Eindronde La Lou-EA - Pagina 24 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25
 Eindronde La Lou-EA 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Enkele dagen laten passeren, en uiteindelijk toch wat kunnen relativeren maar één ding wil ik nog kwijt.
Als die (gelegenheids)supporters nog eens naar Den Iendracht willen komen, leer en besef dan wat het woord supporteren betekent, begrijp je dat niet, blijf dan weg. Al van de 0-1 waren er daar al de ploeg aan het afbreken, terwijl je dan juist je ploeg moet ondersteunen (met die stand was er nog niks verloren). En het ging van kwaad naar erger, zowel met het scoreverloop als met de commentaren. Akkoord, het was slecht, heel slecht, maar behalve ne vloek of een enkele sneer zal je mij nooit mijn ploeg horen afbreken, en ik verwachtte dat ook niet van andere Iendracht-supporters. Ik ben donderdag verbaal in de clinch gegaan met zo'n would-be supporter (iets dat ik eigenlijk nooit doe), maar dat was er echt ver over.
De spelers die al bijgetekend hebben en er volgend seizoen bij zijn, kunnen opnieuw mijn steun krijgen, in goede en slechte tijden. Degenen die ergens anders getekend hebben wens ik alle succes. Degenen die nog niet getekend hebben mogen allemaal vertrekken.
Ik heb, onder voorbehoud, vertrouwen in PLJ en het nieuwe bestuur en ik hoop dat ik zo'n seizoen als het vorige nooit meer moet meemaken.
Iendracht forever in èrt en nieren. :EA:

_________________
oilsjt, goi alien...


16 Mei 2016, 19:39
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Is er zwaar gegokt op de voetbalwedstrijd Eendracht Aalst-La Louvière? Het clubbestuur van Aalst onderzoekt dat momenteel. Aalst werd uitgeschakeld door La Louviere in de halve finale van de eindronde in derde klasse. Het won de heenwedstrijd met 1-3, maar ging in eigen huis zwaar onderuit met 0-5. Meteen na de wedstrijd gingen er stemmen op dat er meer aan de hand was. Voorlopig teert het clubbestuur van Aalst enkel op geruchten, vanavond wordt er op een vergadering bekeken of er concrete bewijzen zijn voor de gokbeschuldigingen.tv oost


16 Mei 2016, 19:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
jammen schreef:
Enkele dagen laten passeren, en uiteindelijk toch wat kunnen relativeren maar één ding wil ik nog kwijt.
Als die (gelegenheids)supporters nog eens naar Den Iendracht willen komen, leer en besef dan wat het woord supporteren betekent, begrijp je dat niet, blijf dan weg. Al van de 0-1 waren er daar al de ploeg aan het afbreken, terwijl je dan juist je ploeg moet ondersteunen (met die stand was er nog niks verloren). En het ging van kwaad naar erger, ....

Absoluut niet mee eens, en dat kan ook een het feit liggen dat het nog niet helemaal relativeerd is hier:
Dit jaar is mijn definitie van supporteren alweer wat bijgesteld; naïef een bende lamzakken aanvuren valt er niet meer onder en dan mogen ze nog in het wit-zwart spelen en met het mooiste logo van de wereld op hun borst.

Het is niet dat onze lat geweldig hoog ligt hé zeg, een beetje karakter (en dan heb ik het niet over de befaamde reactie na Brakel) is al veel. Hadden ze nu de rug gerecht bij de 0-1 of na de rust bijvoorbeeld dan had je met 100% zekerheid het stadion meegekregen.

Neeje, verre van verteerd en enkel nog meer bewust geworden dat het een helse taak wordt volgend jaar om de band tussen spelers, supporters en club(bestuur) terug van die kwaliteit te maken dat er een (positieve) flow ontstaat.

_________________
If you never try, you'll never know


16 Mei 2016, 20:54
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19
Berichten: 582
Locatie: hoboken
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
http://www.tvoost.be/nieuws/zwaar-gegok ... iere-29048


16 Mei 2016, 20:58
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Bram schreef:
jammen schreef:
Enkele dagen laten passeren, en uiteindelijk toch wat kunnen relativeren maar één ding wil ik nog kwijt.
Als die (gelegenheids)supporters nog eens naar Den Iendracht willen komen, leer en besef dan wat het woord supporteren betekent, begrijp je dat niet, blijf dan weg. Al van de 0-1 waren er daar al de ploeg aan het afbreken, terwijl je dan juist je ploeg moet ondersteunen (met die stand was er nog niks verloren). En het ging van kwaad naar erger, ....

Absoluut niet mee eens, en dat kan ook een het feit liggen dat het nog niet helemaal relativeerd is hier:
Dit jaar is mijn definitie van supporteren alweer wat bijgesteld; naïef een bende lamzakken aanvuren valt er niet meer onder en dan mogen ze nog in het wit-zwart spelen en met het mooiste logo van de wereld op hun borst.

Het is niet dat onze lat geweldig hoog ligt hé zeg, een beetje karakter (en dan heb ik het niet over de befaamde reactie na Brakel) is al veel. Hadden ze nu de rug gerecht bij de 0-1 of na de rust bijvoorbeeld dan had je met 100% zekerheid het stadion meegekregen.

Neeje, verre van verteerd en enkel nog meer bewust geworden dat het een helse taak wordt volgend jaar om de band tussen spelers, supporters en club(bestuur) terug van die kwaliteit te maken dat er een (positieve) flow ontstaat.


@Bram: moedige reactie en ook mijn mening. Straks moeten we nog merci zeggen voor deze grootste nest lamzakken sinds wereldoorlog twee zeg. :crazy: :crazy:

ik heb ze donderdag na de match uitgefloten en dat was niet meer of minder dan hun verdiende loon. En ik had de indruk dat ik niet de enige was die er zo over dacht.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Mei 2016, 21:16
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Bram schreef:
jammen schreef:
Enkele dagen laten passeren, en uiteindelijk toch wat kunnen relativeren maar één ding wil ik nog kwijt.
Als die (gelegenheids)supporters nog eens naar Den Iendracht willen komen, leer en besef dan wat het woord supporteren betekent, begrijp je dat niet, blijf dan weg. Al van de 0-1 waren er daar al de ploeg aan het afbreken, terwijl je dan juist je ploeg moet ondersteunen (met die stand was er nog niks verloren). En het ging van kwaad naar erger, ....

Absoluut niet mee eens, en dat kan ook een het feit liggen dat het nog niet helemaal relativeerd is hier:
Dit jaar is mijn definitie van supporteren alweer wat bijgesteld; naïef een bende lamzakken aanvuren valt er niet meer onder en dan mogen ze nog in het wit-zwart spelen en met het mooiste logo van de wereld op hun borst.

Het is niet dat onze lat geweldig hoog ligt hé zeg, een beetje karakter (en dan heb ik het niet over de befaamde reactie na Brakel) is al veel. Hadden ze nu de rug gerecht bij de 0-1 of na de rust bijvoorbeeld dan had je met 100% zekerheid het stadion meegekregen.

Neeje, verre van verteerd en enkel nog meer bewust geworden dat het een helse taak wordt volgend jaar om de band tussen spelers, supporters en club(bestuur) terug van die kwaliteit te maken dat er een (positieve) flow ontstaat.


Goh ja, er bestaan dus verschillende definities van supporteren, ieder kiest wat het best bij hem past.

_________________
oilsjt, goi alien...


17 Mei 2016, 7:47
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Ik ben ook de laatste om te staan roepen tegen mijn eigen ploeg, maar er zijn grenzen. Iemand die niet beter kan, kan niet beter en dan ligt de fout eigenlijk niet bij die speler zelf, maar bij de trainer die hem opstelt of bij de sportief verantwoordelijke die hem een contract gaf. Maar een speler die een avondwandeling houdt tijdens een match waarin je een plaats in 1ste amateur kan veroveren, die verdient niet veel beter...

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


17 Mei 2016, 8:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
als de meest hondstrouwe supporters woedend zijn, dan is dat vooral omdat een stelletje overroepen voetballers de laatste maanden de club naar de kloten aan 't helpen is. geen talent? tot daar toe, maar geen inzet... dat kan niet, en zeker niet in een hyperbelangrijke eindronde. voor mensen die het goed voor hebben met de club was dit een slag in het gezicht.

sorry maar respect moet je ook ergens verdienen.


17 Mei 2016, 8:53
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Davy schreef:
als de meest hondstrouwe supporters woedend zijn, dan is dat vooral omdat een stelletje overroepen voetballers de laatste maanden de club naar de kloten aan 't helpen is. geen talent? tot daar toe, maar geen inzet... dat kan niet, en zeker niet in een hyperbelangrijke eindronde. voor mensen die het goed voor hebben met de club was dit een slag in het gezicht.

sorry maar respect moet je ook ergens verdienen.


(y)

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


17 Mei 2016, 9:12
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Klopt allemaal, maar toch voelde je aan alles dat als er een bal van La Lou binnen ging dat het zo zou kunnen lopen want de paniek zat er al in na de bal tegen de paal...

Het is nu zaak om te achterhalen hoe/wat deze enorme terugval (waren dezelfde spelers die Dender bijvoorbeeld het vuur aan de schenen konden leggen) heeft veroorzaakt want moet in de toekomst absoluut vermeden worden... Ik heb geen idee wat er in de rust van de carnavalsmatch is gebeurd, maar sindsdien is de volledige ploeg nog amper een schim van zichzelf...


17 Mei 2016, 9:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
DT schreef:
Ik heb geen idee wat er in de rust van de carnavalsmatch is gebeurd, maar sindsdien is de volledige ploeg nog amper een schim van zichzelf...

Die vraag stellen is ze grotendeels beantwoorden denk ik dan, want maakt het uit wat er exact gezegd of gebeurd is als je weet wat het resultaat ervan was ?

_________________
If you never try, you'll never know


17 Mei 2016, 9:45
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Bram schreef:
DT schreef:
Ik heb geen idee wat er in de rust van de carnavalsmatch is gebeurd, maar sindsdien is de volledige ploeg nog amper een schim van zichzelf...

Die vraag stellen is ze grotendeels beantwoorden denk ik dan, want maakt het uit wat er exact gezegd of gebeurd is als je weet wat het resultaat ervan was ?


Naar de te nemen acties: veel.

Iedereen zou graag tabula rasa zien, maar je weet dat dat quasi onmogelijk te realiseren valt... Dan moet je heel goed weten waar je aan toe bent toch?


17 Mei 2016, 9:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
DT schreef:
Bram schreef:
DT schreef:
Ik heb geen idee wat er in de rust van de carnavalsmatch is gebeurd, maar sindsdien is de volledige ploeg nog amper een schim van zichzelf...

Die vraag stellen is ze grotendeels beantwoorden denk ik dan, want maakt het uit wat er exact gezegd of gebeurd is als je weet wat het resultaat ervan was ?


Naar de te nemen acties: veel.

Iedereen zou graag tabula rasa zien, maar je weet dat dat quasi onmogelijk te realiseren valt... Dan moet je heel goed weten waar je aan toe bent toch?


Is dat ne spits? :D


17 Mei 2016, 10:17
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
ajoin_bart schreef:
Toen DG hier overnam, geloofden er nog weinig in rechtstreekse promotie of zelfs eindronde.
Hij zette een knappe remonte in (november tem januari waren resultaten vrij goed) en eind januari speelden we op Dender zelfs voor de leidersplaats. Het excuus van zwakke spelersgroep gold toen ook al, maar toen liep het wel (vrij) goed?
Op de 1 of de andere manier is de machine wat beginnen slabakken en heeft hij het volgens mij volledig verkeerd aangepakt.
Bepalende spelers op de bank zetten, uithalen naar spelers in de pers,.. Dat hij dan nog eens de onderhandelingen met spelers over contractverlenging moest uitvoeren (die extra moeilijk waren aangezien er moest ingeleverd worden) heeft er volgens mij voor gezorgd dat hij zijn grip volledig kwijt was op deze groep.
Ik zeg dus niet dat hij een slechte trainer is, maar ik zou hem liever zien vertrekken.
Ook al blijven er maar een handvol spelers over van deze kern, het gevoel trainer-speler gaat volgens mij nooit meer zijn wat het was. Liefst dus volgend seizoen met een nieuwe trainer en propere lei starten!


Niks aan toe te voegen! (y)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


17 Mei 2016, 11:42
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
ajoin_bart schreef:
En daarbij, ik had ergens gelezen dat er afgelopen zaterdag nog een training op het programma stond maar deze vervangen ging worden door een praatsessie.
Moest ik DG zijn, zou ik tegen de spelers die volgend seizoen bij EA blijven zeggen "kijk, ik ga 5 minuten buiten, hier is een blad papier, iedereen schrijft anoniem JA als ze met mij verderwillen of NEE als het niet zo is"
Dan wist hij direct of ze nog achter hem stonden en kon hij de eer (mogelijks) aan zichzelf houden


Goed voorstel!
Over de kwaliteiten van DG gaan we niet discussiëren, maar bij de huidige spelersgroep heeft hij het mijn inziens verkorven. En aangezien er een deel spelers blijft kan hij best weg of je vat het nieuwe seizoen meteen op gespannen voet aan en je komt weer in hetzelfde straatje terecht.
Volgend seizoen starten met een propere lei, kwestie van alles dat verkeerd gelopen is op sportief vlak achter ons te laten:
Nieuwe trainer en nieuwe ploeg. :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


17 Mei 2016, 11:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst