Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06) - Pagina 28 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 499 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 34
 Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06) 
Auteur Bericht
Knaap

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:15
Berichten: 80
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Sven KSK Opwijk schreef:
Tom schreef:
Verwacht maar niet te veel ...

Van achteruit stellen we voetballend niets voor, en eens Biglia er bij is zitten we op het middenveld met hetzelfde probleem.

Hoop vooral dat Lukaku mag spelen, en jongens als Suarez. Kwestie toch nog enigzins Anderlecht te herkennen in de huidige spelersgroep.


Ik hoop ofwel op een typfout ofwel op een grap. Hij is de enige die voetballend vermogen heeft op het middenveld.

Lukaku zal niet spelen denk ik. Had gelezen dat die wegens examens morgen maar ging beginnen trainen...


Het woordje 'niet' inderdaad vergeten :D


30 Jun 2009, 12:21
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Sven KSK Opwijk schreef:
Dani schreef:
Ook al is het vanavond maar een gewone oefenmatch, ik kijk er toch enorm naar uit.

Ben eens benieuwd hoe we voor de dag gaan komen maar ben ook eens curieus naar de voetballende kwaliteiten van Anderlecht.


Niet veel van verwachten. Dacht dat vorig jaar ook soms en dan komde naar die match zien en dan hebben de spelers 's morgens al moeten trainen en hebben ze niet te veel goesting. Als er natuurlijk veel volk en sfeer is... dan willen ze misschien nog is iets laten zien.

Kvraag mij af waarvoor ze hun eigenlijk sparen, tis niet dat ze hun champagnevoetbal boven halen in de competitie :D

Tom schreef:
Verwacht maar niet te veel ...

Van achteruit stellen we voetballend niets voor, en eens Biglia er bij is zitten we op het middenveld met hetzelfde probleem.

Hoop vooral dat Lukaku mag spelen, en jongens als Suarez. Kwestie toch nog enigzins Anderlecht te herkennen in de huidige spelersgroep.


Ik hoop ofwel op een typfout ofwel op een grap. Hij is de enige die voetballend vermogen heeft op het middenveld.

Lukaku zal niet spelen denk ik. Had gelezen dat die wegens examens morgen maar ging beginnen trainen...



Waarom hoopt de technische staf dan dat ze Biglia eindelijk van de hand kunnen doen?
Hij heeft inderdaad voetballend vermogen maar enkel achteruit en opzij, zijn omschakeling van verddediging naar aanval trekt op niks. nem


30 Jun 2009, 12:47
Knaap

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:15
Berichten: 80
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Jean schreef:
Waarom hoopt de technische staf dan dat ze Biglia eindelijk van de hand kunnen doen?
Hij heeft inderdaad voetballend vermogen maar enkel achteruit en opzij, zijn omschakeling van verddediging naar aanval trekt op niks. nem


De technische staf hopen dat Biglia vertrekt ? Denk dat je beter je bronnen eens checkt :D

Haal Biglia weg en de ploeg zakt in elkaar, is vorig seizoen meerdere malen gebleken. Ik verwacht trouwens niet van een jongen die defensieve middenvelder speelt dat hij ook nog eens het spel gaat maken. Dat Biglia vaak lateraal moet spelen ligt hem puur aan het feit dat hij weinig opties heeft voor zich. Gillet stormt altijd blind naar voor, Polak loopt vaak naast Biglia, dus schieten enkel nog je flanken en je spits over. Biglia zou nog zo veel beter renderen met een echt creatieve middenvelder voor zich, en een puur defensieve achter zich. Zo hoeft hij niet én alle defensieve werk op te knappen én het spel te maken. Daarom zou ik dan liever Polak nog zien vertrekken i.p.v. Biglia, zodat Kouyaté bijvoorbeeld de rol van defensieve middenvelder op zich kan nemen. Jammer dat we die nu net voor een maand of 2 kwijt zijn.

Dat ons bestuur graag centen zou zien zal niemand verwonderen. De heilige drievuldigheid is gewoon incompetent en leurt jaarlijks met een topspeler. Vorig seizoen Pareja, het jaar daarvoor Tchité, ...


30 Jun 2009, 14:59
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Uitslag 3-4doelpunten voor aalst van depoitre ,galucci en troch.


30 Jun 2009, 21:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Volgens mijn broer een prachtige match. Jammer dat ik er niet kon bij zijn.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


30 Jun 2009, 22:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1080
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Iendrachter90 schreef:
Uitslag 3-4doelpunten voor aalst van depoitre ,galucci en troch.


en, was 't de moeite waard ?

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


30 Jun 2009, 22:02
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21
Berichten: 186
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
beide ploegen een penalty (die van anderlecht was dubieus)
rode kaart voor Schollen een 20minuten voor tijd, hebben ze 10min zitten discussieren wie er in de goal ging

Aalst kwam er met momenten, zeker in de eerste helft, echt niet aan te pas, maar dat was ook te verwachten..
Respectabele score en Depoître heeft zich toch een beetje in de kijker gespeeld.

'k zie het wel zitten dit seizoen, maar dat gevoel had ik ook na de match tegen united


30 Jun 2009, 22:05
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2008, 7:49
Berichten: 124
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
ook nog goed nieuws dat van damme terug is hé witteken :lol:


30 Jun 2009, 22:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
christiano schreef:
ook nog goed nieuws dat van damme terug is hé witteken :lol:

ja das just :p .kheb me hier nog ne goeien halve liter opengedaan, tzal morgen pikken :lol: eje ze


30 Jun 2009, 22:17
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2008, 7:49
Berichten: 124
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
(y)


30 Jun 2009, 22:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Om 10 na zeven was alles uitverkocht, zelfs het vak van Anderlecht.

Toch nog binnengeraakt dankzij een vriendelijke ziel, en tijdens de rust waren de pintjes op :?

Enfin, was zeker de moeite waard, ben blij dat ik geweest ben. Dikke pluim voor Depoitre en onze nieuwen rechtsback, en ook blonde Moreels deed dat goed vanachter.


30 Jun 2009, 22:52
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4379
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Vooral de eerste 20 minuten hadden we niks in de pap te brokken en werd het simpel 0-3. Volgens mij een onterechte penalty, maar die op Potjes was ook licht dus misschien wel compensatie.

Na rust een meer evenwichtige wedstrijd, paar keer mooie aanval kunnen opzetten en toch goed meegedaan.

Depoitre speelde een dijk van een wedstrijd en ook Galucci toonde dat hij iets kan. Achteraan lijkt het ook wel goed te zitten. Niet te vergeten dat we Ewen, Lord en W. Moreels nog missen. Volgens mij hebben we zeer degelijk ingekocht. (y)

Leuk om het PC-cornelisstadion nog eens helemaal te zien vollopen, ik zat voor één keer op de zittribune en het was een mooi zicht op de volle staantribune. :EA:

Voor mij een zeer geslaagde wedstrijd.


30 Jun 2009, 22:53
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Veel meer potentieel dan vorig seizoen. Depoitre beresterk, zeer snel in de eerste meters en moeilijk van de bal te zetten, wees maar zeker dat dat een enorme aanwinst is. Ook Galluci en Brecht Moreels debuteerden zeer sterk. Kestens wat aarzelend begonnen maar daarna prima. Rechtsachter De Castro beleefde een moeilijke eerste helft toen hij zich meermaals in de luren liet leggen door Iakovenko. Al bij al veelbelovend maar laat ons toch nog wat afwachten want ook vorig seizoen was onze eerste oefenpot tegen KVSK United veelbelovend....
Ik ben in elk geval met een goed gevoel huiswaarts gekeerd en dat was lang geleden..

_________________
Afbeelding


30 Jun 2009, 23:17
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4379
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
SERRE schreef:
Veel meer potentieel dan vorig seizoen. Depoitre beresterk, zeer snel in de eerste meters en moeilijk van de bal te zetten, wees maar zeker dat dat een enorme aanwinst is. Ook Galluci en Brecht Moreels debuteerden zeer sterk. Kestens wat aarzelend begonnen maar daarna prima. Rechtsachter De Castro beleefde een moeilijke eerste helft toen hij zich meermaals in de luren liet leggen door Iakovenko. Al bij al veelbelovend maar laat ons toch nog wat afwachten want ook vorig seizoen was onze eerste oefenpot tegen KVSK United veelbelovend....
Ik ben in elk geval met een goed gevoel huiswaarts gekeerd en dat was lang geleden..


Vond ik ook. Kestens vond ik wel goed spelen na -zoals je zei- een aarzelend begin maar daarna toch goed.


30 Jun 2009, 23:23
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
nog eens leuk om ons stadion vol te zien lopen.

galucci viel mij een beetje tegen, ik had hem beter verwacht., ik vind da nen echte klasbak nochtans. De castro stond de eerste helft een aantal keer serieus verkeerd te dekken.

kestens was goed, en depoitre daar gaan we nog veel plezier aan beleven.


30 Jun 2009, 23:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 499 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 34


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst