Eendracht Aalst - Sparta Petegem - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7
 Eendracht Aalst - Sparta Petegem 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Je begint heel goed aan de match, na 5 minuten sta je 1-0 voor. De eerste 25 minuten is er geen vuiltje aan de lucht. En dan krijg je uit het niets op 5 minuten 2 goals tegen. En is alles voorbij, ondanks dat er nog meer dan een uur moest gevoetbald worden. Lusala en Mitu waren ook (vanaf dan) onzichtbaar.
En waarom Diarra en Van Tricht gewisseld dienden te worden?? Ok, Van Tricht had buiten zijn vrije trap weinig ballen goed geraakt, maar Diarra? Die was absoluut niet blij met zijn wissel, ging meteen zonder een blik richting bank naar de kleedkamers.
Petegem speelde niet slecht, maar maak er aub geen wereldploeg van. Voor de top 3 wegen we nog te licht.


05 Feb 2017, 18:32
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Goed aan de match begonnen. Nadien te plat.

Prachtige vrije trap waardoor je na 5' 1-0 voorkomt.

Nadien op 5' tijd monddood gemaakt. Bij de 1-2 gaat onze keeper niet vrijuit vind ik, balletje in de kleine carré en gewoon binnenkoppen. Daar moet een doelman heersen vind ik.

Verschrikkelijke match van Arno Claeys, heeft geen 5 ballen goed geraakt, denk ik. Ook Mitu zeer zwak.

De wissels snap ik niet goed. De trainer offerde ons middenveld op waardoor we daar volledig overlopen werden.

En die Curier, tja. Niet te veel woorden aan vuil maken zeker.

Eindronde niet winnen is nog een jaartje in deze kutreeks spelen.


05 Feb 2017, 18:33
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Volkomen terechte wissel van Van Tricht. Heeft 1 dan heel goed gedaan. Als hij rustig en uitgerust een bal op doel mag trappen... Mag het zeg? Ene met een profcontract.

Het verschil tussen die mannen hun nr.10 en die van ons was vrij groot moet ik zeggen. Als die Joye en Van Tricht samen in de spelerstunnel staan, neemt die Joye Wannes bij de hand denk ik.

Gewoon een veel beter ploeg Petegem en ook individueel meer kwaliteit.

Van onze achterste vier hadden er drie gezopen. Die Van Kerckhoven, hallokes.

De enige die zich nog min of meer staande hield was de altijd gecontesteerde Falko.

Ook drie hele slechte invalbeurten van onze invallers. Die Curier is een platte ramp. Een kruising tussen Lusamba en Frankie Quéré. Vorige week gooit Marmitte zijn truitje weg omdat zijne Veiligheid niet mag invallen.

Onze keeper kan er bij de 1-2 wel slecht uitgezien hebben, maar houd ons wel met drie goede reddingen in de match.

En het feit dat je je zoneverdediging niet veranderd op corners tegen Petegem, mag onze trainer ook voor zijn rekening nemen. Tegen (perfecte) corners en lopende mensen ben je kansloos.

Ontgoocheld toch wel, en je gaat je tenen nog moeten uitkuisen om niet met lege handen te staan. Maar verdiende nederlaag. Petegem wel een veel aantrekkelijker ploeg om naar te kijken dan Knokke bijvoorbeeld.

De Coninck met voorsprong onze beste man terug.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


05 Feb 2017, 18:57
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Mooie vrijschop van Van Tricht na een redelijk lichte fout op De Rock. Nadien nog een goeie 15 minuten... waarna Petegem gevaarlijker en agressiever werd en op een diefje 2 goals maakte. Joye was iets minder dan in de heenmatch, maar is toch wel zeer aanwezig in die ploeg, verdeelt en heerst als een echte center. De enige n° 10 op het veld vandaag die een profcontract verdient...

Van Hoevelen niet goed, Claeys minder dan anders, De Coninck veel wilskracht, maar had het niet gemakkelijk. Flanken ook minder, vooral Mitu dan. Van Tricht vond ik niet slecht (als 'amateur', over het 'prof'-statuut is iedereen het wel eens, denk ik) en De Rock was waarschijnlijk de beste Eendrachter, veel inzet.

Wat 'ons vedet', N° 99, betreft; veel gezwier en gezwaai en ongetwijfeld veel goeie wil, maar wint geen kopbalduel (1,90m!), heeft geen (start)snelheid, is individueel niet gevaarlijk én neemt de ruimte van De Rock weg... mogelijk ligt het aan matchritme, maar dan nog lijkt het me sterk dat die transfer dit seizoen nog iets oplevert.

De dubbele invalbeurt na 57 minuten leek mij tactisch gezien niet de juiste keuze. Je geeft je volledige middenveld uit handen en je staat constant randje buitenspel met 3 aanvallers (incl. Mitu) die de diepte in willen, op die manier niet bijdragen aan opbouw én bij elke aanval dan nog elkaars ruimte toelopen. Niet toevallig dat De Rock uit de match verdween na de wissel van Antoine. Ze zijn niet compatibel. Voor mij kwamen beide wissels te vroeg, we konden de creativiteit van Van Tricht en de gretigheid en snelheid van De Rock nog gebruiken. Een paniekerige switch van 4-5-1 naar 4-4-2 dus, zonder centraal aanspeelpunt.

Petegem was sterker, vooral fysiek, want technische kranen zitten er daar niet tussen, uitgezonderd Joye, veel inzicht en knappe linkervoet.

Zeer jammere zaak, maar er zat (blijkbaar) niet meer in vandaag. :wadde:


05 Feb 2017, 19:55
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
allesaaneen schreef:
Mooie vrijschop van Van Tricht na een redelijk lichte fout op De Rock. Nadien nog een goeie 15 minuten... waarna Petegem gevaarlijker en agressiever werd en op een diefje 2 goals maakte. Joye was iets minder dan in de heenmatch, maar is toch wel zeer aanwezig in die ploeg, verdeelt en heerst als een echte center. De enige n° 10 op het veld vandaag die een profcontract verdient...

Van Hoevelen niet goed, Claeys minder dan anders, De Coninck veel wilskracht, maar had het niet gemakkelijk. Flanken ook minder, vooral Mitu dan. Van Tricht vond ik niet slecht (als 'amateur', over het 'prof'-statuut is iedereen het wel eens, denk ik) en De Rock was waarschijnlijk de beste Eendrachter, veel inzet.

Wat 'ons vedet', N° 99, betreft; veel gezwier en gezwaai en ongetwijfeld veel goeie wil, maar wint geen kopbalduel (1,90m!), heeft geen (start)snelheid, is individueel niet gevaarlijk én neemt de ruimte van De Rock weg... mogelijk ligt het aan matchritme, maar dan nog lijkt het me sterk dat die transfer dit seizoen nog iets oplevert.

De dubbele invalbeurt na 57 minuten leek mij tactisch gezien niet de juiste keuze. Je geeft je volledige middenveld uit handen en je staat constant randje buitenspel met 3 aanvaller s (incl. Mitu) die de diepte in willen, op die manier niet bijdragen aan opbouw én bij elke aanval dan nog elkaars ruimte toelopen. Niet toevallig dat De Rock uit de match verdween na de wissel van Antoine. Ze zijn niet compatibel. Voor mij kwamen beide wissels te vroeg, we konden de creativiteit van Van Tricht en de gretigheid en snelheid van De Rock nog gebruiken. Een paniekerige switch van 4-5-1 naar 4-4-2 dus, zonder centraal aanspeelpunt.

Petegem was sterker, vooral fysiek, want technische kranen zitten er daar niet tussen, uitgezonderd Joye, veel inzicht en knappe linkervoet.

Zeer jammere zaak, maar er zat (blijkbaar) niet meer in vandaag. :wadde:


jawadde, Van Tricht heeft geen bal geraakt en geen duel gewonnen. En Petegem vooral een fysieke ploeg? Zowel als ploeg, en individueel, technisch én tactisch beter. Doorsteekbal niet gezien van Crispyn bij de 1-1 toen Van Kerckhoven zijnen Doremi aan t lezen was??? Ik vond dat technisch precies wel nie slecht gedaan.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


05 Feb 2017, 20:05
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
de beste ploeg heeft gewonnen. zo simpel is het. vandaag was het niet goed, in alle linies. De Coninck en De Rock waren voor mij de enigen op niveau. Als we niet top zijn kunnen we een ploeg als Petegem niet kloppen. Het verschil in nummers 10 (om maar iets te zeggen) is veel te groot. Van Tricht zijn vrije trap was prachtig, alle respect, maar daarbuiten heb je r amper iets aan, en dat is praktisch het hele seizoen al zo. terwijl joye de loepzuiver passes rondstrooit gelijk niets. Mitu was vandaag toch ook maar een schim en achteraan... tja de beelden bij die 1-1 zeggen genoeg he.. laten we dat een off day noemen op een heel slecht moment.

vandaag eens wat meer volk in de tribunes, alweer n gemiste kans...

de ontgoocheling is groot, maar met een beetje realisme weten we dat we geen kampioenenploeg hebben. te weinig beslissende spelers, te weinig ervaring. anderzijds moetrn we na vandaag niet alles weggooien. we hebben nog altijd een zeer degelijke ploeg met veel ebnhousiasme en gebrek aan inzet kan je ze niet verwijten... mikken op de eindronde dan maar. iemand moet ze winnen.


05 Feb 2017, 20:33
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
15 tot 20 min goed voetbal, veel druk en de betere.
dan op vijf min KO.
Er kunnen er een paar in de kleedkamer blijven, maar onze trainer beslist er anders over.
Nadien doet hij wereld wissels, was je middenveld nergens, dan was het na de wissels 2 X nergens.
Wat die curryworst hier komt doen is mij een raadsel, das nu al de derde mislukte aankoop.
Bij je beloften heb je schorend vermogen lopen. Als het toch is om in te vallen, geef die gasten GVD een kans Die zijn veel gemotiveerde dan ne pipo die al op 100 ( geld te veel miss) plaatsen gespeeld heeft.
Maw, buijten de eerste 15 min was het slecht, en nogmaals geef die aanlegger van het veld de kogel. Waarschijnlijk seizoen gedaan.
:stom: :kots:


05 Feb 2017, 20:41
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Sorry, het was inderdaad niet goed vandaag, maar nu moet een mens hier al lezen dat onze ploeg geen inzet, vechtlust en karakter kent, terwijl we dat dit seizoen net wel hebben. Petegem had gewoon 1 of 2 meer bepalende spelers. Een Van Tricht is zeker te slap, maar ook Mitu mag wat meer body kweken, die werd vandaag telkens simpel van de sokken gelopen. Er wordt hier opnieuw een fantastische ploeg van onze tegenstander gemaakt, maar het eerste halfuur waren ze nergens tot die goal iet of wat uit de lucht viel. Als het 2-0 wordt voor ons zie ik ze zelfs niet meer terug komen. Enfin, nog een jaartje erbij in deze str***reeks. :(


05 Feb 2017, 21:59
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
edit


05 Feb 2017, 22:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Petegem was vandaag gewoon veel beter, net als vorig seizoen.. Met 1-2 komen we nog goed weg vind ik.

_________________
Afbeelding


05 Feb 2017, 23:19
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Petegem was inderdaad beter, maar kwam dat door hun kwaliteiten of door onze wanprestatie, die pas begon na een halfuur en na de twee doelpunten? Het is een ploeg die ons blijkbaar niet ligt, dat is waar.
Het probleem is dat we weinig spelers hebben die het voortouw nemen. Inzet en wil genoeg, maar leiding is er nauwelijks. En ik denk eerlijk gezegd ook niet dat onze trainer de bakens kan verzetten of de grote motivator is.


06 Feb 2017, 10:41
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
iendrachter schreef:
tympanum2 schreef:
Sorry, het was inderdaad niet goed vandaag, maar nu moet een mens hier al lezen dat onze ploeg geen inzet, vechtlust en karakter kent, terwijl we dat dit seizoen net wel hebben. Petegem had gewoon 1 of 2 meer bepalende spelers. Een Van Tricht is zeker te slap, maar ook Mitu mag wat meer body kweken, die werd vandaag telkens simpel van de sokken gelopen. Er wordt hier opnieuw een fantastische ploeg van onze tegenstander gemaakt, maar het eerste halfuur waren ze nergens tot die goal iet of wat uit de lucht viel. Als het 2-0 wordt voor ons zie ik ze zelfs niet meer terug komen. Enfin, nog een jaartje erbij in deze str***reeks. :(


De keeper van Petegem heeft dacht ik geen enkele bal moeten pakken, terwijl onze keeper ons toch wel op enkele fases rechtgehouden heeft.
Vandaag vond ik idd dat er te weinig vechtlust en karakter in de ploeg zat, op enkele uitzonderingen als De Rock en De Coninck na dan, maar het klopt wel dat we dit vant seizoen wel al laten zien hebben.
Alleen laten we het telkens we moeten winnen altijd afweten.
Eindronde zullen we mss wel halen maar of dat een cadeau is?


Dat is ook een kwaliteit op zich hé, maar je kan u de vraag stellen of je dat kan verwachten van zo'n jonge kern. Denk ook niet dat dit een issue op zichzelf moet worden want in twee van die 3 bewuste matchen (op Temse, op Knokke en gisteren) start je best wel goed, maar gaat het daarna mis. Dus het is niet zo dat je met een verlammende druk zit waardoor van bij het begin zand in de motor zit. Als ik het zo lees, was dat gisteren hoegenaamd ook niet het geval, maar scoort Petegem uit quasi niks. En er zijn in deze reeks 3 ploegen waartegen je best niet achter komt, als je nog punten uit de brand wil slepen, omdat ze zich als geen ander kunnen instellen op de tegenstander... Petegem is er daar 1 van en dat weten de spelers ook. Achterkomen tegen hen betekent dat alle 5 aanvallend ingestelde spelers extra ruimte krijgen en dan zijn ze dodelijk...

Enkele vraagjes tot slot: van wanneer is Joye beginnen draaien bij Petegem gisteren? Was de kans voor De Rock bij 1-0 effectief zo groot als op de live-staat? En was het strafschop bij de fout op Mitu diep in de tweede helft? Want ondanks een betere tegenstander kan je in het voetbal als zwakste wel nog de punten binnenhalen... En die 2 laatste momenten hadden daartoe heel bepalend kunnen zijn geweest...

Wel beetje jammer dat Petegem op Aalst wel het volle pond lijkt te kunnen geven maar dat in hun thuismatch tegen Knokke niet kon...


06 Feb 2017, 10:46
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
DT schreef:
iendrachter schreef:
tympanum2 schreef:
Sorry, het was inderdaad niet goed vandaag, maar nu moet een mens hier al lezen dat onze ploeg geen inzet, vechtlust en karakter kent, terwijl we dat dit seizoen net wel hebben. Petegem had gewoon 1 of 2 meer bepalende spelers. Een Van Tricht is zeker te slap, maar ook Mitu mag wat meer body kweken, die werd vandaag telkens simpel van de sokken gelopen. Er wordt hier opnieuw een fantastische ploeg van onze tegenstander gemaakt, maar het eerste halfuur waren ze nergens tot die goal iet of wat uit de lucht viel. Als het 2-0 wordt voor ons zie ik ze zelfs niet meer terug komen. Enfin, nog een jaartje erbij in deze str***reeks. :(


De keeper van Petegem heeft dacht ik geen enkele bal moeten pakken, terwijl onze keeper ons toch wel op enkele fases rechtgehouden heeft.
Vandaag vond ik idd dat er te weinig vechtlust en karakter in de ploeg zat, op enkele uitzonderingen als De Rock en De Coninck na dan, maar het klopt wel dat we dit vant seizoen wel al laten zien hebben.
Alleen laten we het telkens we moeten winnen altijd afweten.
Eindronde zullen we mss wel halen maar of dat een cadeau is?


Dat is ook een kwaliteit op zich hé, maar je kan u de vraag stellen of je dat kan verwachten van zo'n jonge kern. Denk ook niet dat dit een issue op zichzelf moet worden want in twee van die 3 bewuste matchen (op Temse, op Knokke en gisteren) start je best wel goed, maar gaat het daarna mis. Dus het is niet zo dat je met een verlammende druk zit waardoor van bij het begin zand in de motor zit. Als ik het zo lees, was dat gisteren hoegenaamd ook niet het geval, maar scoort Petegem uit quasi niks. En er zijn in deze reeks 3 ploegen waartegen je best niet achter komt, als je nog punten uit de brand wil slepen, omdat ze zich als geen ander kunnen instellen op de tegenstander... Petegem is er daar 1 van en dat weten de spelers ook. Achterkomen tegen hen betekent dat alle 5 aanvallend ingestelde spelers extra ruimte krijgen en dan zijn ze dodelijk...

Enkele vraagjes tot slot: van wanneer is Joye beginnen draaien bij Petegem gisteren? Was de kans voor De Rock bij 1-0 effectief zo groot als op de live-staat? En was het strafschop bij de fout op Mitu diep in de tweede helft? Want ondanks een betere tegenstander kan je in het voetbal als zwakste wel nog de punten binnenhalen... En die 2 laatste momenten hadden daartoe heel bepalend kunnen zijn geweest...

Wel beetje jammer dat Petegem op Aalst wel het volle pond lijkt te kunnen geven maar dat in hun thuismatch tegen Knokke niet kon...


ivm je vraagjes. joye zat samen met gans petegem in de match na de 1-1. hoeft amper te bewegen met bal om de ploeg te laten draaien. trap daar op een bepaald moment blind en bijna uit stand een diepe bal over dertig meter perfect in de loop van een van de petegemaanvallers. op n paar foutjes na, heel goeie passes waaeuit altijd gevaar ontstond. ook voldoende body zodat je die niet zomaar opzij kan zetten.
die kans van de rock was een goeie maar de rock moest in de zone van de waarheid iets te ver uitwijken om te kunnen spreken van een huizenhoge kans.
ivm penalty: zoals ik dat had gezien: hij kon fluiten want er was licht contact. hij gaf geel aan mitu omdat hij dat contact niet had gezien. jammer. die momentjes pakken niet goed uit. voor de rest hebben we maar weinig onze voet naast die van petegem kunnen zetten. en wissels pakten ook slecht uit helaas... diarra had ik zeker laten staan


06 Feb 2017, 11:10
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
't Is al weken hetzelfde liedje he, amper kansen creëren en een volledig afwezig middenveld.

Als je dan als trainer 2 middenvelders eraf haalt voor ene middenvelder en ne wandelenden tak in de spits, tja, waar ben je dan mee bezig.

Je verloor de match op het midden. Dan moet je daar een manneke bij zetten. En wat mij betreft mocht gisteren mitu eraf. Ondanks da 'k diene gast graag zie spelen, was hij gisteren niets.

Waarom den trainer trouwens mitu en lusale om 't kwartier van flank laat wisselen is mij een compleet raadsel. Mitu rendeert het beste als hij zijne rechterflank kan af gaan. En goed, vandaag zat hij in den broekzak van diene nr. 4 van Petegem, maar dan nog... Iedere week zie je Mitu en lusala wisselen en alle aanvallend gevaar is geweken.

Nog een pijnpunt gisteren: van tijd stond er geen kat op de rechtflank. Geenens schoof niet in en Mitu/Lusala (afh. wie toen op die flank stond) stond ongeveer in 't midden. Zo maak je het plein super smal. En dan maar proberen om al voetballend door het centrum erdoor te geraken als er daar 4 man van uw eigen en 5 verdedigers op ne vierkante meter staan :wadde: Als flankspeler moet je het spel breed houden zodat je goed aanspeelbaar bent én zodat je in 't centrum van de verdediging ruimte creëert (door de verdedigers weg te trekken) waar nen De Rock kan induiken ipv op een muur te lopen zoals hij nu deed. En nen extra spits daar nog eens tussenzetten (Curier) maakt de ruimte alleen nog maar kleiner... en den aanvoer uit 't midden verdwijnt ook al helemaal.

Positieve punten: Onze keeper (ondanks dat hij meer moet heersen in de kleine baklijn) met een paar goede reddingen, Jilke, De Rock en Diarra.

Voor de rest nog eens veel volk!!! Helaas heb je gisteren niet aan klantenbinding gedaan.

Klein lichtpuntje in kader van eindronde; De 3 dichtste achtervolgers hebben ook verloren... Petegem vraagt trouwens geen licentie aan waardoor zowel plaats 2 als 3 recht geven op eindronde. Als Knokke kampioen wordt geeft ook plaats 4 recht op eindronde. Die plaats moeten we toch kunnen vasthouden met 7 punten voorsprong op de eerste achtervolger en nog 30 punten te verdienen...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Feb 2017, 12:09
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Davy schreef:
DT schreef:
iendrachter schreef:

De keeper van Petegem heeft dacht ik geen enkele bal moeten pakken, terwijl onze keeper ons toch wel op enkele fases rechtgehouden heeft.
Vandaag vond ik idd dat er te weinig vechtlust en karakter in de ploeg zat, op enkele uitzonderingen als De Rock en De Coninck na dan, maar het klopt wel dat we dit vant seizoen wel al laten zien hebben.
Alleen laten we het telkens we moeten winnen altijd afweten.
Eindronde zullen we mss wel halen maar of dat een cadeau is?


Dat is ook een kwaliteit op zich hé, maar je kan u de vraag stellen of je dat kan verwachten van zo'n jonge kern. Denk ook niet dat dit een issue op zichzelf moet worden want in twee van die 3 bewuste matchen (op Temse, op Knokke en gisteren) start je best wel goed, maar gaat het daarna mis. Dus het is niet zo dat je met een verlammende druk zit waardoor van bij het begin zand in de motor zit. Als ik het zo lees, was dat gisteren hoegenaamd ook niet het geval, maar scoort Petegem uit quasi niks. En er zijn in deze reeks 3 ploegen waartegen je best niet achter komt, als je nog punten uit de brand wil slepen, omdat ze zich als geen ander kunnen instellen op de tegenstander... Petegem is er daar 1 van en dat weten de spelers ook. Achterkomen tegen hen betekent dat alle 5 aanvallend ingestelde spelers extra ruimte krijgen en dan zijn ze dodelijk...

Enkele vraagjes tot slot: van wanneer is Joye beginnen draaien bij Petegem gisteren? Was de kans voor De Rock bij 1-0 effectief zo groot als op de live-staat? En was het strafschop bij de fout op Mitu diep in de tweede helft? Want ondanks een betere tegenstander kan je in het voetbal als zwakste wel nog de punten binnenhalen... En die 2 laatste momenten hadden daartoe heel bepalend kunnen zijn geweest...

Wel beetje jammer dat Petegem op Aalst wel het volle pond lijkt te kunnen geven maar dat in hun thuismatch tegen Knokke niet kon...


ivm je vraagjes. joye zat samen met gans petegem in de match na de 1-1. hoeft amper te bewegen met bal om de ploeg te laten draaien. trap daar op een bepaald moment blind en bijna uit stand een diepe bal over dertig meter perfect in de loop van een van de petegemaanvallers. op n paar foutjes na, heel goeie passes waaeuit altijd gevaar ontstond. ook voldoende body zodat je die niet zomaar opzij kan zetten.
die kans van de rock was een goeie maar de rock moest in de zone van de waarheid iets te ver uitwijken om te kunnen spreken van een huizenhoge kans.
ivm penalty: zoals ik dat had gezien: hij kon fluiten want er was licht contact. hij gaf geel aan mitu omdat hij dat contact niet had gezien. jammer. die momentjes pakken niet goed uit. voor de rest hebben we maar weinig onze voet naast die van petegem kunnen zetten. en wissels pakten ook slecht uit helaas... diarra had ik zeker laten staan


Pakken van momenten is essentieel natuurlijk, maar het maken van de juiste fouten ook... Bij de fase voorafgaand aan de 1-1 moet er altijd een fout gemaakt worden op het middenveld om A. Vanborm niet te laten opstomen... Soit, vijgen na Pasen en nu vooral pijlen richten op Winkel... Feit dat zij Tamsin al hebben vastgelegd voor volgend jaar, zou goed nieuws kunnen zijn naar aanvragen licentie... En de winst van Petegem houdt druk op Knokke ook die de concentratie dus niet kunnen laten verslappen...

Tim: wel kleine vraagje: je hekelt het afwezige middenveld maar Jilke en Diarra waren wel bij de beteren voor u... Hoe rijm je dat? :D


Laatst gewijzigd door DT op 06 Feb 2017, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.



06 Feb 2017, 12:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst