E. Aalst - KVK Westhoek - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 E. Aalst - KVK Westhoek 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
bigen man van de match voor mij
klaas speelt de laatste weken op een wolk, moest zich wel laten vallen hebben op het einde. Was altijd rood geweest (alhoewel met deze ref kon alles)
Claeys vond ik zeer sterk.
VDN ook weer zoals we hem kennen.
Zoals iemand terecht aanhaalde : Yilke was de reden dat ons middenveld niet verzoop vandaag, want dat was vandaag toch niet 100%.

Diarra viel mij wat tegen vandaag en die snelle gele kaart hielp niet (en was een terechte en domme kaart).
Mitu was weer Mitu. Bal in de diepte onstopbaar. Maar afwerken blijft toch moeilijk. Heeft die al iemand tegenover zich gehad dit seizoen die zonder kaart van 't plein is gegaan?

Arbiter (en zijn assistenten) was ook weer zeer slecht en deze keer vooral tegen ons. Thuisfluiters bestaan nimeer zeker?

Las hier dat men Van Tricht enorm slecht vond invallen? Snap ik niet. Ging altijd vol in duel in die paar minuten dat hij erop stond. Denk dat we nu op het punt gekomen zijn dat veel mensen te kritisch zijn geworden. (Zat overigens volledig terecht op de bank, anderen hebben meer getoond in voorbije matchen en zoals Yilke speelde zal hij nog efkes op de bank zitten)

De koker ook goed ingevallen trouwens.

In verslag staat :
38' GOAL!!! Diarra rolt op links de bezoekende verdediging op en geeft voor waar De Rock de 2-1 onder de doelman binnentikt.

Moet bigen zijn en was dé actie van de match.

Ons plein : Woar es ons ges nortoe? Was da leasing ofzo? Echt tristeg zoiets. Nieuwe grasmat en toch hebben we het slechtste plein van de reeks! Dat we voor zoiets betalen snap ik niet.


19 Dec 2016, 14:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
kheiremans schreef:
bigen man van de match voor mij
klaas speelt de laatste weken op een wolk, moest zich wel laten vallen hebben op het einde. Was altijd rood geweest (alhoewel met deze ref kon alles)
Claeys vond ik zeer sterk.
VDN ook weer zoals we hem kennen.
Zoals iemand terecht aanhaalde : Yilke was de reden dat ons middenveld niet verzoop vandaag, want dat was vandaag toch niet 100%.

Diarra viel mij wat tegen vandaag en die snelle gele kaart hielp niet (en was een terechte en domme kaart).
Mitu was weer Mitu. Bal in de diepte onstopbaar. Maar afwerken blijft toch moeilijk. Heeft die al iemand tegenover zich gehad dit seizoen die zonder kaart van 't plein is gegaan?

Arbiter (en zijn assistenten) was ook weer zeer slecht en deze keer vooral tegen ons. Thuisfluiters bestaan nimeer zeker?

Las hier dat men Van Tricht enorm slecht vond invallen? Snap ik niet. Ging altijd vol in duel in die paar minuten dat hij erop stond. Denk dat we nu op het punt gekomen zijn dat veel mensen te kritisch zijn geworden. (Zat overigens volledig terecht op de bank, anderen hebben meer getoond in voorbije matchen en zoals Yilke speelde zal hij nog efkes op de bank zitten)

De koker ook goed ingevallen trouwens.

In verslag staat :
38' GOAL!!! Diarra rolt op links de bezoekende verdediging op en geeft voor waar De Rock de 2-1 onder de doelman binnentikt.

Moet bigen zijn en was dé actie van de match.

Ons plein : Woar es ons ges nortoe? Was da leasing ofzo? Echt tristeg zoiets. Nieuwe grasmat en toch hebben we het slechtste plein van de reeks! Dat we voor zoiets betalen snap ik niet.


Je hebt gelijk: die actie op links waaruit Klaas scoort was van Yala-Lusala. Heb het achteraf gezien op de beelden. Mijn excuses hiervoor, maar zwarte spelers zijn op een voetbalveld soms moeilijk van elkaar te onderscheiden, en zeker al niet als ze een gelijkaardige lichaamsbouw hebben.

Plein: heb vernomen dat er een proces van komt. Er waren verschillende offertes gevraagd, en de goedkoopste werd genomen. Maar dat betekent daarom nog niet dat die firma de voorwaarden van het lastenboek mag schenden.


19 Dec 2016, 18:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
witzwet schreef:
Allé, we gaan heel de bank laten vertrekken. Verbrugghe is jong en heeft groeimarge, centraal moet je hem niet zetten maar links kan die wel mee. Ik zou die nog wat voordeel van de twijfel geven. De Man is zeker geen slechte speler, maar heeft op dit ogenblik geen basisplaats. Van Tricht heeft al dikwijls voor de assist gezorgd, maar valt voor de rest inderdaad wat tegen. Zou meer moeten brengen. Aan hem om dat te tonen en anders return to sender.

Gezien de blessure van Baras en, heb horen zeggen dat Camara niet wou meespelen met beloften, zal men eerder uitkijken naar een spits. De Rock kan dat niet alleen blijven doen en o wee als die morgen geblesseerd uitvalt.


Camara kan gewoon niet spelen, heeft zijn enkel verzwikt op training. Zal pas na Nieuwjaar opnieuw speelklaar zijn.


19 Dec 2016, 18:44
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
iendrachter schreef:
Verdiende overwinning tegen een ploeg die vanaf minuut 24 al dacht aan tijd winnen,
er zijn toch echt zeer weinig ploegen in onze reeks die hier echt komen spelen voor 3 punten.
Raar want een ploeg als Westhoek heeft toch enkele goeie spelers lopen als Ternier,Euvrard,Da Silva,Hillewaere,waarmee je toch altijd beter moet doen als de plaats waar die nu staan.


Dat wordt nu ook de trainer aangewreven

De Raad van Bestuur heeft net beslist de samenwerking met trainer Bart Mauroo stop te zetten wegens de tegenvallende resultaten. Er wordt op zoek gegaan naar een opvolger om na de winterstop de prestaties een nieuw elan te geven.
kvkwesthoek.be


19 Dec 2016, 19:42
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
Sportingcat schreef:
iendrachter schreef:
Verdiende overwinning tegen een ploeg die vanaf minuut 24 al dacht aan tijd winnen,
er zijn toch echt zeer weinig ploegen in onze reeks die hier echt komen spelen voor 3 punten.
Raar want een ploeg als Westhoek heeft toch enkele goeie spelers lopen als Ternier,Euvrard,Da Silva,Hillewaere,waarmee je toch altijd beter moet doen als de plaats waar die nu staan.


Dat wordt nu ook de trainer aangewreven

De Raad van Bestuur heeft net beslist de samenwerking met trainer Bart Mauroo stop te zetten wegens de tegenvallende resultaten. Er wordt op zoek gegaan naar een opvolger om na de winterstop de prestaties een nieuw elan te geven.
kvkwesthoek.be


Eerlijk gezegd vond ik Westhoek tweemaal geen slecht team. Een Ternier en Hillewaere kunnen voetballen en die Van Damme vond ik ook verre van slecht. Ik heb grotere angsthazen gezien dit jaar in ons stadion en zandbak.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


19 Dec 2016, 19:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
Gohja, die eerste helft was toch wel redelijk "à bloc"
Denk dat er iets van hun premie zou gaan als ze de helft overkwamen.

Dus ergens kan ik wel volgen, en als je inderdaad dan sommige van die spelers ziet, vooral Ternier was zowel op Westhoek als gisteren toch zeer sterk dan denk ik toch ook dat je met die kern beter vooruit voetbalt.

Net als bij ons alweer bewezen werd trouwens, het werd pas moeilijk als het besef kwam dat we een voorsprong moesten gaan verdedigen.

_________________
If you never try, you'll never know


19 Dec 2016, 20:33
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
El Corredor (Light) schreef:
Benieuwd of er nog iets gaat bijkomen binnen de financiële beperkingen.

Veelal zijn wintertransfers geen voltreffers, zowel hier als ergens anders. Om nu Verbrugghe, Van Damme, Van Tricht te lozen. Ik ben daar toch geen voorstander van eigenlijk. Tenzij dat je voor de ruimte die daar vrijkomt 1 directe meerwaarde (+ een belofte uit eersteklasse) kan halen.

Van Damme flirt iedere transferperiode met FC Lebbeke, dus vroeg of laat zal hij wel naar daar gaan denk ik. Maar hoeft zeker niet persé weg. Kan nog van nut zijn in de tweede seizoenshelft.

Als je Verbrugghe (om extrasportieve redenen moet je die altijd houden overigens :-) ) zou wegdoen, dan gaat er met Van Hoevelen of Claeys toch niks mogen gebeuren.

Dus ik denk dat het wat van de opportuniteiten gaat afhangen. Kan je een meerwaarde halen, mits ruimte, zeker doen. En anders weinig veranderen.

Ik heb toch de indruk dat deze spelersgroep vrij goed aan elkaar hangt, dus dat zit wel snor.


'T zal wel! :D

Ook akkoord met de rest, voor mij moet er voorlopig ook niemand vertrekken... spits kan er eventueel wel bij, afhankelijk van de opportuniteiten.

Voorlopige tussenstand van onze topschutters (na 16 matchen);

1. De Rock (7)
2. Mitu (6)
3. Yala Lusala (4)
3. Geenens Falko (4)
4. Baras (3)
4. Van Tricht (3)
5. Claeys (1)
5. De Man (1)


19 Dec 2016, 21:21
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
allesaaneen schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Benieuwd of er nog iets gaat bijkomen binnen de financiële beperkingen.

Veelal zijn wintertransfers geen voltreffers, zowel hier als ergens anders. Om nu Verbrugghe, Van Damme, Van Tricht te lozen. Ik ben daar toch geen voorstander van eigenlijk. Tenzij dat je voor de ruimte die daar vrijkomt 1 directe meerwaarde (+ een belofte uit eersteklasse) kan halen.

Van Damme flirt iedere transferperiode met FC Lebbeke, dus vroeg of laat zal hij wel naar daar gaan denk ik. Maar hoeft zeker niet persé weg. Kan nog van nut zijn in de tweede seizoenshelft.

Als je Verbrugghe (om extrasportieve redenen moet je die altijd houden overigens :-) ) zou wegdoen, dan gaat er met Van Hoevelen of Claeys toch niks mogen gebeuren.

Dus ik denk dat het wat van de opportuniteiten gaat afhangen. Kan je een meerwaarde halen, mits ruimte, zeker doen. En anders weinig veranderen.

Ik heb toch de indruk dat deze spelersgroep vrij goed aan elkaar hangt, dus dat zit wel snor.


'T zal wel! :D

Ook akkoord met de rest, voor mij moet er voorlopig ook niemand vertrekken... spits kan er eventueel wel bij, afhankelijk van de opportuniteiten.

Voorlopige tussenstand van onze topschutters (na 16 matchen);

1. De Rock (7)
2. Mitu (6)
3. Yala Lusala (4)
3. Geenens Falko (4)
4. Baras (3)
4. Van Tricht (3)
5. Claeys (1)
5. De Man (1)


+ 2 own-goals!


20 Dec 2016, 2:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst