La Louviere - Eendracht Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 15
 La Louviere - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Online
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1879
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Ik geloof 200% in deze spelersgroep, maar de tactische kronkels en het feit dat de trainer er nooit het vuur heeft ingekregen maakt dit een verloren jaar.
Het is spijtig maar ik hoop wel dat de spelerskern plusminus behouden blijft.


15 Mar 2009, 2:06
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Dillen buiten véél te laat. hadden ze dat met nieuwjaar gedaan, er had nog iets van kunnen komen. een nieuwe trainer had toen misschien Arnold niet weggepest ook.


15 Mar 2009, 2:31
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Gunther schreef:
3-1

Over en out?

waarom verschiet ik hier nu niet van? :wadde: :stom:


15 Mar 2009, 3:20
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Simpel: gewoon veel te plat, nie meer of nie minder...


15 Mar 2009, 4:54
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Dillen heeft zijn ontslag aangeboden en het is aanvaard. Dus eerstdaags wordt er een nieuwe trainer aangesteld...

Hopelijk is het waar (y)


15 Mar 2009, 9:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Dillen zelf buiten smijten, of Dillen die zelf zij ontslag geeft, maakt financieel wel beetje verschil denk ik. En gezien we het zoal niet breed hebben...
Feit is dat het er dit seizoen op geen enkel ogenblik ingezeten heeft om ook maar een rol te spelen in de top 5.

Bouwen aan volgend seizoen, mét voetbalverstand op de bank!

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


15 Mar 2009, 9:23
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Stijn schreef:
eendrachter'80 schreef:


en haal ook een nieuwe sportieve manager binnen aub


Je valt constant in herhaling met je zware frustratie.
Doe ons een plezier en ga ze soms ook eens ergens anders afreageren.


Zegde gij hier ene zin waar ge niet in zegt dat de sportief manager buitenmoet?Het is niet zijn fout dat zijn spelers gene deftige pas kunnen geven,groten bek in de gazet ,maar op het veld.Vandaag stonden ze na de match zelfs te twijfelen of ze ons kwamen groeten,gelukkig was delie een van de slimmere die meteen naar binneging.


Van mij hoeft er niemand buiten van het bestuur maar er zijn toch grote fouten gebeurd. Zie maar het geval Arnold, ge hebt in jaren zo gene spits gehad, meeste supporters willen dat hij blijft en dan gaan ze de mensen foefkes wijsmaken en hem wss voor een habbekrats(al dan niet gratis) wegdoen. Dat is een gemiste kans om eens geld in het bakske te krijgen. En zeg nu niet dat dit aan de trainer ligt...maar kom iedereen maakt fouten en hopelijk leren ze er uit. Verder staat hierboven om deze spelerskern bijeen te houden! Het systeem deugt niet dat weten we allemaal(behalve...) maar ge kunt ook niet zeggen dat ze der 100% voor gaan. Ik denk dat ge met deze groep nooit kampioen kunt spelen in 3de, maar wel betere resultaten kunt halen met een ander systeem dat beter bij deze groep past.(spitsen blijft een probleem natuurlijk) Dus ik denk dat ze toch weer een bataljon nieuwe spelers zullen moeten aanvoeren met dan hopelijk de beste uit derde en mannen die hogerop willen! Een tip voor het bestuur: probeer niet aan de supporters steeds het tegendeel te bewijzen want dat komt als een boomerang recht in het gezicht terug...


15 Mar 2009, 9:31
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5746
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
als zelfs spotbeen in de plaats van coulli mag spelen :hmm: ,dan weet ge het wel zeker?coulli zal wel weg zijn na dit seizoen.


15 Mar 2009, 9:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
AlostanA schreef:
Ik geloof 200% in deze spelersgroep, maar de tactische kronkels en het feit dat de trainer er nooit het vuur heeft ingekregen maakt dit een verloren jaar.
Het is spijtig maar ik hoop wel dat de spelerskern plusminus behouden blijft.


Iedereen schiet hier steeds op dillen. maar wat voor een bende lamzakken staan er eigenlijk op het plein. Ik hoop dat er grote kuis wordt gehouden want met 70% van deze kern kan je gewoon niks doen, ne man of 6 , 7 en dat is het! De kritiek op dillen is natuurlijk terecht, maar Van Gaal kan van deze ploeg ook geen geoliede machine maken. Een geluk dat onze keeper weer een aantal ballen goe pakt of de wedstrijd was bij de rust al gespeeld, maar als je dat matchverslag leest hebben we weer kansen(???) gehad... Onbegrijpelijk gewoon!!!!!!!!

Er was weinig volk en er zal volgende week nog minder volk zijn. Chapeau aan de jongens die de ganse match de moed er wat probeerde in te houden. Buiten de keeper was het gewoon abominabel. Er heerst al het ganse seizoen gelatenheid in deze ploeg, geen bezieling, geen inzet, geen kracht, kortweg NIETS.

als dit aanhoud is er op het einde van het seizoen nog 700 man. Een geluk dat we eens drie keer met 1-0 gewonnen hebben, of je speelde nu voor degradatie...


15 Mar 2009, 10:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Ik ga niet meer mee op verplaatsing (met grote pijn in mijn hart) want ze zijn het niet meer waard.
Dit team is aan een serieuze en ingrijpende vervanging toe en ondertussen zijn ze onze beste spelers hunne kop aan het zotmaken en gaan die ook vertrekken.
Zielig en verontrustend tegelijkertijd!!!!!!!!
:stom:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


15 Mar 2009, 10:25
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
ik hoop dat er voor de overige matchen van dit seizoen geen kat meer komt kijken.... bedankt bestuur , bedankt dillen bedankt spelers(afin spelers...)


15 Mar 2009, 10:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Als in uw middenveld enkel Van Damme goed kan verdedigen, dan komt er sowiezo extra druk op uw verdediging.En als er langs de flanken niet voldoende gevaar komt, dan moogt ge daar nog nen afwerker zetten in het centrum die nog beter is als Delie, hij zal ze ook niet binnentrappen.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


15 Mar 2009, 10:55
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Iendracht02 schreef:
En Arnold, tja, dat was voorspelbaar dat die alles niet verleerd was, hé. Maar wat zeiden ze weer? Dat zijn knie kapot was voor de rest van zijn leven, zeker ... Daar heeft het bestuur op zijn minst even veel schuld aan als dat hoopke trainer ...

Ik vind anderzijds wel dat het gebleit over Arnold ook stilaan mag ophouden.
Ik zag hem ook graag spelen, en had hem ook graag gehouden, maar de beslissing van de club was op zijn minst verdedigbaar, zoniet volledig te begrijpen, te noemen.
Als ge als bestuur weet wat die kerel u kost (niet-EU-speler!, zoek het minimumloon maar eens op), en die veegt dan zo zijn gat aan zijn revalidatie. Ge doet er als club alles aan om hem zo goed mogelijk te begeleiden, als ge dan niet au sérieux genomen wordt... Dan kan ik dat heel goed begrijpen dat het op een bepaald punt teveel wordt, en dat ge begint te rekenen wat ge met zijn loon allemaal nog zou kunnen doen.
Ik wens Arnold het allerbeste toe, maar, typisch voor een speler, hult hij zich graag in de slachtofferrol, terwijl hij zelf absoluut ook zijn fouten heeft.


15 Mar 2009, 11:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
Iendracht02 schreef:
En Arnold, tja, dat was voorspelbaar dat die alles niet verleerd was, hé. Maar wat zeiden ze weer? Dat zijn knie kapot was voor de rest van zijn leven, zeker ... Daar heeft het bestuur op zijn minst even veel schuld aan als dat hoopke trainer ...

Ik vind anderzijds wel dat het gebleit over Arnold ook stilaan mag ophouden.
Ik zag hem ook graag spelen, en had hem ook graag gehouden, maar de beslissing van de club was op zijn minst verdedigbaar, zoniet volledig te begrijpen, te noemen.
Als ge als bestuur weet wat die kerel u kost (niet-EU-speler!, zoek het minimumloon maar eens op), en die veegt dan zo zijn gat aan zijn revalidatie. Ge doet er als club alles aan om hem zo goed mogelijk te begeleiden, als ge dan niet au sérieux genomen wordt... Dan kan ik dat heel goed begrijpen dat het op een bepaald punt teveel wordt, en dat ge begint te rekenen wat ge met zijn loon allemaal nog zou kunnen doen.
Ik wens Arnold het allerbeste toe, maar, typisch voor een speler, hult hij zich graag in de slachtofferrol, terwijl hij zelf absoluut ook zijn fouten heeft.


nen financiële put vullen????

wat je zegt over arnold zijn revalidatie klopt, die heeft ook schuld...


15 Mar 2009, 11:18
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
tsjoep schreef:
ik hoop dat er voor de overige matchen van dit seizoen geen kat meer komt kijken.... bedankt bestuur , bedankt dillen bedankt spelers(afin spelers...)


Dat moet ge niet hopen dat is gewoon zo,maar buiten de match van volgende week ga ik alles wel nog kijken,al stonde ze laatstes me 10punten,ik bleef gaan.


15 Mar 2009, 11:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst