Eendracht Aalst - FC Gullegem - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Eendracht Aalst - FC Gullegem 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - FC Gullegem
Jean schreef:
iendrachter schreef:
Davy schreef:
antoine curier legt er al direct twee binnen vandaag :)


Ik denk we die zeker gaan kunnen gebruiken vandaag, maar starten zal hij mss niet doen?
Met zijn kracht en gestalte gaan ze daar bij Gullegem toch hun werk mee hebben normaal,
en zal er meer ruimte komen voor Mitu,Lusala,De Rock...
Ik herinner mij de match in Gullegem waar we ze volledig overspeelden de 1ste helft met de ene kans na de andere, en toch kwam Gullegem voor,terwijl de match moest gespeeld zijn met de rust bleef het toch opnieuw spannend tot het einde,zoals in veel matchen dit seizoen.
Het slechte veld zal terug in het voordeel zijn van de tegenstander.


Dat was voor mij de match waarin we het best hebben gevoetbald in de heenronde!


15 Jan 2017, 13:16
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - FC Gullegem
zwakke eerste helft. bleke antoine curier. de weinige impulsen komen voornamelijk van jilke en diarra. betere mogelijkheden duidelijk voor de bezoekers. gelukkig weigeren ze t af te maken. ze kunnen alleszins een donderpreekske gebruiken. het moet sneller en zuiverder.


15 Jan 2017, 16:29
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - FC Gullegem
Davy schreef:
zwakke eerste helft. bleke antoine curier. de weinige impulsen komen voornamelijk van jilke en diarra. betere mogelijkheden duidelijk voor de bezoekers. gelukkig weigeren ze t af te maken. ze kunnen alleszins een donderpreekske gebruiken. het moet sneller en zuiverder.


Platte vertoning. Zwakke nieuwe spits, traag en weinig wendbaar. Als dat onze nieuwe witte merel is...

Als je tegen zo een zwakke ploeg onder ligt en weinig kansen versiert. :wadde:

Weinig beleving, weinig zin, weinig volk.


15 Jan 2017, 17:40
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - FC Gullegem
http://www.tvoost.be/nieuws/reacties-na ... egem-39363


15 Jan 2017, 20:21
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - FC Gullegem
Redelijk fletse vertoning, bij momenten had Gullegem de mogelijkheid om op voorsprong te komen.

Vond het wel een verdiende overwinning, ook al was het niet spetterend.

Wat onze nieuwe spits betreft, moet nog ingespeeld geraken in onze machine. :-)

Wel een prima match van Jilke terug zeg, hoe die met passes strooit, knap! Ook vond ik Falko bij momenten weer een rots in de branding. (y)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Jan 2017, 20:30
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - FC Gullegem
El Corredor (Light) schreef:
Ook vond ik Falko bij momenten weer een rots in de branding. (y)



Vond je dat? Blijft voetballend toch zeer beperkt hoor. Paar keer een bal zien 'inspelen'... Paar keer in de rug gepakt ook. Denk dat er niet voor niets een rechts back is gehaald.

Ik vond Klaas, Jilke, Diarra en Van Hoevelen bij de beteren.


15 Jan 2017, 20:39
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - FC Gullegem
Gilles schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Ook vond ik Falko bij momenten weer een rots in de branding. (y)



Vond je dat? Blijft voetballend toch zeer beperkt hoor. Paar keer een bal zien 'inspelen'... Paar keer in de rug gepakt ook. Denk dat er niet voor niets een rechts back is gehaald.

Ik vond Klaas, Jilke, Diarra en Van Hoevelen bij de beteren.


Heel zeker, vooral in de eerste helft waren er een paar gevaarlijke counters met een 1 op 1 situatie waar Falko heel goed anticipeerde en verdedigde.

Zijn inspelen is niet goed, en ik denk niet dat dat ooit nog zal verbeteren. Valt mij eigenlijk niet meer op. Gaat geen bal over 40 meter op enen zijne piemel leggen peisek. :-)

En ze hebben enen gehaald ja, das dan den tweede hé. Atheba ging Falko ook vervangen, en bij Atheba had ik de indruk dat die nog nooit op een voetbalveld had gestaan. :-)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Jan 2017, 21:01
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - FC Gullegem
Uitblinkers zijn er voor mij niet, na een slappe vertoning zijn de drie punten het enige waar ik blij om ben .
Die nieuwe spits zal waarschijnlijk veel beter kunnen... :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Jan 2017, 21:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - FC Gullegem
Gilles schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Ook vond ik Falko bij momenten weer een rots in de branding. (y)



Vond je dat? Blijft voetballend toch zeer beperkt hoor. Paar keer een bal zien 'inspelen'... Paar keer in de rug gepakt ook. Denk dat er niet voor niets een rechts back is gehaald.

Ik vond Klaas, Jilke, Diarra en Van Hoevelen bij de beteren.

bij die uitblinkers sluit ik mij aan, maar vond ook wel dat Falko zich geweerd heeft op die flank. rekening houden dat er weinig (of geen) steun kwam van de wingers.

_________________
If you never try, you'll never know


15 Jan 2017, 22:32
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - FC Gullegem
Volgens de 'live' zijn we begonnen met een 4-4-2, vermoedelijk omwille van enerzijds onze nieuwe spits en anderzijds een mindere tegenstander...

Is dit meegevallen? Voor herhaling vatbaar?

Ik was er vandaag niet, maar de tot nu toe gebruikte 4-5-1 (of 4-2-3-1) lijkt me toch wel de betere opstelling, rekening houdend met ons huidige spelerspotentieel.


15 Jan 2017, 22:32
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - FC Gullegem
allesaaneen schreef:
Volgens de 'live' zijn we begonnen met een 4-4-2, vermoedelijk omwille van enerzijds onze nieuwe spits en anderzijds een mindere tegenstander...

Is dit meegevallen? Voor herhaling vatbaar?

Ik was er vandaag niet, maar de tot nu toe gebruikte 4-5-1 (of 4-2-3-1) lijkt me toch wel de betere opstelling, rekening houdend met ons huidige spelerspotentieel.


viel tegen, maar dan vooral omdat onze nieuweling duidelijk een hele tijd geen wedstrijd met inzet heeft gespeeld. kheb me voorgenomen niet te snel te oordelen.... maar ik hoop dan wel voor hem (alli eigenlijk vooral voor ons) dat het snel veel beter wordt. 'the beast' liet zich daar in de eerste helft geregeld het vlees van tussen zijn boterham halen door nen tuinkabouter van de bezoekers.

pas op, hij was zeker niet de enige die niet thuis gaf vandaag. akkoord met de hierboven opgesomde lijst van verdienstelijken. allicht kan aan die lijst vanavond ook de naam van yves segers toegevoegd worden...

op naar het gevreesde risicotreffen in gent. laat de politie te paard en het waterkanon maar komen!


15 Jan 2017, 23:27
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - FC Gullegem
Zwakke eerste helft ondanks twee open kansen en een niet gefloten penalty.
Met wat tegenslag ga je rusten met een achterstand. Tweede helft veel beter en al bij al een verdiende overwinning. Onze aanwinst leek meer dan eens op ski's te staan ipv op voetbalschoenen. Hopelijk verbetert dat nog, sukkels als het zootje van vorig jaar kunnen we missen.


16 Jan 2017, 11:18
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - FC Gullegem
Die nieuwe was (nog) niet goed, die ontbreekt flink wat matchritme dat ziet iedereen wel. Maar dan is het wel in de eerste plaats de fout van sportieve cel he. We hebben een meteen fitte spits nodig he, gene waar we nog 5 weken moeten op wachten eer hij terug wedstrijdfit is. En in de tweede plaats de fout van onze trainer om hem meteen aan de aftrap te brengen. Met daarvan nu te verwachten dat die gaat sprintjes trekken om zich te bewijzen na zo'n lange inactiviteit, heb je veel kans dat hij zich nog blesseert.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


16 Jan 2017, 18:13
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - FC Gullegem
Ik snapte het starten van onze nieuwe spits ook niet echt. Beter laten invallen om nog iets te forceren de laatste 20 minuten. Enfin, De Cock heeft nog zulke rare dingen gedaan, en er telkens uit geleerd.


16 Jan 2017, 18:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - FC Gullegem
jilke was zeer goed vond ik.
2 geenens ook degelijk. Zeker jelle vond ik goed terugkomen.

Als onze flanken niet echt super zijn, zijn we wel maar een middelmatig ploegske.
Onze centrale verdediging is wel zeer goed de laatste tijd.

Arbitrale trio was ook weer zeer matig.

Als die mannen hun kansen zo blijven afwerken zie ik niet in hoe Gullegem vandejaar nog een goal gaat maken.

En voor de zoveelste keer : ons plein... :cry:


17 Jan 2017, 14:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst