KV Oostende - SC Eendracht Aalst - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 13
 KV Oostende - SC Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4820
Locatie: oilsjt
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
DavidSeal schreef:
3-2


Op penalty

_________________
oilsjt, goi alien...


16 Sep 2012, 16:44
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4820
Locatie: oilsjt
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
BVR vervangt Martin door Vandewalle, Glouftsis door Van Eyck en De Cuyper door Weydish terwijl de goals ze achterin om de oren vliegen, da begrijp ik ni.

_________________
oilsjt, goi alien...


16 Sep 2012, 16:47
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58
Berichten: 538
Locatie: Aalst
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
We krijgen toch veel goals binnen ze jongens..


16 Sep 2012, 16:48
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
jammen schreef:
BVR vervangt Martin door Vandewalle, Glouftsis door Van Eyck en De Cuyper door Weydish terwijl de goals ze achterin om de oren vliegen, da begrijp ik ni.

Tja, als die wissels goed uitpakken kraait er geen haan naar...nu verliezen we en dan zijn het slechte wissels.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


16 Sep 2012, 16:50
toevallige voorbijganger
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Sep 2012, 16:31
Berichten: 13
Leeftijd: 40
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
spijtig 3-2 verliezen op naar volgende week dan !


16 Sep 2012, 16:53
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Apr 2007, 10:43
Berichten: 152
Leeftijd: 45
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
Jammer. Dat we het weer nog eens uit handen geven. Trainer moet wat meer durven voetballen als we twee goals voorstaan.


16 Sep 2012, 17:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
We hebben een goede ploeg maar de fysiek is heel zwak. match na match zakken we gewoon naar mate het einde nadert. Dit is geen toeval meer.
Als Oostende 5 keer scoort in de tweede helft zou het niet eens overdreven geweest zijn. :(

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


16 Sep 2012, 17:36
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3908
Leeftijd: 46
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
We startten zoals gewoon weer met prachtig voetbal en resultaat, 0-2. Het Aalst van de eerste helft, gewoon top.

Dan na 1-2 en vooral de tweede helft zakken we als een pudding in elkaar. Iedereen voelde de 2-2 eraan komen. Een groot cadeau van de scheids werd door Glouftsis niet omgezet en makkelijk gestopt door de keeper. Maar dan nog, ik durf zelf spreken, we werden overklast in de tweede helft met een logisch verlies tot gevolg.

Achterin wisselen lijkt me quasi onmogelijk daar we enkel Kestens hebben en die zijn invalbeurt resulteerde op Westerlo meteen op 1-2...

We verliezen logisch, al hadden we evengoed met drie punten kunnen naar huis komen. Enfin, 7 punten na matchen tegen Antwerp, Roeselaren, Stvv, Westerlo en Oostende lijkt me dat vrij voldoende.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


16 Sep 2012, 18:27
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
jammen schreef:
BVR vervangt Martin door Vandewalle, Glouftsis door Van Eyck en De Cuyper door Weydish terwijl de goals ze achterin om de oren vliegen, da begrijp ik ni.


Op de wissels was niks aan te merken.


16 Sep 2012, 18:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
witzwet schreef:
We startten zoals gewoon weer met prachtig voetbal en resultaat, 0-2. Het Aalst van de eerste helft, gewoon top.

Dan na 1-2 en vooral de tweede helft zakken we als een pudding in elkaar. Iedereen voelde de 2-2 eraan komen. Een groot cadeau van de scheids werd door Glouftsis niet omgezet en makkelijk gestopt door de keeper. Maar dan nog, ik durf zelf spreken, we werden overklast in de tweede helft met een logisch verlies tot gevolg.

Achterin wisselen lijkt me quasi onmogelijk daar we enkel Kestens hebben en die zijn invalbeurt resulteerde op Westerlo meteen op 1-2...

We verliezen logisch, al hadden we evengoed met drie punten kunnen naar huis komen. Enfin, 7 punten na matchen tegen Antwerp, Roeselaren, Stvv, Westerlo en Oostende lijkt me dat vrij voldoende.

De strafschop van Glouftsis was uitermate zwak, hij kon misschien eerst gaan zeggen naar waar hij hem ging trappen.
Ik zag hem van op de tribune zo kijken naar de hoe waar hij ging trappen.
4 wedstrijden naeen laten we onze tegenstander terug komen nadat we op voorsprong zijn gekomen, tijd om de koppen bijeen te steken en zoeken naar oplossingen.

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


16 Sep 2012, 18:30
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
vandaag gekregen waar we achter gevraagd hebben, namelijk een nederlaag.

we beginnen spetterend met leuk combinatievoetbal. Na de 0-2 vergeten we te voetballen, de tweede helft hebben we geen enkel duel gewonnen,met het logische gevolg!

die strafschop nam Stavros, maar dat leek mij tegen de afspraken eerlijk gezegd... :wadde:


16 Sep 2012, 18:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8624
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
vandaag gekregen waar we achter gevraagd hebben, namelijk een nederlaag.

we beginnen spetterend met leuk combinatievoetbal. Na de 0-2 vergeten we te voetballen, de tweede helft hebben we geen enkel duel gewonnen,met het logische gevolg!

die strafschop nam Stavros, maar dat leek mij tegen de afspraken eerlijk gezegd... :wadde:


Hier se de Firmin ook al thuis'geen limousine tegen gekomen e,inderdaad ik dacht da Di Gregorio de strafschop ging nemen,na de 0-2 hebben we inderdaad niets meer gewonnen,Glouftis en Lolo zaten in den achter zak van de verdedigers,mooi van Schutterken en Moreels na de wedstrijd,waar was De Lolo :wadde:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


16 Sep 2012, 18:44
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4821
Leeftijd: 45
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
Mja, het is precies dat we na een 0-2 voorsprong niet meer verder mogen voetballen. Akkoord, Oostende deed wat omzettingen, maar die waren echt abominabel het eerste half uur. Maar ipv door te gaan (op den duur speelden ze zelfs al hun ballen in onze voeten), stoppen we met voetballen en vooral - maken we onnodige positionele fouten. Smet laat twee keer zijn man los, gelukkig zonder gevaar, maar de derde keer is het wel prijs natuurlijk - geen idee wel wat Kevin probeerde te doen maar vanuit mijn oogpunt kon hij de bal pareren als hij zijn vuist gebruikt ipv zijn platte hand.

Tweede helft hangen we van minuut 1 met ons gat in de eigen goal en mist Oostende denk ik 4 loepzuivere kansen vanuit de kleine carré waarbij je denkt - als ze dat missen, gaan we hier winnen... Bij de eerste keer dat we op hun helft geraken, wordt het nog mooier denk je want na een duel gaat Tjendo neer en tot ieders verbazing krijgen we een strafschop. Glouftsis wil absoluut trappen ook al komt Filipovic de bal opeisen en op Thompsoniaanse wijze verknalt hij die. In de daaropvolgende hoekschop krijgt hij bovendien een niet te missen kopkans op voorzet van Vandewalle (met een retro) en legt hij de bal naast. Gevolg: Oostende weer met een boost van vertrouwen en wij slaan weer aan het klungelen: Gunst onderschept de bal tegen de zijlijn maar begint dan naar het eigen strafschopgebied te dribbelen ipv de bal weg te keilen, balverlies en fout en Martens krult de bal enig mooi in doel...

Dan Oostende met wat prikken maar toch redelijk herstel van de ploeg op gebied van organisatie en omschakeling door de drie wissels... Dan toch een bal die al dan niet met de hand uit doel wordt gehouden door Alex, strafschop en 3-2 met nog 5 minuten...

Maar als je zo'n ruimte krijgt mannen bij een 0-2, dan moet je daar toch veel meer kunnen uithalen... Twee keer met 0-2 staan op verplaatsing en toch maar 1 op 6: dat stemt toch tot nadenken... Snap ook niet wat onze aanvallend ingestelde mensen beginnen te doen dan - ipv het veld breed te blijven houden zoals ze bezig zijn, beginnen ze na een 0-2 plots allemaal naar binnen te komen, mekaars ruimte dicht te lopen en bal na bal te verliezen waardoor Oostende weer in de match kan klauteren...

Ook het betere beenhouwerswerk gezien van Oostende vandaag...


Laatst gewijzigd door DT op 16 Sep 2012, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.



16 Sep 2012, 18:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5540
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
Stavros zou pas nr 3 geweest zijn na Alex en Flippo. Dat zal wel de reden zijn waarom hij nadien direct gewisseld werd.


16 Sep 2012, 18:48
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4821
Leeftijd: 45
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Stavros zou pas nr 3 geweest zijn na Alex en Flippo. Dat zal wel de reden zijn waarom hij nadien direct gewisseld werd.


Filipovic is kapitein en moet trappen - bij 1-3 doe je Oostende dood. De sfeer op de spelersbus zal door zo'n gedrag ook plezant zijn.


16 Sep 2012, 18:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst