Eindronde La Lou-EA - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 25
 Eindronde La Lou-EA 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Timoilsjt schreef:
BDS schreef:
https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/ea-tv/item/2829-peter-doole-is-terug

:banana: :EA: :banana: (y)


Zaaaaaaaalllliiiiggg :banana: :EA: :banana: :worship:

Zen opmerking over de verdwenen K is er oeik boenk op :zzz:


what the fuck happened here? :plat: :banana:


03 Mei 2016, 17:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Still standing ! schreef:
BDS schreef:
https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/ea-tv/item/2829-peter-doole-is-terug

:banana: :EA: :banana: (y)



you have to beat em and beat em and beat em... :D

mja. de laatste keer dattem 'hier was' (rupel-boom, met Magerman toen) waren wij het echter die tamelijk fameus lappen op ons oren kregen echter :hmm:

Als het nog maar de helft van de decibels en "kiekebisj" van die memorabele avond worden zal het een geslaagde actie zijn.
Hopelijk ook een succesvolle avond in het algemeen zodat de initiatiefnemer hiervan geprikkeld wordt tot meer van dit creatiefs!

_________________
If you never try, you'll never know


03 Mei 2016, 20:57
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Nen echten Engelsmaan schroift een zeiven zonder strépken.... :cool:

_________________
oilsjt, goi alien...


03 Mei 2016, 21:36
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/s ... oor-zondag

_________________
oilsjt, goi alien...


04 Mei 2016, 12:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Wel ambetant dat er geen enkele VVK tijdens het weekend is! Kan me inbeelden dat niet elke supportersclub tickets kan voorschieten, en als je dan moet werken op Vrijdag.. Onhaalbaar eigenlijk!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


04 Mei 2016, 23:23
Miniem

Lid geworden op: 20 Mei 2015, 12:34
Berichten: 68
Leeftijd: 33
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Bellen naar het secretariaat, dan kunt ge mss nog tickets afhalen vrijdagavond. Ze zullen toch iets moeten doen om wat meer volk mee te krijgen.


04 Mei 2016, 23:48
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 270
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Eigenlijk onvoorstelbaar, eindronde in 3de klasse en een combi regeling, waar zijn we hier mee bezig. En in de PL kunnen ze zich alles permitteren. Ik wou nog eens een uitwedstrijd doen, maar het hoeft voor mij al niet meer als ik er meer dan de helft van mijn zondag moet voor gaan opofferen om op een bus te zitten. Hoeveel man gaat er zijn 1000-2000 en dat schijt al in hun broek. Gisteren bijna 79.000 tijdens CL en daar kan iedereen naartoe.


05 Mei 2016, 9:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
tigers schreef:
Eigenlijk onvoorstelbaar, eindronde in 3de klasse en een combi regeling, waar zijn we hier mee bezig. En in de PL kunnen ze zich alles permitteren. Ik wou nog eens een uitwedstrijd doen, maar het hoeft voor mij al niet meer als ik er meer dan de helft van mijn zondag moet voor gaan opofferen om op een bus te zitten. Hoeveel man gaat er zijn 1000-2000 en dat schijt al in hun broek. Gisteren bijna 79.000 tijdens CL en daar kan iedereen naartoe.


Inderdaad, wat een dikke zever! Ik wou ook gaan, maar dan zou ik van Geraardsbergen eerst naar Aalst moeten rijden, daar de bus op rond 17h00 waarschijnlijk, dan rond 24h00 terug, en dan nog eens met de auto terug: ongeveer 8 uur weg voor 1h45 (incl. half-time) voetbal. Waar zijn ze in godsnaam mee bezig?
Wordt dat allemaal opgelegd door de lokale politie?


05 Mei 2016, 9:25
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 270
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Hier ook, van Herzele naar Aalst en nadien terug van Aalst naar Herzele, zever in pakskes is het allemaal dat ze nog niet eens een handvol supps de baas kunnen, hoe maak je voetbal kapot.


05 Mei 2016, 9:42
Miniem

Lid geworden op: 20 Mei 2015, 12:34
Berichten: 68
Leeftijd: 33
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Ze verwachtten 500 man van Aalst staat op de site van La Lou zelf. Als we aan 300 geraken zalt al veel zijn.


05 Mei 2016, 10:24
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Oke de combi is mss een excuus, maar waar zitten al die successupporters die er op dender of vorig jaar op brugge wel waren? Een eindronde speelde toch ook ni alle jaren en t zijn toch gigantisch belangrijke wedstrijden voor onze club. Aan alle twijfelaars: zeker meegaan zou ik zeggen en we maken er ginder een dik fistjen van :EA:


05 Mei 2016, 15:51
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/s ... -eindronde

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


05 Mei 2016, 16:38
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Enkel in de week tijdens kantooruren. Hoe moet je dan aan een ticket geraken als je werkt (en niet in Aalst woont, waardoor je daar niet op tijd geraakt)? Ze zouden toch op zaterdag of een avond ook tickets moeten verkopen.


05 Mei 2016, 18:21
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Smetje schreef:
Enkel in de week tijdens kantooruren. Hoe moet je dan aan een ticket geraken als je werkt (en niet in Aalst woont, waardoor je daar niet op tijd geraakt)? Ze zouden toch op zaterdag of een avond ook tickets moeten verkopen.

Je kunt normaal geen aparte tickets als individuele supporters kopen bij een combiregeling. Je moet je inschrijven bij een bus van een supportersclub. Normaal gaan de verantwoordelijken van de supportersclubs dan voor alle ingeschreven supporters achter de tickets. Bij ons bij de Black & White is dat de praktijk en ik denk dat de andere supportersclubs dat ook zo doen.


05 Mei 2016, 20:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
neen niet voor iedereen. OPC legt bvb ook een bus in en wij schieten de tickets niet voor. Bij ons moet ieder zijn ticket gaan afhalen, en dit kan zonder problemen aan het secretariaat.

Al gaan er wel in problemen komen met die openingsurenn er zou best nog een VVK moment komen in het weekend!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


05 Mei 2016, 22:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 143 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst