Eindronde La Lou-EA - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 25
 Eindronde La Lou-EA 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
1-1!


08 Mei 2016, 19:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
na penalty... gelijk! ...met een goal op verplaatsing, voor zover dit belangrijk is na gelijke stand na twee eindrondewedstrijden....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


08 Mei 2016, 19:39
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
1-2! Come on!


08 Mei 2016, 19:44
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 584
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Stel dat we de finale spelen. Wanneer zijn die twee matchen dan ?


08 Mei 2016, 19:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Petroe69 schreef:
Stel dat we de finale spelen. Wanneer zijn die twee matchen dan ?


Ik vermoed dat de zondag en de donderdag daaropvolgend de finales worden gespeeld.
Want daarna moet ook de wedstrijden tussen de verliezende finalisten ook nog worden gespeeld.
En de tijd dringt voor het einde van de Belgische competitie.
...maar eerlijk gezegd, ...weet ik deze planning niet met 100% zekerheid.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


08 Mei 2016, 20:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Voor diegenen die de andere eindrondewedstrijden niet hebben gevolgd:
LONDERZEEL- DENDER eindigde op 1-2
Donderdag: speelt DENDER Thuis tegen LONDERZEEL.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


08 Mei 2016, 20:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Gewonnen met 1-3 :drank:

2 rode kaarten: eentje voor van Damme ; en eentje voor Lalouviere

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


08 Mei 2016, 21:03
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
op basis van het wedstrijdverslag komen we blijkbaar goed weg, maar dit is echt wel een schitterende uitslag. Niet uit handen geven, zoiets...


08 Mei 2016, 21:19
Knaap

Lid geworden op: 08 Mei 2015, 9:04
Berichten: 86
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
salvador schreef:
op basis van het wedstrijdverslag komen we blijkbaar goed weg, maar dit is echt wel een schitterende uitslag. Niet uit handen geven, zoiets...


Ne keeper speljt oeik mee ein, zonder de Kevin zouden we giejn oindronde gespeljd emmen. Kevin speljt onder zoin niveau.

_________________
Proud member "Den natten toeig"


08 Mei 2016, 21:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Enkele prognoses voor de wedstrijd donderdag ek , tegen Lalouviere:

- eendracht wint: EA altijd geplaatst voor de finale
- gelijkspel: EA altijd geplaatst voor de finale
- eendracht verliest met 0-1 of 0-2 of 1-2 of 2-3 of 3-4: EA altijd geplaatst voor de finale

- eendracht verliest met 1-3 : strafschoppenreeks bepaalt wie de finale speelt
- alle andere verliesscores voor EA : ....LALOUVIERE speelt de finale, en EA naar 2de amateurliga

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


08 Mei 2016, 21:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Dirk II schreef:
salvador schreef:
op basis van het wedstrijdverslag komen we blijkbaar goed weg, maar dit is echt wel een schitterende uitslag. Niet uit handen geven, zoiets...


Ne keeper speljt oeik mee ein, zonder de Kevin zouden we giejn oindronde gespeljd emmen. Kevin speljt onder zoin niveau.

-----

Ik heb het altijd verkondigd: ...
We beschikken over geen ploeg waarmee we probleemloos de promotie kunnen afdwingen, daarvoor zijn er teveel ploegen in onze reeks, die beter spelersmateriaal hebben.
Maar als onze keeper de pannen van het dak speelt; onze spitsen met wat meeval scoren en die dosis 'H...'geluk op het terrein aanwezig is, samen met een 'overmijnlijkmentaliteit' bij onze zwakke verdediging; kan het toch eens meezitten...
En dan kunnen we toch dromen van promotie...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


08 Mei 2016, 21:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
La Lou startte furieus maar buiten een bedrijvige Lusala (die regelmatig stevig door onze mannen aangepakt werd) zat er eigenlijk weinig kwaliteit achter dat offensief achter.
Vant moment dat ze bij ons dat eigenlijk door hadden was het al 1-1 via penalty. Vanuit mijn oogpunt wat goedkoop maar de meningen rondom waren verdeeld.
Mooie actie trouwens daaraan voorafgaand met Wim die de bal mooi op de borst aannam.

De rest van de partij slecht tot zeer slecht voetbal. La Louviere beschikt over een verdediging waarbij waarnaast die van ons een betonneren muur lijkt... er speelden daar jongens bij die deze namiddag volgens mij de eerste keer een bal gezien hebben.
De rest van hun ploeg niet zoveel beter uiteindelijk, buiten steriele druk hebben ze niets bij elkaar gevoetbald.
Van ons was het zeker niet beter, afwerking aan meer dan 100%.
Had eigenlijk vanbij de 1-2 het gevoel dat we de klus al op La Lou zouden klaren. Maar dat het Lusamba ging zijn die ervoor zou zorgen had ik niet zien aankomen :)


Topmatch van Janssens trouwens, hallo zeg ! :worship:
En over de ref hadden we vandaag ook geen klagen :)

_________________
If you never try, you'll never know


08 Mei 2016, 22:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
filip.dhose schreef:
witzwet schreef:
Jean schreef:
De dubbele confrontatie met La Louviére is nu wel super-belangrijk want de winnaar gaat naar de eerste amateurliga.


Hoezo?


Normaal gezien - ik herhaal: normaal gezien - zakt WS Bruxelles naar de Tweede Amateurliga. Waarom?
Ze hebben een licentie aangevraagd voor 1A/1B, en die hebben ze nu "definitief" niet gekregen. Dus zakken ze normaal gezien naar de Eerste Amateurliga. Maar voor die reeks hebben ze geen licentie aangevraagd!!! Dus moeten ze naar de Tweede Amateurliga, net zoals bvb. Ciney dat ook geen licentie voor Amateur 1 heeft kunnen bemachtigen.

Aangezien er op die manier dus een extra plaats zou vrijkomen in Amateur 1, stijgen er niet 3, maar wel 4 eindrondeploegen, en is wie zijn halve finale wint sowieso zeker van promotie.

En het stopt niet, want ook RMP zit in dat geval. Ook zij hebben geen licentie Amateur 1 aangevraagd, dus als het BAS hen eerstdaags uit het profvoetbal zet, tuimelen die ook naar Amateur 2!

---
Ik wens absoluut dat je gelijk hebt en de winnaars van de halve finales allemaal (4) promoveren.
Maar waarom vermelden de media daar niks over ?
Dan zou donderdag het promotiefeest moeten losbarsten bij de winnaars, toch ?

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


08 Mei 2016, 23:25
Miniem

Lid geworden op: 09 Mar 2015, 0:35
Berichten: 51
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
pattaboem schreef:
filip.dhose schreef:
witzwet schreef:

Hoezo?


Normaal gezien - ik herhaal: normaal gezien - zakt WS Bruxelles naar de Tweede Amateurliga. Waarom?
Ze hebben een licentie aangevraagd voor 1A/1B, en die hebben ze nu "definitief" niet gekregen. Dus zakken ze normaal gezien naar de Eerste Amateurliga. Maar voor die reeks hebben ze geen licentie aangevraagd!!! Dus moeten ze naar de Tweede Amateurliga, net zoals bvb. Ciney dat ook geen licentie voor Amateur 1 heeft kunnen bemachtigen.

Aangezien er op die manier dus een extra plaats zou vrijkomen in Amateur 1, stijgen er niet 3, maar wel 4 eindrondeploegen, en is wie zijn halve finale wint sowieso zeker van promotie.

En het stopt niet, want ook RMP zit in dat geval. Ook zij hebben geen licentie Amateur 1 aangevraagd, dus als het BAS hen eerstdaags uit het profvoetbal zet, tuimelen die ook naar Amateur 2!

---
Ik wens absoluut dat je gelijk hebt en de winnaars van de halve finales allemaal (4) promoveren.
Maar waarom vermelden de media daar niks over ?
Dan zou donderdag het promotiefeest moeten losbarsten bij de winnaars, toch ?


Onze club contact heeft opgenomen met de fossielen van de voetbalbond en daar hebben ze geantwoord dat ze het zelf niet weten hoe het zal uitdraaien.

Persoonlijk weet ik uit goeie bron dat WS zich heeft neergelegd bij het verlies van de proflicentie, maar dat ze het met de licentiecommissie op een akkoordje gegooid hebben voor de licentie van 1e Amateurliga in ruil om niet naar de burgerrechtbank te gaan met de beslissing van het BAS. Kan natuurlijk veel bla bla zijn, maar wij gaan er van uit dat WS gewoon zijn licentie zal 'krijgen'. In België is natuurlijk alles mogelijk :)

Alez, tot noste week zondag he boys :wave:


09 Mei 2016, 0:13
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Bram schreef:
La Lou startte furieus maar buiten een bedrijvige Lusala (die regelmatig stevig door onze mannen aangepakt werd) zat er eigenlijk weinig kwaliteit achter dat offensief achter.
Vant moment dat ze bij ons dat eigenlijk door hadden was het al 1-1 via penalty. Vanuit mijn oogpunt wat goedkoop maar de meningen rondom waren verdeeld.
Mooie actie trouwens daaraan voorafgaand met Wim die de bal mooi op de borst aannam.

De rest van de partij slecht tot zeer slecht voetbal. La Louviere beschikt over een verdediging waarbij waarnaast die van ons een betonneren muur lijkt... er speelden daar jongens bij die deze namiddag volgens mij de eerste keer een bal gezien hebben.
De rest van hun ploeg niet zoveel beter uiteindelijk, buiten steriele druk hebben ze niets bij elkaar gevoetbald.
Van ons was het zeker niet beter, afwerking aan meer dan 100%.
Had eigenlijk vanbij de 1-2 het gevoel dat we de klus al op La Lou zouden klaren. Maar dat het Lusamba ging zijn die ervoor zou zorgen had ik niet zien aankomen :)


Topmatch van Janssens trouwens, hallo zeg ! :worship:
En over de ref hadden we vandaag ook geen klagen :)


Goh, ook Ouedraogo (nr. 9 en volgend seizoen bij Temse) zorgde toch meermaals voor problemen in 1 tegen 1 situaties maar we wisten van tevoren waar de sterktes en zwaktes lagen en de ploeg heeft zich daar gisteren mooi op ingesteld (al hadden we in de eerste helft twee knappe saves van Kevin nodig, hebben we het "geluk" dat we snel de 1-1 konden netten en zakten we in de tweede helft zelf wel heel diep terug vond ik).

Je haalt er P. Janssens als absolute uitblinker uit, maar dan vond ik het centraal duo achteraan zeker minstens even sterk en zorgde het extra gestoffeerde middenveld met een Wagner op kop er bijvoorbeeld voor dat Philippe Janssens zich vooral op het voetballen kon concentreren. Ook de flanken hebben bergen werk verzet in de verdedigende organisatie en zochten hun momenten (Preben die ei zo na de 1-3 scoort in de eerste helft).

Knappe collectieve prestatie en het was wel degelijk penalty.

De nieuwe trainer van La Louvière heeft heel veel omgegooid en een groot aantal verrassende namen in de ploeg gedropt, maar bracht uiteindelijk weinig zoden aan de dijk. Je ziet dat namen alleen het ook niet doen. Ben wel benieuwd hoe ze de rode kaart van hun kapitein gaan opvangen.


09 Mei 2016, 9:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 126 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst