Eendracht Aalst - RCC Peruwelz - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 23
 Eendracht Aalst - RCC Peruwelz 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Ieder zijn menig over Lieven, maar met hem tot op de grond af te breken bereiken wij SUPPORTERS niets .
Als het moet speelt Kurt verder in de goal, doch hij kan ook fouten maken .
Niemand is vrij van zonden .
Zaterdagavond de flater gezien van Yves De Winter van Westerlo ? En toch zou hij ook op het verlanglijstje van Anderlecht staan . :wadde:
Indien Lieven zondag speelt MOETEN wij hem steunen .
Ook rekening houden dat Lieven zaterdag trouwt . :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Dec 2008, 21:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
marc2 schreef:
Ik ben bloedserieus !!! Welgoed,hé, laat hem staan, het is toch einde discussie want ik zeg je , hij MOET SPELEN !!!!! Maar dat ze dan niet komen verkondigen dat ze voor titel spelen of eindronde of gelijk wat,hé......
En al die woorden die geroepen zijn, nja, je kan dat niet goedpraten maar is der dan blijkbaar niks van zelfkritiek nietmeer ???? Hoe zou dat komen dat het bij zoveel toeschouwers deringebakken zit dat hij zo verwijten naar zich geslingerd krijgt ???
Een aantal spelers zaten deze week zelfs terecht niet meer in de kern. Mijnheer de veirman stond in ploeg en klungelde..... en dan mogen de mensen zich geen vragen stellen ....... en zaken roepen....... nja, dat noem ik dan wel menselijk......


Kijk, ook ik vind Lieven te veel in de fout gaan de laatste tijd. En anderen zijn terecht uit de kern gezet, maar niet enkel en alleen door hun onkunde, maar vooral door hun salonmentaliteit. En laat dat nu net hetgene zijn dat je Lieven NIET kan verwijten!
Die gast wil het echt maken hier in Aalst en dan vind ik het er sterk over dat hij door kerels als u zo de grond in geboord wordt.
Lieven is geen topkeeper, dat hebben we intussen allang door, maar volgens mij is hij voor top derde klasse zeker goed genoeg. Een foutloze keeper speelt 2 reeksen hoger... en dan nog, ook zij gaan wel eens in de fout. Alles valt of staat met vertrouwen en de ene gaat al beter om met kritiek dan de andere.
Dat hij in doel blijft zal ook wel zijn redenen hebben, gezien Kurt het bij de reserven ook niet spectaculair goed doet. En de druk daar zal wel pakken lager liggen dan op zondagmiddag. Een keeper zonder vertrouwen is altijd ne vliegenvanger...

Dat is dan ook de reden waarom ik Franck niet wil afschrijven. Ook hij moet gewoon beter kunnen...

Mijn vertrouwen in Lieven kreeg de laatste weken ook een enorme deuk, maar desondanks weet ik ook dat er hier al andere "vliegenvangers" onder de lat gestaan hebben. Baert indertijd kon ook genen bal pakken, tot hij wa later de pannen van het dak keepte bij Hamme...

Voor een keeper is vertrouwen van superbelang!

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


15 Dec 2008, 21:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1779
Leeftijd: 48
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Onderkroiper schreef:
Ieder zijn menig over Lieven, maar met hem tot op de grond af te breken bereiken wij SUPPORTERS niets .
Als het moet speelt Kurt verder in de goal, doch hij kan ook fouten maken .
Niemand is vrij van zonden .
Zaterdagavond de flater gezien van Yves De Winter van Westerlo ? En toch zou hij ook op het verlanglijstje van Anderlecht staan . :wadde:
Indien Lieven zondag speelt MOETEN wij hem steunen .
Ook rekening houden dat Lieven zaterdag trouwt . :whistle:


De Winter met De Veirman vergelijken is als appelen met peren vergelijken. De Winter is een klasbak en zoals alle klasbakken begaat ook hij eens een obligaat foutje. De Veirman valt echter week na week door de mand en, erger nog, ik heb niet het gevoel dat hij beter kan dan wat hij al heeft laten zien...


15 Dec 2008, 21:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
ze hangen toch alle 2 in nen boom :D ( die appelen en peren e)

_________________
Afbeelding


15 Dec 2008, 21:26
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Komaan zeg, week in week uit die fouten en telkens diezelfde opstelling die weerkomt waardoor fouten gemaakt worden, is dat niet objectief ?
En moeten we dan bij een volgende flater met zijn allen gaan applaudiseren? Anders is me dat ook goed.
Nugoed, zaak gesloten,hé,..... van het bestuur moet hij spelen, dus einde discussie.
Ik vind dat hier niets der "zwaar over gaat", het zijn gewoon objectieve zaken.Zoals gesteld, eind verhaal, op naar de volgende match.


15 Dec 2008, 21:38
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
BVW schreef:
marc2 schreef:
Ik ben bloedserieus !!! Welgoed,hé, laat hem staan, het is toch einde discussie want ik zeg je , hij MOET SPELEN !!!!! Maar dat ze dan niet komen verkondigen dat ze voor titel spelen of eindronde of gelijk wat,hé......
En al die woorden die geroepen zijn, nja, je kan dat niet goedpraten maar is der dan blijkbaar niks van zelfkritiek nietmeer ???? Hoe zou dat komen dat het bij zoveel toeschouwers deringebakken zit dat hij zo verwijten naar zich geslingerd krijgt ???
Een aantal spelers zaten deze week zelfs terecht niet meer in de kern. Mijnheer de veirman stond in ploeg en klungelde..... en dan mogen de mensen zich geen vragen stellen ....... en zaken roepen....... nja, dat noem ik dan wel menselijk......


Kijk, ook ik vind Lieven te veel in de fout gaan de laatste tijd. En anderen zijn terecht uit de kern gezet, maar niet enkel en alleen door hun onkunde, maar vooral door hun salonmentaliteit. En laat dat nu net hetgene zijn dat je Lieven NIET kan verwijten!
Die gast wil het echt maken hier in Aalst en dan vind ik het er sterk over dat hij door kerels als u zo de grond in geboord wordt.
Lieven is geen topkeeper, dat hebben we intussen allang door, maar volgens mij is hij voor top derde klasse zeker goed genoeg. Een foutloze keeper speelt 2 reeksen hoger... en dan nog, ook zij gaan wel eens in de fout. Alles valt of staat met vertrouwen en de ene gaat al beter om met kritiek dan de andere.
Dat hij in doel blijft zal ook wel zijn redenen hebben, gezien Kurt het bij de reserven ook niet spectaculair goed doet. En de druk daar zal wel pakken lager liggen dan op zondagmiddag. Een keeper zonder vertrouwen is altijd ne vliegenvanger...

Dat is dan ook de reden waarom ik Franck niet wil afschrijven. Ook hij moet gewoon beter kunnen...

Mijn vertrouwen in Lieven kreeg de laatste weken ook een enorme deuk, maar desondanks weet ik ook dat er hier al andere "vliegenvangers" onder de lat gestaan hebben. Baert indertijd kon ook genen bal pakken, tot hij wa later de pannen van het dak keepte bij Hamme...

Voor een keeper is vertrouwen van superbelang!


Hij heeft misschien inzet maar wordt volledig teniet gedaan door de air die hij over zich heeft.
Zoals iemand mij onlangs zei de brainie van Bailly maar bezwijkt steeds onder de minste druk.
Geschikt materiaal voor londerzeel of diegem zonder supps


15 Dec 2008, 21:44
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Elke doelman begaat eens een blunder, maar als je als doelman om de x-aantal matchen in de fout gaat dan is dat gewoon van het goede teveel. Het feit is gewoon dat onze huidige doelman ons al veel meer punten gekost heeft dan gewonnen. De speler in kwestie verwijten mag je inderdaad nooit doen. Al denk ik wel dat sommige supporters zover gaan omdat hij blijkbaar untouchable is. Ik snap ook al lang niet meer waarom hij persé moet spelen en dit is al langer een bron van frustratie voor vele supporters. De mensen aan de top zullen wel hun reden hebben om hem constant te laten spelen, jammer genoeg staat deze reden haaks op het ploegbelang. Ik denk dat het voor beide partijen beter is om uit elkaar te gaan. En trouwens als je van plan bent om Lambrecht toch geen kans te geven en als hij toch zo slecht is waarom hem dan deze zomer een contractverlenging geven?

Over dat middenvingerincident wil ik niet teveel zeggen omdat ik het zelf niet gezien heb. Als echter blijkt dat dit echt gebeurd is dan vind ik dat er zwaar over. Zoiets doe je niet als speler naar je eigen supporters ook al heb je er reden toe. Ik denk dat spelers als Franck en Van Mieghem meer reden hebben om eens hun middenvinger op te steken en deze doen het toch ook niet? Vergeet trouwens ook niet dat Lecomte hiervoor buiten gevlogen is. Ik wil niet zeggen dat De Veirman buitengesmeten moet worden, maar ik verwacht toch dat hij terecht gewezen wordt.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


15 Dec 2008, 22:22
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4379
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Ik snap niet dat sommigen De Veirman nog altijd blijven verdedigen. Kost ons al anderhalf jaar punten en nog vinden sommigen het geen reden om onze reservedoelman is een VOLWAARDIGE EERSTE kans te bieden.

Als ik nieven hier zie schrijven dat we hopelijk VOLGEND jaar een keeper in de goal hebben, wil dat zeggen dat we tot het einde van dit seizoen dus met De Veirman als nummer 1 doorgaan. :hmm:

Ik hoop voor hem dat hij het elders waarmaakt, maar het is nu wel al duidelijk gebleken dat dat hier niet zo is. Zoals gezegd worden de matchen waar in Lieven WEL goed speelde uitvergroot en dat kan niet de bedoeling zijn.

En wat dat 'fuck you' gebaar betreft: Lecomte vloog voor dezelfde reden buiten.
Ik zeg niet dat ik de reactie niet zou kunnen begrijpen, maar als hij uitgefloten wordt -volgens nieven- anderen beweren duidelijk het tegendeel dan is dat ZIJN fout wegens niet of ruim onvoldoende presteren. Om dan zijn frustraties op de supporters los te laten met een welgemeende 'fuck you', dan ben je als speler heel klein.

Supporters betalen voor hun ticket, mogen roepen wat ze willen, als sportman moet je erboven staan. Hij wordt hier verdomme betaald e seg, en genoeg ook waarschijnlijk!

Voor ik mij hier weer de woede op de hals haal: supporters hebben uiteraard als 1e taak dat ze moeten supporteren, maar ik -en blijkbaar nog velen met mij- zijn het geklungel van De Veirman meer dan beu en ook dan heb je als supporter het recht om dit te zeggen, ook al zien anderen (bestuur en sommige supporters) dat niet in.

Ik heb respect voor iedereen met een andere mening, als je Lieven wil verdedigen, geen probleem maar ik wil met Eendracht Aalst naar 2e klasse en dat gaat niet met een keeper die geen punten pakt voor zijn ploeg, maar die zijn ploeg punten kost.


15 Dec 2008, 22:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 43
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Ik heb net de beelden van de wedstrijd gezien. Ik daag iedereen uit hetzelfde te doen.
Ik was blijkbaar de enige die iets vreemds gezien had bij dat 1e tegendoelpunt

_________________
Broer van ja


15 Dec 2008, 22:27
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Stef DV schreef:
Ik heb net de beelden van de wedstrijd gezien. Ik daag iedereen uit hetzelfde te doen.
Ik was blijkbaar de enige die iets vreemds gezien had bij dat 1e tegendoelpunt
Waar ?


15 Dec 2008, 22:41
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50
Berichten: 168
Leeftijd: 33
Locatie: roeizendreef
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
BVW schreef:
marc2 schreef:
Ik ben bloedserieus !!! Welgoed,hé, laat hem staan, het is toch einde discussie want ik zeg je , hij MOET SPELEN !!!!! Maar dat ze dan niet komen verkondigen dat ze voor titel spelen of eindronde of gelijk wat,hé......
En al die woorden die geroepen zijn, nja, je kan dat niet goedpraten maar is der dan blijkbaar niks van zelfkritiek nietmeer ???? Hoe zou dat komen dat het bij zoveel toeschouwers deringebakken zit dat hij zo verwijten naar zich geslingerd krijgt ???
Een aantal spelers zaten deze week zelfs terecht niet meer in de kern. Mijnheer de veirman stond in ploeg en klungelde..... en dan mogen de mensen zich geen vragen stellen ....... en zaken roepen....... nja, dat noem ik dan wel menselijk......


Kijk, ook ik vind Lieven te veel in de fout gaan de laatste tijd. En anderen zijn terecht uit de kern gezet, maar niet enkel en alleen door hun onkunde, maar vooral door hun salonmentaliteit. En laat dat nu net hetgene zijn dat je Lieven NIET kan verwijten!
Die gast wil het echt maken hier in Aalst en dan vind ik het er sterk over dat hij door kerels als u zo de grond in geboord wordt.
Lieven is geen topkeeper, dat hebben we intussen allang door, maar volgens mij is hij voor top derde klasse zeker goed genoeg. Een foutloze keeper speelt 2 reeksen hoger... en dan nog, ook zij gaan wel eens in de fout. Alles valt of staat met vertrouwen en de ene gaat al beter om met kritiek dan de andere.
Dat hij in doel blijft zal ook wel zijn redenen hebben, gezien Kurt het bij de reserven ook niet spectaculair goed doet. En de druk daar zal wel pakken lager liggen dan op zondagmiddag. Een keeper zonder vertrouwen is altijd ne vliegenvanger...

Dat is dan ook de reden waarom ik Franck niet wil afschrijven. Ook hij moet gewoon beter kunnen...

Mijn vertrouwen in Lieven kreeg de laatste weken ook een enorme deuk, maar desondanks weet ik ook dat er hier al andere "vliegenvangers" onder de lat gestaan hebben. Baert indertijd kon ook genen bal pakken, tot hij wa later de pannen van het dak keepte bij Hamme...

Voor een keeper is vertrouwen van superbelang!

bvw,ik ben volledig akkoord dat je beter presteert wanneer je vertrouwen krijgt van de supporters,MAAR je kan niet ontkennen dat lieven ons 2 punten kost gisteren....


15 Dec 2008, 22:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Jeroen schreef:
Stef DV schreef:
Ik heb net de beelden van de wedstrijd gezien. Ik daag iedereen uit hetzelfde te doen.
Ik was blijkbaar de enige die iets vreemds gezien had bij dat 1e tegendoelpunt
Waar ?


Lap daar gaan we, maar ik zit in Tribune E en een heel eind ver weg van het doel waar Lieven stond . Ik had ook de indruk dat hij gehinderd werd door speler van Pérulwelz. :wadde:
Met één oog en zovere afstand, heb ik dat hier nog niet willen vernoemen !
Ik heb morgenvroeg afspraak met Pascal van EA-TV en zullen de fase eens bekijken .
Ik laat nog iets weten :wow:

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Dec 2008, 23:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 43
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Onderkroiper schreef:
Jeroen schreef:
Stef DV schreef:
Ik heb net de beelden van de wedstrijd gezien. Ik daag iedereen uit hetzelfde te doen.
Ik was blijkbaar de enige die iets vreemds gezien had bij dat 1e tegendoelpunt
Waar ?


Lap daar gaan we, maar ik zit in Tribune E en een heel eind ver weg van het doel waar Lieven stond . Ik had ook de indruk dat hij gehinderd werd door speler van Pérulwelz. :wadde:
Met één oog en zovere afstand, heb ik dat hier nog niet willen vernoemen !
Ik heb morgenvroeg afspraak met Pascal van EA-TV en zullen de fase eens bekijken .
Ik laat nog iets weten :wow:


Gehinderd is zeer zacht uitgedrukt

_________________
Broer van ja


15 Dec 2008, 23:08
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
marc2 schreef:
Slechter kan gewoonweg niet, en als kurt de kans niet krijgt kan hij .... niet slecht spelen. In ieder geval ben ik der rotsvast van overtuigd dat kurt het niet slechter gaat doen omdat veel slechter gewoon nietmeer bestaat.
In ieder geval vind ik het grote klasse -naast het veld dan -dat kurt onder die "bizarre omstandigheden"- van nooit zijn kans krijgen- heel rustig blijft !!!!!!

Kurt krijgt wekelijks een kans bij de reserven, en kreeg ook vorig jaar in de match tegen Turnhout zijn kans. Ik ga er vanuit dat je die matchen niet gezien hebt, of je zou zo niet spreken. Dat niet iedereen tevreden is met Lieven, is elk zijn mening. Iedereen die alles echter wat volgt beseft heel goed dat het met Kurt niets beter zal zijn.

En nog een nuancering die heel velen hier uit het oog verliezen.
We hebben na de blunder ook wel degelijk nog 2-1 voorgestaan.
Er wordt hier wel veel over die blunder gesproken, en het was er inderdaad één, en inderdaad als hij dat niet doet heb je een andere match, MAAR, je staat op een bepaald moment, op een kwartier van het einde wel 2-1 voor, tegen een ploeg waar niets meer in zat, die kapot zaten, die hun topschutter al hadden moeten vervangen, ... Om het allemaal toch even te nuanceren. Lieven heeft er de twee twee niet zelf ingesmeten.
(voor alle duidelijkheid en voor degene die niet zo goed kunnen lezen : ik ben volledig akkoord dat het een blunder is die niet had mogen gebeuren, maar in tegenstelling tot sommigen ben ik wel in staat van daar op een normale manier over te discussiëren)


15 Dec 2008, 23:17
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 529
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
GMGer schreef:
proficiat aan onze veldspelers, gisteren de beste match van het seizoen gezien.
Volgende week de 10 veldspelers van de 2e helft terug in de basis.
Ni da ik iet tegen thomas (spotbeen) heb, ma van dender kan ons iets meer brengen denk ik.

Voor de rest even een optelsommetje:
laatste 3 matchen; 8 tegen doelpunten : gisteren 1 op rekening van de heer de veirman,
vorige week mag je er 2.5 op zijn rekening zetten naar mijn mening, en op st-niklaas ook 2;
dat zijn 5.5 doelpunten (en dan ben ik nog redelijk geweest vind ik zelf) op 3 weken.
Bijgevolg :wave: Mr De Veirman.

Btw nog iemand het gebaar gezien van hem naar de sups?


Ik heb een paar seizoenen geleden krek dezelfde rekensom weten maken over ene Bram Verbist, inclusief ' deskundige' aanbevelingen waar hij zijn broek kon gaan verslijten. Ik meen mij te herinneren dat het woord cafévoetbal toen ook al viel.
Twee jaar later is het van :wow:

Kijk, Lieven zit op zijn plaats in derde klasse. Echt waar. Probleem lijkt mij dat hij -wellicht onbewust- de druk van de (te?) hoge verwachtingen niet aankan. Daar lijdt zijn niveau onder en hierin ligt zijn allergrootste beperking, veel meer dan op kwalitatief vlak. Laat ons echter stoppen om hem met alle zonden Israël te overladen. Die kerel lijkt mij écht wel zijn best te doen, waarom zou je anders 's zondags komen voetballen als je op zaterdag trouwt? Om al van 't gezaag van uw vrouw af te zijn? Lijkt mij een beetje vroeg hé!

Na nieuwjaar een vernieuwde kern, de ploeg weer op de rails, derde periode winnen en een dijk van een eindronde inclusief goal van Arnoldinho in de allerlaatste minuut van de beslissende wedstrijd.... en alles is vergeten :banana:
Of iets in dien aard...


15 Dec 2008, 23:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst