat kieken weerhalen uit holland... dat was ne goeie eh...


Niemand MOET altijd spelen, de BESTE moet spelen, zo simpel is het. En laat dat kieken maar ver genoeg in Holland, we hebben nu 2 goeie keepers.


04 Okt 2009, 21:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4379
Leeftijd: 36
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
boer touch schreef:
Gilles schreef:
Trainer heeft nu wel genoeg kansen gekregen zeker. Hij kan de spelers niet genoeg opladen. Als je ziet dat een Troch, een Verheyden -vandaag was ik er niet, dus geen oordeel- al weken geen niveau halen, is het dan niet willen of niet kunnen? In ieder geval een combinatie van de 2 want ik geloof nooit dat die spelers het voetballen plots volledig zijn verleerd. Komt daarbij de armtierige fysieke conditie van de meeste spelers bij, dan weet je het wel zeker. Dat kan voor mij wel aan de technische staf verweten worden hoor.

Ik denk ook dat sommige spelers het niet meer zien zitten onder deze trainer, getuige vorige week het 'fuck off' gebaar richting trainer van onze keeper. Ra ra, hij zit deze week op de bank. Nu op zich niet zo verwonderlijk als je dat doet richting trainer, hij is nu eenmaal de baas maar het lijkt me toch een teken aan de wand.

En ja, dieje onnozele 4-5-1 blijft maar staan e, wij kennen precies maar 1 systeem en we kunnen het dan nog niet goed (meer) spelen ook.

Triestig, triestig, triestig.

als ge der niet bij waard kunt ge niet veel zeggen, dit verdienen we echt niet waregem 3 kanse 2 goals aalst 10 kansen, bal op de paal, op de lat, afgekeurde wereldgoal en 1 gemaakt, dit wil genoeg zeggen


Ge moet dringend leren lezen, ik zei dat ik niet oordeel over deze match of zijt gij ook zo enen die gaat komen zeggen dat diegene die er niet waren hun mond moeten houden? Boerken touch. :hmm:


04 Okt 2009, 21:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst