Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017) - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
Ik ben het eens met de analyse van onze trainer. De eerste 10 min en de laatste 10 min waren zwak. We hebben echt zwak verdedigd dan.
De rest van de wedstrijd toonde de ploeg heel veel inzet en waren we mooi terug gekomen tot 2-2. Onze ploeg werd sterk aangemoedigd door onze supporters. Tussen de zingende supporters op de staanplaatsen stond ook de gedurende gehele wedstrijd onze voorzitter PLJ en zijn vrouw. Dat zien we graag!


20 Mar 2017, 17:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
iendrachter schreef:
De Man heeft toch al genoeg laten zien dat hij niet op linksback kan spelen, akkoord dat je met de huidige geblesseerden keuzes moet maken maar zoek dan een andere oplossing want De Man kan niet verdedigen.
Heeft op andere posities ook al zijn kans gekregen maar heeft nooit kunnen overtuigen, raar dat die een contractverlenging voorgeschoteld krijgt....
We zullen wel wat geschorsten overhouden aan de match in Winkel zeker?
Serieus wat gele kaarten getrokken voor ons door da stuksken thuisfluiter.
Die nr 10 bij Winkel Sven De Rechter was de beste man op het plein, weet gij DT of die daar nog onder contract ligt voor volgend seizoen? Straf dat die op de bank gestart is.
Die kan zowel op de 10 als in de spits spelen. Een groot contrast met onze Van Wambeke :D .


Speelt meestal zelfs als flankaanvaller. Geen idee voor hoelang hij tekende in het begin van het seizoen maar was al geen spek voor onzen bek toen hij nog bij de beloften van Club Brugge speelde en wij in tweede klasse zaten. Is toen naar Roeselare (ook in tweede) gegaan als prof en woont daar ook dus schrap maar van het lijstje, idem voor Lutun.

Mja, trainer van Winkel houdt er een zeer bizarre selectiepolitiek op na zou je kunnen zeggen maar werkt wel precies. Twee matchen geleden startte De Rechter ook op de bank en speelden Yde en Khiter vooraan, op Knokke speelden De Rechter en Lutun voorin en hadden Bostoen/Khiter zelfs geen plaats op de bank. Gisteren viel die eer te beurt aan Mahau bijvoorbeeld...

Ondanks de vele kaarten, voorlopig geen schorsingen bij ons.

Wat de verdedigende capaciteiten van Preben betreft: kan dat wel, maar komt er niet altijd uit zullen we maar zeggen. Maar je kan moeilijk zeggen dat de rest van onze achterlijn zo sterk stond te spelen als je de beelden terugziet... Kopbal van De Coninck bij eerste goal had er nooit moeten komen als Verstraeten gewoon bal buiten zet in eerste fase... Tweede goal verspelen we veel te gemakkelijk de bal op het midden en de goals die we dan slikken in de omschakeling krijgen we al sinds het seizoensbegin tegen... Bij derde goal zijn we niet doortastend genoeg want ook daar moet die bal al lang weg zijn vooraleer die bij Khiter komt... Penalty was voer voor statistieken...


20 Mar 2017, 17:47
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
parol schreef:
Ik ben het eens met de analyse van onze trainer. De eerste 10 min en de laatste 10 min waren zwak. We hebben echt zwak verdedigd dan.
De rest van de wedstrijd toonde de ploeg heel veel inzet en waren we mooi terug gekomen tot 2-2. Onze ploeg werd sterk aangemoedigd door onze supporters. Tussen de zingende supporters op de staanplaatsen stond ook de gedurende gehele wedstrijd onze voorzitter PLJ en zijn vrouw. Dat zien we graag!


Michel, ik zie dat eerlijk gezegd niet zo graag. Ik heb liever dat hij onze club op een deftige manier bestuurd ipv de vrolijke Frans uit te hangen. Lejuste doet mij meer en meer aan Frank De Roose denken. ;)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


20 Mar 2017, 18:57
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
parol schreef:
Ik ben het eens met de analyse van onze trainer. De eerste 10 min en de laatste 10 min waren zwak. We hebben echt zwak verdedigd dan.
De rest van de wedstrijd toonde de ploeg heel veel inzet en waren we mooi terug gekomen tot 2-2. Onze ploeg werd sterk aangemoedigd door onze supporters. Tussen de zingende supporters op de staanplaatsen stond ook de gedurende gehele wedstrijd onze voorzitter PLJ en zijn vrouw. Dat zien we graag!


Dus op 2x 10 minuten slikken we 4 goals. Voor een match, die als een topper bestempeld werd, moet jer er vanaf minuut 1 tot minuut 90 staan.
En raar maar waar, ik heb gisteren een "veld" gezien dat er nog slechter bijlag dan het onze.
De referee heeft gedaan wat van hem verwacht werd nl. zijn reputatie van thuisfluiter bevestigen.

_________________
oilsjt, goi alien...


20 Mar 2017, 19:01
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
El Corredor (Light) schreef:
parol schreef:
Ik ben het eens met de analyse van onze trainer. De eerste 10 min en de laatste 10 min waren zwak. We hebben echt zwak verdedigd dan.
De rest van de wedstrijd toonde de ploeg heel veel inzet en waren we mooi terug gekomen tot 2-2. Onze ploeg werd sterk aangemoedigd door onze supporters. Tussen de zingende supporters op de staanplaatsen stond ook de gedurende gehele wedstrijd onze voorzitter PLJ en zijn vrouw. Dat zien we graag!


Michel, ik zie dat eerlijk gezegd niet zo graag. Ik heb liever dat hij onze club op een deftige manier bestuurd ipv de vrolijke Frans uit te hangen. Lejuste doet mij meer en meer aan Frank De Roose denken. ;)


Ja, en hoe meer rondjes gij gaat lopen met ene Valckenier, hoe minder de kans dat ge van dat beeld nog van af komt he Filip. ;)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Mar 2017, 21:11
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
witzwet schreef:
El Corredor (Light) schreef:
parol schreef:
Ik ben het eens met de analyse van onze trainer. De eerste 10 min en de laatste 10 min waren zwak. We hebben echt zwak verdedigd dan.
De rest van de wedstrijd toonde de ploeg heel veel inzet en waren we mooi terug gekomen tot 2-2. Onze ploeg werd sterk aangemoedigd door onze supporters. Tussen de zingende supporters op de staanplaatsen stond ook de gedurende gehele wedstrijd onze voorzitter PLJ en zijn vrouw. Dat zien we graag!


Michel, ik zie dat eerlijk gezegd niet zo graag. Ik heb liever dat hij onze club op een deftige manier bestuurd ipv de vrolijke Frans uit te hangen. Lejuste doet mij meer en meer aan Frank De Roose denken. ;)


Ja, en hoe meer rondjes gij gaat lopen met ene Valckenier, hoe minder de kans dat ge van dat beeld nog van af komt he Filip. ;)


slecht geïnformeerd. Nog nooit 1 ronde in het park gelopen met Guy Valckenier, beste Steven. Zo een goede loper is die Guy niet denk ik. :-) Maar dat loopverhaal doet al langer de ronde heb ik vernomen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 20 Mar 2017, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.



20 Mar 2017, 21:15
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
witzwet schreef:
El Corredor (Light) schreef:
parol schreef:
Ik ben het eens met de analyse van onze trainer. De eerste 10 min en de laatste 10 min waren zwak. We hebben echt zwak verdedigd dan.
De rest van de wedstrijd toonde de ploeg heel veel inzet en waren we mooi terug gekomen tot 2-2. Onze ploeg werd sterk aangemoedigd door onze supporters. Tussen de zingende supporters op de staanplaatsen stond ook de gedurende gehele wedstrijd onze voorzitter PLJ en zijn vrouw. Dat zien we graag!


Michel, ik zie dat eerlijk gezegd niet zo graag. Ik heb liever dat hij onze club op een deftige manier bestuurd ipv de vrolijke Frans uit te hangen. Lejuste doet mij meer en meer aan Frank De Roose denken. ;)


Ja, en hoe meer rondjes gij gaat lopen met ene Valckenier, hoe minder de kans dat ge van dat beeld nog van af komt he Filip. ;)


Zie dat ge sebiet niet terug op kousenvoeten uw verontschuldigingen moet aanbieden :hmm:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


20 Mar 2017, 21:22
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
DavidSeal schreef:
witzwet schreef:
El Corredor (Light) schreef:

Michel, ik zie dat eerlijk gezegd niet zo graag. Ik heb liever dat hij onze club op een deftige manier bestuurd ipv de vrolijke Frans uit te hangen. Lejuste doet mij meer en meer aan Frank De Roose denken. ;)


Ja, en hoe meer rondjes gij gaat lopen met ene Valckenier, hoe minder de kans dat ge van dat beeld nog van af komt he Filip. ;)


Zie dat ge sebiet niet terug op kousenvoeten uw verontschuldigingen moet aanbieden :hmm:


In uw plaats zou ik toch redelijk beschaamd zijn over deze uitspraak... Het feit dat je hier zelf een aankondiging komt doen gisteren, goed wetende dat de vzw eerst alle partijen probeert te contacteren voor een reactie alvorens met iets naar buiten te komen (ah ja hé Jurgen want je zat eerst ook in de vzw en je weet hoe er wordt gewerkt), laat gewoon zien dat je nog altijd niet beseft of weet, waar het hier echt om gaat.

Net zoals in de AV van de club halen een aantal mensen hier hun voldoening uit de scoop, als eerste een melding te kunnen doen om den interessante uit te hangen op het forum, maar afvragen wat de gevolgen kunnen zijn, dat is er natuurlijk niet bij hé... Als er bovendien enige betrokkenheid wordt gevraagd vanuit dezelfde vzw, dan is het ook al een pak minder hé - ja, geen tijd, mja, dan kan ik niet meer ongezouten mijn mening posten, goh ja, dan moet ik een keuze maken... En dan komt zoals gisteren weer de aard van het beestje boven...

Hoop echt dat onze klokkenluiders weer trots zijn op zichzelf... Two minutes of fame tov 100 man nog max via dit forum?? En wat levert het op voor de club? Niet bij stilgestaan zeker?

En Jurgen, wat is de volgende stap nu: nu weer kijken hoe de vzw dit gaat aanpakken, nu onze "vrienden/ die-hard supporters" nog maar eens een extra hindernis hebben opgeworpen...

En voor dat geleuter weer losbreekt dat het jullie morele plicht is om de achterban te informeren die recht hebben op de waarheid: elke onnozele roddel willen jullie afgetoetst zien via pb naar een of ander vzw-lid, maar met het bommetje van gisteren, dan wordt er niet afgetoetst hé. A neen, zie dat er een genuanceerde communicatie komt vanuit de vzw, dan ben ik mijn scoop kwijt... Degoutant sorry, geen andere woorden voor... Maar eens te meer het bewijs dat er op al die jaren, geen bal is veranderd - mensen willen ten allen tijde hun "bronnetjes" beschermen hoewel de enige journalist in de vzw zit... Maar doe gerust verder... Ik zeg het al jaren en steeds weer wordt het bevestigd: de supporters krijgen het bestuur waar ze recht op hebben...

En dan er versteld van staan dat het met onze club nooit iets wordt...


21 Mar 2017, 9:15
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
DT schreef:
DavidSeal schreef:
witzwet schreef:

Ja, en hoe meer rondjes gij gaat lopen met ene Valckenier, hoe minder de kans dat ge van dat beeld nog van af komt he Filip. ;)


Zie dat ge sebiet niet terug op kousenvoeten uw verontschuldigingen moet aanbieden :hmm:


In uw plaats zou ik toch redelijk beschaamd zijn over deze uitspraak... Het feit dat je hier zelf een aankondiging komt doen gisteren, goed wetende dat de vzw eerst alle partijen probeert te contacteren voor een reactie alvorens met iets naar buiten te komen (ah ja hé Jurgen want je zat eerst ook in de vzw en je weet hoe er wordt gewerkt), laat gewoon zien dat je nog altijd niet beseft of weet, waar het hier echt om gaat.

Net zoals in de AV van de club halen een aantal mensen hier hun voldoening uit de scoop, als eerste een melding te kunnen doen om den interessante uit te hangen op het forum, maar afvragen wat de gevolgen kunnen zijn, dat is er natuurlijk niet bij hé... Als er bovendien enige betrokkenheid wordt gevraagd vanuit dezelfde vzw, dan is het ook al een pak minder hé - ja, geen tijd, mja, dan kan ik niet meer ongezouten mijn mening posten, goh ja, dan moet ik een keuze maken... En dan komt zoals gisteren weer de aard van het beestje boven...

Hoop echt dat onze klokkenluiders weer trots zijn op zichzelf... Two minutes of fame tov 100 man nog max via dit forum?? En wat levert het op voor de club? Niet bij stilgestaan zeker?

En Jurgen, wat is de volgende stap nu: nu weer kijken hoe de vzw dit gaat aanpakken, nu onze "vrienden/ die-hard supporters" nog maar eens een extra hindernis hebben opgeworpen...

En voor dat geleuter weer losbreekt dat het jullie morele plicht is om de achterban te informeren die recht hebben op de waarheid: elke onnozele roddel willen jullie afgetoetst zien via pb naar een of ander vzw-lid, maar met het bommetje van gisteren, dan wordt er niet afgetoetst hé. A neen, zie dat er een genuanceerde communicatie komt vanuit de vzw, dan ben ik mijn scoop kwijt... Degoutant sorry, geen andere woorden voor... Maar eens te meer het bewijs dat er op al die jaren, geen bal is veranderd - mensen willen ten allen tijde hun "bronnetjes" beschermen hoewel de enige journalist in de vzw zit... Maar doe gerust verder... Ik zeg het al jaren en steeds weer wordt het bevestigd: de supporters krijgen het bestuur waar ze recht op hebben...

En dan er versteld van staan dat het met onze club nooit iets wordt...



Heel die epistel was niet nodig manneke, zeg gewoon houd uw b....s als je iets weet, en probeer er nog bij te zeggen dat het mijn fout is dat alles afsprong! :crazy:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


21 Mar 2017, 10:21
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
Trouwens je zou beter uw frustratie's uitwerken op het huidige bestuur, die flink boven hun theewater op cafe alles al rondbazuinen! Ik heb gewoon gezegd wat nu in feite al flink openbaar WAS!! Uw "klokkenluiders" moet je gaan zoeken bij het huidige bestuur.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


21 Mar 2017, 10:31
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
Voetbal en goed bestuur : het blijft een moeilijke combinatie. En zeker bij ons.


21 Mar 2017, 11:13
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
DavidSeal schreef:


Heel die epistel was niet nodig manneke, zeg gewoon houd uw b....s als je iets weet, en probeer er nog bij te zeggen dat het mijn fout is dat alles afsprong! :crazy:


Redenering niet omdraaien Jurgen. Jij schiet op witzwet dat hij zich misschien moet komen verontschuldigen? Een aantal hier lijken nog altijd niet in te zien dat boodschapper niet gelijk is aan betrokken partij hé. Dat gecombineerd met dat vakjesdenken van die is slecht en die is goed... Dus het laatste deel van uw laatste zin slaat werkelijk nergens op...

Dus: gaat er om dat wat je hoort, niet altijd meteen bekend moet worden gemaakt zonder dat je het volledige verhaal kent... Met uw bijkomende post hierboven, geef je eigenlijk aan dat je zattemansklap dus zomaar overneemt. Of wat wilde je net zeggen? Gaat er dus idd over dat je beter uw mond houdt als je niet volledig weet waarover je praat. En weet je dat wel, dan moet je gans het verhaal doen, dus we luisteren...


21 Mar 2017, 11:50
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
Dat komt van in den tijd dat ik het opnam voor FDR en dacht dat alles zou goed komen. MAAR een zeer belangrijk punt is dat ik in die tijd GEEN lid was van de vzw en alles dus moest geloven van horen zeggen en wat ik meenam op de info momenten voor de supporters van De Roose zelf. Ik heb mij toen geëxcuseerd bij de supporters toen het mis gelopen was.

Nu, als lid van de VZW, volg ik alles van dichtbij. Ik maak mij sterk dat ik me deze keer niet zal moeten verontschuldigen.

En voor iedereen 'goed doen' gelijk da we zeggen, da bestaat niet hé

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


21 Mar 2017, 12:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
DT schreef:

Redenering niet omdraaien Jurgen. Jij schiet op witzwet dat hij zich misschien moet komen verontschuldigen? Een aantal hier lijken nog altijd niet in te zien dat boodschapper niet gelijk is aan betrokken partij hé. Dat gecombineerd met dat vakjesdenken van die is slecht en die is goed... Dus het laatste deel van uw laatste zin slaat werkelijk nergens op...
Ik volg u hier volledig Dieter,
maar het wordt toch dringend tijd dat dit bestuur zelf terug die profssionele weg in slaat. Dat goed/slecht denken is ook bij hen veel te veel aanwezig. En dan komen we terug bij de discussie van enkele weken geleden, ofwel zitten we met voorzitters die dit er als hobby bijnemen, ofwel met voorzitters die dit als een bedrijf willen runnen. Het veleden heeft al meermaals bewezen dat beide strategien niet aanslaan bij voetbalclubs (althans niet hier, en ik durf zeggen dat er een grote kans is dat het ook elders zo niet zal lukken) blijkbaar wenst men op E. Aalst toch telkens het warm water heruit te vinden met alle gevolgen vandien.
Dat dan in combinatie met een bestuur die graag nogal zelf "scoups" de wereld in stuurt en op cafés met nog minder dan 100 man zelf den interessante uithangt (en dan spreek ik zelfs niet meer over LVH) en het we zitten er weer mee. Je pakt Jurgen hier - misschien wel terecht - zwaar aan. Maar dit mag gerust ook eens gedaan worden tov ons bestuur. Wake-up call is daar dringend nodig.

Deze club krijgt wat de supporters willen ?
Goedkope en ongepaste oneliner :nieje:

_________________
If you never try, you'll never know


21 Mar 2017, 13:49
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
Bram schreef:
DT schreef:

Redenering niet omdraaien Jurgen. Jij schiet op witzwet dat hij zich misschien moet komen verontschuldigen? Een aantal hier lijken nog altijd niet in te zien dat boodschapper niet gelijk is aan betrokken partij hé. Dat gecombineerd met dat vakjesdenken van die is slecht en die is goed... Dus het laatste deel van uw laatste zin slaat werkelijk nergens op...
Ik volg u hier volledig Dieter,
maar het wordt toch dringend tijd dat dit bestuur zelf terug die profssionele weg in slaat. Dat goed/slecht denken is ook bij hen veel te veel aanwezig. En dan komen we terug bij de discussie van enkele weken geleden, ofwel zitten we met voorzitters die dit er als hobby bijnemen, ofwel met voorzitters die dit als een bedrijf willen runnen. Het veleden heeft al meermaals bewezen dat beide strategien niet aanslaan bij voetbalclubs (althans niet hier, en ik durf zeggen dat er een grote kans is dat het ook elders zo niet zal lukken) blijkbaar wenst men op E. Aalst toch telkens het warm water heruit te vinden met alle gevolgen vandien.
Dat dan in combinatie met een bestuur die graag nogal zelf "scoups" de wereld in stuurt en op cafés met nog minder dan 100 man zelf den interessante uithangt (en dan spreek ik zelfs niet meer over LVH) en het we zitten er weer mee. Je pakt Jurgen hier - misschien wel terecht - zwaar aan. Maar dit mag gerust ook eens gedaan worden tov ons bestuur. Wake-up call is daar dringend nodig.

Deze club krijgt wat de supporters willen ?
Goedkope en ongepaste oneliner :nieje:


Is een compleet andere discussie hé. En voor je dat kan doen, moet je feiten en cijfers in handen hebben EN moet je eerst de volledige versie van de feiten kennen, uit de mond van beide partijen... Dus ik herhaal mijn vraag: wat is er nu bereikt met die info meteen te delen zonder aftoetsing? Veel gejammer, nietszeggende communicatie op de officiële site en duizend en een vragen die de vzw nu alsnog gaat moeten stellen, zij het in een veel zwakkere positie want "de bom" is toch al gevallen... Als je voor niemandallen wel naar de vzw komt om zaken afgetoetst te zien, maar dit niet, dan lijkt het me logisch dat de vzw daar zaken kan achter zoeken of niet?

Wil je die elementen niet afwachten, ook geen probleem, maar geef dan meteen naam en toenaam prijs zodat je op zijn minst iets kan doen... Pak die verantwoordelijkheid op. In die eerste communicaties rond afhaken Valckenier hier op het forum staat niks over die zattenpraat hé, over die roddels - die info komt pas als je de klokkenluiders aanpakt... Dan denk ik: als je toch zo'n bom wil gooien, zie dan dat uw tekst klopt van in het begin en begin geen posts toe te voegen omdat je reactie hebt gekregen op uw eerste post...

En dat is de verwijzing naar mijn "goedkope en ongepaste" oneliner: al de info die wordt gedeeld door organen van de club, kan je heel makkelijk wegfilteren als de ontvangers van die input simpelweg aangeven van wie die inside info komt. Als je daar al de kop in het zand steekt als supporter, werk je mee aan de instandhouding van die lekken. Dat is een keuze die je kan maken en niemand kan u verplichten die bronnen te "disclosen", maar langs de andere kant dan kanttekeningen maken hoe het toch komt dat het op den Iendracht altijd zo'n soep is, lijkt me dan toch een tikje hypocriet, niet?

Enige criterium dat er hier uitkomt, is: ik mag dat doen, want zij doen dat ook... Fair point, maar dan achteraf niet zagen dat het weer mank loopt... Voor de goede verstaander: het gevoerde beleid wentel ik niet af op de supporters, maar er zijn wel elementen die bepaalde vierkante werkingen rond de club in de hand blijven werken, die supporters wel aan de kaak zouden kunnen stellen maar hier van af zien. En dat zeg ik al jaren. Net zoals ik al jaren zeg: mest die AV/VZW uit. Windmolens zijn goed om spanning op te wekken, maar meehelpen om een club sterker te maken of serener te kunnen besturen, doen ze (hier in Aalst) niet. Ach, die mensen van de AV doen niks meneer... That's the fucking point. En dat moet ik nuanceren: want wanneer een voorzitter onder druk begint te komen...


21 Mar 2017, 14:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst