Eendracht Aalst - Gent Zeehaven - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 9
 Eendracht Aalst - Gent Zeehaven 
Auteur Bericht
Online
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3898
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
dawoef schreef:
13 oktober : Mits het fiat van de Italiaanse voetbalbond is Iakovlevski - die een vrije speler was - komend weekend reeds speelgerechtigd.

2 november : evenals Iakovlevski die nog niet speelgerechtigd is

:hmm:



Weinig geven en veel beloven doen de zotten (lees 'ajuinen') in vreugde leven.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


02 Nov 2008, 11:22
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4923
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Komaan iendracht doe de zon eens schijnen boven het Pierre Cornelisstadium en laat de trouwe fans met een supergevoel naar huis wederkeren. :banana:
I have a dream EA - Gent-zeehaven 5-0 ;)
:EA: :banana: :drank:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Nov 2008, 11:31
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
DT schreef:
Jeroen schreef:

Arnold op de bank laten voor die Kabongo, ik kan er met de beste wil van de wereld niet bij.. Kabongo 0,0 bewezen, Arnold was onze topscorer. Dan verdient die toch wat meer respect


Heeft niks met respect te maken hoor...maar trapt geen deuk meer in een pak boter en verliest ook al zijn duels... De Arnold van vierde klasse hebben we in derde nooit meer gezien... ook niet voor zijn blessure trouwens. En als het niet loopt, kan je dan beter iets anders proberen...


Ik ben het zo goed als volledig met je eens, maar voor zijn blessure hebben we hem in derde wel degelijk nog op topniveau zien spelen. Remember de thuiswedstrijd tegen Racing Waregem, waar we een 0-1 achterstand ombogen in een 4-1 overwinning, met een ronduit sublieme Arnold (oa. twee goals).


02 Nov 2008, 12:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13164
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Ja sé, voetbal is nu eenmaal hard hé.

Als hij vorig jaar niet uitvalt en de pannen van het dak speelde zou hij het hem ook niet nagelaten hebben om te vertrekken bij interese.

Zo gaat het nu eenmaal, als de speler goed is gaat hij niet naar de club omzien, en als de speler tegenvalt moet de club ook naar hem niet om zien.

Ik denk dat ons bestuur op die paar jaar tijd wel al geleerd heeft dat er int voetbal geen vrienden gemaakt worden.... ze worden zelf ook door niets of niemand gespaard hé.
En zoiets staat totaal los van respect tonen of niet.

_________________
If you never try, you'll never know


02 Nov 2008, 12:50
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Bram schreef:
Zo gaat het nu eenmaal, als de speler goed is gaat hij niet naar de club omzien, en als de speler tegenvalt moet de club ook naar hem niet om zien.


Da's der bosj op!


02 Nov 2008, 13:05
Scholier

Lid geworden op: 14 Sep 2008, 12:36
Berichten: 134
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Ja mannekes... 'k heb toch ook mijn bedenkingen hoor bij het nog steeds niet speelgerechtigd zijn van Iakovlevski.
Enkele weken geleden leek het een kwestie van dagen.
Anderzijds lijkt het mij ook wel wat gevaarlijk om alle heil nu ineens van die nieuwe spits te verwachten.
We zien wel... Ik hoop alvast op een voortzetting van de tweede helft van vorige week. Toen was er toch beterschap in het spel merkbaar.
Let's go for it!!! :EA:


02 Nov 2008, 13:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Iakovlevski... inderdaad altijd afwachten hoe hij het zal doen ... maar hebben wij een ander alternatief om onze hoop op te vestigen ?
Bekijk ons huidige offensieve kracht en bekijk ons doelpuntensaldo na 1 periode.... :(

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


02 Nov 2008, 13:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
ik heb er zin in vandaag, wer goon er e fiestjen van moaken :EA:

alles geven!

_________________
www.spionkoplede.com


02 Nov 2008, 13:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
GOED NIEUWS

DE SINT komt deze namiddag eens langs . Misschien brengt hij 3 punten mee :D

De zwarte pieten zullen eveneens aanwezig zijn .

Zeg het voort , op tijd in het stadion zoals het hoort .

_________________
Century game 22 juni 2019


02 Nov 2008, 14:09
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4923
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Mariner schreef:
ik heb er zin in vandaag, wer goon er e fiestjen van moaken :EA:

alles geven!

Da's de goede spirit aan jullie zal het zeker niet liggen als de spelers voor het sportieve zorgen kan het inderdaad een fijne namiddag worden.
Hopelijk nog eens de sfeer van de oude dagen.:EA: :banana:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Nov 2008, 14:11
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Stijn schreef:
Ik ben het zo goed als volledig met je eens, maar voor zijn blessure hebben we hem in derde wel degelijk nog op topniveau zien spelen. Remember de thuiswedstrijd tegen Racing Waregem, waar we een 0-1 achterstand ombogen in een 4-1 overwinning, met een ronduit sublieme Arnold (oa. twee goals).


Klopt, speelde in onze toenmalige eerste thuiswedstrijd een knap laatste halfuur met twee knappe goals... MAAR verknoeide in het bekertornooi ervoorafgaand levensgrote intikkers en zou op de bank gestart zijn omdat Boto met een pak minder minuten veel meer rendement haalde. Natuurlijk viel die net voor de start van de (uitgestelde) competitie (zoals later wel meer zo blijken) voor de eerste keer geblesseerd uit... Naast die 2 doelpunten was het niet veel soeps meer, onder andere het missen van een levensgrote kans op Ronse waar hij alleen op de keeper kon afgaan om de match te beslissen...en ook een fluitconcert naar zijn hoofd kreeg...

Nogmaals, ik praat absoluut niet goed wat er met hem gebeurd... Ik vind het bizar dat bij aanvang van dit seizoen de fysieke testen Arnold als beste van onze kern naar buiten kwam, maar dat hij bij momenten echt rondstrompeld op het veld nu en is ook duidelijk dat hij mentaal helemaal aan de grond zit (bij elke mislukte controle applaudisseert hij voor zichzelf om zichzelf op te peppen - een leidersfiguur in de ploeg zou dat ook eens moeten doen!). Ook nog eens alle begrip dat het niet makkelijk is als de gehele ploeg niet draait, ik ben ook iemand die het "systeem" hier al tot vervelens toe heeft in vraag gesteld en een blinde ziet dat onze aanvallers de dupe zijn van dat verplichte systeem. Anderzijds weet je dat Arnold in de ploeg staat als targetman, die de bal moet bijhouden zodat de middenvelders kunnen bijsluiten en om dat te kunnen moet hij duels winnen... en dat gebeurde de laatste matchen gewoon niet meer - als je dan ook nog eens geen aansluiting hebt uit het middenveld, zoals hier terecht wordt aangehaald, heb je als coach wel het recht om eens iets anders te proberen met "voetballende" spitsen... Want je mag veel zeggen, maar Arnold zal zelf geen drie man dribbelen om dan de bal in het mandje te leggen...en vecht dit seizoen nog meer dan anders met de bal...

Ik ga wel akkoord dat Kabongo en Boussoufa momenteel ook niet super spelen, maar ik vind dat ze beide, mits enkele vaste basisplaatsen, iets kunnen tonen... Als je Arnold wil uitspelen op zijn kwaliteiten moet je hem tegen de zestien plakken en moet er iemand naast of net achter zich staan... Iedereen zit dat, dan moet de trainer dat ook zien... als er dan week na week niks wordt aan gedaan, vind ik dat hoogst opmerkelijk... en als je dan die verhalen hoort rond Arnold van in het begin van het seizoen, weet je wel waar die in januari gaat eindigen...


02 Nov 2008, 14:21
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Jun 2008, 21:59
Berichten: 56
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
1-0 emmek opgevangen, wie heeft gescoord?


02 Nov 2008, 17:41
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Jun 2008, 21:59
Berichten: 56
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
2-0


02 Nov 2008, 17:42
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
oliajoin schreef:
2-0


2-0Doelpunten van lord en dessaer(de man die we misten de voorbije matchen) en voor de rest goede match gespeeld.


02 Nov 2008, 18:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 540
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Het was echt nog eens een wedstrijd die aangenaam was om naar te kijken, met 11 spelers in vorm! Iedereen wist waar te lopen, er werd alweer geknokt voor de bal door Steurs en Aelbrecht en Van Mieghem die eindelijk toont waarvoor hij gekomen is. We zullen ze nog eens allemaal afgaan:

De Veirman: enkele kappe reddingen in de eerste helft, goede match
Dessaer: ijzersterk en zijn infiltraties deden Gent bibberen
Seminck: heel goede match (y)
Steurs: vechtjas eerste klas, ook enkele mooie acties
Spotbeen: misschien wat minder dan de rest, maar een goede vervanger van Roel
De Schutter: presence, goed aan de bal
Franck: minder als spelverdeler uitgespeeld, maar deed altijd goed mee in de aanvallen
Van Mieghem: Verrassend goed als je zijn prestaties van de vorige weken bekijkt
Lord: wat ongelukkig soms, maar altijd goed voor een paar mooie acties en een doelpunt
Boussoufa: werd door sommigen rond mij veel te hard aangepakt, speelde naar mijn mening een heel goede match. Wel gene gemakkelijken denk ik :D

Van Damme, Coulibaly en Arnold goed ingevallen.

Als we zo kunnen blijven spelen, mogen we binnenkort misschien met recht en reden weer naar boven kijken in het klassement. Bevestigen op Diegem is dus de boodschap!


02 Nov 2008, 18:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst