RC Mechelen - EA (24/04/2016) - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 RC Mechelen - EA (24/04/2016) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
waly 2 schreef:
1 e en 2e promoveren en de volgende 4 spelen eindronde.


Correctie: de eerste 2 teams met een licentie gaan rechtstreeks over, de volgende 4 teams met een licentie spelen eindronde.

Winkel, Temse, Petegem en Gullegem hebben geen licentie.

VW Hamme gaat al zeker over, voor het tweede directe ticket gaat het tussen Dender, Londerzeel, Oudenaarde en Aalst.

Voor de eindronde gaat het tussen Dender, Londerzeel, Oudenaarde en Aalst (3 plaatsen). LL-Centre is zeker van de eindronde.


18 Apr 2016, 16:53
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
la louviere heeft toch maar 4 punten voor op olsa ?die zijn dus nog niet zeker.


18 Apr 2016, 17:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
wordt je in die eindronde automatisch geloot tegen een club uit eigen reeks of van 3B ?

Bocholt, Hasselt, Sprimont, Ciney, Luik fc, Hamoir, Capellen... brrrrrrr. als je ziet hoe Woluwe-Zaventem ons hier is komen dollen (ok, vriendschappelijk en wij niet met ons type elftal) blijf ik precies dan toch liever binnen 3A, denk ik.

_________________
may the FORCE be with you.


18 Apr 2016, 17:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Still standing ! schreef:
wordt je in die eindronde automatisch geloot tegen een club uit eigen reeks of van 3B ?

Bocholt, Hasselt, Sprimont, Ciney, Luik fc, Hamoir, Capellen... brrrrrrr. als je ziet hoe Woluwe-Zaventem ons hier is komen dollen (ok, vriendschappelijk en wij niet met ons type elftal) blijf ik precies dan toch liever binnen 3A, denk ik.


http://www.kvvvosselaar.be/wp-content/u ... g-KBVB.pdf


18 Apr 2016, 17:32
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Still standing ! schreef:
wordt je in die eindronde automatisch geloot tegen een club uit eigen reeks of van 3B ?

Bocholt, Hasselt, Sprimont, Ciney, Luik fc, Hamoir, Capellen... brrrrrrr. als je ziet hoe Woluwe-Zaventem ons hier is komen dollen (ok, vriendschappelijk en wij niet met ons type elftal) blijf ik precies dan toch liever binnen 3A, denk ik.

Eerst halve finale eigen reeks, dan finale eigen reeks. Verliezende finalist krijgt nog een kans tegen verliezende finalist 3B


18 Apr 2016, 17:38
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Wat ik wel nog niet weet: is eindronde in 1 match of met heen- en terugmatch?


18 Apr 2016, 17:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Smetje schreef:
Wat ik wel nog niet weet: is eindronde in 1 match of met heen- en terugmatch?


liefst in 1 match. denk dat het seizoen voor onze kern zo al lang genoeg duurt :plat:

we hebben het tegen de Bornems, Gullegems en Petegems laten liggen dit seizoen. anderzijds heeft DT zeker gelijk als hij stelt dat de verwachtingen al overtroffen zijn met deelname aan eindronde. ik vreesde degradatiezone te spelen op een bepaald moment. Misschien dat spelers als Labiad, Lusamba (als hij gemotiveerd is) of Wagner nog fris genoeg zitten om de 'extra mile' te doen...

_________________
may the FORCE be with you.


18 Apr 2016, 18:12
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Smetje schreef:
Still standing ! schreef:
wordt je in die eindronde automatisch geloot tegen een club uit eigen reeks of van 3B ?

Bocholt, Hasselt, Sprimont, Ciney, Luik fc, Hamoir, Capellen... brrrrrrr. als je ziet hoe Woluwe-Zaventem ons hier is komen dollen (ok, vriendschappelijk en wij niet met ons type elftal) blijf ik precies dan toch liever binnen 3A, denk ik.

Eerst halve finale eigen reeks, dan finale eigen reeks. Verliezende finalist krijgt nog een kans tegen verliezende finalist 3B


Kan iemand bevestigen dat het 3 tegen zes en vier tegen vijf is, of is er toch loting?


18 Apr 2016, 18:35
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Loting


18 Apr 2016, 19:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
waly 2 schreef:
la louviere heeft toch maar 4 punten voor op olsa ?die zijn dus nog niet zeker.


Je hebt (mathematisch gezien) potverdorie gelijk. Mijn excuses. Maar Olsa moet 6 op 6 halen, bij gelijke stand tellen eerst de overwinningen, en op dat vlak kan Olsa LL-C niet meer bijbenen.
Ik zie Olsa geen 6/6 halen, thuis tegen Hamme en naar Londerzeel.


18 Apr 2016, 19:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
filip.dhose schreef:
waly 2 schreef:
la louviere heeft toch maar 4 punten voor op olsa ?die zijn dus nog niet zeker.


Je hebt (mathematisch gezien) potverdorie gelijk. Mijn excuses. Maar Olsa moet 6 op 6 halen, bij gelijke stand tellen eerst de overwinningen, en op dat vlak kan Olsa LL-C niet meer bijbenen.
Ik zie Olsa geen 6/6 halen, thuis tegen Hamme en naar Londerzeel.

---
Samengevat dus : "mathematisch" zou je kunnen stellen dat
- De top 6 al zo goed als zeker gekend is (uitgaande dat Olsa wegvalt, en geen 6/6 zal halen tegen 2 topploegen + LL geen 2 steken laat vallen).
- De kampioen is ook al zo goed als veilig aangekomen (Hamme).
- En de 2de plaats zou dan gaan tussen Dender, Londerzeel, en Oudenaarde en met een waterkans voor: Aalst (die kans is toch heel miniem)
- De loting voor de eindronde : tussen 3 van deze vier laatstgenoemde clubs, samen met met LaLou.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een "geloot" eindrondeduel, halve finale met LaLou. (omdat deze momenteel in een diepe crisis zitten). Zoniet Londerzeel of Oudenaarde. Als meest gevreesde: Dender.

Als we het eerste eindrondeduel winnen, worden onze promotiekansen 2 x 50%: 1ste finale winnen, of zoniet : de 2de finale winnen.
Ik veronderstel in een heen en terugwedstrijd....Het wordt nu binnenkort toch echt nagelbijten!

De laatste 2 wedstrijden tegen Rc Mechelen en Temse, hebben mathematisch weinig belang, tenzij voor de moraal en te vermijden gele kaarten om de eindronde aan te vatten.

Strategisch zou ik er voor kiezen om voluit te gaan voor de overwinning in Mechelen. En als dat goed afloopt, bekijken hoe onze kansen ervoor staan voor de 2de plaats. Als die niet gunstig zijn; zou ik er voor kiezen om de laatste thuiswedstrijd op safe te spelen (laten rusten van belangrijke spelers) om dan klaar te zijn voor de eindronde..

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


19 Apr 2016, 8:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Hetr is toch zéér pijnlijk, dat wij over het GANSE seizoen bekeken, sléchts 2 verloren matchen moesten ombuigen tot 1 overwinning en 1 gelijkspel; tegen haalbare tegenstanders uit de middenmoot en de buik van het klassement. (in onze thuiswedstrijden)

Was die oplettendheid van onze ploeg er toen wel geweest; dan waren wij nu de topfavoriet voor de 2de plaats met rechtstreekse promotie tot gevolg!

Maar ja .... "had mijn tante wielkes gehad, dan was het .....een tantewielke...."

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


19 Apr 2016, 9:14
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
pattaboem schreef:
Hetr is toch zéér pijnlijk, dat wij over het GANSE seizoen bekeken, sléchts 2 verloren matchen moesten ombuigen tot 1 overwinning en 1 gelijkspel; tegen haalbare tegenstanders uit de middenmoot en de buik van het klassement. (in onze thuiswedstrijden)

Was die oplettendheid van onze ploeg er toen wel geweest; dan waren wij nu de topfavoriet voor de 2de plaats met rechtstreekse promotie tot gevolg!

Maar ja .... "had mijn tante wielkes gehad, dan was het .....een tantewielke...."


Klopt, maar er zijn andere ploegen in onze reeks die net hetzelfde zullen denken en die zelfs investeerden om de oppergaai te pakken. De stand na 34 speeldagen zegt altijd alles, wat niet wegneemt dat het besef er is dat er meer had ingezeten... Maar dat is na de feiten natuurlijk en - nogmaals - eerder door het feit dat de zelfverklaarde titelfavorieten het vooral zelf hebben laten afweten...


19 Apr 2016, 10:00
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
destemeer dat ze elke strohalm moeten vastpakken om uit die strontreeks weg te geraken.
"de ploeg sparen en nog eens sparen... " Voetballen verdomme! en een en ander rechtzetten, dat moeten ze doen! met zes op zes zullen ze r in ieder geval ni ver naast zitten... dat moet verdikke vandaag het doel zijn. de eindronde is eigenlijk al wat speeldagen bezig.
dit jaar stijgen er twee en dan uit de eindronde nog eens 1 of zelfs 2 uit onze reekd. ik betwijfel of er volgend jaar zoveel plaatskes zijn die toegang geven tot de eerste amateurreeks.


19 Apr 2016, 11:12
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Davy schreef:
destemeer dat ze elke strohalm moeten vastpakken om uit die strontreeks weg te geraken.
"de ploeg sparen en nog eens sparen... " Voetballen verdomme! en een en ander rechtzetten, dat moeten ze doen! met zes op zes zullen ze r in ieder geval ni ver naast zitten... dat moet verdikke vandaag het doel zijn. de eindronde is eigenlijk al wat speeldagen bezig.
dit jaar stijgen er twee en dan uit de eindronde nog eens 1 of zelfs 2 uit onze reekd. ik betwijfel of er volgend jaar zoveel plaatskes zijn die toegang geven tot de eerste amateurreeks.


(y) Sparen begot, ik zou niet weten waarom, ze hebben zich dit seizoen al genoeg matchen gespaard...

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


19 Apr 2016, 11:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst