Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 41 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 39 40 41 42 43 46
 Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Dit is voor mij de grootste ontgoocheling in mijn 20-jarige carrière als Eendrachtsupporter. En, net als iedereen, ik heb nochtans al wat ontgoochelingen opgelopen op den Iendracht.

Het was ook de eerste keer dat ik de match niet volledig uitgekeken heb, zoveel pijn deed het.

We waren gewoon nergens. De overwinning van Boom was oververdiend.

Niettemin staan we er donderdag opnieuw, hopend op een heus mirakel. En lukt het donderdag niet, dan staan we er volgend seizoen opnieuw, en het seizoen daarna, en het seizoen daarna, en het seizoen daarna, ....

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


17 Mei 2010, 14:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Bestekes,

Ik kon er door omstandigheden niet bij zijn gisteren en waar ik wroeging had, was die om 16.45u al een stuk minder. Vreemd te constateren dat Boom er nu ineens wel voor gaat. Hebben ze daar een bank overvallen ofzo?

Feit is dat nogmaals is gebleken dat wij de zo gegeerde promotie op onze buik mogen schrijven. Wat ook een feit is, is dat voor het tweede jaar op rij een ploegen overgaan of - in het geval van Boom - meedingen naar promotie die vertrekken vanuit organisatie, fysiek en atletisch vermogen.

Stilstaande fasen blijven een pijnpunt: remember Heist uit, Capellen en ga zo maar door. Velen onder jullie hebben Wetteren een jaar terug en Heist dit jaar "kutploegen" genoemd en academisch was dat allemaal niet bij die mannen, maar de resultaten zijn er wel. Misschien moeten we voor volgend jaar ook eens die filosofie hanteren en afstappen van het streven om overal en altijd mooi combinatievoetbal te brengen. Het stemt alleszins tot nadenken.

Ik pleit voor kerels op het veld, stoere binken, smeerlapkes.

Het geweer op de trainer richten vind ik na zijn prestatie van vorig jaar wel heel kort door de bocht. Het seizoen is verloren in de topmatchen 0 op 6 tegen Heist en 4 op 12 tegen Boom. Dat is veeeeeeel te weinig.

Een betere start had ons veel verder gebracht, maar gedane zaken nemen geen keer. Op naar volgend jaar
Grtz

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


17 Mei 2010, 14:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
ik ga mij achter wa prozac gaan peizek

_________________
www.spionkoplede.com


17 Mei 2010, 14:53
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
wheel's armée schreef:
Het seizoen is verloren in de topmatchen 0 op 6 tegen Heist en 4 op 12 tegen Boom. Dat is veeeeeeel te weinig.


4 op 12 tegen Boom :wadde: ? In de competitie 4 op 6 en nu ene keer verloren in de eindronde toch?

Bovendien hebben we het seizoen verloren in de eerste negen matchen. Als ge daar ipv pakweg 7 op 27 bijvoorbeeld 17 op 27 pakt, dan zijt ge kampioen. Maar soit, klap achteraf. Het is nu zoals het is, niks aan te doen. Der zit niks anders op dan hier de kracht uit te halen om volgend seizoen nog harder te werken.


17 Mei 2010, 15:02
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
ik ga mij achter wa prozac gaan peizek

breng er voor mij ook mee aub....we rekenen nadien wel af


17 Mei 2010, 15:19
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 24 Jan 2007, 17:50
Berichten: 409
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
in tegenstelling tot velen ben ik er verre van gerust in voor donderdag.Rap achterkomen,wat twijfelen en...bam.
we hebben dit jaar al verschillende matchen 4 doelpunten binnengekregen.(tegen FCN zelfs 5).
Dus de moed niet opgeven mannen
En ik zeg dit niet met leedvermaak...daar zullen de meeste op dit forum mij wel al beter voor"kennen"


17 Mei 2010, 15:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 45
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
wheel's armée schreef:
Het geweer op de trainer richten vind ik na zijn prestatie van vorig jaar wel heel kort door de bocht. Het seizoen is verloren in de topmatchen 0 op 6 tegen Heist en 4 op 12 tegen Boom. Dat is veeeeeeel te weinig.

Een betere start had ons veel verder gebracht, maar gedane zaken nemen geen keer. Op naar volgend jaar
Grtz


Ik denk dat vooral die start ons de das om gedaan heeft, waar dus ook de match thuis tegen Heist een deel van was. Reden te meer om de trainer niet onmiddellijk alle schuld toe te schuiven. Het is trouwens nog altijd maar 4 op 9 tegen Boom, en het kan nog steeds 7 op 12 worden ... ;)
Het zal spijtig genoeg wellicht onvoldoende zijn. :x


17 Mei 2010, 15:31
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Klinkt misschien belachelijk en geloof er ook maar moeilijk in maar vorig jaar had Gent ook een Off Day in de beker. Als ik mij niet vergis verloren zij in Kortijk met 3 of 4-0 maar gingen ze thuis winnen met 4 of 5-0.

Bij deze wil ik graag dat beetje hoop nog koesteren tot donderdag. :angel:

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


17 Mei 2010, 15:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Rupelboom schreef:
in tegenstelling tot velen ben ik er verre van gerust in voor donderdag.Rap achterkomen,wat twijfelen en...bam.
we hebben dit jaar al verschillende matchen 4 doelpunten binnengekregen.(tegen FCN zelfs 5).
Dus de moed niet opgeven mannen
En ik zeg dit niet met leedvermaak...daar zullen de meeste op dit forum mij wel al beter voor"kennen"
Goh, ik denk toch dat ge u niet te veel zorgen moet maken. Ook mentaal zal dit zeer zwaar aangekomen zijn in de ploeg. En stel dat ze er zich kunnen overzetten en er vol voor gaan dan nog.
Ik zie ons in dat geval wel een paar goals scoren maar zie er ons ook wel één tegen krijgen en dan is het natuurlijk volledig boeken toe. Hadden we er nu bij jullie nog maar eentje kunnen maken, zou een wereld van verschil gemaakt hebben maar soit. We hebben zelfs geen deftige kans gehad.


17 Mei 2010, 15:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
wheel's armée schreef:
Het seizoen is verloren in de topmatchen 0 op 6 tegen Heist en 4 op 12 tegen Boom. Dat is veeeeeeel te weinig.


4 op 12 tegen Boom :wadde: ? In de competitie 4 op 6 en nu ene keer verloren in de eindronde toch?

Bovendien hebben we het seizoen verloren in de eerste negen matchen. Als ge daar ipv pakweg 7 op 27 bijvoorbeeld 17 op 27 pakt, dan zijt ge kampioen. Maar soit, klap achteraf. Het is nu zoals het is, niks aan te doen. Der zit niks anders op dan hier de kracht uit te halen om volgend seizoen nog harder te werken.



Indd Bartos, even misteld, het is maandag hé zeg:p

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


17 Mei 2010, 15:53
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Rupelboom schreef:
in tegenstelling tot velen ben ik er verre van gerust in voor donderdag.Rap achterkomen,wat twijfelen en...bam.
we hebben dit jaar al verschillende matchen 4 doelpunten binnengekregen.(tegen FCN zelfs 5).
Dus de moed niet opgeven mannen
En ik zeg dit niet met leedvermaak...daar zullen de meeste op dit forum mij wel al beter voor"kennen"



t zou heel erg toevallig , met enorm veel geluk , een reuzesterk ea vanaf minuut 1 en mits wat spontane hulp van boom zelf moeten zijn moest er donderdagavond (minstens) 5-0 op het scorebord staan.... maar zoals in vele gevallen weet ge nooit , maar of ea dit nog kan goedmaken , daar twijfel ik toch sterk aan....hoe graag ik het ook zou willen... 4 goals ophalen is praktisch onmogelijk...zonde,zonde! :cry:


17 Mei 2010, 16:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
daarjuist de flippo gezien aant school , het enige dat hij zei tegen mij was "het was schandalig ,allemaal op stilstaande fasen...., zijn gezicht sprak boekdelen.... was niet mals voor de ploeg , te begrijpen natuurlijk , diene mens zal het hem ook anders voorgesteld hebben ...hopelijk donderdag stunten....


17 Mei 2010, 16:10
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mar 2010, 16:44
Berichten: 88
Leeftijd: 30
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Kunnen ze eventueel geen klacht neerlegge :p voor die ballons op het veld, niet dat het er nog veel toedoet ... :crazy:


17 Mei 2010, 16:21
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Rupelboom schreef:
in tegenstelling tot velen ben ik er verre van gerust in voor donderdag.Rap achterkomen,wat twijfelen en...bam.
we hebben dit jaar al verschillende matchen 4 doelpunten binnengekregen.(tegen FCN zelfs 5).
Dus de moed niet opgeven mannen
En ik zeg dit niet met leedvermaak...daar zullen de meeste op dit forum mij wel al beter voor"kennen"

Ge voorspelde ook nen walk-over van den iendracht.. :(
In ieder geval, nog veel succes met je ploeg in de eindronde


17 Mei 2010, 16:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
wheel's armée schreef:
Het geweer op de trainer richten vind ik na zijn prestatie van vorig jaar wel heel kort door de bocht. Het seizoen is verloren in de topmatchen 0 op 6 tegen Heist en 4 op 12 tegen Boom. Dat is veeeeeeel te weinig.

Een betere start had ons veel verder gebracht, maar gedane zaken nemen geen keer. Op naar volgend jaar
Grtz


(y) (y) (y) (y) (y) Volledig met u eens (y) (y) (y) (y) (y)

De trainer afschieten na dit debacle is heel goedkoop en getuigt van weinig respect! :kots: Zonder hem speelden we nu misschien ook eindronde.... maar niet om te stijgen...

_________________
Afbeelding


17 Mei 2010, 16:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 39 40 41 42 43 46


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst