Eendracht Aalst - R. Antwerp FC - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 11
 Eendracht Aalst - R. Antwerp FC 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Tom1983 schreef:
Eigenlijk zou de zittribune ook moeten meedoen, ik zou er alvast geen problemen mee hebben.

Wat betreft "verhuis" Denderleeuw:

Hoe kan je nu voor den Iendracht supporteren als die niet eens meer in Oilsjt spelen? Er moet toch een zekere voeling zijn met de stad en club, in Denderleeuw zou dit alles verdwijnen voor mij. Iendracht=Oilsjt!


Dat is nu totaal niet van toepassing voor mij. Ik ben al vele jaren weg uit Aalst en kom alleen nog naar den Eendracht, waar die spelen is voor mij totaal onbelangrijk. Voor mij mag dat zelfs in Denderleeuw zijn, daar zou ik geen enkel probleem mee hebben.


30 Aug 2014, 20:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8619
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Jean schreef:
Tom1983 schreef:
Eigenlijk zou de zittribune ook moeten meedoen, ik zou er alvast geen problemen mee hebben.

Wat betreft "verhuis" Denderleeuw:

Hoe kan je nu voor den Iendracht supporteren als die niet eens meer in Oilsjt spelen? Er moet toch een zekere voeling zijn met de stad en club, in Denderleeuw zou dit alles verdwijnen voor mij. Iendracht=Oilsjt!


Dat is nu totaal niet van toepassing voor mij. Ik ben al vele jaren weg uit Aalst en kom alleen nog naar den Eendracht, waar die spelen is voor mij totaal onbelangrijk. Voor mij mag dat zelfs in Denderleeuw zijn, daar zou ik geen enkel probleem mee hebben.

Das net hetzelfde als men Oilsjt carnaval in Halle zou gaan vieren,de zwerte maan........... Oilsjt goi stad van men ........... zou leuk klinken in Denderleeuw :kots: begin mor al het kadaver lied te oefenen Jeanke ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


30 Aug 2014, 20:44
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4923
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
hansken schreef:
Stap per stap jongens! Er staat in koeien van letters bij dat het de eerste kleine actie is die gepland staat! Zie gewoon dat Zondag een succes word, en dan zullen wij de volgende stappen wel meedelen na de wedstrijd! @Neutralboy, ze zullen zeker niet wakker liggen van een doekje of die slogans, maar niets doen is ook geen optie. En zoals gezegd, dit is slechts een begin! Ik hoop alvast dat jij ook een beetje meehelpt om het volk buiten te houden, dat je laat zien dat het een actie is waar iedereen achter staat! De jongens die nu de kar proberen te trekken hebben jullie steun zeker ook nodig! :EA:


Wedstrijd is rechtstreeks te zien dus is dit zeker geen nutteloze actie integendeel, de actie is voor mij persoonlijk gericht naar het stadsbestuur toe die het voetbal liever zien verdwijnen in Aalst.
Neutralboy heeft wel een punt als het over de licentie gaat, misschien zullen we in de toekomst verplicht zijn om te verhuizen als we in tweede klasse of hoger willen blijven spelen, anders zijn we gedoemd om te verdwijnen.
Een eventueel nieuw stadion staat er ook niet op 1 2 3, dus waar ga je tijdens die periode spelen denk je , noem een alternatief, we hebben niet veel keuze mijn gedacht, onze voorzitter de brave man zit letterlijk met het mes op de keel.
Het zal een moeilijke bevalling worden, acties mogen zeker geen tweedracht zaaien onder de fans.
Het is hartverwarmend om te zien dat onze jonge fans zich inzetten voor onze geliefde club, ik ben al supporter van de jaren zestig en hoop nog lang deze mooie en warme club te kunnen volgen.
Er is niets mis mee dat we soms van mening verschillen, weir zen en bloiven Iendrachters. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Aug 2014, 20:52
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55
Berichten: 292
Leeftijd: 50
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Schepper schreef:
Tom1983 schreef:
Eigenlijk zou de zittribune ook moeten meedoen, ik zou er alvast geen problemen mee hebben.

Wat betreft "verhuis" Denderleeuw:

Hoe kan je nu voor den Iendracht supporteren als die niet eens meer in Oilsjt spelen? Er moet toch een zekere voeling zijn met de stad en club, in Denderleeuw zou dit alles verdwijnen voor mij. Iendracht=Oilsjt!

't Akkoerd!! (y)

't Zal wel zén :EA:


30 Aug 2014, 22:07
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Wat een positie aan de vooravond van de match tegen Antwerp:
Als we winnen staan we mee op kop, maar zelfs als we verliezen staan we nog tweede.
Toch maar winnen!


30 Aug 2014, 23:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1278
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Gasten van OPC, supporters Tent K:

Gisteren was ik op de zandberg om de laatste training te bekijken voor de match tegen RAFC.
Na de training iets gaan drinken in kantine waar ik meteen werd aangesproken ivm jullie protestactie vandaag . De U7 spelertjes zouden mee de aftrap geven tegen RAFC en kijken al weken uit naar dit moment dat ze worden bejubeld in een volle "K". De ouders vertellen dat deze gastjes er het hart van in zullen zijn indien blijkt dat de K leeg is.
Vandaar de vraag / voorstel om de actie te beperken tot de aftrap .

Aal te saumen nor de eindronde ! Cmon iendracht!


31 Aug 2014, 8:33
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4923
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Neutralboy schreef:
Gasten van OPC, supporters Tent K:

Gisteren was ik op de zandberg om de laatste training te bekijken voor de match tegen RAFC.
Na de training iets gaan drinken in kantine waar ik meteen werd aangesproken ivm jullie protestactie vandaag . De U7 spelertjes zouden mee de aftrap geven tegen RAFC en kijken al weken uit naar dit moment dat ze worden bejubeld in een volle "K". De ouders vertellen dat deze gastjes er het hart van in zullen zijn indien blijkt dat de K leeg is.
Vandaar de vraag / voorstel om de actie te beperken tot de aftrap .

Aal te saumen nor de eindronde ! Cmon iendracht!


Actie is actie, je kan toch alle vijf minuten je strategie niet gaan veranderen, laat die gastjes na de wedstrijd dan eens met het eerste elftal naar de spionkop toekomen, dan beleven ze pas het moment van hun leven. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


31 Aug 2014, 8:49
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2574
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Door al die perikelen zouden we haast gaan vergeten dat er deze namiddag ook nog voetbal gespeeld wordt. En wat voor een match! Als leider ontvangen we Antwerp. De start van 3 toppers in een week tijd waarin we niks te verliezen hebben dankzij onze 9 op 9.
Op papier zal "The Great Old" de sterkste ploeg zijn waar we al tegen gespeeld hebben dit seizoen. Met Khiter, Owusu, Di Lallo, ... beschikken ze toch over ne ferme aanval. Ook hun middenveld oogt sterk met onder andere Omolo en Dom. Achterin de ervaring van De Roeck en Vanaudenaerde. Goei ploeg als het draait!
Maar schrik moeten we er niet voor hebben. Door de reeds vernoemde goede start kunnen we alleen maar winnen en is alles wat we pakken bonus. Ik zou hen dan ook vanuit een goeie organisatie trachten op te vangen om zo tegen te prikken. En de kansen die we krijgen, zullen we moeten benutten.
Mijne prono: 1-1.


31 Aug 2014, 8:53
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1278
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
@ Hugo Fantastisch voorstel , ik woon vlakbij de zandberg en ga straks naar daar om uw voorstel over te brengen !


31 Aug 2014, 8:57
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4820
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Hugo schreef:
Neutralboy schreef:
Gasten van OPC, supporters Tent K:

Gisteren was ik op de zandberg om de laatste training te bekijken voor de match tegen RAFC.
Na de training iets gaan drinken in kantine waar ik meteen werd aangesproken ivm jullie protestactie vandaag . De U7 spelertjes zouden mee de aftrap geven tegen RAFC en kijken al weken uit naar dit moment dat ze worden bejubeld in een volle "K". De ouders vertellen dat deze gastjes er het hart van in zullen zijn indien blijkt dat de K leeg is.
Vandaar de vraag / voorstel om de actie te beperken tot de aftrap .

Aal te saumen nor de eindronde ! Cmon iendracht!


Actie is actie, je kan toch alle vijf minuten je strategie niet gaan veranderen, laat die gastjes na de wedstrijd dan eens met het eerste elftal naar de spionkop toekomen, dan beleven ze pas het moment van hun leven. :EA:


Idd Hugo, het is enorm spijtig voor die gastjes maar deze gelegenheid moet aangegrepen worden om ons ongenoegen te uiten.

_________________
oilsjt, goi alien...


31 Aug 2014, 9:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7539
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Neutralboy schreef:
@ Hugo Fantastisch voorstel , ik woon vlakbij de zandberg en ga straks naar daar om uw voorstel over te brengen !


(y) :worship:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


31 Aug 2014, 9:00
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4923
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Neutralboy schreef:
@ Hugo Fantastisch voorstel , ik woon vlakbij de zandberg en ga straks naar daar om uw voorstel over te brengen !


Zelfs als we verliezen besteken, willen we die mannekes hun moment gunnen, ik hoop dat alle Iendrachters er aan meewerken. :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


31 Aug 2014, 9:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8619
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Hopelijk blijft het droog tot na de actie,anders gaan er een boompje komen zagen vrees ik.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


31 Aug 2014, 9:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Waarschijnlijk heb ik een ticket op overschot voor de K.. Probleem is da'k het pas een uur op voorhand zeker zal weten.. :D Als iemand er nog eentje nodig heeft mag em mij nen PM sturen.


31 Aug 2014, 9:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 457
Leeftijd: 33
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Hopelijk is het geen start zoals gisteren in Everton-Chelsea of we missen al 2 goals. :p


31 Aug 2014, 9:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst