RC Mechelen - EA (24/04/2016) - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 RC Mechelen - EA (24/04/2016) 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
witzwet schreef:
In Mechelen moeten ze ons ondertussen al heel graag zien. Vorig seizoen een collecte en nu een overwinning weggeven. Proficiat Eendracht Aalst! Maar alé...ons middenveld is volgend seizoen met Van Damme en Bogaerts alweer goed gestoffeerd!

Een sjans dat den Laref ons daar nog de 3 punten cadeau deed op Sint Niklaas hé ;)

Beschamende vertoning deze namiddag, al is het eigenlijk geen verrassing deze kern is gewoon een bende kleuters zonder body of karakter aangevuld met wel degelijke werkpaarden maar zonder voetbalvermogen. Kan mij geen kern inbeelden de laatste 20 jaar waar ik mij zo in opgejaagd heb...

Die eindronde komt meer als een straf dan een beloning :(

_________________
If you never try, you'll never know


24 Apr 2016, 19:31
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Wat gaan wij eigenlijk gaan zoeken in die eindronde? Dit was gewoonweg weeral is beschamend! Ze moesten door de grond zakken van schaamte! :fuck:


24 Apr 2016, 19:57
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
iendrachter schreef:
Vandaag begin je aan de match met je sterkst mogelijke opstelling volgens mij, of moet ik zeggen minst slechte. Als je er dan niet in slaagt om van een tegenstander van provinciaal niveau te winnen, en zelfs buiten die kopbal van Bogaerts geen enkele uitgespeelde kans te creëeren dan moet je eerlijk zijn en zeggen dat die overwinning van Racing oververdiend is en onze spelers voor de zoveelste keer de supporters te kakken hebben gezet.
Ik ben ervan overtuigd dat het bij deze groep niet is van niet willen, maar van niet kunnen.
Spelers als Gillis,Bogaerts,Lievens,Van Damme,Bael dat zijn houten planken die niet kunnen voetballen en als ze dan ook geen karakter tonen zoals al enkele weken het geval is dan heb je een serieus probleem.
Racing wint de match vandaag op karakter en zeker niet op kwaliteit, maar wel schoon om zien hoe zo een jonge ploeg zonder ervaring toch blijft vechten om hun club er in te houden.
Kunnen ze de resterende matchen niet met de beloften spelen?
Seizoen zit er toch op, eindronde zal enkel een veredelde oefenmatch zijn in ons geval.
Spijtig voor PLJ en andere mensen die onze club financieel terug op de rails proberen te krijgen,
maar anderzijds ook onbegrijpelijk dat Van Acken & LVH toch aan boord blijven.
Wie heeft deze knoeiers een dik betaald contract gegeven en zijn mede verantwoordelijk voor de schuldenberg die er nog altijd is, juist ja die lopen hier nog steeds rond.


Die bende voetbalkenners kunnen volgend seizoen verder knoeien in vierde van ambitie gesproken. (n)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Apr 2016, 20:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Zelfs al zouden we het geluk mee hebben om de eindronde te winnen, dag nog zal de waardemeter van deze ploeg moeten gekoppeld worden aan de prestaties van de laatste 4 maanden.
Dat moet het huidig bestuur nu toch al doorgedrongen zijn, dat ze met huidige ploeg heel dikwijls met de billen bloot zullen zitten, zowel in eerste als tweede amateurklasse.
De huidige ploeg met al hun mistevreden contracten kan slechts dienen als reserven....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


24 Apr 2016, 21:17
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Op de laatste speeldag ontvangen we volgende week KSV Temse.
Een overwinning zou deugd doen in de aanloop naar de eindronde.
Bron: off. site
Nu nog de Flippen zijn voorbeschouwing van de match. :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Apr 2016, 21:24
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2012, 22:31
Berichten: 147
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Zou het niet verstandig zijn van onze sportieve staf om te wachten om spelers vast te leggen tot we weten in welke reeks we spelen.


24 Apr 2016, 21:35
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Cornel1 schreef:
Zou het niet verstandig zijn van onze sportieve staf om te wachten om spelers vast te leggen tot we weten in welke reeks we spelen.


Dat zal sowieso wel de bedoeling zijn e.


24 Apr 2016, 21:37
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2012, 22:31
Berichten: 147
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Waarom verleng je dan Van Damme?
Waarom geef je dan Geenens een nieuw contract terwijl je weet dat hij de eerste zes maanden gekwetst is?


24 Apr 2016, 21:39
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Cornel1 schreef:
Waarom verleng je dan Van Damme?
Waarom geef je dan Geenens een nieuw contract terwijl je weet dat hij de eerste zes maanden gekwetst is?


waarschijnlijk omdat lejuste nog teveel stront moet opkuisen dat fdr zijn "bewind" heeft achtergelaten en we dan niet in de positie zitten om meteen 17 toppers binnen te halen waar er dan niemand van mag falen. Er is nog altijd 600.000 euro schuld. als ik me niet vergis was dat ongeveer de schuld toen de vzw die inzamelactie op poten zette. om maar een idee te geven.
Dat dit de zwakste kern is van de afgelopen 25 jaar, dat weet intussen iedereen he, dat kon je zelfs al vermoeden aan het begin van het seizoen. Maar dat is wel nog altijd een erfenis van de puinhoop die hier onder de laatste bestuursploeg werd gemaakt. hoe "op" ons geduld ook mag zijn, we gaan dat toch nog nodig moeten hebben de komende maanden.
enfin, diit seizoen zit erop ... het gevoel van opluchting haalt het van de ontgoocheling.
ik reken er wel op, zeker met het nieuws van de laatste weken, dat ze LVH, al was het in alle stilte, op een zijspoor zetten... wat heeft die ervan gemaakt zeg, door al die jaren... een kern die het volk uit het stadion wegjaagt.


24 Apr 2016, 21:57
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Hugo schreef:
Op de laatste speeldag ontvangen we volgende week KSV Temse.
Een overwinning zou deugd doen in de aanloop naar de eindronde.
Bron: off. site
Nu nog de Flippen zijn voorbeschouwing van de match. :lol:

Uw gezaag mag anders ook achterwege blijven... :fuck:


24 Apr 2016, 22:02
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2012, 22:31
Berichten: 147
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
@Davy
De budgetten en de kennis om 17 goede spelers te halen zijn er maar je moet ze willen aanwenden.


24 Apr 2016, 22:16
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Cornel1 schreef:
@Davy
De budgetten en de kennis om 17 goede spelers te halen zijn er maar je moet ze willen aanwenden.

over die kennis beschik ik niet. ik kan dat alleen maar heel erg hopen


24 Apr 2016, 22:18
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
zwawi schreef:
Hugo schreef:
Op de laatste speeldag ontvangen we volgende week KSV Temse.
Een overwinning zou deugd doen in de aanloop naar de eindronde.
Bron: off. site
Nu nog de Flippen zijn voorbeschouwing van de match. :lol:

Uw gezaag mag anders ook achterwege blijven... :fuck:

(y) het begint me ook danig op de zenuwen te werken, meer nog dan de prestaties van onze ploeg, ge moet niet vragen ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


24 Apr 2016, 22:23
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
zwawi schreef:
Hugo schreef:
Op de laatste speeldag ontvangen we volgende week KSV Temse.
Een overwinning zou deugd doen in de aanloop naar de eindronde.
Bron: off. site
Nu nog de Flippen zijn voorbeschouwing van de match. :lol:

Uw gezaag mag anders ook achterwege blijven... :fuck:

(y) het begint me ook danig op de zenuwen te werken, meer nog dan de prestaties van onze ploeg, ge moet niet vragen ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


24 Apr 2016, 22:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Dat we over een volledig seizoen 52 doelpunten hebben binnen gekregen (en het is nog nieteens gedaan..) Dat is dus ELKE wedstrijd gemiddeld 1,5 à 2 tegendoelpunten. Of een serieus meertal aan tegendoelpunten dan alle ploegen in de top 11 van derde klasse ! ....Alleen nr 12 tot 18 doen slechter...
Dat zegt toch genoeg wat een zeef onze verdediging is in derde klasse !
En als je ziet dat in de uitwedstrijd, tegen de hekkesluiter (met een halve basisploeg) ook nog eens 2x niet kan verdedigd worden op 2 corners...
Algemeen is het ook overduidelijk dat je met deze kern niks kan doen in de toekomst...
Waarom onze 'messi's' dan allemaal nieuwe contracten aanbieden ?

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


24 Apr 2016, 23:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst