Eendracht Aalst - SK Sint Niklaas - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Eendracht Aalst - SK Sint Niklaas 
Auteur Bericht
Miniem

Lid geworden op: 28 Mei 2008, 9:35
Berichten: 57
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint Niklaas
Zwakke "we mogen niet uit positie" eerste helft. 2de helft een stuk aangenamer...
Gevoelsmatig lag het meer aan de "tactiek" dan aan de spelers. De zenuwen stonden misschien iets te strak. Inzet was er genoeg. Eervolle vermelding van mij voor Marmitte. Zowel 1ste als 2de helft in goede doen.

Opvallend:
de grasmat is nog slechter dan voorheen
de "piszone" achter de kantine is vanaf heden in de jungle gelegen
de spelers hadden ongeveer 5 minuten nodig gehad om iedere supporter persoonlijk een hand te geven,
toch wel heel weinig volk voor een openingsmatch thuis...

positief: nieuw hamburgerkraam, die hopelijk een gans seizoen volhouden


12 Sep 2016, 8:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint Niklaas
-nieuwe grasmat is denk ik een overschotje van terjoden welle dat daar nog ergens lag. Ons ploegske dit jaar is nochtans gebaat bij een biljarke.

-Ruimte tussen middenveld en aanval was vooral eerste helft veel te groot. Centrale middenvelders stonden te laag. Vooral van tricht zou een rij hoger moeten staan want verdedigende duels kan hij toch niet winnen. Vaak stond Diarra hoger en dat zou ik toch liever andersom zien. De controlerende middenvelder moet naast of in de rug van de spelverdeler spelen. Geen idee wat er was afgesproken.

-Technisch kunnen ze voetballen, maar dat wisten we al. Alleen mag het soms nog wat sneller + moet het niet altijd via 15 paskes gebeuren. Ge moogt ook eens snel proberen omschakelen.

-Arbitrale trio was ook niet echt op niveau vond ik

-Vanachter weinig weggegeven, maar hadden wel achter kunnen komen. Verdediging zag er al beter uit maar hopelijk toch nog wat progressie maken.

-Kopduels/duelkracht : Hierop gaan ze hopelijk toch wat de focus leggen op training. De goesting en de wil is er duidelijk maar er mag bij velen nog wat spiermassa bijkomen. Zeker als de velden er wat slechter gaan bijliggen.


12 Sep 2016, 9:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint Niklaas
zwawi schreef:
Moeizame eerste helft. Het stond goed bij Sint-Niklaas en wij vonden er niet direct een antwoord op. Naar het einde toe dan toch een paar kansjes maar Mitu miste zijn controle.
Na de rust konden we al direct op voorsprong gekomen zijn maar de poging van Yala Lusala ging tegen de paal. En dan hebben we het momentum van de match optimaal benut. Rode kaart voor die mannen en Van Tricht die de vrije trap heerlijk in doel trapt. Ne minuut nadien was het al 2-0 en was de match in feite gespeeld. Al kon de score in de tien daaropvolgende minuten nog makkelijk opgelopen zijn. Daarna vielen we stil waardoor Sint-Niklaas toch weer wat kwam meedoen.
Verdiende overwinning en met 4 op 6 zitten we op schema. Volgende week naar Gullegem om te winnen en pas daarna aan Genk denken.
Vreemd dat De Man helemaal niet in de selectie zat. Op de bank, tot daar aan toe nog maar er helemaal niet bij vind ik toch wel raar want hij was niet geblesseerd ofzo.
En als dit de eerste match was die op onze "nieuwe" grasmat gespeeld werd, dan ligt die er toch niet al te goed bij.


Site : In vergelijking met vorige week moest coach Geeraerd noodgedwongen de afwezige De Man in de basis vervangen door nieuwkomer Diarra.


12 Sep 2016, 9:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint Niklaas
Viel mij ook op hoe slecht die grasmat ligt :wadde: en vond ook dat er maar bitter weinig volk was :cry:

Alleszins wel collectief goeie prestatie gezien met veel wilskracht, Geenens op den back vind ik wel al 2 matchen door de mand vallen

_________________
www.spionkoplede.com


12 Sep 2016, 10:14
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint Niklaas
grasmat was een ramp. Ballen botsten alle kanten op. De grasmat van vorig seizoen was stukken beter. Deze grasmat overleeft de winter niet. Ze zit nu al vol putten, en sporen, wat voor een modderbad gaat dat worden.
Ik hoop dat ons bestuur weigert om voor dit amateurisme te betalen.

Voor de rest inderdaad relatief weinig volk, en ook de sfeer was bedroevend.

De match zelf: de slechtste die ik gezien heb voorlopig. Heel weinig snelheid, niemand die meer dan 5m van zijn positie durfde afwijken. Tactische richtlijnen van Geeraerdt? Laatste 10min speel je eigenlijk nog maar tegen 9 man, want dienen 11 van Sint-Niklaas zat dood en liep te manken. Zelf breng je dan een frisse Baras op. Spijtig dat ze dan gewoon de bal vanachter rondtikten ipv nog 10min voetbal te laten zien en de score op te drijven. Dit was geen match waarmee je volk naar 't stadion lokt. Diarra vond ik trouwens niet goed, in tegenstelling tot de meesten hier op 't forum. Hij kan zeker iets met nen bal, maar vertraagde het spel te veel, en paste bekanst altijd naar achter ipv naar voor te spelen. Nu goed, 't was diene gast zijn eerste volledige match, en dan nog onverwacht aan de aftrap, dus we zien wel.

Belangrijkste: de 3 punten zijn binnen zonder kwetsuren of kaarten. Op naar Gullegem voor hopelijk een 7 op 9 :EA:

De kaartenverkoop voor de match tegen Genk liep goed. Hopelijk kotje vol!

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


12 Sep 2016, 11:18
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint Niklaas
Mariner schreef:
Viel mij ook op hoe slecht die grasmat ligt :wadde: en vond ook dat er maar bitter weinig volk was :cry:

Alleszins wel collectief goeie prestatie gezien met veel wilskracht, Geenens op den back vind ik wel al 2 matchen door de mand vallen


Is niet meer dan normaal na wat er de laatste seizoenen gebeurt is, zelfs de hevigste supporters blijven dit niet slikken.
Enfin, met goed voetbal en een koppositie zullen er wel een deel terugkeren richting PC-stadion.
Alle thuiswedstrijden in de voorbereiding op verplaatsing omwille van de nieuwe grasmat en als ik jullie commentaren lees is het speelveld een ramp. :wadde:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Sep 2016, 12:26
Duivelke
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Jun 2015, 15:05
Berichten: 26
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint Niklaas
Mariner schreef:
Viel mij ook op hoe slecht die grasmat ligt :wadde: en vond ook dat er maar bitter weinig volk was :cry:

Alleszins wel collectief goeie prestatie gezien met veel wilskracht, Geenens op den back vind ik wel al 2 matchen door de mand vallen


Inderdaad, verdedigend is hij sterk, maar aanvallend zeer zwak, geen voetballend vermogen. Zijn er alternatieven voor de rechtsback positie ?

_________________
Nur für diesen Verein wolln wir kämpfen und schrein !


12 Sep 2016, 13:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint Niklaas
Ik vind hier nogal veel negativiteit hangen over het geleverde spel gisteren tegen een ontzettend zwakke tegenstander. Champagnevoetbal hiertegen moest je niet verwachten.

De 1ste helft was zeker niet super en er zat wat afval in het spel, Van Tricht was hier opvallend in. Maar ik heb toch wel momenten gezien waarop de bal goed en snel rondging + hierbij de nodige flankwissels. De diepgang werd voor mij ook gezocht het was enkel de laatste pass die meerdere malen niet goed was.
Maar je voelde zo aan de ploeg dat ze er alle vertrouwen in hadden dat het goaltje wel ging vallen.

2de helft een beetje van hetzelfde, maar St-Niklaas begon nog meer uit elkaar te vallen als los zand waardoor het voor ons, zeker na de rode kaart, maar rondtikken was met de gepaste prikken. Met een beetje secuur afwerken stond het 4 of zelfs 5-0.

Op naar Gullegem waar ze naar mijn inzien weer tegen een stevig blok gaan komen en dat het onze flanken zullen zijn die het verschil moeten maken. Mss is een idee voor DG om Baras in de punt te zetten met op de flanken Mitu en Lusala. Die Baras lijkt me op scherp te staan.

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


12 Sep 2016, 13:22
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint Niklaas
waar is atheba? kan op back rechts gezet worden.


12 Sep 2016, 13:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint Niklaas
Tom_1919 schreef:
Ik vind hier nogal veel negativiteit hangen over het geleverde spel gisteren tegen een ontzettend zwakke tegenstander. Champagnevoetbal hiertegen moest je niet verwachten.

De 1ste helft was zeker niet super en er zat wat afval in het spel, Van Tricht was hier opvallend in. Maar ik heb toch wel momenten gezien waarop de bal goed en snel rondging + hierbij de nodige flankwissels. De diepgang werd voor mij ook gezocht het was enkel de laatste pass die meerdere malen niet goed was.
Maar je voelde zo aan de ploeg dat ze er alle vertrouwen in hadden dat het goaltje wel ging vallen.

2de helft een beetje van hetzelfde, maar St-Niklaas begon nog meer uit elkaar te vallen als los zand waardoor het voor ons, zeker na de rode kaart, maar rondtikken was met de gepaste prikken. Met een beetje secuur afwerken stond het 4 of zelfs 5-0.

Op naar Gullegem waar ze naar mijn inzien weer tegen een stevig blok gaan komen en dat het onze flanken zullen zijn die het verschil moeten maken. Mss is een idee voor DG om Baras in de punt te zetten met op de flanken Mitu en Lusala. Die Baras lijkt me op scherp te staan.


ne man kunnen uitschakelen in rechtstreeks duel is inderdaad een verademing t.o.v. vorig seizoen

we hebben er nu een aantal die dat kunnen en tzal vandoen zijn want met hoge ballen gaat het dit jaar niet lukken. snel spelen kunnen ze ook (2 of 3 keer gezien) en dan is het als door boter gaan, komt er alleen nog te weinig uit (en is ook ni simpel natuurlijk)


12 Sep 2016, 15:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst