Eendracht Aalst - Lommel United - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 11
 Eendracht Aalst - Lommel United 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United


als je de reaktie na de match hoort van onze trainer daar zakt men broek spontaan van af ...ik citeer:" de eerste overwinning zal nu niet lang uitblijven".... langs den andere kant heeft hij nog gelijk ook , hoe meer je verliest hoe dichter dat je eens bij een overwinning zult komen zeker ..... Bartje jongen , je uitleg begint afgezaagd te worden ...dat is weken en weken altijd dezelfde zever .....


03 Mar 2013, 22:43
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
Bram schreef:
El Corredor schreef:
Eerste helft was vrij redelijk toch? Maar tweede helft vallen we altijd zwaar terug vind ik (fysiek probleem?),
Awel dat heb ik vandaag ook gezegd. Al kan het natuurlijk ook zijn dat ze voor elkaar niet meer willen lopen, maar in de 2 gevallen zit je met een zeer groot probleem dat op korte termijn zeer moeilijk op te lossen is :(


misschien naast een keeperstrainer, en 2 assistenten, er nog een physical trainer bijpakken? :plat:


03 Mar 2013, 22:44
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
Iendracht02 schreef:
De trainer trekt ook alleen maar spelers aan die in zijn 'fantastisch' concept passen: groot, sterk, knokkend, maar technisch zo beperkt mogelijk.


Toch een opmerking hierover. Wie zijn dan juist al die grote spelers bij ons? Ik had precies den indruk vandaag dat die van Lommel gemiddeld nen halve meter groter waren dan die van ons :D . Behalve dan diene preminiem voorin, maar die liep er dan wel elke keer onze verdediging af.

Ik vind trouwens dat hoe beperkt Glouftsis ook is men toch ook moet zeggen dat het echt niet bepaald dankbare ballen zijn die hij daar voorin krijgt. Op zijn mentaliteit valt trouwens weinig op te merken en als je Glouftsis goed aanspeelt, zal hij zeker zijn goals wel maken.
Het probleem is toch wel vooral dat we op het middenveld veel te weinig creativiteit en scorend vermogen hebben. Eens een splijtende pas, iemand die de lijnen kan uitzetten, iemand die eens voor doel kan opduiken, dat type missen we. Er is hier dikwijls kritiek geweest op Verheyden, maar ik denk dat we die nu nog zouden kunnen gebruiken (waarmee ik voor alle duidelijkheid zeker niet bedoel dat ze hem moeten terughalen :D ).


03 Mar 2013, 22:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1019
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
Bartos schreef:
Iendracht02 schreef:
De trainer trekt ook alleen maar spelers aan die in zijn 'fantastisch' concept passen: groot, sterk, knokkend, maar technisch zo beperkt mogelijk.


Toch een opmerking hierover. Wie zijn dan juist al die grote spelers bij ons? Ik had precies den indruk vandaag dat die van Lommel gemiddeld nen halve meter groter waren dan die van ons :D . Behalve dan diene preminiem voorin, maar die liep er dan wel elke keer onze verdediging af.

Ik vind trouwens dat hoe beperkt Glouftsis ook is men toch ook moet zeggen dat het echt niet bepaald dankbare ballen zijn die hij daar voorin krijgt. Op zijn mentaliteit valt trouwens weinig op te merken en als je Glouftsis goed aanspeelt, zal hij zeker zijn goals wel maken.
Het probleem is toch wel vooral dat we op het middenveld veel te weinig creativiteit en scorend vermogen hebben. Eens een splijtende pas, iemand die de lijnen kan uitzetten, iemand die eens voor doel kan opduiken, dat type missen we. Er is hier dikwijls kritiek geweest op Verheyden, maar ik denk dat we die nu nog zouden kunnen gebruiken (waarmee ik voor alle duidelijkheid zeker niet bedoel dat ze hem moeten terughalen :D ).


Volledig akkoord Bartos.
Het valt gewoon hard op dat
- Onze verdediging heel de tijd beestig onder druk staat..
- Dat die verdediging niks anders lijkt te doen dan terug te spelen, of naar voor te stampen wegens..
Niks voetballend/controlerend vermogen op het middenveld - vooral centraal daar.


03 Mar 2013, 23:06
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2009, 14:07
Berichten: 169
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
En toch vond ik dat we niet slecht bezig waren(tot het moment dat de eerste goal viel)

Het geluk dat we bij andere matchen hadden hebben we nu even niet meer.

't gemakkelijkste is natuurlijk het op den trainer te steken.

't komt wel goed(don't worry about a thing...)


03 Mar 2013, 23:23
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
mamananeto schreef:
Bartos schreef:
Iendracht02 schreef:
De trainer trekt ook alleen maar spelers aan die in zijn 'fantastisch' concept passen: groot, sterk, knokkend, maar technisch zo beperkt mogelijk.


Toch een opmerking hierover. Wie zijn dan juist al die grote spelers bij ons? Ik had precies den indruk vandaag dat die van Lommel gemiddeld nen halve meter groter waren dan die van ons :D . Behalve dan diene preminiem voorin, maar die liep er dan wel elke keer onze verdediging af.

Ik vind trouwens dat hoe beperkt Glouftsis ook is men toch ook moet zeggen dat het echt niet bepaald dankbare ballen zijn die hij daar voorin krijgt. Op zijn mentaliteit valt trouwens weinig op te merken en als je Glouftsis goed aanspeelt, zal hij zeker zijn goals wel maken.
Het probleem is toch wel vooral dat we op het middenveld veel te weinig creativiteit en scorend vermogen hebben. Eens een splijtende pas, iemand die de lijnen kan uitzetten, iemand die eens voor doel kan opduiken, dat type missen we. Er is hier dikwijls kritiek geweest op Verheyden, maar ik denk dat we die nu nog zouden kunnen gebruiken (waarmee ik voor alle duidelijkheid zeker niet bedoel dat ze hem moeten terughalen :D ).


Volledig akkoord Bartos.
Het valt gewoon hard op dat
- Onze verdediging heel de tijd beestig onder druk staat..
- Dat die verdediging niks anders lijkt te doen dan terug te spelen, of naar voor te stampen wegens..
Niks voetballend/controlerend vermogen op het middenveld - vooral centraal daar.


dat zeg ik al een gans jaar, ons centraal vierkant (verdediging-middenveld) is gewoon te beperkt. Sommigen willen dat gewoon niet zien.

de hoeveelheid kutballen die Glouftsis krijgt, zijn niet te tellen.


03 Mar 2013, 23:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
3 op 24 e :wow: n 2 goals in de laatste 8 matchen...


04 Mar 2013, 0:02
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2539
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
El Corredor schreef:
3 op 24 e :wow: n 2 goals in de laatste 8 matchen...


voor diegenen die niet kunnen tellen

_________________
Iendracht 4ever.


04 Mar 2013, 0:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
tsjoep schreef:


als je de reaktie na de match hoort van onze trainer daar zakt men broek spontaan van af ...ik citeer:" de eerste overwinning zal nu niet lang uitblijven".... langs den andere kant heeft hij nog gelijk ook , hoe meer je verliest hoe dichter dat je eens bij een overwinning zult komen zeker ..... Bartje jongen , je uitleg begint afgezaagd te worden ...dat is weken en weken altijd dezelfde zever .....


die eerste overwinning zal er zeker komen: op de laatste speeldag mss, als het kalf verdronken is ... :plat:

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


04 Mar 2013, 0:46
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
chico schreef:
En toch vond ik dat we niet slecht bezig waren(tot het moment dat de eerste goal viel)

Het geluk dat we bij andere matchen hadden hebben we nu even niet meer.

't gemakkelijkste is natuurlijk het op den trainer te steken.

't komt wel goed(don't worry about a thing...)


:plat: :plat: :plat: :plat: :plat: :plat:

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


04 Mar 2013, 0:49
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
" Bart Van Renterghem omschreef het als volgt. In het begin van het seizoen kopte Glouftsis tussen drie man makkelijk de bal binnen, nu lukt ons niets meer, ik blijf echter geloven dat het zal keren".

Voila zie, hij heeft zijn excuus gevonden. Hoe zou het komen dat er NIKS meer lukt è ?

zo lang als mogelijk aan zijn postje vasthouden, slaap wel ! (n)

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


04 Mar 2013, 0:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 45
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
chico schreef:
En toch vond ik dat we niet slecht bezig waren(tot het moment dat de eerste goal viel)

Het geluk dat we bij andere matchen hadden hebben we nu even niet meer.

't gemakkelijkste is natuurlijk het op den trainer te steken.

't komt wel goed(don't worry about a thing...)


De vraag is dus eigenlijk: hebben we in het begin vooral veel geluk gehad of hebben we nu vooral veel malchance? Ik gok vooral op 't eerste, als ik terugdenk aan de voorbereiding, aan Union (waar staan die ergens? een steengoeie derdeklasser, werden ze een paar maanden geleden nog op onze site genoemd dacht ik ...), aan matchen tegen Heist, Oudenaarde, Sint-Niklaas ... maar toen mocht dat niet gezegd worden natuurlijk.
Ge moet het niet altijd op een trainer steken, maar ge moet ook niet blind zijn als het wel zo is. Op dit moment wil ik ook nog op die bank gaan zitten. Minder kans om te winnen op verplaatsing, zullen we in ieder geval niet hebben ...


04 Mar 2013, 1:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 45
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
El Corredor schreef:
3 op 24 e :wow: n 2 goals in de laatste 8 matchen...


Statistieken zeggen vaak niet alles, maar soms zeggen ze inderdaad wel iets. Maar goed, 't is een gebrek aan chance en de eerste overwinning van 2013 komt er aan, zeggen ze ...
Volgende week zitten we echter weer met 'de vloek op de uitmatchen,' en nadien zal wel zijn omdat het tegen de twee eerste is ongetwijfeld ...


04 Mar 2013, 1:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
het begint hier meer en meer op de situatie van FC Denjerbrol te lijken een tijdje geleden, het is hier al gezegd: nog een beetje geduld, het komt wel goe, de malchance kan niet blijven duren, die zege komt wel, wij behouden ons vertrouwen in de trainer, supps blijf achter de ploeg staan, ...
Ik reken nog op 6 punten uit de resterende matchen, en indien niet : barrage wenkt, en de bijbehorende miserie ook. :zzz:

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


04 Mar 2013, 8:55
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
Iendracht02 schreef:
chico schreef:
En toch vond ik dat we niet slecht bezig waren(tot het moment dat de eerste goal viel)

Het geluk dat we bij andere matchen hadden hebben we nu even niet meer.

't gemakkelijkste is natuurlijk het op den trainer te steken.

't komt wel goed(don't worry about a thing...)


De vraag is dus eigenlijk: hebben we in het begin vooral veel geluk gehad of hebben we nu vooral veel malchance? Ik gok vooral op 't eerste, als ik terugdenk aan de voorbereiding, aan Union (waar staan die ergens? een steengoeie derdeklasser, werden ze een paar maanden geleden nog op onze site genoemd dacht ik ...), aan matchen tegen Heist, Oudenaarde, Sint-Niklaas ... maar toen mocht dat niet gezegd worden natuurlijk.
Ge moet het niet altijd op een trainer steken, maar ge moet ook niet blind zijn als het wel zo is. Op dit moment wil ik ook nog op die bank gaan zitten. Minder kans om te winnen op verplaatsing, zullen we in ieder geval niet hebben ...


Ga akkoord dat het door de band teveel angsthazenvoetbal is - heb ik zelf ook al een paar keer aangehaald, maar met alle respect, op basis van de eerste helft gisteren kan je dat niet zeggen... De eerste helft, zeker de eerste vijfentwintig minuten zetten we Lommel echt goed vast, had Pietermaat Vanaken in zijn achterzak en zat er wel degelijk schwung in de wedstrijd langs onze kant met een hoop corners na het zetten van hoog druk - als je dat inzakken noemt met iedereen achter de bal, moet je toch de DVD van de match ergens zoeken. Lommel dreigde twee keer heel gevaarlijk maar was puur op counter... Dat moet men ook durven zien natuurlijk... Voor het eerst sinds lang kwam er zowel centraal als via beide flanken gevaar... Nog geen topvoetbal, maar wel al een pak beter dan wat we de laatste maanden te zien kregen... En wat in de heenronde wel meestal lukte - scoren bij de eerste grote kans - dat lukt nu simpelweg niet.

Wat wel duidelijk opviel, was dat Lommel bij de rust ingreep en afwisselend Vanaken en Meus naast hun zwarte "parel" lieten terugzakken waardoor we centraal op het midden altijd man tegen man kwamen te staan... Bovendien acteerde Lommel in die fase - net zoals Sint-Niklaas - zonder echte spitsen maar rekent het op lopende spelers uit het middenveld. Dat is moeilijk verdedigen voor onze achterlijn want je hebt eigenlijk geen directe tegenstander maar als je positioneel niet goed staat, wordt je wel overrompeld door die lopende mensen. Als uw backs dan twee keer vijf meter achter uw centrale duo staan, dan sta je compleet machteloos. Voor het tegendoelpunt komen we zo al drie keer goed weg, in de fase net ervoor kan Smet nog de meubelen redden, speelt de bal dan weg (en is er eigenlijk een fout van Lommel op Smet na het wegspelen van de bal), Smet staat nog op zijn "wegwerkpositie" en recupereert nog van die fout en op dat moment speelt Lommel de bal in zijn rug op Trossard die koel afmaakt. Discutable fase voor de fase die tot het doelpunt leidt, maar geen offside volgens mij in de fase net voor het doelpunt...

Ook de tweede helft beginnen we goed met oa een grote kans voor Stavros, een vrije schop van Smet die nipt door iedereen gemist wordt en net naast valt en net voor het doelpunt denk ik een gevaarlijke voorzet van Tjendo die opnieuw iedereen op een haar na mist...

Speel je exact dezelfde wedstrijd in de heenronde, gaat niemand morren van de supporters - omdat je nu een slechte reeks hebt neergezet, wordt alles extra uitvergroot... Terwijl het probleem zeker niet in de match van gisteren lag - alleen voelde je het van 10 km aankomen, dat we niet achter mochten komen... Kom je na 1 minuut voor, kon het anders geweest zijn...

En van de wissel van Martin - was een keuze tussen hem of Weydisch. Op dat moment kiest BVR om Niels eraf te halen voor een tweede spits erbij te zetten... Had er inderdaad Thomas ook kunnen afpakken of Tjendo, maar uiteindelijk had het resultaat hetzelfde geweest: Marijn kon zijn stempel immers nog minder drukken dan een van de bovenstaande... Ik had het gewoon nog minstens 10 min laten staan want hoe er nu ook afgebroken wordt: het was tot het tegendoelpunt het beste Eendracht dat we in 2013 aan het werk hebben gezien... Als je puur afgaat over het pijnlijke voetbal van de laatste 25 min, kan je aangeven dat de chemie op is, maar dat merkte ik niet als de wedstrijd aanvatte... Anders speel je zo geen 25 min...

En wat het geluk tegen Heist, Oudenaarde en Sint-Niklaas betreft: dan mag je ook het ongeluk tegen Oostende en Westerlo in rekening brengen natuurlijk. Ook op Oudenaarde wordt er een terecht doelpunt afgekeurd en tegen Woluwe en eigenlijk ook gisteren, waren er een aantal handsballen die konden worden gefloten. Bal bij actie van Tjendo in de eerste helft waar de arm van de tegenstander wel heel ver van het lichaam was.

Voor de mensen die kritiek op Glouftsis blijven geven: als je niet ziet, hoe vaak hij de bal bijhoudt, hem via de borst stillegt en hoe goed hij kaatst - dan mogen jullie toch even allemaal een bril kopen me dunkt. Dribbelt in de eerste helft verdorie drie man aan de zijlijn maar toch kan hij niks volgens de meeste. Begin tweede helft wint hij het duel van zijn rechtstreekse belager IN DE MIDDENCIRKEL, legt de bal stil, draait mooi uit en geeft mee aan Martin. Deed dat nadien nog twee drie keer... Met alle respect, maar dat is meer dan enkel een doelpuntenmachine. Dat hij minder voor doel opduikt, heeft gewoon te maken dat het feit dat de hele ploeg een pak minder in de zestien van de tegenstander opduikt. Was daarnaast ook voorbeeldig verdediger in de eerste zone bij de corners van de tegenstander... En voor er hier vergelijkingen met Depoitre opduiken - een constante Depoitre die nu bij Oostende de pannen van het dak speelt, hebben wij hier nooit gezien... Glouftsis is - en we zijn toch al maart - nog steeds aan een heel constant seizoen bezig en dat had ik nooit zien aankomen...

Ploeg afbranden mag, maar doe het dan liever na beschamende prestaties zoals op Moeskroen of Sint-Niklaas. Gisteren had je voor het eerst het gevoel dat puntengewin er echt inzat - dat het dan na de 0-1 als een kaartenhuiisje in elkaar zakt, mag in feite niet gebeuren maar is wel normaal als je het parcours van de laatste weken bekijkt...

Nog twee matchen winnen en je blijft erin... En misschien een andere linksachter het vertrouwen geven want zowel Max (gisteren al na 1 min geblesseerd, I know) als Petrovic lopen niet over van vorm...


04 Mar 2013, 9:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst