Eendracht Aalst - Menen - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Eendracht Aalst - Menen 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - Menen
Bij de rust moest het al 3 of 4-0 zijn. Nu blijft het spannend en gaan we zelfs minder goed spelen tegen 10 man. Misschien toch eens wat meer op goal afwerken op training als oefening. Voor de rest weer veel inzet tegen een ploeg waarin degene die het meeste fouten maakt blijkbaar een bak bier krijgt.


23 Okt 2016, 19:49
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Menen
iendrachter schreef:
jammen schreef:
De kritiek op Yoshi begrijp ik niet, speelde als "depanneur" op back links.
Na 45' moet de match al gespeeld zijn en je zag dat Menen de match niet met 11 ging uitspelen.
Mitu is echt wel een geseling voor elke verdediging, lang geleden dat ik zo'n flankaanvaller bij ons bezig gezien heb.
En ons companie was oeik top... :EA:


Na de match Van Kerckhoven gezien dus hopelijk kan die tegen volgende week spelen.
Tis niet omdat je depanneur bent op back links da ge u voet ni moogt zetten en geen simpele pas kunt geven. Met Van Hoevelen en Claeys zat het wel goed vandaag centraal, al was er weinig tegenstand....
Mitu is idd echt wel ne klasbak, hopelijk loopt die hier na nieuwjaar nog, zijn contract verlengen zal onmogelijk zijn vrees ik.


indien nog niet te laat, hoog tijd om met hem rond de tafel te zitten, gelijk die er alle weken bovenuit steekt...

ivm de match zelf viel er behoudens de drie punten niets te rapen tegen dit Menen, in tegendeel. Tegen die bende losgeslagen malloten riskeert ge alleen nog een paar benen te breken. Dat ge 't niveau niet aankunt tot daar aan toe, maar blijf dan wel sportief.
Pluspuntje : Arne Claeys al twee wedstrijden niet slecht, vind ik... alleszins al veel beter dan die lusteloze indruk die hij naliet in de beker en bij zijn invallen op westhoek (waar hij niet op zijn positie stond, maar dan nog). Mits nog wat op toerental komen, misschien toch niet zo slecht als eerst gedacht. Van Hoevelen vind ik persoonlijk nu ook niet zo slecht.

Yoshi was idd niet echt goed vandaag, maar zal dat zelf ook wel weten. hoeveel keer hij de bal in de voeten van een tegenstander speelde... maar kijk, 't is niet dat hij hier constant slecht speelt. Ook Jilke was iets minder dan de voorbije matchen vond ik.

van tricht daarentegen, die mag toch stillekesaan tonen waarom hij zo snel mogelijk weer hogerop wil gaan spelen, want zoals die loopt te voetballen kan die hogerop al zeker niets gaan doen. Als ik dan las over zijn goeie vorm bij boom, moet er toch echt iets niet in de haak zitten? hij liep bij momenten meer in de weg.

Direct een mooie uitdaging voor onze nieuwe trainer : onze nummer tien aan het voetballen krijgen... en zo niet Preben De Man inbrengen. die doet het niet onaardig iets centraler op het middenveld, en verdient het momenteel gewoon meer om in de basis elf te staan dan van tricht.


Laatst gewijzigd door Davy op 23 Okt 2016, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Okt 2016, 20:06
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Menen
Winnen was vandaag het belangrijkst en dat hebben we gedaan. Het was ook verdiend tegen een zwak Menen. Wel jammer dat we de match niet konden doodmaken waardoor het bij die krappe 1-0 wel nog altijd opletten was. We scoren ook niet uit een vloeiende actie maar drie keer na een stilstaande fase. Al heeft die keeper er wel enkele goed gepakt ook.
Onze nieuwe trainer zal wel al een aantal werkpunten gezien hebben en kan ermee aan de slag in de aanloop naar Halle volgende week. Ik ben alvast benieuwd :EA:


23 Okt 2016, 20:18
Online
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Menen
Ik vind de meeste hier toch wel streng. Het had vandaag even goed 6-0 kunnen worden. Die keeper heeft er een paar goed gepakt en afwerking was niet altijd optimaal.

Menen een bende stampers, op 1 uitzondering. Die nr 3 vond ik verre van slecht. Misschien een speler om in het oog te houden (al weet ik niet hoe oud hij is enzo)


23 Okt 2016, 22:14
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Menen
Smetje schreef:
Ik vind de meeste hier toch wel streng. Het had vandaag even goed 6-0 kunnen worden. Die keeper heeft er een paar goed gepakt en afwerking was niet altijd optimaal.

Menen een bende stampers, op 1 uitzondering. Die nr 3 vond ik verre van slecht. Misschien een speler om in het oog te houden (al weet ik niet hoe oud hij is enzo)


streng zeg je? Valt reuze mee vind ik. We speelden veel te slordig, maar wel veel goede wil.

Die nr3? Een type dat wij inderdaad momenteel niet hebben. Maar als je echt een stormram wil, dan wel liefst enen die kan voetballen en nen bal kan controleren.

één van de slechtste ploegen die ik de laatste tijd zag spelen.

Ik zou het vooral leuk vinden moesten we ne verdediger hebben die goed kan inspelen, want daar begint toch veel. Een type Santermans, Dujardin zou welkom zijn.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


23 Okt 2016, 22:32
Miniem

Lid geworden op: 28 Mei 2008, 9:35
Berichten: 57
Bericht Re: Eendracht Aalst - Menen
Tegen zo'n bende stampers 90" minuten blijven voetballen... Chapeau eigenlijk
Zelfs bij 1-0 en talloze missers en reddingen van de (goede) keeper toch rustig gebleven.

Ik ben dus toch wat positiever dan de meeste over de match van gisteren. Als we 7-0 winnen, kan niemand iets zeggen.

Oke tis nie allemaal top maar toch altijd proberen voetballen en steeds met inzet (y) Groot verschil met de voorbije 2 seizoenen.

Voor mij ook een opsteker aan Van Hoevelen. Ouderdomsdeken maar gisteren wel met mes tussen de tanden. Menen was misschien wel wat plat maar met dat agressief spel van hen was het toch goed dat hij het nodige in huis had. Dat ontbreken we nog te veel in de ploeg.

Diarra en Mitu vielen nogmaals enorm op! Tegen alle niveau van tegenstanders doen ze het goed tot heel goed. Hopelijk kunnen ze dit in de zwaardere wintermaanden volhouden.


24 Okt 2016, 8:43
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Menen
Ik heb me gisteren toch niet verveeld moet ik zeggen, een goed spelend eendracht met een aantal mooie acties en veel doelkansen.
Dat de score niet hoger is opgelopen is door het anti-voetbal van onze tegenstrever en hun doelman die een schitterende partij speelde.
Alles kan beter maar het voetbal is nu toch veel leuker om te volgen moet ik zeggen, nu toch twee matchen om naar uit te kijken op Halle en daarna de topmatch tegen Winkel.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Okt 2016, 9:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Menen
Hugo schreef:
Ik heb me gisteren toch niet verveeld moet ik zeggen, een goed spelend eendracht met een aantal mooie acties en veel doelkansen.
Dat de score niet hoger is opgelopen is door het anti-voetbal van onze tegenstrever en hun doelman die een schitterende partij speelde.
Alles kan beter maar het voetbal is nu toch veel leuker om te volgen moet ik zeggen, nu toch twee matchen om naar uit te kijken op Halle en daarna de topmatch tegen Winkel.


Ik ben dezelfde mening toegedaan. Ook ik vond het een goeie wedstrijd van onze kant. Technisch verzorgd proberen te voetballen, wat niet evident is op onzen akker, en voldoende open kansen afgedwongen om een ruimere zeg dan de 3-0 te wettigen.

Wat ik wel raar vind is dat niemand is opgevallen wat een dijk van een wedstrijd Marmitte erop heeft zitten :wow: . Ik telde slechts 2 verkeerde inspeelpasses. Voor de rest goed opgesteld en blijk gevend van het maken van de goede keuzes op het gepaste moment. Altijd rustig aan de bal ook. Was voor mij samen met de usual suspects (Mitu, Diarra) bij de betere gisteren.


24 Okt 2016, 14:03
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - Menen
Marmittes kwaliteit is een goed positiespel, maar dat is meteen ook zijn grootste gebrek. Ik denk dat die een stroomstoot krijgt telkens als hij 5 meter uit positie loopt. Ik zou graag wat meer durf in zijn spel zien. Hij maakt het zichzelf soms te makkelijk vind ik.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


24 Okt 2016, 14:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eendracht Aalst - Menen
elfahem schreef:
Marmittes kwaliteit is een goed positiespel, maar dat is meteen ook zijn grootste gebrek. Ik denk dat die een stroomstoot krijgt telkens als hij 5 meter uit positie loopt. Ik zou graag wat meer durf in zijn spel zien. Hij maakt het zichzelf soms te makkelijk vind ik.


kan aan de instructies liggen he. vermoedelijk willen ze na de vele tegengoals eerder een beetje meer in positie, compacter voetballen.

_________________
may the FORCE be with you.


24 Okt 2016, 16:35
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Menen
2 filmpjes op de site. Eentje met Arno Claeys en eentje met sportief verantwoordelijke Vanderpoorten.

Blijkbaar 38 kandidaturen binnengekregen voor de post van T1.

Wat mij gisteren nog opviel is dat er vaak gebrekkige/slechte communicatie is. Heb geregeld spelers tegen elkaar zien botsen of in de weg lopen van elkaar. Toch ook een werkpunt.


24 Okt 2016, 17:01
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Menen
Dat Mitu er bovenuit steekt dat ziet iedereen, maar wat gezegd van zijn houding gisteren?! Zo flagrant uitgedaagd worden door die nr 20 en ZO kalm blijven...chapeau!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


24 Okt 2016, 17:56
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Menen
DavidSeal schreef:
Dat Mitu er bovenuit steekt dat ziet iedereen, maar wat gezegd van zijn houding gisteren?! Zo flagrant uitgedaagd worden door die nr 20 en ZO kalm blijven...chapeau!


Is mij ook opgevallen, slimme gast, en zoals die nr 20 zullen er nog volgen die gefrustreerd gaan zijn nadat hij ze voor de zoveelste keer gepasseerd is. Tegen Brakel was het ook opvallend dat hij alleen foutief kon afgestopt worden. Hopelijk loopt hij hier na Nieuwjaar nog rond.

_________________
oilsjt, goi alien...


24 Okt 2016, 19:25
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 543
Bericht Re: Eendracht Aalst - Menen
De Coninck vond ik ook wel een goede match spelen, voorbeeldig qua inzet o.a.

_________________
WOEF


24 Okt 2016, 20:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Menen
jammen schreef:
DavidSeal schreef:
Dat Mitu er bovenuit steekt dat ziet iedereen, maar wat gezegd van zijn houding gisteren?! Zo flagrant uitgedaagd worden door die nr 20 en ZO kalm blijven...chapeau!


Is mij ook opgevallen, slimme gast, en zoals die nr 20 zullen er nog volgen die gefrustreerd gaan zijn nadat hij ze voor de zoveelste keer gepasseerd is. Tegen Brakel was het ook opvallend dat hij alleen foutief kon afgestopt worden. Hopelijk loopt hij hier na Nieuwjaar nog rond.


Wanneer gaan ze in godsnaam dat contract verlengen!


25 Okt 2016, 9:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst