Olsa Brakel - EA (10/04/2016) | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Olsa Brakel - EA (10/04/2016) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
Match op zondag om 15h00.
Ik ben eens benieuwd met welke 11 coach Geeraerd zal starten, na zijn publieke tirade op sommige spelers.
Nu ja, veel alternatieven zijn er niet. Ik hoop alleen dat De Man niet linksback speelt. Die jongen is een schitterende linksmidden, maar verdedigen kan hij niet.

Daarom gok ik op deze 11:
VDN
Lievens / Gaye / Bogaerts / Gillis
Martin / Van Damme / Janssens / De Man
Lusamba / Bokila

Bael was (buiten enkele dribbels en een shot op de paal in de 1ste helft) nergens tegen Sp. Petegem, en hij lag door knullig balverlies aan de basis van de gelijkmaker. Daarom zou ik hem vervangen door Lusamba: goed ingevallen tegen Petegem, en ik denk dat hij meer kan wegen op de verdediging van Olsa Brakel.
Matthias Lievens zou wel eens kunnen vervangen worden door Falko Geenens, want die blijft volgend seizoen, in tegenstelling tot Matthias.
Dezelfde vraag kan gesteld worden m.b.t. Van Damme en Martin: zouden ze niet beter vervangen worden door spelers die volgend seizoen blijven? Maar voor hun posities zijn er niet veel alternatieven, vrees ik.


06 Apr 2016, 2:11
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
filip.dhose schreef:
Match op zondag om 15h00.
Ik ben eens benieuwd met welke 11 coach Geeraerd zal starten, na zijn publieke tirade op sommige spelers.
Nu ja, veel alternatieven zijn er niet. Ik hoop alleen dat De Man niet linksback speelt. Die jongen is een schitterende linksmidden, maar verdedigen kan hij niet.

Daarom gok ik op deze 11:
VDN
Lievens / Gaye / Bogaerts / Gillis
Martin / Van Damme / Janssens / De Man
Lusamba / Bokila

Bael was (buiten enkele dribbels en een shot op de paal in de 1ste helft) nergens tegen Sp. Petegem, en hij lag door knullig balverlies aan de basis van de gelijkmaker. Daarom zou ik hem vervangen door Lusamba: goed ingevallen tegen Petegem, en ik denk dat hij meer kan wegen op de verdediging van Olsa Brakel.
Matthias Lievens zou wel eens kunnen vervangen worden door Falko Geenens, want die blijft volgend seizoen, in tegenstelling tot Matthias.
Dezelfde vraag kan gesteld worden m.b.t. Van Damme en Martin: zouden ze niet beter vervangen worden door spelers die volgend seizoen blijven? Maar voor hun posities zijn er niet veel alternatieven, vrees ik.


Ieder zijn mening uiteraard, maar i kvond Bael geen slechte match spelen. Hij liep overal. Logisch dat je dan minder fit bent en spijtig om zo een goal weg te geven. Als echter de andere spelers evenveel kilometers zouden afmale als een Bael en Martin tegen Petegem deden, dan zouden we niet verloren hebben...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Apr 2016, 9:12
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
Is dat op kunstgras zondag?


06 Apr 2016, 9:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
de man is geel geschorst denk ik

bij brakel ook 2 die er niet bij zijn wegens schorsing


06 Apr 2016, 9:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
BDS schreef:
Is dat op kunstgras zondag?


ja denk het wel. wel een zeer goed kunstgrasveld dacht ik


06 Apr 2016, 9:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
kheiremans schreef:
BDS schreef:
Is dat op kunstgras zondag?


ja denk het wel. wel een zeer goed kunstgrasveld dacht ik


Inderdaad! 2x, dus zowel voor het kunstgras als voor de kwaliteit ervan.


06 Apr 2016, 12:33
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
“Nu meteen de puntjes op de i zetten”


Malick Gaye vertolkte tegen Petegem een hoofdrol met een treffer en een veroorzaakte stafschop. Op Brakel moet Aalst zondag alle zeilen bij zetten om zijn plaats in de top zes te vrijwaren.

“Tegen Petegem domineerden we, maar net voor rust slikten we de gelijkmaker. Er was nog helemaal geen man overboord tot na de rust de match kantelde. Blijkbaar spelen we te veel naar de geest van de match. Ook in de carnavalsmatch waren we baas, maar vierden we stelselmatig de teugels. We moeten blijkbaar leren om de concentratie te bewaren in periodes dat we de bovenhand halen. Tegen Petegem draaide het verkeerd uit ondanks het feit dat ik tijdens de rust nog volop overtuigd was dat we het zouden redden.”

Gaye voelt zich niet geviseerd door de harde woorden van coach Dirk Geeraerd die zijn troepen zwaar de mantel uitveegde. “Onze coach is een geboren winnaar en dan vallen er vlak na de wedstrijd al eens harde woorden in een opwelling van ontgoocheling. Deze week maakte Geeraerd duidelijk wat er verlangd wordt. We moeten nu meteen de puntjes op de i zetten, want er resten ons slechts vier wedstrijden om te reageren. Zaterdag scoorde ik op een stilstaande fase. Bij de eerste twee tegengoals trof me geen schuld. De gefloten strafschop vind ik jammer, maar ik wil de schuld van onze nederlaag niet bij de arbitrage leggen.”

“Op Brakel wacht een synthetische grasmat wat geen excuus mag vormen. We trainden deze week op ons kunstgrasveld op de Zandberg en zijn er klaar voor, Na een verkennend gesprek met Eendracht kijk ik nog even de kat uit de boom. Ik begrijp dat de club saneert om gezond te blijven.”

Bron: HNB

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Apr 2016, 13:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
Na 11 minuten reeds 2-0 achter. Doelpunten gemaakt door ex-eendracht-spelers...
De ploeg van Eendracht wordt een echte nachtmerry....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


10 Apr 2016, 15:41
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 265
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
Professionalisme ten top blijkbaar weer van onze spelers, zoals al weken aan een stuk, ah nee het zijn maar amateurs en ze zijn het blijkbaar niet te vergeten.

Voor mij zit het voetbalseizoen er dus op vorige week laatste match en nu kap ik met die bende amateurs.


10 Apr 2016, 16:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
De trainer kon het niet meer aanzien en wisselde tijdens de rust onmiddellijk 3 spelers. Intussen al 3-0 geworden.... Schandalig vertoon. 2 gele en een rode kaart er bovenop. We moeten de kelk tot de bodem ledigen.
Ik denk dat we volgend seizoen beter starten met een volledig nieuwe ploeg...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


Laatst gewijzigd door pattaboem op 10 Apr 2016, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.



10 Apr 2016, 16:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
3-0 en boeken toe dit seizoen. Onze sportief verantwoordelijke blijft gelukkig op post... :hmm:


10 Apr 2016, 16:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
AlostanA schreef:
3-0 en boeken toe dit seizoen. Onze sportief verantwoordelijke blijft gelukkig op post... :hmm:


De boeken zijn nog niet toe, we hebben nog steeds kans om de eindronde mee te doen...
...Maar wie gelooft nu nog in een mogelijke promotie?

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


10 Apr 2016, 17:08
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
3-0 op een ploeg die vorige week ging verliezen op 2 akkers,de voorlaatste.proficiat.


10 Apr 2016, 17:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
PROFICIAT KRABBERS !

voor mij was dit de laatste match van dit seizoen
Mr Le Juste er is werk aan de winkel voor volgend seizoen in 4de klasse !
of hoe je het ook gaat noemen.

aan die geweldig getalenteerde spelers : :fuck: :fuck: :fuck: :wave: :wave: :wave:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


10 Apr 2016, 17:38
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Olsa Brakel - EA (10/04/2016)
AlostanA schreef:
3-0 en boeken toe dit seizoen. Onze sportief verantwoordelijke blijft gelukkig op post... :hmm:


Deze ploeg komt al gans het seizoen tekort, we hebben niets te zoeken in een eventuele eindronde, we hebben prijs volgend seizoen vierde klasse, chapeau. (n)
Dat ge nog geen ploeg kunt samenstellen om bij de drie of eventueel 4 stijgers te zijn is toch wel wraakroepend, met dank aan de sportief verantwoordelijke.
Volgend seizoen weer het seizoen aanvatten met dezelfde klungels en we zijn op weg naar 1ste provinciale. :stom:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Apr 2016, 17:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst