KFC Izegem - Eendracht Aalst - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 25
 KFC Izegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Munyaneza hé, ne grote voor in de spits en alst erop aan komt de flank dienen.
Contract voor half jaar en optie op meer. Dat hij bewijst dat em nog voetbal goesting heeft.
Wishfull thinking zeker...

Tzou moeten zijn dat em elders al onderdak heeft intussen...

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


31 Jan 2011, 11:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Ik dacht eerst dat we nieuwe spits hadden :wadde: maar het was de Sam die zijn haar kort liet knippen :D

_________________
Century game 22 juni 2019


31 Jan 2011, 11:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5745
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
onze spits is al 3 maand out,en de laatste dag zouden ze nog een nieuwe moeten vinden?


31 Jan 2011, 11:28
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
BVW schreef:
Munyaneza hé, ne grote voor in de spits en alst erop aan komt de flank dienen.
Contract voor half jaar en optie op meer. Dat hij bewijst dat em nog voetbal goesting heeft.
Wishfull thinking zeker...

Tzou moeten zijn dat em elders al onderdak heeft intussen...


Heb ik hier ook al geopperd bij transfers. Zoals je zegt, 6 maanden met optie.


31 Jan 2011, 11:28
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
witteken schreef:
Smetje schreef:
Het was gisteren weeral slecht. Als we met deze mentaliteit blijven verder spelen, worden we nooit kampioen. Ze zouden beter allemaal spelen met de mentaliteit van Kestens, de beste gisteren.

Heel degelijke invalbeurt van Yombo en Wouter weeral beslissend.

Het is ondertussen toch ook al een tijd geleden dat Cousin en Galucci eens een deftige voorzet gegeven hebben. Door de afwezigheid van Podevijn zijn ze natuurlijk vrij zeker van hun plaats.

Het wordt dringend tijd dat ze zich herpakken. Verder ook hopen op een snelle terugkeer van Depoitre, maar ik vrees ervoor. Ik hoop dat er vandaag nog een spits bijkomt.


ik hoop het ook, als ze het nu nog niet gezien hebben


Van mij mag er gerust nog ne spits bij, maar het probleem is wel niet enkel het ontbreken van ne spits hoor. Zo kregen bijvoorbeeld Gallucci en Cousin (ik noem er nu twee op, maar ze waren natuurlijk niet de enigen die gisteren zwak waren) geen bal deftig voor doel. Dan moogt ge daar nog ik weet niet welke spits lopen hebben, maar ge moet hem ook kunnen bereiken hé. En zo nen tweede Wouter Moreels, die een klasse apart is en ons volledig op eigen houtje nog een punt kan bezorgen, dat is onbetaalbaar.


31 Jan 2011, 11:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
.

_________________
*** Iendracht Forever ***

*** Com'on you Spurs ***


31 Jan 2011, 11:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Gilles schreef:
BVW schreef:
Munyaneza hé, ne grote voor in de spits en alst erop aan komt de flank dienen.
Contract voor half jaar en optie op meer. Dat hij bewijst dat em nog voetbal goesting heeft.
Wishfull thinking zeker...

Tzou moeten zijn dat em elders al onderdak heeft intussen...


Heb ik hier ook al geopperd bij transfers. Zoals je zegt, 6 maanden met optie.


Wow we komen overeen, das ook al paar jaar geleden, ge ziet, de wonderen zijn de wereld nog nie uit :D

_________________
*** Iendracht Forever ***

*** Com'on you Spurs ***


31 Jan 2011, 11:31
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Het is geleden van verleden jaar 24 oktober dat we op verplaatsing nog 3 of meer doelpunten
hebben gemaakt. Statistieken zijn toch goed om ne mens op te vrolijken.


31 Jan 2011, 11:34
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
BVW schreef:
Munyaneza hé, ne grote voor in de spits en alst erop aan komt de flank dienen.
Contract voor half jaar en optie op meer. Dat hij bewijst dat em nog voetbal goesting heeft.
Wishfull thinking zeker...

Tzou moeten zijn dat em elders al onderdak heeft intussen...


Toch een bedenking bij Munyaneza. Ten eerste, tis misschien ne grote, maar que duelkracht en kopbalsterkte is het wel noppes. En ten tweede, op de flank spelen ... dat zal dan toch niet in ons systeem zijn alleszins. Hij speelde wel nog op de flank met 1 diepe spits en 2 flankaanvallers ernaast, maar Munyaneza is echt wel een spits en ene die gene meter verdedigt, ook niet als hij op de flank speelt.

Soit, ne goeie Munyaneza is natuurlijk een grote aanwinst, alleen zal die hier niet voor een appel en een ei komen shotten en kan het misschien maanden duren eer die terug een beetje in vorm geraakt.


31 Jan 2011, 11:36
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Maar volgens voorbijganger zijn we zwartkijkers want we staan nog op 1 en hebben 5ptn. voor.Nu hebben we nog 3 punten voor.
Op De Castro mag ik geen kritiek geven van jou.Maar ik kan je wel melden dat hij gisteren nogmaals gans de ploeg in de steek liet.Ontsnapte aan rood maar dat volstond blijkbaar niet om naar nog een tweede gele kaart te solliciteren.Ofwel is die man oerdom ofwel is hij van slechte wil.Ik krijg het gevoel dat we met hem nooit kampioen zullen spelen en ook geen eindronde zullen winnen.


Als ik uwen post lees, dan getuigt het toch niet echt van hoopvol 'witkijken'?
Is nen bonus van 3 niet beter dan nen achterstand van 3? Akkoord, het waren er 2 weken geleden nog 8. ik had het liever ook nog zo gezien. Maar het is nu zo. Erover mekkeren, zagen, klagen en kreften gaat ons geen match extra laten winnen, integendeel.
Zelf was ik gisteren niet op de match dus over Castro van ga ik mij niet uitspreken wat er gisteren is gebeurd, maar op basis van wat ik hier heb gelezen, heeft iedereen zijn ploeg dan niet in de steek gelaten?

Ik vind het gewoon niet kunnen dat er zwaar met de vingers wordt gewezen naar bepaalde spelers. Soms erger zelfs dan pakweg begin vorig seizoen waar we helemaal onderaan aan het sukkelen waren. We staan nu eindelijk bovenaan, maar nog is het voor sommigen niet genoeg.
De spelers, trainersstaf & bestuur zullen ook wel weten dat het momenteel moeilijker draait dan in het begin van het seizoen. We zijn samen supporter. Niet enkel wanneer het goed draait, maar vooral wanneer het moeilijk draait.


31 Jan 2011, 11:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
BVW schreef:
Munyaneza hé, ne grote voor in de spits en alst erop aan komt de flank dienen.
Contract voor half jaar en optie op meer. Dat hij bewijst dat em nog voetbal goesting heeft.
Wishfull thinking zeker...

Tzou moeten zijn dat em elders al onderdak heeft intussen...


Toch een bedenking bij Munyaneza. Ten eerste, tis misschien ne grote, maar que duelkracht en kopbalsterkte is het wel noppes. En ten tweede, op de flank spelen ... dat zal dan toch niet in ons systeem zijn alleszins. Hij speelde wel nog op de flank met 1 diepe spits en 2 flankaanvallers ernaast, maar Munyaneza is echt wel een spits en ene die gene meter verdedigt, ook niet als hij op de flank speelt.

Soit, ne goeie Munyaneza is natuurlijk een grote aanwinst, alleen zal die hier niet voor een appel en een ei komen shotten en kan het misschien maanden duren eer die terug een beetje in vorm geraakt.



Was dan ook maar teerste wat in me opkwam, denk niet dat er qua gestalte, ervaring en toch wel financieel (hij heeft na 2 kwakkelseizoenen toch wel opnieuw wat te bewijzen) momenteel nie veel beter te rapen valt.Soit, van mij moet er niemand meer bij nu, op voorwaarde dat ze na de laatste speeldag ook nog op 1 staan. Want denk dat we het er wel over eens zijn, dat wanneer het dit seizoen niet lukt, het niet meer voor direkt zal zijn.

_________________
*** Iendracht Forever ***

*** Com'on you Spurs ***


31 Jan 2011, 11:45
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5745
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
we spelen geen voetbal meer.een pass op 2 meter lukt ook al niet meer.misschien is er meer aan de hand. :wadde:


31 Jan 2011, 11:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13164
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
voorbijganger schreef:
Erover mekkeren, zagen, klagen en kreften gaat ons geen match extra laten winnen, integendeel.
Zelf was ik gisteren niet op de match dus over Castro van ga ik mij niet uitspreken wat er gisteren is gebeurd, maar op basis van wat ik hier heb gelezen, heeft iedereen zijn ploeg dan niet in de steek gelaten?

Neen, dat is verzuipen. De Castro liet alweer zijn ploeg in de steek. Als weet ik niet of "zijn" ploeg echt wel passend is.
Die kerel is gewoon een soort erger van Vandenbrande... moest ge dan nog zeggen dat zijn prestaties goed zijn, OK. Maar sinds de vorige keer dat hij zijn ploeg compleet in de steek liet op Boom heeft hij nog geen enkele keer een prestatie afgeleverd waar ge content mee moogt zijn.

_________________
If you never try, you'll never know


31 Jan 2011, 12:19
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
BVW schreef:
Gilles schreef:
BVW schreef:
Munyaneza hé, ne grote voor in de spits en alst erop aan komt de flank dienen.
Contract voor half jaar en optie op meer. Dat hij bewijst dat em nog voetbal goesting heeft.
Wishfull thinking zeker...

Tzou moeten zijn dat em elders al onderdak heeft intussen...


Heb ik hier ook al geopperd bij transfers. Zoals je zegt, 6 maanden met optie.


Wow we komen overeen, das ook al paar jaar geleden, ge ziet, de wonderen zijn de wereld nog nie uit :D


Het gaat nog goedkomen; :oooh: :D


31 Jan 2011, 12:27
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
voorbijganger schreef:
dwarskijker schreef:
Maar volgens voorbijganger zijn we zwartkijkers want we staan nog op 1 en hebben 5ptn. voor.Nu hebben we nog 3 punten voor.
Op De Castro mag ik geen kritiek geven van jou.Maar ik kan je wel melden dat hij gisteren nogmaals gans de ploeg in de steek liet.Ontsnapte aan rood maar dat volstond blijkbaar niet om naar nog een tweede gele kaart te solliciteren.Ofwel is die man oerdom ofwel is hij van slechte wil.Ik krijg het gevoel dat we met hem nooit kampioen zullen spelen en ook geen eindronde zullen winnen.


Als ik uwen post lees, dan getuigt het toch niet echt van hoopvol 'witkijken'?
Is nen bonus van 3 niet beter dan nen achterstand van 3? Akkoord, het waren er 2 weken geleden nog 8. ik had het liever ook nog zo gezien. Maar het is nu zo. Erover mekkeren, zagen, klagen en kreften gaat ons geen match extra laten winnen, integendeel.
Zelf was ik gisteren niet op de match dus over Castro van ga ik mij niet uitspreken wat er gisteren is gebeurd, maar op basis van wat ik hier heb gelezen, heeft iedereen zijn ploeg dan niet in de steek gelaten?

Ik vind het gewoon niet kunnen dat er zwaar met de vingers wordt gewezen naar bepaalde spelers. Soms erger zelfs dan pakweg begin vorig seizoen waar we helemaal onderaan aan het sukkelen waren. We staan nu eindelijk bovenaan, maar nog is het voor sommigen niet genoeg.
De spelers, trainersstaf & bestuur zullen ook wel weten dat het momenteel moeilijker draait dan in het begin van het seizoen. We zijn samen supporter. Niet enkel wanneer het goed draait, maar vooral wanneer het moeilijk draait.


Rood pakken omdaje tegen u goesting optveld staat dat vind ik de ploeg in de steek laten ja.En alsge zo'n fout maakt alsge al geel hebt,dan ist omdaje der afwilt gewoon.


31 Jan 2011, 12:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst