E. Aalst - KVK Westhoek | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 E. Aalst - KVK Westhoek 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht E. Aalst - KVK Westhoek
Terug rechtveren en voortdoen gvd!


13 Dec 2016, 16:23
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
De winterstop al winnend ingaan met minstens een 5de plaats in 't algemeen klassement is een must om na nieuwjaar nog een rol van betekenis te kunnen spelen.

En niet te vergeten: eerst nog kerstmarkt! 't zal een zware match worden :drank: :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


13 Dec 2016, 17:49
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
En als het even kan, starten met...

Van Den Noortgaete
Geenens F. - Claeys - Van Hoevelen - Verbrugge
Diarra - Marmitte
Mitu - De Coninck - Yala Lusala
De Rock

--
Devriendt
De Koker
Van Tricht
Blankaert

T'is maar een voorstel hé, trainer... :D

:EA: :EA: :EA: :EA: :EA:


13 Dec 2016, 22:20
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
In principe zie ik Aalst winnen

Westhoek zal zeer laag spelen met relatief trage verdediging en proberen gebruik te maken van de snelheid op de flanken. Als er een vlugge 1-0 komt, kan het een doelpuntenfestival worden tegen een ploeg die enorm veel vertrouwen mist momenteel en vooral zeer moeilijk tot scoren komt.

Aftrap wordt gegeven door Zakari Lambo die ex-speler is van zowel Aalst als KVK Ieper


17 Dec 2016, 19:06
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
Petegem verliest met 2-0 bij Harelbeke waardoor Knokke de nieuwe leider kan worden.
Als wij kunnen winnen sluiten we 2016 af met max 6punten achterstand op de leider.
I have a dream :EA:
ook RC Gent verliest trouwens.
Come on iendracht, nog 1x alles geven vd jaar :EA:


18 Dec 2016, 5:52
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
Om na Nieuwjaar te kunnen hervatten met het geloof dat alles nog mogelijk is, moet er vandaag gewonnen worden. Geen excuses!


18 Dec 2016, 7:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
We kunnen alweer een dikke zaak doen vandaag. Maar net dan loopt het meestal fout. :(

Hopelijk bewijzen ze vandaag het tegendeel! Winnen is een must!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


18 Dec 2016, 10:27
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
hansken schreef:
We kunnen alweer een dikke zaak doen vandaag. Maar net dan loopt het meestal fout. :(

Hopelijk bewijzen ze vandaag het tegendeel! Winnen is een must!


Inderdaad, dit is vandaag nog de kans om aansluiting te vinden met de top. Anders is het wel ver over en out.


18 Dec 2016, 11:49
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
Vandaug voebaalen godomme, noste weik meigen ze kerstbaalen...

_________________
oilsjt, goi alien...


18 Dec 2016, 12:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
2-1 voor maar livestream uitgevallen :(

Vasthouden aub!!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


18 Dec 2016, 17:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
ik heb de wedstrijd niet gezien, dus ik heb het recht niet (en zal niet) een beoordeling geven over de totstandkoming van de driepunter... maar ben er wel heel blij mee !

we hebben van de zomer bijna letterlijk ALLES vanop nul moeten herbeginnen. Nieuwjaar halen met geen straatlengte achterstand op de leider overtreft voor mij persoonlijk de verwachtingen, en doorgaans was het toch met attractief en kwaliteitsvol voetbal.

na Nieuwjaar een beetje meer regelmaat (in feite was dat al niet zoooo slecht) én een paar keer knallen, hetgeen met deze jongens naar mijn bescheiden mening echt wel mogelijk is, en misschien pakken we toch ergens een soort van prijs. zou dat tamelijk sterke stunt vinden, voor mijn part...

_________________
may the FORCE be with you.


18 Dec 2016, 18:15
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
Een onnodige fout met een tegendoelpunt als gevolg heeft die mannen weer nieuwe moed gegeven om te strijden tot het einde voor een gelijkspel, maar ik denk dat er geen discussie kan zijn dat dit een oververdiende overwinning van onze ploeg was.
Enfin, weir doen nog mee. :D :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Dec 2016, 19:06
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
We hebben gedaan wat we absoluut moesten doen en dat was de drie punten pakken. Toch hebben we het ons weer zelf moeilijk gemaakt. We zijn immers een paar keer goed weggekomen en telkens gaven we het veel te makkelijk weg bij die fasen. Anderzijds hadden we pech met die ballen op de paal waardoor het sneller kon beslist zijn.
Met zes punten achterstand op de leider doen we nog mee maar ik vrees toch dat we iets tekort komen om echt mee te doen voor de titel. Knokke en Winkel zijn voor mij de favorieten. Al ben ik wel benieuwd wat januari bij alle ploegen brengt op het vlak van in- en uitgaande transfers.


18 Dec 2016, 20:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
zwawi schreef:
We hebben gedaan wat we absoluut moesten doen en dat was de drie punten pakken. Toch hebben we het ons weer zelf moeilijk gemaakt. We zijn immers een paar keer goed weggekomen en telkens gaven we het veel te makkelijk weg bij die fasen. Anderzijds hadden we pech met die ballen op de paal waardoor het sneller kon beslist zijn.
Met zes punten achterstand op de leider doen we nog mee maar ik vrees toch dat we iets tekort komen om echt mee te doen voor de titel. Knokke en Winkel zijn voor mij de favorieten. Al ben ik wel benieuwd wat januari bij alle ploegen brengt op het vlak van in- en uitgaande transfers.


Het belangrijkste is wat ze bij ons gaan doen


18 Dec 2016, 21:07
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
verdiend maar niet zonder moeite voorbij Westhoek.
een zeer sterke bigen gezien. lang geleden dat ik hem zo goed zag spelen. vinnig, scherp enfin... had er zin in. ik heb de indruk dat die een paar weken ervoor er effe ni goed bij was, ofwel niet helemaal wedstrijdfit. top vandaag! Klaas ook, komt er precies meer en meer door... lastig woelwater om tegen te spelen. prachtige openingsgoal ook. doorbijter, snel, slim en technisch OK. kzie hem graag spelen. Mitu ook OK maar vooral na de rust, scoort daar bijna een hele mooie goal. mindere beurt van Marmitte en Diarra, extra punten voor Jilke die daar enorm veel werk verzet heeft. dankzij hem werd het middenveld net niet uit handen gegeven. Ik vond Kevin ook iets beter bij zijn uitkomen. eindelijk weer baas in de kleine rechthoek, zoals het hoort. Na de gemiste seizoensstart komt Claeys er ook door. Speelt degelijk en zonder franjes, enfin, tis zoals vaak dat het tot het einde bibberen was, maar deze keer valt die late tegengoal dan niet...

Benieuwd wat er in de transferperiode gebeurt. op sint niklaas en thuis tegen gullegem mooie kansen om dichter bij de top te komen... maar niets blijkt makkelijk in deze reeks. content over de heenronde. jonge enthousiaste groep die vooruit voetbalt én kwaliteit heeft.


18 Dec 2016, 21:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst