Charleroi - Eendracht Aalst - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 13
 Charleroi - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
3-0 ... komt denk ik niet meer goed...


23 Okt 2011, 15:45
Miniem

Lid geworden op: 21 Dec 2008, 18:18
Berichten: 61
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
hattrick van moussa gueye?


23 Okt 2011, 15:46
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Eendracht45 schreef:
hattrick van moussa gueye?



volgens 10.be wel


23 Okt 2011, 16:03
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
3-1...


23 Okt 2011, 16:18
Knaap

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 21:53
Berichten: 89
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
3-1

Iemand die weet wie rood pakte en/of scoorde?


23 Okt 2011, 16:19
Scholier

Lid geworden op: 20 Okt 2009, 0:06
Berichten: 105
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
op http://www.soccer24.com/belgium/exqi-league/ staat al 4-1

vals alarm, nu staat er weer 3-1 met een vette "CORECTION" naast


23 Okt 2011, 16:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1024
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
podevijn rood en moreels maakte de 3-1.

_________________
Afbeelding


23 Okt 2011, 16:26
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3910
Leeftijd: 46
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Eerste helft een totaal onzichtbaar Aalst en van het veld geblazen door Charleroi! Hoewel de startopstelling alweer met Vervaeke en enkel Depoitre in het punt veel te behouden was. De eerste helft was het middenveld gewoon nergens. Verheyen die stilaan door de mand valt, Decastro die zich liet vloeren. Enfin rotslecht! Gbarssin terecht vervangen!

dan tweede helft, stukken beter, zowaar inzet, balbezit en kansen: goal moreels, bal op de paal depoitre en eens net naast . 3-3 kon op dat ogenblik wel.

Ook nog opmerkelijk: vervanging moreels en een tweede gemok richting BVR. Moreels moet gewoon op zijn plaats! vandaar dat ik het liever houd op ,dommerik, en twee maal een zeer domme veldbezetting!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


23 Okt 2011, 19:20
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
een eerste helft waar je nog content mag zijn met een 3-0 ruststand, VDN nog enkele goeie reddingen. Die penalty vond ik heel makkelijk gegeven, maar soit zonder hadden we ook wel achter gestaan. Totaal geen bezieling of duelkracht met als exponent onze vriend Gbarssin. BVR zegt dat die duelkrachtig is???

Je krijgt drie goals tegen op stilstaande fases (incl.penalty), waar ook Filipovic zich heel makkelijk laat vloeren door die Gueye.

BVR past dan aan door De Schutter te brengen voor Gbarssin maar dan was het kalf al lang verdronken. Had met De Schutter van in het begin moeten spelen en Podevijn eens midden rechts te zetten, want wat die Vervaecke brengt is dramatisch.

De transfers zijn stuk voor stuk miskopen die werkelijk niets bijbrengen. BVR presteert het dan nog om een al weken bleke Galucci erin te brengen voor oa. Moreels :crazy: .

Galucci raakt al weken geen patattenzak voorbij en die brengt hij dan, tja ik heb de indruk dat BVR na vorige week een beetje het noorden kwijt is.

Voor Nieuwjaar wacht er nog een heel zwaar programma met oa matchen tegen Antwerp, Eupen, Wezet, Lommel,...

ik weet niet op wat de vete met De Schutter op gebaseerd is, maar die jongen MOET gewoon dringend spelen!


23 Okt 2011, 19:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
een eerste helft waar je nog content mag zijn met een 3-0 ruststand, VDN nog enkele goeie reddingen. Die penalty vond ik heel makkelijk gegeven, maar soit zonder hadden we ook wel achter gestaan. Totaal geen bezieling of duelkracht met als exponent onze vriend Gbarssin. BVR zegt dat die duelkrachtig is???

Je krijgt drie goals tegen op stilstaande fases (incl.penalty), waar ook Filipovic zich heel makkelijk laat vloeren door die Gueye.

BVR past dan aan door De Schutter te brengen voor Gbarssin maar dan was het kalf al lang verdronken. Had met De Schutter van in het begin moeten spelen en Podevijn eens midden rechts te zetten, want wat die Vervaecke brengt is dramatisch.

De transfers zijn stuk voor stuk miskopen die werkelijk niets bijbrengen. BVR presteert het dan nog om een al weken bleke Galucci erin te brengen voor oa. Moreels :crazy: .

Galucci raakt al weken geen patattenzak voorbij en die brengt hij dan, tja ik heb de indruk dat BVR na vorige week een beetje het noorden kwijt is.

Voor Nieuwjaar wacht er nog een heel zwaar programma met oa matchen tegen Antwerp, Eupen, Wezet, Lommel,...

ik weet niet op wat de vete met De Schutter op gebaseerd is, maar die jongen MOET gewoon dringend spelen!


Mooi samengevat, met 10 man konden ze opeens wel voetballen, wat daarvoor niet lukte! Veel te slap verdedigen en te nonchalant! Moreels is een andere kwestie, vorige week in het middenveld en nu scoren en vervangen worden, deze loopt terecht ongelukkig en hopelijk zijn we hem met nieuwjaar niet kwijt!!


23 Okt 2011, 19:41
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Ik vond Galluci niet slecht invallen maar hij had er vervaeke moeten afhalen ipv moreels. Echt onbegrijpelijk. Ik heb veel respect voor BVR maar zo van die klotewissels mag hij toch achterwege laten.

Volgende week graag met Schutter in het middenveld en 2 spitsen (depoitre en crispijn) en moreels er net achter.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


23 Okt 2011, 20:08
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Ik vond Galluci niet slecht invallen maar hij had er vervaeke moeten afhalen ipv moreels. Echt onbegrijpelijk. Ik heb veel respect voor BVR maar zo van die klotewissels mag hij toch achterwege laten.

Volgende week graag met Schutter in het middenveld en 2 spitsen (depoitre en crispijn) en moreels er net achter.


En zoekt mss ne andere linksback ook?potjes zen schorsing is met onmiddelijke ingang


23 Okt 2011, 20:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Ja was ik al vergeten. Dan Schutter op links en het middenveld geen idee maar toch geen duo verheyden-gbarssin

_________________
Supporter since 2003



Iendracht nor 2e


23 Okt 2011, 20:13
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Ik vond Galluci niet slecht invallen maar hij had er vervaeke moeten afhalen ipv moreels. Echt onbegrijpelijk. Ik heb veel respect voor BVR maar zo van die klotewissels mag hij toch achterwege laten.

Volgende week graag met Schutter in het middenveld en 2 spitsen (depoitre en crispijn) en moreels er net achter.


35 voorzetten trapte Galucci waarvan niet één op maat :hmm:

Goh, en wat die Gbarssin betreft, die speelt zijn matchen in hartslagzone Z1... :boks:


23 Okt 2011, 20:14
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
de clerus schreef:
Ik vond Galluci niet slecht invallen maar hij had er vervaeke moeten afhalen ipv moreels. Echt onbegrijpelijk. Ik heb veel respect voor BVR maar zo van die klotewissels mag hij toch achterwege laten.

Volgende week graag met Schutter in het middenveld en 2 spitsen (depoitre en crispijn) en moreels er net achter.


35 voorzetten trapte Galucci waarvan niet één op maat :hmm:

Goh, en wat die Gbarssin betreft, die speelt zijn matchen in hartslagzone Z1... :boks:


Toch beter dan vervaeke die op die flank geen enkele kon voorzetten omdat hij hem direct weer kwijt was

_________________
Supporter since 2003



Iendracht nor 2e


23 Okt 2011, 20:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst