Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 7
 Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
iendrachter schreef:
Zeer onverdiende nederlaag, die mannen zijn 2de helft niet aan ons goal geweest.
Die eerste goal na nog geen minuut blijft onze keeper toch ook weer mooi op zijn lijn staan plaats van te roepen en uit te komen en die bal te pakken, dan moet onze verdediger die bal zelf niet aanraken.
Zuur, want VDN kost ons nu wel al wat punten, op Westhoek was er ook al een serieuze blunder.
Al moeten we de kwaliteit van onze nieuwe grasmat toch ook serieus in vraag stellen, wat is dat seg?
Goed gespeeld voor de rest, zeker 2de helft mooie combinaties gezien bij momenten.
Nu gaan we in Petegem toch al moeten gaan winnen om mee te zijn, niet simpel maar zeker mogelijk met deze ploeg. Onze verdediging is toch wel echt het zwakke punt.
Elke bal die aan ons goal komt is gevaarlijk en zo goed als zeker een goal.


eerste doelpunt, staat er niemand in de eerste zone. Bal buiten de kleine backlijn, daar moet hij toch niet komen want zou altijd te laat geweest zijn.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


25 Sep 2016, 18:10
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
bij de miniemen leren ze al dat je een terugspeelbal niet tussen de palen mag geven. :hmm: maar allez de sponsorring van bet first heeft al opgebracht. :D


25 Sep 2016, 18:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
Onverdiende nederlaag,dit verdienen we echt niet,ook niet akkoord om schuld bij VDN te leggen,bal stuit net voor hem omhoog gelijkaardig met wat Bizot laatst overkwam.,iets daarvoor moet Mitu altijd de 3-2 maken na een mooie actie van een goed ingevallen De Man. Maar ons veld wat is dat seg,dit kan echt niet.Elke bal stuit omhoog,geen enkele boer zou daar zijn koeien opzetten. Zeker in ons nadeel als voetballende ploeg.WIE IS HIERVOOR VERANTWOORDELIJK, hopelijk hebben ze die factuur nog niet betaald.


25 Sep 2016, 18:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
waly 2 schreef:
bij de miniemen leren ze al dat je een terugspeelbal niet tussen de palen mag geven. :hmm: maar allez de sponsorring van bet first heeft al opgebracht. :D
Flauwe opmerking vind ik,zoiets,deze mocht je vorig seizoen maken na La Lou maar toch niet na vandaag ;)


25 Sep 2016, 18:31
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
:D niet begrepen?


25 Sep 2016, 18:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
Bomber schreef:
chunga schreef:
Onverdiende nederlaag,dit verdienen we echt niet,ook niet akkoord om schuld bij VDN te leggen,bal stuit net voor hem omhoog gelijkaardig met wat Bizot laatst overkwam.,iets daarvoor moet Mitu altijd de 3-2 maken na een mooie actie van een goed ingevallen De Man.


Toch niet akkoord hoor met die uitleg over de stuitende bal. Net voor de bal bij hem is steekt VDN zijn duim omhoog richting verdediger. Dit is natuurlijk te begrijpen en dat wordt dikwijls gedaan, maar zo ben je wel geen 100% meer geconcentreerd op de bal die jou richting uitkomt.
Had ik niet gezien vanuit de A,is inderdaad met dit veld iets dat je beter niet doet :D


25 Sep 2016, 19:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
het verschil tussen beide team vandaag was héél duidelijk: de keeper. en in ons geval was dat bepaald niet de eerste keer, welke 'verdediging'* sommigen hier weer zullen plaatsen.

on the bright site; zelfs onze verdediging begint te scoren

*het veld, pass tussen de palen, hij heeft en goeien trap,... verdomme 4 ballen op ne gansen match moeten pakken en 3x prijs - ne keeper mag af en toe eens iets PAKKEN. met zijn leeftijd, ervaring én pree zou hij de kar moeten trekken en niet het kneusje vd klas zijn.

_________________
may the FORCE be with you.


25 Sep 2016, 19:43
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
Still standing ! schreef:
het verschil tussen beide team vandaag was héél duidelijk: de keeper. en in ons geval was dat bepaald niet de eerste keer, welke 'verdediging'* sommigen hier weer zullen plaatsen.

on the bright site; zelfs onze verdediging begint te scoren

*het veld, pass tussen de palen, hij heeft en goeien trap,... verdomme 4 ballen op ne gansen match moeten pakken en 3x prijs - ne keeper mag af en toe eens iets PAKKEN. met zijn leeftijd, ervaring én pree zou hij de kar moeten trekken en niet het kneusje vd klas zijn.


ja hallo. Anders Mertens in doel volgende week? Goed plan?

ik vind het kneusje Van Tricht. ;-)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


25 Sep 2016, 19:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
El Corredor (Light) schreef:
Still standing ! schreef:
het verschil tussen beide team vandaag was héél duidelijk: de keeper. en in ons geval was dat bepaald niet de eerste keer, welke 'verdediging'* sommigen hier weer zullen plaatsen.

on the bright site; zelfs onze verdediging begint te scoren

*het veld, pass tussen de palen, hij heeft en goeien trap,... verdomme 4 ballen op ne gansen match moeten pakken en 3x prijs - ne keeper mag af en toe eens iets PAKKEN. met zijn leeftijd, ervaring én pree zou hij de kar moeten trekken en niet het kneusje vd klas zijn.


ja hallo. Anders Mertens in doel volgende week? Goed plan?

ik vind het kneusje Van Tricht. ;-)



niet verbaasd van deze reply, KVDN tot het einde vh seizoen in doel als het aan mij ligt. einde contract, het is aan hem om er iets aan te doen. dat lijkt mij een heel redelijk antwoord ? dien Maes aan den overkant gezien ?

_________________
may the FORCE be with you.


Laatst gewijzigd door Still standing ! op 25 Sep 2016, 19:59, 2 keer totaal gewijzigd.



25 Sep 2016, 19:54
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
chunga schreef:
Bomber schreef:
chunga schreef:
Onverdiende nederlaag,dit verdienen we echt niet,ook niet akkoord om schuld bij VDN te leggen,bal stuit net voor hem omhoog gelijkaardig met wat Bizot laatst overkwam.,iets daarvoor moet Mitu altijd de 3-2 maken na een mooie actie van een goed ingevallen De Man.


Toch niet akkoord hoor met die uitleg over de stuitende bal. Net voor de bal bij hem is steekt VDN zijn duim omhoog richting verdediger. Dit is natuurlijk te begrijpen en dat wordt dikwijls gedaan, maar zo ben je wel geen 100% meer geconcentreerd op de bal die jou richting uitkomt.
Had ik niet gezien vanuit de A,is inderdaad met dit veld iets dat je beter niet doet :D


Ach het was gewoon wachten tot die grasmat tot zulke taferelen zou leiden. Zelfs een boerenpaard breekt daar zijn poten op. Pas op he, ze is net "afgeleverd". Kben benieuwd naar die mat tijdens de winter. Hoeveel keer sprong die bal weeral naar overal zeg vandaag?! Hemeltergend dat we nu daarmee weer zitten. Ik hoop echt dat ze die factuur nog niet betaald hebben. het lijkt werkelijk nergens op.

Kvind nu ook wel dat het dubbeltje voor ons altijd net verkeerd valt hoor. Met iets meer meeval winnen we gewoon, en dat had dan ook verdiend geweest. vlak voor die blunder redt de keeper van Gent met meer geluk dan kunde nog een bal van de lijn...

Over de hele match bekeken waren we de beteren. Gent hapte naar adem en dan dat voorval. Doodzonde.

Moet de keeper iets meer voorzichtigheid aan de dag leggen bij zo een veld? Misschien. Maar op dat soort dingen juist anticiperen is niet altijd gemakkelijk denk ik.

Wat ik wel vind is dat onze keeper veel minder dan vroeger baas is in de kleine rechthoek. Jammer, gezien ons achterlijn zich bij uitstek op stilstaande fases veel te vaak laat ringeloren.

Khoop dat ze door de eerste verliesmatch het vertrouwen niet verliezen (idem wat betreft de supporters). volgende week kan het met dezelfde inzet wél lukken.

De uitblinkers waren voor mij dezelfde als tegen genk. Hoe sterk was Mitu zeg!?


Laatst gewijzigd door Davy op 25 Sep 2016, 20:22, 2 keer totaal gewijzigd.



25 Sep 2016, 19:58
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
Still standing ! schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Still standing ! schreef:
het verschil tussen beide team vandaag was héél duidelijk: de keeper. en in ons geval was dat bepaald niet de eerste keer, welke 'verdediging'* sommigen hier weer zullen plaatsen.

on the bright site; zelfs onze verdediging begint te scoren

*het veld, pass tussen de palen, hij heeft en goeien trap,... verdomme 4 ballen op ne gansen match moeten pakken en 3x prijs - ne keeper mag af en toe eens iets PAKKEN. met zijn leeftijd, ervaring én pree zou hij de kar moeten trekken en niet het kneusje vd klas zijn.


ja hallo. Anders Mertens in doel volgende week? Goed plan?

ik vind het kneusje Van Tricht. ;-)



niet verbaasd van deze reply, om het zacht uit te drukken. we zijn zéér kritisch behalve... KVDN tot het einde vh seizoen in doel als het aan mij ligt. einde contract, het is aan hem om er iets aan te doen. dat lijkt mij een heel redelijk antwoord ? een keeper staat er niet uitsluitend 'om geen fouten te maken' (hetgeen hij trouwens wél doet). dien Maes aan den overkant gezien ? amai, zelfde veld en 'slechtere' verdediging he ! misschien eens vragen wat die bij Gent-Zeehaven verdient ?


als je hier dan toch een spel maakt over VDN en zijn pree. Zet hier dan hoeveel hij per maand heeft he.

Voor mij mag gezien zijn verdienste, VDN zich een slechte start permitteren. Aan hem om zijn stinkende best te doen om hem te herpakken.

Mertens op doel volgende week. ;-) , ben jij alvast tevreden.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


25 Sep 2016, 20:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
El Corredor (Light) schreef:
Still standing ! schreef:
El Corredor (Light) schreef:

ja hallo. Anders Mertens in doel volgende week? Goed plan?

ik vind het kneusje Van Tricht. ;-)



niet verbaasd van deze reply, om het zacht uit te drukken. we zijn zéér kritisch behalve... KVDN tot het einde vh seizoen in doel als het aan mij ligt. einde contract, het is aan hem om er iets aan te doen. dat lijkt mij een heel redelijk antwoord ? een keeper staat er niet uitsluitend 'om geen fouten te maken' (hetgeen hij trouwens wél doet). dien Maes aan den overkant gezien ? amai, zelfde veld en 'slechtere' verdediging he ! misschien eens vragen wat die bij Gent-Zeehaven verdient ?


als je hier dan toch een spel maakt over VDN en zijn pree. Zet hier dan hoeveel hij per maand heeft he.

Voor mij mag gezien zijn verdienste, VDN zich een slechte start permitteren. Aan hem om zijn stinkende best te doen om hem te herpakken.

Mertens op doel volgende week. ;-) , ben jij alvast tevreden.


bon, ik ga het laten.

_________________
may the FORCE be with you.


25 Sep 2016, 20:10
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
Ik ben fan van VDN, maar vind zoals hierboven staat ook dat hij minder baas is in de kleine rechthoek.

En niet speciaal omdat hij vandaag een mindere match speelt, maar ik heb al sinds vorig seizoen gezegd dat het er bij VDN aan te zien is dat hij geen concurrent meer heeft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


25 Sep 2016, 20:26
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
Ik ben zeker ook een fan van Kevin, ik vind hem1 van de beste keepers die hier al in doel gestaan hebben.
Maar vorig seizoen, en zeker het begin van dit seizoen vond ik hem soms wat minder, wat meer verzadigd, wat afweziger. Kan een gedacht zijn natuurlijk...


25 Sep 2016, 21:34
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
tympanum2 schreef:
Ik ben zeker ook een fan van Kevin, ik vind hem1 van de beste keepers die hier al in doel gestaan hebben.
Maar vorig seizoen, en zeker het begin van dit seizoen vond ik hem soms wat minder, wat meer verzadigd, wat afweziger. Kan een gedacht zijn natuurlijk...


Dat is wat ik ook bedoel. En ik denk dat dat komt omdat hij geen echte concurrent meer heeft. Met Verhoeven en vooral Kempeneer had hij serieuze concurrenten. Nu niet meer.


25 Sep 2016, 21:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst