Eendracht Aalst - Oudenaarde - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 157 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11
 Eendracht Aalst - Oudenaarde 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Smetje schreef:
Bartos schreef:
zwetwit schreef:
wat hebben we vorige zondag nog gezien toen kabongo uit de wedstrijd verdween???niks en nog is niks, er werd geen enkele bal meer bijgehouden vooraan, dus de bal was al even snel terug naar achter dan dat hij naar voor was.kabongo is 100 keer meer voetballer dan arnold,hij is technisch veel beter want techniek heeft arnold gewoon niet, arnold mag dan wel prof zijn maar indien hij vertrok naar brussels was dat gratis hé, jawel gratis ze moesten er gene frank voor hebben.kabongo heeft nog niet de kans gehad om op zijn eigenlijke plaats te staan want hij is een echte diepe counterspits die de bal in de loop moet krijgen, maar hij moet meer komen verdedigen en achter de verloren ballen aanhollen dan wat anders.


Hm, hier ben ik het toch volledig niet mee eens. Arnold kan alleszins veel beter den bal bijhouden en is in duels natuurlijk veel sneller. Maar den indruk die ik voorlopig vooral heb van Kabongo is dat het de kop in de grond is en lopen tot hij den bal kwijt is. Ne counterspits ... mja, ik weet niet of het countervoetbal is wat de mensen hier willen zien. Ik hoop echt waar dat ik hier binnen enkele maanden moet komen zeggen dat ik volledig verkeerd was, maar ik heb Kabongo alleszins nog niks zien doen dat me doet vermoeden dat hij hier een succes kan worden. Voorlopig staat hij alleszins enkele trappen onder Arnold, dat lijkt me wel duidelijk.


Ik sluit mij aan bij Bartos. Tegen WS Woluwe bleek toch duidelijk het verschil met en zonder Arnold. We wonnen pas (kop)duels vooraan toen Arnold op het plein kwam.


laat ons eerlijk zijn, arnold kan geen bal aannemen, hij heeft nog altijd niet door hoe hij een bal aan zijn voet stopt, den bal springt altijd minstens 1 meter vooruit dus balverlies, en snel??? hij is niet snel hij heeft geen spurt in zijn lijf net als boto, hij is groot en breed maar echt niet beweeglijk, zijn kopduels die zijn dan wel goed, pasop ik wil arnold niet afbreken maar arnold is een beuker en meer niet, hij zal nooit de fijne voetballer worden die met een bal aan de voet een man passeert en dan afwerkt,hij moet het hebben van zijn grote, de bal afschermen en opzij leggen voor een afwerker, vergeet niet dat hij in 4de 21 goals maakte waarvan 10 op zijn kopke geschilderd door troch


03 Okt 2008, 14:54
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Dankzij wie hebben we de vorige thuismatch de 3 punten thuisgehouden? :whistle:

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


03 Okt 2008, 16:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13164
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Dat heeft hier ook niemand beweerd.
Maar ik volg Bart wel als hij zegt dat hij Arnold verkiest boven Kabongo waarvan we de eerste hoopgevende nog moeten zien.

Arnold is zeker niet de verfijnde speler, maar hij heeft andere kwaliteiten.
Als je zegt dat Kabongo 20 keer beter is dan moet ik toch eens serieus slikken.

_________________
If you never try, you'll never know


03 Okt 2008, 16:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Nen Arnoldinho in vorm kan ons kampioen maken, en hij is op de weg terug na zijn lange blessereperiode

_________________
www.spionkoplede.com


03 Okt 2008, 16:14
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
er zou gisteren bij de reserven opnieuw een tester meegespeeld hebben, een marokkaan, iemand enig idee wie dat was??


04 Okt 2008, 8:36
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
zwetwit schreef:
er zou gisteren bij de reserven opnieuw een tester meegespeeld hebben, een marokkaan, iemand enig idee wie dat was??


Alsze nu ipv marokaanse tester is ne naam zouden zetten tzou beter zijn.


04 Okt 2008, 10:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Bram schreef:
Dat heeft hier ook niemand beweerd.
Maar ik volg Bart wel als hij zegt dat hij Arnold verkiest boven Kabongo waarvan we de eerste hoopgevende nog moeten zien.

Arnold is zeker niet de verfijnde speler, maar hij heeft andere kwaliteiten.
Als je zegt dat Kabongo 20 keer beter is dan moet ik toch eens serieus slikken.


Het is niet de bedoeling de ene af te breken en de andere op te hemelen, maar ik denk gewoon dat ze samen in de ploeg een heel complementair duo kunnen vormen, iets complementairder dan Arnold en Boto. Arnold heeft de body en de duelkracht en kan, ondanks het niet kunnen stoppen van een bal, wel de bal ideaal klaarleggen. Hij houdt bovendien op zijn minst 1 of 2 verdedigers aan de praat.

Kabongo heeft ontegensprekelijk snelheid, kan een goal maken (wedstrijd bij de reserven toonde dat) blijft zeker 70 minuten lang achter elke bal aanhollen, legt er zijn kop voor en heeft ook de techniek. Laat die gewoon rond Arnold zwerven en dan kan je die wel op zijn snelheid uitspelen.

Ik vind het raar dat Boto vorig jaar zo werd afgebroken en nu plots untouchable zou worden om naast Arnold te spelen. Ik heb Boto altijd graag bezig gezien en mocht hij net voor de competitiestart bij het vorige seizoen niet geblesseerd uitgevallen zijn, had hij waarschijnlijk ten koste van Arnold aan het seizoen begonnen. Anderzijds moet je wel toegeven dat hij heel blessuregevoelig is en dan ben ik blij dat er iemand als Kabongo bij de selectie zit.

Die gast heeft nog maar 1 keer op zijn plaats mogen staan en trof drie keer raak in 45 minuten. In de eerste ploeg krijgt hij verschrikkelijke ballen aangespeeld en speelde hij meer op rechts dan centraal...En nog zorgde hij voor dreiging...


04 Okt 2008, 11:07
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
DT schreef:
Bram schreef:
Dat heeft hier ook niemand beweerd.
Maar ik volg Bart wel als hij zegt dat hij Arnold verkiest boven Kabongo waarvan we de eerste hoopgevende nog moeten zien.

Arnold is zeker niet de verfijnde speler, maar hij heeft andere kwaliteiten.
Als je zegt dat Kabongo 20 keer beter is dan moet ik toch eens serieus slikken.


Het is niet de bedoeling de ene af te breken en de andere op te hemelen, maar ik denk gewoon dat ze samen in de ploeg een heel complementair duo kunnen vormen, iets complementairder dan Arnold en Boto. Arnold heeft de body en de duelkracht en kan, ondanks het niet kunnen stoppen van een bal, wel de bal ideaal klaarleggen. Hij houdt bovendien op zijn minst 1 of 2 verdedigers aan de praat.

Kabongo heeft ontegensprekelijk snelheid, kan een goal maken (wedstrijd bij de reserven toonde dat) blijft zeker 70 minuten lang achter elke bal aanhollen, legt er zijn kop voor en heeft ook de techniek. Laat die gewoon rond Arnold zwerven en dan kan je die wel op zijn snelheid uitspelen.

Ik vind het raar dat Boto vorig jaar zo werd afgebroken en nu plots untouchable zou worden om naast Arnold te spelen. Ik heb Boto altijd graag bezig gezien en mocht hij net voor de competitiestart bij het vorige seizoen niet geblesseerd uitgevallen zijn, had hij waarschijnlijk ten koste van Arnold aan het seizoen begonnen. Anderzijds moet je wel toegeven dat hij heel blessuregevoelig is en dan ben ik blij dat er iemand als Kabongo bij de selectie zit.

Die gast heeft nog maar 1 keer op zijn plaats mogen staan en trof drie keer raak in 45 minuten. In de eerste ploeg krijgt hij verschrikkelijke ballen aangespeeld en speelde hij meer op rechts dan centraal...En nog zorgde hij voor dreiging...


volledig mee eens DT, ge zijt er bonk op


04 Okt 2008, 11:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13164
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
DT zegt wel iets gans anders dan gij in uw vorige post.
Wat DT hier zegt, daar kan ik mij in vinden.
Hoewel hij als uitgangsbasis wel een reservenmatch neemt, wat toch wel riskant is.
Met uw bewering dan dat Kabongo 20 keer beter is dan Arnold ben ik het helemaal niet eens.

_________________
If you never try, you'll never know


04 Okt 2008, 11:50
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Bram schreef:
DT zegt wel iets gans anders dan gij in uw vorige post.
Wat DT hier zegt, daar kan ik mij in vinden.
Hoewel hij als uitgangsbasis wel een reservenmatch neemt, wat toch wel riskant is.
Met uw bewering dan dat Kabongo 20 keer beter is dan Arnold ben ik het helemaal niet eens.


begrijpend lezen was ook u sterkste vak niet zeker, al had ik nu gezegd 200 keer beter, dat word zo gezegd in de volksmond maar niet zo geïnterpreteerd hé man gij neemt alles letterlijk, btw Arnold begint weer op de bank morgen, als het u moest interesseren, niet dat ik dat positief vind


04 Okt 2008, 12:10
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3415
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
naar mijn mening lijkt arnold - kabongo idd een mooi aanvalsduo
over het trio arnold - kabongo - boto valt individueel heel wat te zeggen.

arnold
ik stel vast dat (op de kop geschilderd of niet) arnold wel in staat is tot een 20-tal doelpunten per seizoen (te zwijgen over assists of doelpunten waarvan hij mee aan de basis ligt) dit palmares kan geen van beide anderen voorleggen
nadeel is dan weer dat hij nog ver van zijn beste vorm afzit
nen arnold in vorm is altijd een versterking voor deze ploeg (traag of niet)

boto
nogal matig in alles... kan soms vriend en vijand verbazen door plots te staan waar hij moet staan, maar naar mijn mening brnegt hij toch nog te weinig. vorig jaar zeer veel matchen gezien waar hij het duel uit de weg ging ipv het duel aan te gaan. mooi doelpunt op sint truiden, ook een paar keer gescoord op belangrijke momenten, maar toch vaak ook onbegrijpelijke missers hoor

kabongo:
allicht ook niet echt de scoremachine... maar denk ik de man die een defensie mee kan ontregelen. als verdediger hebt ge uw handen vol met zo iemand. bovendien kan hij slimme en gemeten assits geven... maar dan moet daar wel wat mee gebeuren natuurlijk. om hem echt te beoordelen heeft hij nog iets te weinig gespeeld... maar ik geloof wel in een tandem met arnold. en laat aelbrecht/lord/franck/later podevijn dan maar opduiken uit de tweede lijn.

nog één kanttekening: we hopen allemaal hetzelfde; maar gezien het geleverde spel, en de "hakken over de sloot"-resultaten lijkt het me wat vroeg om van een eerste periode te dromen. da's extra verwachtingen creeren op een ploeg die nog volop naar het vertrouwen zoekt


04 Okt 2008, 13:56
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
De voorbeschouwing op de site van Oudenaarde is van het betere werk als je het mij vraagt. http://www.ksvoudenaarde.be/ (y)

Wees maar zeker dat Lord zal geviseerd worden.
Positief voor ons is dat Koen De Vleeshouwer twijfelachtig is. Die zie ik liever in onze ploeg dan in de ploeg van de tegenstrever. Hij is misschien al een dagje ouder maar zijn mentaliteit en traptechniek zijn nog steeds dezelfde.
Misschien geen slecht idee om Koen zijn naam nog eens te scanderen voor de wedstrijd? Hij maakte per slot van rekening, deel uit van het E.A. elftal met de beste resultaten tot nog toe.


04 Okt 2008, 16:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 43
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
idd knappe voorbeschouwing...
die heeft zeker les gevolgd bij onzen bart :D

_________________
Broer van ja


04 Okt 2008, 17:16
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3898
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Benieuwd naar de opstelling voor morgen! Hopelijk met een 9 op 9. :EA:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


04 Okt 2008, 17:27
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2862
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
gewoein gelek vrigger , thois , mé 3 van veren
spelen. Wa avans mé e verdedigend gedoe
as de verdeidigers + middenvelders
gekwesjt zen. Vér 3 puntjen =
ATTACQAARE


04 Okt 2008, 18:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 157 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst