KSV Temse - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 KSV Temse - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KSV Temse - Eendracht Aalst
allesaaneen schreef:
Sterke eerste 5 minuten... :D met de 0-1 van De Rock als resultaat...nadien terugval door gemakzuchtigheid & gelatenheid, met tweede helft als 1 van de dieptepunten van het huidige seizoen.

Dat Glouftsis vandaag ging scoren (2-1), stond in de sterren geschreven, maar de winning goal kan natuurlijk niet... zeer zwak Temse, neem Amin Kabir (nr. 22 en maker van de 1-1) en David Rufai (nr. 15) daar weg en er blijft écht wel een triestig ploegje over. 2 mannen met serieuze (start)snelheid, en daar is ineens ook de matige match van Yoshi mee verklaard. Maar hij was absoluut niet de enige 'mindere', hoor.

Ik vond Diarra onze beste man, Mitu ook ok - kwam er iets minder uit dan de voorbije weken, maar heeft zeker wel z'n match gespeeld. Onze trainer had misschien wel vroeger kunnen wisselen - zowel De Coninck als Camara - om het vuur er wat sneller in te krijgen. Camara heeft op die 10 minuten weinig ballen geraakt, maar de manier waarop hij in (kop)duel ging, belooft wel al wat goeds.

Zo'n match mag je nooit verliezen. Slechte zaak ook in het klassement. Voetjes op de grond en herpakken tegen Izegem!! :EA:


De eerste keer dat onze nieuwe ploeg me echt teleurgesteld heeft. Het was gewoon niet goed. de remonte leidt tot niets als je tegen zulke tegenstander drie punten laat liggen. waar was die verbetenheid en die vechtlust? Niks enthousiasme.

Die Rufai (nr 15) was idd zeer sterk! bij ons was yoshi zeer ongelukkig, van tricht weeral onzichtbaar. maar men heeft het vooral collectief slecht opgepakt vandaag. Als je zo meegaat in het lage tempo van de tegenstander (wandelvoetbal) dan heeft Temse wél de spelers om u in te pakken. op drie spelers na heeft die ploeg verder niets... Tja zelf gezocht... echt doodzonde


27 Nov 2016, 21:13
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KSV Temse - Eendracht Aalst
je speelt zoals je traint zeker?donderdag eens gaan kijken.amaai...


27 Nov 2016, 21:21
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: KSV Temse - Eendracht Aalst
Temse was een ploeg zonder vertrouwen na hun serie verliespartijen. Na onze vroege voorsprong kreeg dat weer een deuk. Maar in plaats van door te duwen en op zoek te gaan naar een tweede goal gingen we hautain spelen. Achterover leunend in onze zetel en denkend dat de buit al binnen was.
In de tweede helft was het nog erger en voelde je zo aankomen dat het ging mislopen. Jammer genoeg gebeurde dit dan ook.
Zeer zwakke match vandaag en terug met beide voeten op de grond. Hopelijk is iedereen weer wakker geschud want 't zal nodig zijn.


27 Nov 2016, 21:28
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: KSV Temse - Eendracht Aalst
Iemand een idee waarom Atheba niet rechtsback stond & zelfs niet bij de 15 was?


27 Nov 2016, 21:30
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KSV Temse - Eendracht Aalst
allesaaneen schreef:
Iemand een idee waarom Atheba niet rechtsback stond & zelfs niet bij de 15 was?


hopelijk omdat men gezien heeft dat die enorm (gevaarlijk) zwak was die ene match dat hij meedeed. De Koker deed het vandaag alleszins pakken beter dan atheba.


27 Nov 2016, 22:01
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KSV Temse - Eendracht Aalst
Davy schreef:
allesaaneen schreef:
Iemand een idee waarom Atheba niet rechtsback stond & zelfs niet bij de 15 was?


hopelijk omdat men gezien heeft dat die enorm (gevaarlijk) zwak was die ene match dat hij meedeed. De Koker deed het vandaag alleszins pakken beter dan atheba.


Die jongen deed dat prima ja. Deed weinig verkeerd, ook al was dat zijn positie niet.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


27 Nov 2016, 22:06
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: KSV Temse - Eendracht Aalst
Davy schreef:
allesaaneen schreef:
Iemand een idee waarom Atheba niet rechtsback stond & zelfs niet bij de 15 was?


hopelijk omdat men gezien heeft dat die enorm (gevaarlijk) zwak was die ene match dat hij meedeed. De Koker deed het vandaag alleszins pakken beter dan atheba.


Vandaar m'n vraag...zijn eerste en enige match, thuis tegen Olsa Brakel, staat in menig geheugen gegrift...:D Gevaarlijk zwak, idd :wadde: Maar aangezien ik moeilijk kan geloven dat dat het enige is dat die jongen in huis heeft, had ik hem vandaag eigenlijk in de basis verwacht. De Koker was idd niet slecht, als vervanger, maar ik denk dat er op dit moment weinig of geen twijfel bestaat over een basisplaats voor Falko op rechts.


27 Nov 2016, 22:26
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: KSV Temse - Eendracht Aalst
edit


27 Nov 2016, 22:26
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: KSV Temse - Eendracht Aalst
Call it an off day.

Ik zou zeggen het was slecht vandaag, maar laat dat net zijn wat we allemaal wisten dat dit ging gebeuren met zo een jonge groep.

Accident de parcours en veroit na , 6 op 6 en we spreken er ni meer over


28 Nov 2016, 8:45
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: KSV Temse - Eendracht Aalst
Ik vind dat onze keeper ook niet helemaal vrijuit gaat. Heb de beelden op TV Oost gezien. Gaat al is onder de bal door die bijna doelpunt is.

Bij de 2-1 komt de bal in de kleine carré en onze doelman blijft staan.. Geen kritiek maar een vaststelling. Kevin is niet top top vind ik.


28 Nov 2016, 8:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: KSV Temse - Eendracht Aalst
gvd. kan is ni gaan zien. keek na 10 min op livescore en dacht: het is binnen.

Thuiskomen en zien dat er verloren is. En naar ik hoor niet echt onverdiend (of toch verdiend niet gewonnen).

Inzet en strijd heeft elke ploeg vandoen eh mannen. Of dat nu Barcelona is of Doggen Erembodegem. Zonder inzet en goesting om te winnen, wint ge geen enkele match.

Hopelijk voelen ze het deze week op training


28 Nov 2016, 10:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: KSV Temse - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Gilles schreef:
2-1 verloren met de winning goal van Glouftsis uiteraard. Na 4' al 0-1 voor. Nadien nog enkele kansjes op de 0-2.

Ik vond ons bijzonder arrogant en gelaten spelen, van het slechtste dat ik al gezien heb dit jaar.

De manier waarop je aan de tweede helft begint, is wraakroepend. Na de 1-1 voel je dat het gewoon gaat mislopen.

Ze hebben het aan zichzelf te danken. Bende pseudovedetten.

Verbrugge wil ik liever nooit meer in ons truitje zien spelen. Wat een ongelofelijk zwakke speler.

Verliezen van zo een ploeg.

Voetjes terug volledig op de grond.


ja hallo, het zal nog nie. Sommige liepen met een zekere air op het veld, en die vroege voorsprong deed er geen goed aan. Prachtige pass overigens van Van Tricht bij de 0-1. Was ook zijn beste wapenfeit, want was nadien onzichtbaar en werd andermaal terecht vervangen. Maar TDC kon wel gans de ploeg vervangen hebben eigenlijk, met Verbrugghe op kop. Wat die op de mat toverde vandaag, redelijk slecht toch.

Dat Glouftsis scoort hoeft niet te verwonderen natuurlijk.

Hopelijk hebben onze vedetten het begrepen dat succes niet uit de lucht gaat komen vallen. Ik deel overigens zeker de mening niet dat het dit jaar allemaal zo goed voetbal is. Alles frivool, en dergelijke.

Mja, ons ploeg is minder ergerlijk dan vorig jaar. Maar of we nu zo champagnevoetbal spelen? Teveel ups en downs, maar dat zal wel eigen zijn aan een nieuwe ploeg zeker?

Soit, deze nederlaag kan positief werken als wake-up call!

Nu volgen Izegem en Knokke.


Dat weten we

_________________
www.spionkoplede.com


28 Nov 2016, 11:09
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: KSV Temse - Eendracht Aalst
Verslag
Stavros Glouftsis
Tom De cock
Yves Van der Straeten
Van Raemdonck


30 Nov 2016, 20:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst