RC Mechelen - EA (24/04/2016) | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 RC Mechelen - EA (24/04/2016) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Na de 1-0-overwinning tegen FC Izegem is Eendracht Aalst zeker van de eindronde.
Alhoewel er nog een minieme waterkans op rechtstreekse promotie bestaat, denk ik dat coach Geeraerd de laatste 2 competitiematchen zal aangrijpen om de batterijen mentaal weer op te laden.
Want de manier waarop de zege tegen Izegem tot stand kwam, is nu ook weer niet om naar huis te schrijven. We zullen in de eindronde ons spelpeil serieus moeten opschroeven om een kans te maken!


17 Apr 2016, 1:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
filip.dhose schreef:
Na de 1-0-overwinning tegen FC Izegem is Eendracht Aalst zeker van de eindronde.
Alhoewel er nog een minieme waterkans op rechtstreekse promotie bestaat, denk ik dat coach Geeraerd de laatste 2 competitiematchen zal aangrijpen om de batterijen mentaal weer op te laden.
Want de manier waarop de zege tegen Izegem tot stand kwam, is nu ook weer niet om naar huis te schrijven. We zullen in de eindronde ons spelpeil serieus moeten opschroeven om een kans te maken!


Met Jansens er weer bij, zouden we alweer iets sterker, op het terrein moeten komen...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


17 Apr 2016, 11:52
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Ik vrees dat het daar een fysieke slag gaat worden en dan weet je het wel, het zou mij in ieder geval niet verbazen moesten we bij de rode lantaarn verliezen.
Vandaar het belang van de driepunter tegen Izegem, het enige positieve gisterenavond.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Apr 2016, 12:49
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Tickets dienen verplicht op voorhand aangeschaft te worden, maar is er ook een verplichting om met de bus te gaan of kan je ook met de wagen?
De racing mag dan wel laatste staan, die verliezen echter dikwijls met kleinste verschil. Wordt dus zeker geen gezondheidswandeling. Hopelijk kunnen ze hun niveau en vertrouwen wat opschroeven voor de belangrijke eindronde...


18 Apr 2016, 10:11
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
ajoin_bart schreef:
De racing mag dan wel laatste staan, die verliezen echter dikwijls met kleinste verschil. Wordt dus zeker geen gezondheidswandeling. Hopelijk kunnen ze hun niveau en vertrouwen wat opschroeven voor de belangrijke eindronde...


Ploeg is ook niet meer te vergelijken met degene die in de heenwedstrijd langskwam dus geen reden tot onderschatting. Waren de betere ploeg tegen Hamme en wonnen na volwassen prestatie ook op La Lou dit weekend.


18 Apr 2016, 10:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
pattaboem schreef:
filip.dhose schreef:
Na de 1-0-overwinning tegen FC Izegem is Eendracht Aalst zeker van de eindronde.
Alhoewel er nog een minieme waterkans op rechtstreekse promotie bestaat, denk ik dat coach Geeraerd de laatste 2 competitiematchen zal aangrijpen om de batterijen mentaal weer op te laden.
Want de manier waarop de zege tegen Izegem tot stand kwam, is nu ook weer niet om naar huis te schrijven. We zullen in de eindronde ons spelpeil serieus moeten opschroeven om een kans te maken!


Met Jansens er weer bij, zouden we alweer iets sterker, op het terrein moeten komen...


misschien beter Janssens 2 speeldagen wat rust geven zodat hij tegen de eindronde goed fit staat ? eindronde is binnen en de rechtstreekse promotie lijkt mij foutu (alhoewel je in deze knotsgekke reeks nooit zeker mag zijn zie ik denjer dees toch nie meer uit handen geven).

bovendien kan Wagner op die plaats dan de goede vorm proberen te pakken te hebben, kan ook van pas komen tgn de eindronde.

_________________
may the FORCE be with you.


18 Apr 2016, 11:33
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
DT schreef:
ajoin_bart schreef:
De racing mag dan wel laatste staan, die verliezen echter dikwijls met kleinste verschil. Wordt dus zeker geen gezondheidswandeling. Hopelijk kunnen ze hun niveau en vertrouwen wat opschroeven voor de belangrijke eindronde...


Ploeg is ook niet meer te vergelijken met degene die in de heenwedstrijd langskwam dus geen reden tot onderschatting. Waren de betere ploeg tegen Hamme en wonnen na volwassen prestatie ook op La Lou dit weekend.


der hebben er daar al meer bijgetekend dan bij ons, toch opmerkelijk voor een club in die omstandigheden. spits om in de gaten te houden: http://www.racingmechelen.be/nieuws/spo ... lmeida-aan (mag van mij bij ons tekenen)...

_________________
may the FORCE be with you.


18 Apr 2016, 11:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
RC Mechelen lijkt mij niet moeilijker of niet gemakkelijker dan de rest van derde klasse.
Gewoon de maximale inzet en max concentratie is noodzakelijk bij ons. Als je ziet tegen wie wij in het verleden al hebben gewonnen en verloren. Het is geen gemakkelijker opdracht dan eender welke tegenstander. Voor RC Mechelen en hun supporters heb ik meer respect dan tegen eender welke reeksgenoot. Het is ook een traditieclub waar veel is misgelopen, en die dit niet verdienen; ... net zoals bij ons.
Het enigste waar wij in dit duel zouden moeten op rekenen, is dat zij niet meer zo gemotiveerd meer aan de aftrap komen, en dit in ons voordeel uitdraait. (gelet op hun reeds verworven degradatieplaats)
Wat ons betreft zou ik nog proberen te gaan voor de waterkans op de 2de plaats in de rangschikking.
Zonder te geloven in een mirakel; weet je toch maar nooit, omdat onderlinge duels soms de raarste uitslagen geven in deze huidige derde klasse....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


18 Apr 2016, 12:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
pattaboem schreef:
RC Mechelen lijkt mij niet moeilijker of niet gemakkelijker dan de rest van derde klasse.
Gewoon de maximale inzet en max concentratie is noodzakelijk bij ons. Als je ziet tegen wie wij in het verleden al hebben gewonnen en verloren. Het is geen gemakkelijker opdracht dan eender welke tegenstander. Voor RC Mechelen en hun supporters heb ik meer respect dan tegen eender welke reeksgenoot. Het is ook een traditieclub waar veel is misgelopen, en die dit niet verdienen; ... net zoals bij ons.
Het enigste waar wij in dit duel zouden moeten op rekenen, is dat zij niet meer zo gemotiveerd meer aan de aftrap komen, en dit in ons voordeel uitdraait. (gelet op hun reeds verworven degradatieplaats)
Wat ons betreft zou ik nog proberen te gaan voor de waterkans op de 2de plaats in de rangschikking.
Zonder te geloven in een mirakel; weet je toch maar nooit, omdat onderlinge duels soms de raarste uitslagen geven in deze huidige derde klasse....


RC Mechelen is nog absoluut niet zeker van degradatie! Enkel en alleen de laatste zakt naar de Derde Amateurliga.
En aangezien RC Mechelen 2 punten achter staat op Acrenoise, en aangezien ze de laatste match naar het momenteel zeer sterk spelende Winkel Sport moeten, is het tegen ons waarschijnlijk hun allerlaatste kans op behoud. Ik kan je dus verzekeren dat er volgende week 11 leeuwen op het veld zullen staan bij de Reesing!


18 Apr 2016, 14:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
enkel de eindronde telt nog.

dus vooral belangrijk om bv uw derde gele kaart in deze wedstrijd te pakken en geen belangrijke gekwetsten te hebben.

ook wat spelers wat ritme laten opdoen (bv wagner) want ze kunnen van pas komen in de eindronde


18 Apr 2016, 14:57
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Zaterdagavond speelde Racing Mechelen zijn laatste troeven uit op bezoek bij La Louvière. Groen-wit omzeilde de lastige klip en ging met een stuntzege aan de haal. We praten zoals gebruikelijk na met onze coach die trots was op de sterke collectieve prestatie.

Hoe leeft de coach toe naar de laatste twee wedstrijden? “Ik blijf het herhalen: ik geloof 300 procent in de redding. Hier en daar ebde het geloof misschien weg, maar niet bij de spelers of de technische staf. De drie punten geven ons de motivatie om er volgende week weer vol tegenaan te gaan. Veel tegenstanders zeggen dat wij het betere team zijn van de drie staartploegen. Vandaag hebben we dat bewezen en volgende week moeten we dat opnieuw bewijzen. Er is geen alternatief. We hebben na deze zege niets in handen. Het is ‘doorgaan of sterven’. We moeten niet rekenen of te veel denken, wij moeten matchen winnen. Daar gaan we alles aan doen.”


18 Apr 2016, 15:19
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Ik zou wel met onze sterkst mogelijke ploeg spelen zodat ze ritme en hopelijk vertrouwen kunnen opdoen voor die eindronde.
een aantal jaar terug gingen we op de laatste speeldag ook eens op rc mechelen verliezen met onze b-ploeg om de sterkhouders te sparen vr de eindronde, maar die gingen nadien kansloos ten onder op rupel boom. Kan toeval geweest zijn maar heb er blijkbaar nog een klein trauma van :lol:


18 Apr 2016, 15:50
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Kan iemand mij duidelijk antwoorden op deze simpele vraag :p:
Bij de hoeveel eerste van onze reeks moeten we eindigen voor rechtstreekse promotie?
Ik had altijd gehoord bij de eerste 6..

_________________
Anti fusieclub!


18 Apr 2016, 16:01
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
1 e en 2e promoveren en de volgende 4 spelen eindronde.


18 Apr 2016, 16:06
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
waly 2 schreef:
1 e en 2e promoveren en de volgende 4 spelen eindronde.


Belangrijk om er "met een licentie" aan toe te voegen. 1e en 2e met een licentie promoveren dus rechtstreeks. De volgende 4 met licentie spelen eindronde.


18 Apr 2016, 16:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst