Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 35
 Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Iendrachter90 schreef:
gweninho schreef:
Het lag volgens mij aan onderschatting , gemakezucht...


De pijnpunten waren anders duidelijk:
1)Verheyden en kestens konden het middenveld niet regelen
2)lord en coppens,2miniemen hadden nog meer gebracht op de flanken.
3)Geen kopbalsterke speler vanachter.
4).....


in deze analyse kan ik mij 100% vinden ! de nagel op de kop voor mij (y)


17 Mei 2010, 20:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
witteken schreef:
wij hadden zo iemand maar hij moest naar de b kern :hmm: . en als verdedigende middenvelder kun je gene beteren hebben dan De schutter. waarom dan blijven spelen met ewen en kestens :wadde:. ik zeg het hier al zo lang met een ewen en kestens gaan we nooit prijzen winnen.


Mja, Troch is ook geen echte middenvelder hé. Als ge met Troch speelt, zijt ge al bijna verplicht om twee middenvelders in steun te zetten, anders dreigt ge te verzuipen.


17 Mei 2010, 20:57
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3418
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Bartos schreef:
witteken schreef:
wij hadden zo iemand maar hij moest naar de b kern :hmm: . en als verdedigende middenvelder kun je gene beteren hebben dan De schutter. waarom dan blijven spelen met ewen en kestens :wadde:. ik zeg het hier al zo lang met een ewen en kestens gaan we nooit prijzen winnen.


Mja, Troch is ook geen echte middenvelder hé. Als ge met Troch speelt, zijt ge al bijna verplicht om twee middenvelders in steun te zetten, anders dreigt ge te verzuipen.


eerder enen zoals Frank Magerman bij Boom gisteren en zelfs tijdens de verliesmatch... als ge in die ploeg dan ook nog eens wordt verkozen als man van het seizoen... al moet ik er wel bijzeggen dat zijn vorige periode bij aalst, weliswaar in tweede, toch wel eerder aan de wisselvallige kant was...


17 Mei 2010, 21:02
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Zat dit weekend in buitenland; desondanks de 4-0 nederlaag vind ik het nog altijd jammer dat ik er niet bij kon zijn,als we eindronde moeten verlaten, laat het dan op zijn minst al zingend zijn..

tot donderdag !!

:EA: :EA:


17 Mei 2010, 21:04
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Ik zal er donderdag zijn en er bij de start in geloven. Dat is het minste dat ik kan doen voor mijn ploeg, stad en passie. :EA:


17 Mei 2010, 21:09
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Bram schreef:
na een zwarte zondag misschien een witte donderdag ?.... en dat allemaal onder de toren van 't heilig hert :)

Amen, allelujah... :angel:


17 Mei 2010, 22:35
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 23 Feb 2010, 1:54
Berichten: 15
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Mannen ..we zetten ons met z'n allen nog één keer achter de ploeg !
Het is nu dat we de steun nodig hebben...het was vorige zondag zo slecht, dat het komende donderdag alleen maar beter kan !
Waarom zou Boom trouwens ook geen off-day kunnen hebben ?
Come on IENDRACHT !!!


17 Mei 2010, 22:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 45
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
salvador schreef:
Bram schreef:
na een zwarte zondag misschien een witte donderdag ?.... en dat allemaal onder de toren van 't heilig hert :)

Amen, allelujah... :angel:


De witte donderdag is wel de dag van het laatste avondmaal, hé. Pasen, met de verijzenis, komt eventjes (volgend seizoen?) daarna ... :lol:

Neen, serieus nu. Donderdag allemaal achter de ploeg, voor een welverdiend applaus voor een mooi seizoen ...
:EA:


17 Mei 2010, 22:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13168
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Iendracht02 schreef:
salvador schreef:
Bram schreef:
na een zwarte zondag misschien een witte donderdag ?.... en dat allemaal onder de toren van 't heilig hert :)

Amen, allelujah... :angel:


De witte donderdag is wel de dag van het laatste avondmaal, hé. Pasen, met de verijzenis, komt eventjes (volgend seizoen?) daarna ... :lol:

Neen, serieus nu. Donderdag allemaal achter de ploeg, voor een welverdiend applaus voor een mooi seizoen ...
:EA:

Ik wist dat er toch nog eene katholiek zijn die hem ging komen moeien.... had wel verwacht dat het minstens nog een week had geduurd :D (of dat het de Marc had geweest :) )

_________________
If you never try, you'll never know


17 Mei 2010, 23:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1287
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Beste iendrachters,

Bij deze zou ik willen vragen om donderdag een laatste keer dit seizoen alles uit de kast te halen ( en met alles bedoel ik ook alles sjaals , opc , toeters, ...) op deze manier kunnen we het seizoen niet eindigen hoe onmogelijk het ook is.
Ik vind dat we aan onszelf verplicht zijn om het nog een keer te proberen en te laten zien waarom Den indracht voor velen onder ons zo speciaal is en waarvoor we gekend staan!
Het kan niet dat we als geslagen honden dit seizoen eindigen!
Wees maar zeker had ik er kunnen zijn dat jullie mij gehoord zouden hebben en ik verwacht van jullie nog 1 keer hetzelfde!

C' mon iendracht!


17 Mei 2010, 23:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 45
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Bram schreef:
Iendracht02 schreef:
salvador schreef:
Amen, allelujah... :angel:


De witte donderdag is wel de dag van het laatste avondmaal, hé. Pasen, met de verijzenis, komt eventjes (volgend seizoen?) daarna ... :lol:

Neen, serieus nu. Donderdag allemaal achter de ploeg, voor een welverdiend applaus voor een mooi seizoen ...
:EA:

Ik wist dat er toch nog eene katholiek zijn die hem ging komen moeien.... had wel verwacht dat het minstens nog een week had geduurd :D (of dat het de Marc had geweest :) )


Tja, de dag van de "ongelovige Thomas" die is gepasseerd, hé. Dat was vorige donderdag met O.L.H.-Hemelvaart ... :D

't Is niet omdat ik mijn catechismus ken, dat ik een overtuigde katholiek ben, hé. En kindjes misbruiken, doe ik ook niet, voor de duidelijkheid ...

:D :schaap: :D


17 Mei 2010, 23:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
lowieken84 schreef:
Komaan è gasten donderdag massaal op post. On de twoijfeleirs: 'gojet eir oeit kinne vergeive da ge der ni boi een wordj azemmen een donderdag winnen mè 6-0'?!!
Alles geven moetemen doeng, weir en de spelers. Spele gelek biejsten. Knokke! :boks: :boks:

:EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:


laat ons bidden!! naar wie da laat ik aan iedereen persoonlijk over.... :D
t is al gebeurd , wie zegt dat dit nu ook niet zo kan zijn....t zou wat zijn...maar ge zult als ea nu nog doorgaat wel een of ander van den toren horen blazen....als ge begrijpt wat ik bedoel , als ge nu 2-0 moest ophalen , das nog te doen he....just omdat da heel uitzonderlijk zou zijn om nu nog door te gaan in de eindronde en zeker 5 keer MOET scoren en geen enkele tegenkrijgen want dan is t zeker game over.......maar laat da wonder maar geschieden donderdag , dat zullen wij ons dan zeker niet aantrekken wat anderen er dan over zouden denken nondedzjuu... stel u voor , ze kunnen ons allemaal afvoeren naar t zothuis als we donderdag me 5-0 winnen... of naar de kliniek me nen delirium....:lol:


18 Mei 2010, 0:20
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46
Berichten: 94
Leeftijd: 39
Locatie: Oiljst !!
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Jup, Donderdag mirakel-dag a'a!!!!!!!!!!!!!

Black and white, it ain't over yet!
let's go on attack!
and bring our glory back!
:EA: :EA: :EA: :EA:

_________________
Iendracht foreverrrrr


18 Mei 2010, 7:46
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2862
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Bram schreef:
na een zwarte zondag misschien een witte donderdag ?.... en dat allemaal onder de toren van 't heilig hert :)


zwette zondag valt van 't joar op 13/06 :wave:


18 Mei 2010, 8:31

Lid geworden op: 18 Mei 2010, 8:24
Berichten: 2
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
vrienden van aalst
de link voor de beelden van de heenwedstrijd:
http://www.atv.be/item/boom-aalst-0
groetjes en tot donderdag


18 Mei 2010, 8:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 35


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst