Olsa Brakel - EA (10/04/2016) - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Olsa Brakel - EA (10/04/2016) 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
iendrachter schreef:
BDS schreef:
Alles of niets in Brakel


De licentie is binnen. Onze ploeg speelt in Brakel één van zijn laatste troeven uit om de kopploegen alsnog bij te benen in de reguliere competitie. Bloed, zweet en tranen zijn nodig tot het laatste fluitsignaal dit seizoen. Supporters op post!


:fuck:


En zeggen dat dit Brakel toch ook echt niks voorstelde, als je daar dan eigenlijk geen enkele uitgespeelde kans kan tegenoverstellen in 90 min dan heb je toch wel een serieus probleem.
Die Lusamba stond ook weer met enorm veel goesting op het veld trouwens, dat durft dan nog een verbetering van zijn contract vragen jongens :crazy: , schaamte kennen ze hier niet.
Waarom eens niet met wat beloften spelen tegen Izegem? Mannen die er hun kop nog voor leggen zoals VDN,Janssens,Geenens,Martin,Van Damme,Labiad laten staan en voor de rest aanvullen met beloften.
Zo kan je al eens zien of je daar iets van kan gebruiken volgend seizoen, dit seizoen is toch al naar de kloten.


ik zou da wel nekeer willen weten wat zo ne lusamba kost aan de club, want werkelijk, ge hebt er geen reet aan. tzelfde geldt voor die trompet, wa heeft da nu bijgebracht om die daarbij te halen? enfin ik kan me wel vinden în t lijstje hierboven, aangevuld met beloften tvoordeel is dat die tenminste zullen proberen om er iets van te maken, en als er daar enen van doorbreekt is dat al n besparing naar volgend seizoen toe. Er gaan serieus wat konijnen uit de hoed moeten getoverd worden om de zeersteile ambities van het bestuur waar te maken. maar ik hoop het van harte


10 Apr 2016, 22:05
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
13 op 33 na nieuwjaar


10 Apr 2016, 22:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
BDS schreef:
13 op 33 na nieuwjaar


Op goed voetbal moesten wij dit seizoen weinig rekenen. We hebben maar enkele spelers die mee kunnen om te strijden voor de top in derde. De rest is er om de hoop te vullen , en daarbij iedere supporter te nerveren.
Matchen waar het geluk voor ons meezat. Of de tegenstander grote pech had; brachten ons zo hoog in de rangschikking.

Als we nu nog de chance hebben dat we er toch bij zijn in de eindronde; kunnen we zuiver hopen dat het voetbalgeluk eens volledig onze kant kiest. En we de eerste ronde winnen.
Dan kunnen we misschien toch nog dromen....
...Maar met déze ploeg kunnen we niks gaan doen in 1ste amateurreeks, zelfs niet met enkele versterkingen erbij ....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


10 Apr 2016, 22:46
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
donkere wolken boven de sportieve prestaties van Eendracht Aalst. De mannen van Dirk Geeraerd gingen deze namiddag de boot in met 3-0 bij Olsa Brakel. Eendracht werd overigens genekt door twee ex-spelers Jelle Delie en Wouter Moreels, ooit de Kompaan van Laurent Depoitre. Eendracht zakt naar de zevende plaats met 50 punten. De slechte prestatie maakte de supporters boos, zij blokkeerden de spelersbus en wilden tekst en uitleg van de trainer en de spelers maar werden tegenhouden door de politie. Uiteindelijk gingen Niels Martin, Matthias Lievens en Dirk Geeraerd de gemoederen bedaren.


11 Apr 2016, 8:39
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
witzwet schreef:
Die supporter heeft er meer verstand van dan de scouting van aalst gedurende de laatste tien jaar. Onbestaande, nietwaar. Wat wil je dan...iemand extern waarvan dan blijkt dat hij niet kan en die ge moogt betalen. Zo denigrerend. Ge zou moeten content zijn dat supporters eindelijk wat voet krijgen in bestuur.


(y)

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


11 Apr 2016, 9:18
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3851
Leeftijd: 46
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160411_02230278

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Apr 2016, 11:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
"bloed, zweet en tranen" ... ... bij de supps ja :D

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


12 Apr 2016, 8:38
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
Bron:HNB

“Toch blij met ondankbare invalbeurt”

Aan de rust was het kalf al verdronken voor een bleek Eendracht dat zijn zwakste prestatie van het seizoen op de Brakelse kunstgrasmat zette. Coach Dirk Geeraerd probeerde met een drievoudige wissel de bakens toch nog te verzetten. Yannick Wagner was één van de drie invallers die moest uit een ander vaatje helpen tappen.

“Wat de coach tactisch bijstuurde, weet ik niet omdat ik samen met de twee andere invallers meteen het veld opgestuurd werd om me op te warmen en klaar te stomen voor de tweede helft. De coach gaf ons mee dat we er gewoon het beste van moesten maken en er moesten van genieten. :lol:
Het is uiteraard niet eenvoudig om in te vallen bij een 3-0-achterstand, maar toch ben ik eerder blij met deze weliswaar ondankbare invalbeurt.”

Wagner stond onder Regi Van Acker dichter bij een basisplaats dan onder Dirk Geeraerd, maar de 20-jarige belofte hoedt zich voor kritiek op zijn oefenmeester.

“De keuzes van de trainer moet je respecteren. Ik probeer onze coach gewoon te overtuigen. We moeten ons nu gewoon opladen voor de volgende opdracht. Olsa Brakel kwam uit de hoek als een sterk blok en bovendien speelde de arbitrage niet in ons voordeel. Zo bleven we verstoken van een glasheldere strafschop. Alle betwistbare fases werden in ons nadeel gefloten. Ik denk dat we faalden door de druk. Met het oog op de top twee moeten we absoluut winnen. Die hoop mogen we nu laten varen. We moeten nu onze plaats in de eindronde veiligstellen. In de eindronde kan het weer alle kanten uit. Voor mezelf zie ik nog steeds een toekomst bij Eendracht.”

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Apr 2016, 10:01
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
Aaaah, 't was de fout van de scheidsrechter dat die bende lamzakken nog geen deuk in een pak boter konden schoppen. Wat een bende losers... :fuck:


12 Apr 2016, 10:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
wij hebben er in ieder geval niet van genoten :x

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


12 Apr 2016, 12:47
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
Lvh heeft contract bael voor diens ogen verscheurd dixit DG in HLN na zijn "contractbreuk". Ook de reden van zijn niet selectie in Brakel.


12 Apr 2016, 13:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
BDS schreef:
Lvh heeft contract bael voor diens ogen verscheurd dixit DG in HLN na zijn "contractbreuk". Ook de reden van zijn niet selectie in Brakel.


ik vind het toch raar van Deinze ook hoor, een spelers als Bael zijne kop gaan zot maken nadat hij al zijn woord gegeven heeft. verleden jaar Shkodra en De Neve (kan ik nog inkomen), nu Lievens en Bael - twee spelers die hier niet eens altijd een basisplaats hadden. heb dat altijd al een triestig clubje gevonden maar vraag mij nu ronduit af wat die mannen hun probleem is ?

_________________
may the FORCE be with you.


12 Apr 2016, 13:25
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
Still standing ! schreef:
BDS schreef:
Lvh heeft contract bael voor diens ogen verscheurd dixit DG in HLN na zijn "contractbreuk". Ook de reden van zijn niet selectie in Brakel.


ik vind het toch raar van Deinze ook hoor, een spelers als Bael zijne kop gaan zot maken nadat hij al zijn woord gegeven heeft. verleden jaar Shkodra en De Neve (kan ik nog inkomen), nu Lievens en Bael - twee spelers die hier niet eens altijd een basisplaats hadden. heb dat altijd al een triestig clubje gevondenmaar vraag mij nu ronduit af wat die mannen hun probleem is ?


die willen ook zo rap mogelijk toppers afwerken tegen deux acren en consoorten


12 Apr 2016, 15:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
BDS schreef:
13 op 33 na nieuwjaar


14


12 Apr 2016, 18:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
BDS schreef:
Lvh heeft contract bael voor diens ogen verscheurd dixit DG in HLN na zijn "contractbreuk". Ook de reden van zijn niet selectie in Brakel.

Hier ben nu keer content mee ze, wat een totale non-eendracht speler !

_________________
If you never try, you'll never know


12 Apr 2016, 19:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst