RC Mechelen - EA (24/04/2016) - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 RC Mechelen - EA (24/04/2016) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
kheiremans schreef:
Zonder die over mijn lijk mentaliteit hebben we inderdaad niets te zoeken in de eindronde.


100% correct! (y)

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


25 Apr 2016, 14:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
[quote="anathema76"]
kheiremans schreef:
Zonder die over mijn lijk mentaliteit hebben we inderdaad niets te zoeken in de eindronde.


100% correct! (y)[/quote]

---
En wie moet die over-mijn-lijk-mentaliteit aanbrengen ?
Het bestuur? De trainer? de supporters ? De spelers onder mekaar ?

Dat zou vooral toch moeten bij de verdedigers...
Maar het lukt toch niemand ....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


25 Apr 2016, 16:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
pattaboem schreef:
[quote="anathema76"][quote="kheiremans"]
Zonder die over mijn lijk mentaliteit hebben we inderdaad niets te zoeken in de eindronde.[/quote]

100% correct! (y)[/quote]

---
En wie moet die over-mijn-lijk-mentaliteit aanbrengen ?
Het bestuur? De trainer? de supporters ? De spelers onder mekaar ?

Dat zou vooral toch moeten bij de verdedigers...
Maar het lukt toch niemand ....[/quote]


Is een combinatie meestal van trainer + enkele aanjagers binnen de ploeg en hopelijk zetten die hun enthousiasme dan over op de rest. Ook supporters kunnen dat (deels) aanwakkeren.

Nu als ge graag voetbalt doe je da sowieso. Ik kon ni goed voetballen maar ik ging er wel altijd voor. Waarom doe je het anders?


26 Apr 2016, 9:19
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Als je de beelden bekijkt.... ze lopen zelfs niet. Geen druk op de man met de bal, laten zich simpelweg in de wind zetten, triestig... ik denk dat het een boycot is tegen trainer en bestuur (15% moeten inleveren..) soms stel ik me de vraag... beseffen ze wel dat ze geen messi zijn en dat de gouden tijden van het zwart geld verleden tijd is... We missen spelers met grinta. Dat de spelers nu niet meer willen, want dat is het, dat heeft niets te maken met het bestuur (ik moet van van aken ook niet weten), maar wel met de mentaliteit. Er heerst een goede groepssfeer zeggen ze. Maar ze hebben een gemeenschappelijke vijand, namelijk het bestuur dat niet wil betalen wat ze vragen. Dus ze trekken aan het zelfde zeel, maar voor ons jammer genoeg aan het verkeerde. Als ze spelen op hun niveau stonden we nu tweede, zo simpel is het. Dus de schuld ligt bij hen, niet bij de trainer, niet bij het bestuur en al zeker niet bij de supporters. Ok we hebben tekorten, maar dat heeft iedere ploeg op dit niveau. Dus hopelijk is er ergens ne goeien mental coach die ze voor de eindronde kan oppeppen en die hun eergevoel kan aanspreken. Ik denk dat het voor iedereen een win win is als we overgaan. Zowel voor hun marktprijs als voor de club. En voor de spelers die blijven .... Geef die andere die niet willen een shot onder hun gat en denk aan uw eigen toekomst!


26 Apr 2016, 9:36
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Als een speler nog betaald wordt aan de voorwaarden van tweede klasse en spelen volgend seizoen eigenlijk twee reeksen lager, moeten ze toch niet komen memmen zeker. Ok, het is niet hun schuld dat ze naar derde verwezen zijn maar dat hadden ze dan kunnen goedmaken door dit seizoen volop voor de 1a te gaan. Wat ze niet gedaan hebben natuurlijk.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


26 Apr 2016, 11:50
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Waarom mekkert iedereen nu zo. De spelers hebben een cadeau gedaan aan RC Mechelen, niet meer en niet minder. Dat gebeurt elk jaar op het einde van het seizoen!


26 Apr 2016, 12:39
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
iendrachter schreef:
Jean schreef:
Waarom mekkert iedereen nu zo. De spelers hebben een cadeau gedaan aan RC Mechelen, niet meer en niet minder. Dat gebeurt elk jaar op het einde van het seizoen!


Geloofde da nu echt zelf? Zeer naïef moet ik zeggen. Als je zelf nog 3 punten kon pakken dan doe je tot de laatste speeldag mee voor de 2de plaats, dan gaje niet een andere club helpen volgens mij.
Het is hier al genoeg gezegd wat de redenen zijn: geen karakter,te weinig kwaliteit,slechte mentaliteit,....


Ja, ik ben er zelfs zeker van. Dat heeft niks met naïef zijn te maken, dat is gewoon de realiteit.


26 Apr 2016, 13:03
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Jean schreef:
iendrachter schreef:
Jean schreef:
Waarom mekkert iedereen nu zo. De spelers hebben een cadeau gedaan aan RC Mechelen, niet meer en niet minder. Dat gebeurt elk jaar op het einde van het seizoen!


Geloofde da nu echt zelf? Zeer naïef moet ik zeggen. Als je zelf nog 3 punten kon pakken dan doe je tot de laatste speeldag mee voor de 2de plaats, dan gaje niet een andere club helpen volgens mij.
Het is hier al genoeg gezegd wat de redenen zijn: geen karakter,te weinig kwaliteit,slechte mentaliteit,....


Ja, ik ben er zelfs zeker van. Dat heeft niks met naïef zijn te maken, dat is gewoon de realiteit.


Ik geef Jean gelijk. Ons ploeg heeft zelfs een gans jaar voor Sinterklaas gespeeld...


26 Apr 2016, 13:20
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
BDS schreef:
Jean schreef:
iendrachter schreef:

Geloofde da nu echt zelf? Zeer naïef moet ik zeggen. Als je zelf nog 3 punten kon pakken dan doe je tot de laatste speeldag mee voor de 2de plaats, dan gaje niet een andere club helpen volgens mij.
Het is hier al genoeg gezegd wat de redenen zijn: geen karakter,te weinig kwaliteit,slechte mentaliteit,....


Ja, ik ben er zelfs zeker van. Dat heeft niks met naïef zijn te maken, dat is gewoon de realiteit.


Ik geef Jean gelijk. Ons ploeg heeft zelfs een gans jaar voor Sinterklaas gespeeld...


sint maarten. :nieje:


26 Apr 2016, 13:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst