Eindronde La Lou-EA - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 25
 Eindronde La Lou-EA 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1411
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
DT schreef:
Bram schreef:
La Lou startte furieus maar buiten een bedrijvige Lusala (die regelmatig stevig door onze mannen aangepakt werd) zat er eigenlijk weinig kwaliteit achter dat offensief achter.
Vant moment dat ze bij ons dat eigenlijk door hadden was het al 1-1 via penalty. Vanuit mijn oogpunt wat goedkoop maar de meningen rondom waren verdeeld.
Mooie actie trouwens daaraan voorafgaand met Wim die de bal mooi op de borst aannam.

De rest van de partij slecht tot zeer slecht voetbal. La Louviere beschikt over een verdediging waarbij waarnaast die van ons een betonneren muur lijkt... er speelden daar jongens bij die deze namiddag volgens mij de eerste keer een bal gezien hebben.
De rest van hun ploeg niet zoveel beter uiteindelijk, buiten steriele druk hebben ze niets bij elkaar gevoetbald.
Van ons was het zeker niet beter, afwerking aan meer dan 100%.
Had eigenlijk vanbij de 1-2 het gevoel dat we de klus al op La Lou zouden klaren. Maar dat het Lusamba ging zijn die ervoor zou zorgen had ik niet zien aankomen :)


Topmatch van Janssens trouwens, hallo zeg ! :worship:
En over de ref hadden we vandaag ook geen klagen :)


Goh, ook Ouedraogo (nr. 9 en volgend seizoen bij Temse) zorgde toch meermaals voor problemen in 1 tegen 1 situaties maar we wisten van tevoren waar de sterktes en zwaktes lagen en de ploeg heeft zich daar gisteren mooi op ingesteld (al hadden we in de eerste helft twee knappe saves van Kevin nodig, hebben we het "geluk" dat we snel de 1-1 konden netten en zakten we in de tweede helft zelf wel heel diep terug vond ik).

Je haalt er P. Janssens als absolute uitblinker uit, maar dan vond ik het centraal duo achteraan zeker minstens even sterk en zorgde het extra gestoffeerde middenveld met een Wagner op kop er bijvoorbeeld voor dat Philippe Janssens zich vooral op het voetballen kon concentreren. Ook de flanken hebben bergen werk verzet in de verdedigende organisatie en zochten hun momenten (Preben die ei zo na de 1-3 scoort in de eerste helft).

Knappe collectieve prestatie en het was wel degelijk penalty.

De nieuwe trainer van La Louvière heeft heel veel omgegooid en een groot aantal verrassende namen in de ploeg gedropt, maar bracht uiteindelijk weinig zoden aan de dijk. Je ziet dat namen alleen het ook niet doen. Ben wel benieuwd hoe ze de rode kaart van hun kapitein gaan opvangen.


Kan me geen barst schelen. Ik weet wel al hoe wij de rode kaart van Van Damme kunnen opvangen.
Gaye er in als klassieke libero, en Matthias Lievens en Bogaerts schuiven gewoon een positie op. Dit mogen we niet meer uit handen geven!


09 Mei 2016, 9:12
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
filip.dhose schreef:

Kan me geen barst schelen. Ik weet wel al hoe wij de rode kaart van Van Damme kunnen opvangen.
Gaye er in als klassieke libero, en Matthias Lievens en Bogaerts schuiven gewoon een positie op. Dit mogen we niet meer uit handen geven!


Je kan het ook gewoon heel simpel houden en Malick er gewoon opzetten voor Van Damme natuurlijk, positie voor positie. Of Jore op de plaats van Ken. Feit zal zijn om de match niet aan te vatten met een "het is toch binnen"-mentaliteit...


09 Mei 2016, 9:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
VAKH2 schreef:
pattaboem schreef:
filip.dhose schreef:

Normaal gezien - ik herhaal: normaal gezien - zakt WS Bruxelles naar de Tweede Amateurliga. Waarom?
Ze hebben een licentie aangevraagd voor 1A/1B, en die hebben ze nu "definitief" niet gekregen. Dus zakken ze normaal gezien naar de Eerste Amateurliga. Maar voor die reeks hebben ze geen licentie aangevraagd!!! Dus moeten ze naar de Tweede Amateurliga, net zoals bvb. Ciney dat ook geen licentie voor Amateur 1 heeft kunnen bemachtigen.

Aangezien er op die manier dus een extra plaats zou vrijkomen in Amateur 1, stijgen er niet 3, maar wel 4 eindrondeploegen, en is wie zijn halve finale wint sowieso zeker van promotie.

En het stopt niet, want ook RMP zit in dat geval. Ook zij hebben geen licentie Amateur 1 aangevraagd, dus als het BAS hen eerstdaags uit het profvoetbal zet, tuimelen die ook naar Amateur 2!

---
Ik wens absoluut dat je gelijk hebt en de winnaars van de halve finales allemaal (4) promoveren.
Maar waarom vermelden de media daar niks over ?
Dan zou donderdag het promotiefeest moeten losbarsten bij de winnaars, toch ?


Onze club contact heeft opgenomen met de fossielen van de voetbalbond en daar hebben ze geantwoord dat ze het zelf niet weten hoe het zal uitdraaien.

Persoonlijk weet ik uit goeie bron dat WS zich heeft neergelegd bij het verlies van de proflicentie, maar dat ze het met de licentiecommissie op een akkoordje gegooid hebben voor de licentie van 1e Amateurliga in ruil om niet naar de burgerrechtbank te gaan met de beslissing van het BAS. Kan natuurlijk veel bla bla zijn, maar wij gaan er van uit dat WS gewoon zijn licentie zal 'krijgen'. In België is natuurlijk alles mogelijk :)

Alez, tot noste week zondag he boys :wave:

--
Als de KBVB foefelt met toekenning van een licentie 1ste amateur aan WS, die er absoluut geen recht op heeft, dan risceert de bond een klacht van de verliezer uit de verliezersfinale voor de promotie, de club die dan wél over een licentie 1ste amateur beschikt.
Maar dan botsen ze op het reglement voor die eindrondefinale die hen geen recht geeft op een promotie, en zou de 1ste amateur met 1 ploeg minder moeten van start gaan...Of neemt KBVB dan beslissing dat er wel een extra promovant bijkomt. Ik vrees dat KBVB de kat uit de boom zal kijken, tot er een klacht zou komen... Inderdaad : het zijn "fosielen" aan de macht bij KBVB, die "foefelen" met hun reglementen, omdat ze zelf zo onbekwaam zijn om degelijke en realistische eindrondereglementen te creeren. :kots:

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


09 Mei 2016, 9:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Echt wel fier op de ploeg, goede collectieve prestatie. Chapeau mannen :EA:
Heerlijk avondje eindrondevoetbal

_________________
www.spionkoplede.com


09 Mei 2016, 9:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Mariner schreef:
Echt wel fier op de ploeg, goede collectieve prestatie. Chapeau mannen :EA:
Heerlijk avondje eindrondevoetbal

--
(y) dat is het verschil als iedereen zich maximaal geeft voor het resultaat, en de vechtlust de beperkingen van de spelers overstijgt. Daarvoor een dikke proficiat! Maar diezelfde mentaliteit moet donderdag een verlengstuk krijgen. Ik reken er op dat de trainer zijn team psychologisch een boost zal geven.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


09 Mei 2016, 10:17
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2969
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
pattaboem schreef:
Mariner schreef:
Echt wel fier op de ploeg, goede collectieve prestatie. Chapeau mannen :EA:
Heerlijk avondje eindrondevoetbal

--
(y) dat is het verschil als iedereen zich maximaal geeft voor het resultaat, en de vechtlust de beperkingen van de spelers overstijgt. Daarvoor een dikke proficiat! Maar diezelfde mentaliteit moet donderdag een verlengstuk krijgen. Ik reken er op dat de trainer zijn team psychologisch een boost zal geven.


En nu donderdag ook nog eens hopen op veel volk. Deze uitslag moet toch extra supporters aantrekken. :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


09 Mei 2016, 10:27
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
kan het nog altijd ni geloven na die rappe 1-0

1-3 ! Geeft dees aub ni meer uit handen.

Alleen jammer dat Janssens ni blijft. Is toch wel degene die de ploeg dat tikske klasse kan bijbrengen (op voorwaarde dat de spelers rond hem werken om hem die mogelijkheid te geven) en intrinsiek onze 'beste voetballer'.


09 Mei 2016, 10:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
DT schreef:
filip.dhose schreef:

Kan me geen barst schelen. Ik weet wel al hoe wij de rode kaart van Van Damme kunnen opvangen.
Gaye er in als klassieke libero, en Matthias Lievens en Bogaerts schuiven gewoon een positie op. Dit mogen we niet meer uit handen geven!


Je kan het ook gewoon heel simpel houden en Malick er gewoon opzetten voor Van Damme natuurlijk, positie voor positie. Of Jore op de plaats van Ken. Feit zal zijn om de match niet aan te vatten met een "het is toch binnen"-mentaliteit...
Ben ik ook voorstander van,als je Bogaerts met zijn 0.5% voetballend vermogen toch persé in de ploeg wilt hou hem dan achteraan. Vind ook dat Bokila nog een pluim verdiend voor zijn prestatie van gisteren,hield in moeilijke omstandigheden de hele defensie van Lalou bezig. Die jongen heeft toch wel stappen gezet en zou dan ook graag zien dat ze hem verlengen. We kunnen er soms wel op kreften maar spitsen die er 20 op een seizoen injassen lopen dun gezaaid. Normaal is de finale binnen maar ik hoop toch dat ze scherp zijn van de eerste minuut donderdag want het aantal keren dat we dit seizoen een riante positie hebben verkloot is ook niet meer op één hand te tellen.


09 Mei 2016, 11:19
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1916
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
chunga schreef:
DT schreef:
filip.dhose schreef:

Kan me geen barst schelen. Ik weet wel al hoe wij de rode kaart van Van Damme kunnen opvangen.
Gaye er in als klassieke libero, en Matthias Lievens en Bogaerts schuiven gewoon een positie op. Dit mogen we niet meer uit handen geven!


Je kan het ook gewoon heel simpel houden en Malick er gewoon opzetten voor Van Damme natuurlijk, positie voor positie. Of Jore op de plaats van Ken. Feit zal zijn om de match niet aan te vatten met een "het is toch binnen"-mentaliteit...
Ben ik ook voorstander van,als je Bogaerts met zijn 0.5% voetballend vermogen toch persé in de ploeg wilt hou hem dan achteraan. Vind ook dat Bokila nog een pluim verdiend voor zijn prestatie van gisteren,hield in moeilijke omstandigheden de hele defensie van Lalou bezig. Die jongen heeft toch wel stappen gezet en zou dan ook graag zien dat ze hem verlengen. We kunnen er soms wel op kreften maar spitsen die er 20 op een seizoen injassen lopen dun gezaaid. Normaal is de finale binnen maar ik hoop toch dat ze scherp zijn van de eerste minuut donderdag want het aantal keren dat we dit seizoen een riante positie hebben verkloot is ook niet meer op één hand te tellen.



2 x (y)

tenzij Bokila echt een zot contract zou vragen zou ik er binnen budget toch proberen ver voor te gaan. zet daar een sterke targetspits bij (genre van tornhout van oudenaarde) waar hij rond kan zwerven en die komt naast zijn scorend vermogen een stuk beter uit de verf. en idd, pas toch maar nog op den donderdag, wéér direct achterkomen en ondanks deze prima vertreksituatie zijn er op Oilsjt al zottere dingen nog slecht afgelopen. verdorie meteen zélf proberen te scoren, dan zou het toch al héél hard moeten beginnen misgaan om er nog naast te pakken.

in tegenstelling tot velen ben ik sportief (financieel is de derby uiteraard kassa-kassa) niet echt happy met het vooruitzicht Denjer te kunnen aantreffen als we La Lou opzij zouden zetten (blijf voorwaardelijk tot de terugmatch afgefloten is), ook al is ook Londerzeel meer dan een taaie ploeg waar ze hiernaast ook nog niet mee gedaan zullen hebben trouwens...

_________________
may the FORCE be with you.


09 Mei 2016, 11:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
iendrachter schreef:
chunga schreef:
DT schreef:

Je kan het ook gewoon heel simpel houden en Malick er gewoon opzetten voor Van Damme natuurlijk, positie voor positie. Of Jore op de plaats van Ken. Feit zal zijn om de match niet aan te vatten met een "het is toch binnen"-mentaliteit...
Ben ik ook voorstander van,als je Bogaerts met zijn 0.5% voetballend vermogen toch persé in de ploeg wilt hou hem dan achteraan. Vind ook dat Bokila nog een pluim verdiend voor zijn prestatie van gisteren,hield in moeilijke omstandigheden de hele defensie van Lalou bezig. Die jongen heeft toch wel stappen gezet en zou dan ook graag zien dat ze hem verlengen. We kunnen er soms wel op kreften maar spitsen die er 20 op een seizoen injassen lopen dun gezaaid. Normaal is de finale binnen maar ik hoop toch dat ze scherp zijn van de eerste minuut donderdag want het aantal keren dat we dit seizoen een riante positie hebben verkloot is ook niet meer op één hand te tellen.


Ik zou ook Gayé in de ploeg zetten voor Van Damme, ons centraal duo achteraan was gisteren sterk dus laat ze maar staan. Sorry maar als je dit nog gaat weggeven, wetende dat onze beste speler (gayé) er zelf nog niet bij was gisteren....
We speelden zeker niet goed gisteren, maar iedereen heeft zijne kop ervoor gelegd en onze keeper heeft op de belangrijke momenten ons rechtgehouden.
La Louviere was verdedigend enorm zwak maar als die een afwerker in huis hebben win je daar toch niet....


Als ze soms geiren Lusamba emmen, goeien afwerker ;)

_________________
www.spionkoplede.com


09 Mei 2016, 13:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13163
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
DT schreef:
Bram schreef:
La Lou startte furieus maar buiten een bedrijvige Lusala (die regelmatig stevig door onze mannen aangepakt werd) zat er eigenlijk weinig kwaliteit achter dat offensief achter.
Vant moment dat ze bij ons dat eigenlijk door hadden was het al 1-1 via penalty. Vanuit mijn oogpunt wat goedkoop maar de meningen rondom waren verdeeld.
Mooie actie trouwens daaraan voorafgaand met Wim die de bal mooi op de borst aannam.

De rest van de partij slecht tot zeer slecht voetbal. La Louviere beschikt over een verdediging waarbij waarnaast die van ons een betonneren muur lijkt... er speelden daar jongens bij die deze namiddag volgens mij de eerste keer een bal gezien hebben.
De rest van hun ploeg niet zoveel beter uiteindelijk, buiten steriele druk hebben ze niets bij elkaar gevoetbald.
Van ons was het zeker niet beter, afwerking aan meer dan 100%.
Had eigenlijk vanbij de 1-2 het gevoel dat we de klus al op La Lou zouden klaren. Maar dat het Lusamba ging zijn die ervoor zou zorgen had ik niet zien aankomen :)


Topmatch van Janssens trouwens, hallo zeg ! :worship:
En over de ref hadden we vandaag ook geen klagen :)


Goh, ook Ouedraogo (nr. 9 en volgend seizoen bij Temse) zorgde toch meermaals voor problemen in 1 tegen 1 situaties maar we wisten van tevoren waar de sterktes en zwaktes lagen en de ploeg heeft zich daar gisteren mooi op ingesteld (al hadden we in de eerste helft twee knappe saves van Kevin nodig, hebben we het "geluk" dat we snel de 1-1 konden netten en zakten we in de tweede helft zelf wel heel diep terug vond ik).

Je haalt er P. Janssens als absolute uitblinker uit, maar dan vond ik het centraal duo achteraan zeker minstens even sterk en zorgde het extra gestoffeerde middenveld met een Wagner op kop er bijvoorbeeld voor dat Philippe Janssens zich vooral op het voetballen kon concentreren. Ook de flanken hebben bergen werk verzet in de verdedigende organisatie en zochten hun momenten (Preben die ei zo na de 1-3 scoort in de eerste helft).

Knappe collectieve prestatie en het was wel degelijk penalty.

De nieuwe trainer van La Louvière heeft heel veel omgegooid en een groot aantal verrassende namen in de ploeg gedropt, maar bracht uiteindelijk weinig zoden aan de dijk. Je ziet dat namen alleen het ook niet doen. Ben wel benieuwd hoe ze de rode kaart van hun kapitein gaan opvangen.

Over de werklust en kracht kan je gisteren inderdaad niemand verwijten maken.
Maar ik denk dat bij Philippe gisteren ongeveer alle acties lukten, en dit zonder telkens zijn gekende naar binnen draaiende beweging die het spel (meestal) nodeloos vertraagd.
Maar gisteren echt ontketend en zeer belangrijk in de rol die omschakelingen telkens te bewerkstelligen.

Maar 'k volg je wel dat ze op werkkracht allemaal een dikke pluim verdienen.

_________________
If you never try, you'll never know


09 Mei 2016, 17:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
White Star Brussel eindigde op de eerste plaats in tweede klasse maar een promotie zit er niet in. De club zakt zelfs een reeks, vanwege het niet bekomen van een proflicentie. John Bico is niet van plan terug aan de weg hogerop te bouwen. Hij trekt er de stekker uit en beschuldigt de stad Molenbeek en AS Eupen.

"De strijd stopt hier. We stappen niet naar de burgerlijke rechtbank. Er zal geen White Star in de eerste amateurliga zijn en zeker niet met John Bico", maakte de voormalige zaakwaarnemer van Eden Hazard op een persconferentie bekend.


09 Mei 2016, 17:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
waly 2 schreef:
White Star Brussel eindigde op de eerste plaats in tweede klasse maar een promotie zit er niet in. De club zakt zelfs een reeks, vanwege het niet bekomen van een proflicentie. John Bico is niet van plan terug aan de weg hogerop te bouwen. Hij trekt er de stekker uit en beschuldigt de stad Molenbeek en AS Eupen.

"De strijd stopt hier. We stappen niet naar de burgerlijke rechtbank. Er zal geen White Star in de eerste amateurliga zijn en zeker niet met John Bico", maakte de voormalige zaakwaarnemer van Eden Hazard op een persconferentie bekend.

---
(y) Nu ook nog Moeskroen-Peruwelz, zonder proflicentie laten degraderen naar 2de amateur... :drank:

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


09 Mei 2016, 19:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
pattaboem schreef:
waly 2 schreef:
White Star Brussel eindigde op de eerste plaats in tweede klasse maar een promotie zit er niet in. De club zakt zelfs een reeks, vanwege het niet bekomen van een proflicentie. John Bico is niet van plan terug aan de weg hogerop te bouwen. Hij trekt er de stekker uit en beschuldigt de stad Molenbeek en AS Eupen.

"De strijd stopt hier. We stappen niet naar de burgerlijke rechtbank. Er zal geen White Star in de eerste amateurliga zijn en zeker niet met John Bico", maakte de voormalige zaakwaarnemer van Eden Hazard op een persconferentie bekend.

---
(y) Nu ook nog Moeskroen-Peruwelz, zonder proflicentie laten degraderen naar 2de amateur... :drank:


https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... nd-seizoen


09 Mei 2016, 19:55
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
in naam van het stadsbestuur ondersteunt ook Ilse Uyttersprot onze eindrondecampagne 'Naa est on ons!'. De schepen van Sport roept alle sportieve Aalstenaars op om aanstaande donderdag hun rol als twaalfde man te vervullen en 'den Iendracht' naar de finale van de eindronde te loodsen!

ze zen dor . :hmm:


10 Mei 2016, 9:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst