Diegem - Eendracht aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 17
 Diegem - Eendracht aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
zwawi schreef:
Dit toont wel aan dat het zondag in geen geval een gezondheidswandeling gaat worden in Diegem!


Eendracht is Lokeren niet hé

_________________
www.spionkoplede.com


12 Nov 2008, 10:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Even meegeven dat er terug kan ingeschreven worden op onze website http://www.black-and-white.be voor de busreis naar Diegem Sport van komende zondag.

Koen


12 Nov 2008, 10:33
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
De voorbeschouwing staat online.


13 Nov 2008, 15:14
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3415
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
ja bartos, twas precies lang gelden.. zo nen tekst!
chapeau alweer!


trouwens tijd dat het zondag is!


13 Nov 2008, 18:41
Scholier

Lid geworden op: 25 Okt 2006, 16:54
Berichten: 126
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
In het NB staat dat iedereen kan spelen buiten podevijn. Tis te hopen dat het nu gedaan is met al die blessurelast. Ondertussen zitten we al met een kern van ne man of 25. De plaatsen worden duur. Kben is curieus wie allemaal naast de kern valt zondag.


14 Nov 2008, 13:04
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
ballenkopper schreef:
In het NB staat dat iedereen kan spelen buiten podevijn. Tis te hopen dat het nu gedaan is met al die blessurelast. Ondertussen zitten we al met een kern van ne man of 25. De plaatsen worden duur. Kben is curieus wie allemaal naast de kern valt zondag.



Ook Van Dender en Boto ?

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


14 Nov 2008, 13:10
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5532
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Casual1919 schreef:
ballenkopper schreef:
In het NB staat dat iedereen kan spelen buiten podevijn. Tis te hopen dat het nu gedaan is met al die blessurelast. Ondertussen zitten we al met een kern van ne man of 25. De plaatsen worden duur. Kben is curieus wie allemaal naast de kern valt zondag.



Ook Van Dender en Boto ?


In HLN staat hetzelfde, enkel Podevijn out. Over Van Dender en Boto wordt niets gezegd.

In HLN staat zelfs al dat zondag met dezelfde ploeg als tegen Gent-Zeehaven gestart word en dat Roel, Couli, Iakovlevski en Lambrecht op de bank zitten. Arnold, Van Damme, Kabongo, Boto, Van Dender, ... zouden dus naast de kern vallen. Dit zal wel niet officiëel zijn denk ik. De trainer zal nog wel wat wachten met zijn selectie/ploeg bekend te maken.

Op de officiële site staat ook dat er veek A-kern spelers vanavond met de reserven zullen spelen. Als iedereen fit is, is onze kern inderdaad ruim. Maar aangezien zelden iedereen fit is, is dat ook nodig.


14 Nov 2008, 13:25
Scholier

Lid geworden op: 25 Okt 2006, 16:54
Berichten: 126
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Casual1919 schreef:
ballenkopper schreef:
In het NB staat dat iedereen kan spelen buiten podevijn. Tis te hopen dat het nu gedaan is met al die blessurelast. Ondertussen zitten we al met een kern van ne man of 25. De plaatsen worden duur. Kben is curieus wie allemaal naast de kern valt zondag.



Ook Van Dender en Boto ?


Ja er staat dat het licht op groen is gezet voor van dender en boto. Ma kpeis dat ze er dees match nog ni zullen bijzijn.


14 Nov 2008, 13:38
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4923
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Dit artikel was in het nieuwsblad te lezen.

Mark Dillen met Aalst naar Diegem voor de volle buit
'Uit een reputatie opbouwen'

Hoopvol kijken de Aalsterse fans uit naar de trip richting Diegem. Doelman Lieven De Veirman is klaar voor een glansrol tegen zijn ex-ploeg en coach Mark Dillen rekent erop met de volle buit te kunnen terugkeren.
Het einde van de eerste periode kan bevrijdend werken, want na Gent-Zeehaven durft Eendracht opnieuw dromen van promotie?
Mark Dillen: 'Ik ben tevreden over de geleverde prestatie en houd dan ook vast aan het winnende elftal. We beginnen zondag aan het tweede luik van de competitie en ik kamp plots met positieve selectieproblemen. Bij mijn aankomst moest ik het vaak rooien met veertien spelers en dan heb je amper alternatieven. Nu telt Aalst plots een kern van 25 spelers en dat opent perspectieven. Nu ligt de bal in het kamp van de spelers om voldoende scherp uit de hoek te komen, want nu kan ik selecteren volgens de beschikbaarheid op training.'
Diegem heeft een slopende bekermatch tegen Lokeren in de benen terwijl Eendracht de batterijen kon opladen. Een voordeel?
De vermoeidheid kan zondag een rol spelen, maar de sterke bekerprestatie kan Diegem ook vertrouwen geven. Diegem bracht uiteindelijk wel de killer van Anderlecht aan het wankelen. Die ploeg is op eigen veld sowieso moeilijk te bespelen omdat coach Wielandt steevast opteert voor een stevige organisatie vanuit een gesloten defensie. Wielandt wijkt bij Diegem zelden af van die aanpak waarbij een hecht blok wordt gevormd dat loert op stilstaande fases om het verschil te maken. Na een zes op zes en met een brede kern moeten we afreizen met vertrouwen in een goede afloop. Ook uit moeten we een reputatie beginnen opbouwen. Tegenover een 15 op 18 op eigen veld staat een 3 op 12 uit en dat is gewoon te povertjes.'
Diegem wordt wel een vervelende tegenstrever en dat is gevaarlijk voor een ploeg die zich telkens zo graag wil bewijzen?
'Ik ken Diegem door en door als coach van SK Londerzeel. Vorig jaar wonnen we er met 0-3, maar de jaren voordien bleven we er steken op een draw. Diegem stuntte ei zo na op Lokeren en ik reken erop dat die prestatie onze jongens wakker maakt. We reizen af voor minstens één punt, maar liefst drie. Na onze beste prestatie van het seizoen moeten we de lijn doortrekken. Tegen Gent-Zeehaven zag ik een sterke organisatie terwijl ook de fitheid in het spel terugkeerde. De groep bewees beter te kunnen dan wat de negen wedstrijden voordien werd getoond. Ook op training zie je steeds meer lukken en we moeten zondag dan ook bevestigen.'




Wim Redant

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Nov 2008, 14:49
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Eigenlijk is het jammer dat er een vrij weekend tussen zat.
We speelden vorige wedstrijd onze beste match van het seizoen en misschien was meteen erna weer spelen beter geweest om het ritme erin te houden. Anderzijds keren enkele spelers terug waardoor er meer concurrentie is en de spelers hun dus moeten bewijzen.

Om toch ietwat automatisme te kweken zou ik ook beginnen met de opstelling van tegen Gent-Zeehaven.

Zondag met 18punten naar Diegem en met 21 terug naar Aalst! Com'on :EA:

Edit; De ploegen voor ons moeten elk tegen een staartploeg uit het klassement.
We moeten dus zeker punten pakken en hopen dat ze voor ons een steek laten vallen.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


14 Nov 2008, 14:56
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Casual1919 schreef:
Om toch ietwat automatisme te kweken zou ik ook beginnen met de opstelling van tegen Gent-Zeehaven.


Ik zou ook voortbouwen op wat eindelijk eens een goeie prestatie was en zeker niet teveel veranderen aan een winnende ploeg. Maar ge moet anderzijds natuurlijk ook gewoon met uw beste ploeg spelen. En dan vind ik niet dat ge Roel, die een week eerder toch nog in de slotseconde de winnende goal maakte, op de bank kunt zetten. Das toch iemand die, als hij fit is, altijd in de ploeg moet staan voor mij hoor. Voorts blijf ik toch hopen dat Arnold in de kern blijft. We zullen waarschijnlijk al veel zien aan de namen van de spelers uit de A-kern die vanavond met de reserven moeten opdraven. Degenen die er vanavond niet bijzijn, zullen wel al zeker in de kern zitten zondag veronderstel ik.


14 Nov 2008, 15:06
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Bartos schreef:
Voorts blijf ik toch hopen dat Arnold in de kern blijft.


Ik blijf ook hopen op (fitte) Arnold (in vorm).
Maar als ik Arnold wekelijks zie manken, op 1been de overwinning zie vieren, dan vraag ik mij toch af of dat voor meteen zal zijn. Een fitte Arnold in vorm is van goudwaarde, als hij dat nog niet is hou hem dan maar (voor zijn eigen bestwil) nog even uit de kern.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


14 Nov 2008, 15:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7539
Leeftijd: 35
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
roel is twijfelachtig voor zondag... sukkelt terug met dezelfde problemen aan de lies

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Nov 2008, 18:21
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Smetje schreef:

In HLN staat hetzelfde, enkel Podevijn out. Over Van Dender en Boto wordt niets gezegd.

In HLN staat zelfs al dat zondag met dezelfde ploeg als tegen Gent-Zeehaven gestart word en dat Roel, Couli, Iakovlevski en Lambrecht op de bank zitten. Arnold, Van Damme, Kabongo, Boto, Van Dender, ... zouden dus naast de kern vallen. Dit zal wel niet officiëel zijn denk ik. De trainer zal nog wel wat wachten met zijn selectie/ploeg bekend te maken.

Op de officiële site staat ook dat er veek A-kern spelers vanavond met de reserven zullen spelen. Als iedereen fit is, is onze kern inderdaad ruim. Maar aangezien zelden iedereen fit is, is dat ook nodig.


Net terug van de reservenmatch en gewonnen met 4-1 (doelpunten van Iakovlevski, Arnold, Boto en Van Lijsebethen). Ook geschrokken van het feit dat de kern al in de krant stond vanochtend en nog meer geschrokken dat de reservenwedstrijd inderdaad niet meer uitmaakt... In de basisploeg startten Lambrecht, Van Dender (centraal achterin), Van Damme (recuperator op het middenveld), Boto (op de nummer tien), Kabongo (rechtsmidden), Niels Spotbeen (linksmidden), Nguekam (spits) en Iakovlevski (spits). Groot was mijn verbazing toen Iakovlevski na een heel bleke prestatie (scoorde een intikker die ik ook had gemaakt na een mooie individuele actie van Arnold langs de achterlijn) bij de rust in de kleedkamer mocht blijven omdat hij in de kern zit voor zondag. Zwakke eerste helft van de reserven, met een veel betere tweede helft met daarin een goede Boto (knappe techniek, goeie doorsteekballen en passing) en over de hele match bekeken toch ook een betere Arnold (had de beslissende voet in de eerste drie doelpunten). Ook Van Damme was weer bij de beteren -> waarom die plots niet meer in de kern geraakt is ook mij een raadsel...

Hopelijk laat onzen Dimi zien waarom hij bij de kern zit voor zondag... Op naar de drie punten!


15 Nov 2008, 0:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5532
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Inderdaad raar dat de kern al voor de reservenmatch wordt vastgelegd. Ik vind toch dat Arnold altijd in de kern moet.


15 Nov 2008, 2:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst