EA - Hamme - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 EA - Hamme 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: EA - Hamme
lamentabele vertoning van onze spelers. Niks bezieling, speelden met een ei in hun broek de eerste helft, gans de match de ene na de andere foute pass in de voeten van de tegenstander.
Hamme verdiend gewonnen, gewoon een goed geheel. Beste speler/aanvaller van EA start op de bank, ik begrijp het niet of gebeurt er weer vanalles waar wij sups geen weet en vat van/op hebben mss ?
Gokken op de eindronde is als spelen op de lotto.
Triestig, geen sfeer en weinig volk voor bezoek van de leider. Nog zo een paar matchen en ze moeten de K niet meer opendoen, kunnen we allemaal in de hoofdtribune plaats nemen zoals bij de oefenmatchkes. (n) (n) (n) en :fuck:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


06 Mar 2016, 19:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: EA - Hamme
Lamentabele prestatie en terechte uitslag , al kan je nog op 2-2 komen indien martin afwerkt .

Doodzieke club en stilaan komen we op de plaats terecht wat de echte waarde van onze kern typeert.

Volgende week ga ik op een ander eens voetbal kijken 2 akkers kan mij gestolen worden en je kan de uitslag nu al voorspellen met deze mentaliteit.

Eindronde allemaal goed en wel , maar dan ? Denken ze die echt te winnen dan?


06 Mar 2016, 19:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EA - Hamme
Om het niet nog erger te maken :) er zou terug met Dender gesproken zijn,is het om het stadion te gebruiken of om het grasmachine te gebruiken of om te fusioneren,wie weet da jong,nog eens sjans dat ik het niet meer aan mijn hart laat komen,vandaag eens lekker gaan uitwaaien aan het zeetje,je maakt er steeds wel iemand gelukkig mee,ik heb me alleszins niet moeten ergeren deze middag als ik het verslag hier weer eens lees. :hmm:
Ze zijn daar in Oostende al mooi opgeschoten met de afbraak werken. (y)

PS: licentie zou voor 95% in orde zijn,nu nog sportief terug op rails geraken en er is weer een beetje hoop,mor ik vrees ervoor.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


06 Mar 2016, 19:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: EA - Hamme
ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen, bij de volgende thuismatch uitwaaien aan 't zeetje ... :D

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


06 Mar 2016, 19:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA - Hamme
AlostanA schreef:
Bael, Martin,... :cry:

Martin heeft dan tenminste nog inzet en doet wat hij kan.
Over Bael ga ik mij de mond niet opbenbreken maar moest die jongen zijn energie steken in eens meeverdedigen ipv zijn medemaats uit te maken en te lopen neuten dan zouden we al heel wat opschieten.

Een ongelukkige Martin in de afwerking voor mij trouwens nog altijd beste eendrachter op het plein;
Labiad ook goed en gretig, waren zowat de enige lichtpuntjes.
DG wel logische wissels gedaan met de onzichtbare Trompet en Lusamba eraf te halen.... had dat van mijn part al voor de rust mogen doen. Sommigen hebben blijkbaar meer krediet dan anderen :?

Wel grappig dat je kort na een herneming (20 minuten bezig?) al een middenveld hebt die op die op zijn adem aan het trappen is. Redelijk triest

_________________
If you never try, you'll never know


06 Mar 2016, 20:03
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Hamme
iendrachter schreef:
Hugo schreef:
5 op 18 proficiat! (n)
DG buiten en de meststal uitkuisen. :fuck:


DG buiten,wie gaat dat betalen? Heeft zijn contract al verlengd voor volgend seizoen.
Tis niet gezegd dat het met een andere trainer beter zal gaan want we hebben gewoon te weinig kwaliteit.
Als je natuurlijk de enige speler die kan scoren(Bokila) in de basis gaat vervangen door nen tamzak die zonder enige goesting of interesse op het veld staat (Lusamba), dan kloot je u eigen als trainer.
Trompet is ook een stevige aanwinst :hmm: , kwam afzakken naar 3de klasse maar kan hier niet mee.
Als Bob Peeters je zelf niet gebruikt moet je echt wel slecht zijn :D , prima werk LVH om die te halen!
Die 2 kansen voor Martin moeten trouwens wel altijd binnen maarja....
Ik vond Hamme trouwens ook even zwak, elke kans was een goal.
Op naar Deux Acren en Sint Niklaas voor de 0/6, kunnen we nog wat besparen :D .
Enige lichtpunt vandaag mss die Labiad die ondanks enkele slechte passen (wie niet) toch wel toonde een stevige verdediger te zijn met inzet en snelheid.
De reservekeeper heeft de ballen gepakt die hij moest pakken en kon aan de goals niets doen, hem kan je niks verwijten al is zijn uittrappen wel dramatisch.


Wist ik al lang, maar als je een wedstrijd begint met het spitsenduo Bael-Lusamba ben je ook goed bezig als trainer over voetbalkennis gesproken.
Zoals je zegt er is niet genoeg kwaliteit en voeg daarbij nog een gemis aan vechtersmentaliteit ja dan weet je het, vierde klasse zal het worden mijn gedacht spijtig.
Je moet het maar doen dit je supporters serveren van 2de klasseploeg naar cafeploeg, geen volk meer op de tribunes en een doodzieke club achterlaten.
Er moet nu dringend een signaal komen van de nieuwe bestuursploeg, al wie uit de vorige bestuursploeg mede verantwoordelijkheid is voor deze malaise zouden moeten opstappen.
De degradaties en de vernederingen al wat ze ons als fiere eendrachtsupporter aangedaan hebben is onvergeeflijk. :fuck:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


06 Mar 2016, 20:07
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: EA - Hamme
ik denk dat ik volgende week een gokje ga wagen op twee akren :D


06 Mar 2016, 20:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: EA - Hamme
Bram schreef:
AlostanA schreef:
Bael, Martin,... :cry:

Martin heeft dan tenminste nog inzet en doet wat hij kan.
Over Bael ga ik mij de mond niet opbenbreken maar moest die jongen zijn energie steken in eens meeverdedigen ipv zijn medemaats uit te maken en te lopen neuten dan zouden we al heel wat opschieten.

Een ongelukkige Martin in de afwerking voor mij trouwens nog altijd beste eendrachter op het plein;
Labiad ook goed en gretig, waren zowat de enige lichtpuntjes.
DG wel logische wissels gedaan met de onzichtbare Trompet en Lusamba eraf te halen.... had dat van mijn part al voor de rust mogen doen. Sommigen hebben blijkbaar meer krediet dan anderen :?

Wel grappig dat je kort na een herneming (20 minuten bezig?) al een middenveld hebt die op die op zijn adem aan het trappen is. Redelijk triest


Allez, de eerste wedstrijd die ik meepik dit seizoen was ook per direct de laatste. Ben het na die penalty zoals nogal wat anderen rap afgebold.
Eerste keer dus ook dat ik deze kern bezig zag ...Wat een ontgoocheling !
Ik zag 3 spelers die op derde klasse niveau speelden : Janssens - Martin en die nummer 2 ( Labiad ?)
De enige andere twee die mij opvielen waren die Lusamba (wat een ongelooflijke lamzak is me dat zeg ?) en die nummer 16 ( geen flauw idee wie dat is maar die kerel kan zelfs in 1e prov. niet mee )
Wat Hamme betreft : die ploeg is gewoon in alles sterker dan dit Eendracht en meer woorden moeten daar niet worden aan vuil gemaakt.
Furthermore : geen greintje beleving, geen sfeer.. hoeveel man was er zeg ?
Dit kan ( en zal ) niet blijven duren mannekes...


06 Mar 2016, 20:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EA - Hamme
Er komt een persoon in het bestuur en opeens hebben we een bekwaam bestuur :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


06 Mar 2016, 21:02
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Hamme
mamananeto schreef:
Bram schreef:
AlostanA schreef:
Bael, Martin,... :cry:

Martin heeft dan tenminste nog inzet en doet wat hij kan.
Over Bael ga ik mij de mond niet opbenbreken maar moest die jongen zijn energie steken in eens meeverdedigen ipv zijn medemaats uit te maken en te lopen neuten dan zouden we al heel wat opschieten.

Een ongelukkige Martin in de afwerking voor mij trouwens nog altijd beste eendrachter op het plein;
Labiad ook goed en gretig, waren zowat de enige lichtpuntjes.
DG wel logische wissels gedaan met de onzichtbare Trompet en Lusamba eraf te halen.... had dat van mijn part al voor de rust mogen doen. Sommigen hebben blijkbaar meer krediet dan anderen :?

Wel grappig dat je kort na een herneming (20 minuten bezig?) al een middenveld hebt die op die op zijn adem aan het trappen is. Redelijk triest


Allez, de eerste wedstrijd die ik meepik dit seizoen was ook per direct de laatste. Ben het na die penalty zoals nogal wat anderen rap afgebold.
Eerste keer dus ook dat ik deze kern bezig zag ...Wat een ontgoocheling !
Ik zag 3 spelers die op derde klasse niveau speelden : Janssens - Martin en die nummer 2 ( Labiad ?)
De enige andere twee die mij opvielen waren die Lusamba (wat een ongelooflijke lamzak is me dat zeg ?) en die nummer 16 ( geen flauw idee wie dat is maar die kerel kan zelfs in 1e prov. niet mee )
Wat Hamme betreft : die ploeg is gewoon in alles sterker dan dit Eendracht en meer woorden moeten daar niet worden aan vuil gemaakt.
Furthermore : geen greintje beleving, geen sfeer.. hoeveel man was er zeg ?
Dit kan ( en zal ) niet blijven duren mannekes...


Den dezen was al bij de rust huiswaarts, geen passie, strijdlust pff inderdaad dit is wel de zwakste ploeg ooit in de clubgeschiedenis.
Diene Lusumba loopt al te trekkebenen na iedere poging tot versnelling, is fysiek en kwalitatief geen speler voor de top van derde, waarom die aan de wedstrijd mag beginnen, armoede troef zeg.
Enfin, we kunnen er nog meerdere opnoemen die het eendrachtshirt niet waard zijn, ik heb eveneens mijn twijfels of het hier ooit nog goed komt maar dit zal natuurlijk afhangen van het nieuwe bewind.
Een recordverlies zit er opnieuw aan te komen wat de ontvangsten betreft, door het weinige aantal toeschouwers en het veel mindere verteer in de kantines.
Er is veel werk op de winkel voor de nieuwe voorzitter en zijn bestuursploeg, daarom dat ik zo benieuwd was naar hun visie en toekomstplannen, maar tot op heden .... :wadde:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


06 Mar 2016, 22:29
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Hamme
Bakkie schreef:
Om het niet nog erger te maken :) er zou terug met Dender gesproken zijn,is het om het stadion te gebruiken of om het grasmachine te gebruiken of om te fusioneren,wie weet da jong,nog eens sjans dat ik het niet meer aan mijn hart laat komen,vandaag eens lekker gaan uitwaaien aan het zeetje,je maakt er steeds wel iemand gelukkig mee,ik heb me alleszins niet moeten ergeren deze middag als ik het verslag hier weer eens lees. :hmm:
Ze zijn daar in Oostende al mooi opgeschoten met de afbraak werken. (y)

PS: licentie zou voor 95% in orde zijn,nu nog sportief terug op rails geraken en er is weer een beetje hoop,mor ik vrees ervoor.


As da geen goe rapport is. :lol:
Ze beschikken in ieder geval over een betere grasmat, vandaag ons speelveld eens goe bekeken, 't is erg en dan laten ze daar nog twee ploegen op spelen. :crazy:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


06 Mar 2016, 22:44
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Hamme
zwetzat schreef:
ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen, bij de volgende thuismatch uitwaaien aan 't zeetje ... :D


Ge kunt tesamen met den Bakkie op zoek gaan naar enkele grote talenten, er lopen er daar toch genoeg rond die voor weinig geld willen sjotten. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


06 Mar 2016, 22:57
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA - Hamme
heb er niet moeten zitten op kijken, maar als ik alle reacties wat samen neem is dat weeral een bevestiging van wat ik op londerzeel zag. trompet zijn toegevoegde waarde komt niet boven de nul uit. martin speelt tenminste wel met inzet en dat valt op gezien het contrast met een aantal anderen. en die lusamba kan het niet en zal het nooit kunnen. die heb ik werkelijk nog geen deftige, laat staan goeie match weten spelen... geen enkele. maar ze blijven die wel in de selectie houden...straffe transfers alweer. knap speurwerk, doordacht ook. aan het nieuwe bestuur : nu is het stilaan toch hoogtijd voor wat actie (lees toelichting hoe ze de rotzooi gaan opkuisen de komende maanden). tenzij men absoluut wil dat er niemand nog komt naar kijken.


06 Mar 2016, 23:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EA - Hamme
iendrachter schreef:
Bakkie schreef:
Er komt een persoon in het bestuur en opeens hebben we een bekwaam bestuur :hmm:


Ge moet goed lezen, ik zeg hopelijk kunnen we binnen enkele jaren terug een gezonde club worden onder een bekwaam bestuur, waar zeg ik dat we al een bekwaam bestuur hebben?
We weten als supporters zelf nog maar zeer weinig hierover ook,dat zeg ik toch?
Dat jij alles doet om de nieuwe mensen die er zijn onderuit te halen weten we ondertussen al, ik wacht liever af tot er wat meer informatie komt.
En 1 iemand in het bestuur? Sven VDB, PLJ, Dirk Adriaenssens en David Hillewaere zaten toch vroeger niet in ons bestuur dacht ik?


Ik hoop al 40 jaar op een bekwaam bestuur,enkele weken geleden was het het moord en brand 'FDR heeft zich laten omringen door onbekwame mensen' en deze zitten er nog steeds,dus wat is er dan volgens jou dan al veranderd?enkel dat we PLJ hebben binnengehaald die de put probeert te vullen,wat de onbekwame mensen hebben gecreëerd hebben en Sven was al jeugdvoorzitter en wat is volgens jou de meerwaarde van een Dirk of een David,om de FDR clan het vuur aan de schenen te leggen,het zijn mensen die geld hebben die het voor het zeggen hebben en beslissingen moeten durven nemen en al de rest moet knikken (maar ze moeten er ook zijn)
Ik hoopte ook dat PLJ het tij had doen keren en eens grote kuis ging houden,maar helaas zitten we nog met dezelfde mensen die jarenlang het circus regisseerde,maar we hebben tijd zat om een goed bestuur samen te stellen.
Als je gaat moeten wachten op informatie dan ga je nog even geduld moeten hebben,want de informatie van PLJ is al enkele keren uitgesteld geweest.
Maar hoop doet leven man en als ge daar mee kunt leven hoop ik dat ge 150 jaar gaat worden.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


07 Mar 2016, 4:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Hamme
Onze spelerskern is aangeschaft om mee te dingen voor een eindrondeticket. Meer konden wij er niet van verwachten. Om de concurrenten te bestrijden moet gerekend worden op inzet, karakter en strijdvaardigheid, en ... "over-mijn-lijk-mentaliteit" van deze groep. Liefst zag ik die inzet elke wedstrijd. Soms hebben wij daar punten mee gehaald. Vele andere keren zagen wij die inzet niet. We kunnen het gebrek aan kwaliteit niet kwalijk nemen van deze spelers zelf. Nog minder de trainer.
Wij hebben nu toch al voldoende kunnen zien dat er bij meerdere tegenstrevers grotere talenten lopen te voetballen, die wij niet hebben....
Stel dat wij de eindronde halen, en promotie met wat geluk halen. Dan is mijn bekommernis: "wat gaan wij daar doen in 1ste amateurklasse? als wij daar mogelijke tegenstrevers als Seraing en Lierse moeten bekampen met deze kern ? Als er steeds maar hoofdzakelijk wordt gepraat van "besparen".
Dit wordt een (zeer) langetermijn-herstel van Eendracht... tenzij het huidige bestuur nieuw vertrouwen kan demonstreren en nieuwe sponsors kan bekoren, en er meer geld vrij komt. Zowel om tegelijk de schuldenberg af te bouwen,.... Als een betere kern basisspelers aan te trekken...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Mar 2016, 9:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst