EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
met alle respect maar laat ons hopen dat we in staat zijn ze niet te laten voetballen of tkan rap gedaan zijn


05 Mei 2017, 12:26
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Tienj en tander schreef:
VDN
Falko - Claeys - Verstraeten - Van Kerckhoven
Bigen - Diarra - De Coninck - Preben
De Rock - Baras


Geen Mitu? :wow:


05 Mei 2017, 12:47
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
witteken schreef:
Speel toch eens gewoon met de spelers die ons die 56 punten bezorgd hebben .
Met een diarra en van hoevelen , in een eindronde ga je toch niet alles dooreen gooien , van damme mag zelf op t blad niet staan .


Van Damme niet opt blad staan maar wat met Van Tricht dan?
Moeten we die elke week opstellen omdat de kans bestaat dat hij er is een vrije tap gaat intrappen?
Maar dat hij voor de rest totaal onzichtbaar is een ganse match dat moet onze trainer nog ontdekken denk ik, al begint hij hem nu meestal op het uur toch te wisselen.
Op zo een slecht veld als in Winkel ben je er niks mee volgens mij....


We emmen 55x gescoord, als ik me niet vergis heeft Van Tricht 10 doelpunten en 10 assist (corrigeer me als ik fout ben)? Dwz dat net geen 40% van onze doelpunten uit zijn voeten komen...
En ik denk dat hij toch wat meer speelt dan je denkt hoor: Knokke 25' ingevallen, Izegem 71', Temse 93', Harelbeke 85', Bornem 82', Winkel 74', Halle 88', Menen 61', Torhout 88', Brakel 89', ...
Maar op dat veld van Winkel zou ik hem nu ook niet direct laten spelen, hoe rampzalig speelde hij toen wel niet zeg :lol:


05 Mei 2017, 13:11
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
witteken schreef:
Speel toch eens gewoon met de spelers die ons die 56 punten bezorgd hebben .
Met een diarra en van hoevelen , in een eindronde ga je toch niet alles dooreen gooien , van damme mag zelf op t blad niet staan .
Volledig akkoord,ondanks het feit dat ik sterke twijfels heb bij de motivatie van Van Hoevelen is het nu zeker niet het moment om de ploeg door mekaar te gaan gooien. Kenny wil volgens mij maar één ding en dat is zo snel mogelijk op vakantie,zal volgens mij enkel nog te motiveren zijn met een mooie premie bij promotie.Ken Van Damme vond ik zondag zwaar tegenvallen,als bij een beperkte voetballer als Ken de inzet,strijdlust en motivatie wegvalt schiet er niet veel meer over natuurlijk.Of het bestuur een premie zal beloven hangt natuurlijk af van de middelen en het feit hoe graag men die promotie wil natuurlijk.Wel mogen ze de groep er eens op wijzen hoe dicht we er vorig seizoen bijwaren vooraleer de spelersgroep besloot om de volledige club en zijn supporters een enorm mes in de rug te steken met één van de grootste wanprestaties uit de clubgeschiedenis af te leveren. Als we het in deze eindronde niet redden hoop ik dan toch dat we strijdend ten onder gaan,daar kunnen de supporters mee leven, niet met een nieuwe collectieve wanprestatie.


05 Mei 2017, 14:43
geconfirmeerd : spotterswerking

Lid geworden op: 09 Okt 2013, 13:22
Berichten: 32
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Supporters, er is voor de betreffende wedstrijd een veiligheidsperimeter ingesteld . Dat betekent dat mensen met stadionverbod zich ook niet mogen ophouden op de bus of in de buurt van het stadion . Dit ter info om eventuele negatieve ervaringen te vermijden. Door de plaatselijke organisatoren en politie werden er tevens voldoende plaatsen , kantines , toiletten voorzien en geen combiregeling opgelegd voor de Aalsterse supporters. Amuseer jullie op een sportieve manier zodat dit voor herhaling vatbaar is en veel succes. Mvg


05 Mei 2017, 16:04
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
spotters politie aalst schreef:
Supporters, er is voor de betreffende wedstrijd een veiligheidsperimeter ingesteld . Dat betekent dat mensen met stadionverbod zich ook niet mogen ophouden op de bus of in de buurt van het stadion . Dit ter info om eventuele negatieve ervaringen te vermijden. Door de plaatselijke organisatoren en politie werden er tevens voldoende plaatsen , kantines , toiletten voorzien en geen combiregeling opgelegd voor de Aalsterse supporters. Amuseer jullie op een sportieve manier zodat dit voor herhaling vatbaar is en veel succes. Mvg


ocharme, de slapende reus werd nog maar eens wakker gemaakt, ne mens zou er zowaar medelijden mee krijgen.

_________________
Iendracht 4ever.


05 Mei 2017, 16:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
de vorige keer op die zitttribune bij Winkel zaten er in ieder geval een paar die toen al "niet voor het voetbal" gekomen waren. Laat ons hopen dat dat komende zondag niet zo is en dat de perimeter ruim genoeg is.

_________________
If you never try, you'll never know


05 Mei 2017, 20:35
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Tienj en tander schreef:
VDN
Falko - Claeys - Verstraeten - Van Kerckhoven
Bigen - Diarra - De Coninck - Preben
De Rock - Baras


Geen Mitu? :wow:


Vind jij Mitu goed spelen dan? :wow:


06 Mei 2017, 0:43
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Tienj en tander schreef:
Smetje schreef:
Tienj en tander schreef:
VDN
Falko - Claeys - Verstraeten - Van Kerckhoven
Bigen - Diarra - De Coninck - Preben
De Rock - Baras


Geen Mitu? :wow:


Vind jij Mitu goed spelen dan? :wow:


Ja. Nog iets te egoïstisch soms en zijn voorzet komt er niet altijd goed uit, maar als dat allemaal wel perfect zou zijn speelt hij hogerop. 't Is misschien nimmer de Mitu van in 't begin maar hij gaat nog steeds vlot zijn manneke voorbij.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Mei 2017, 10:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Mja, afgelopen weekend lukte al eens terug 1 actie op 10,
Op Izegem lukte niets. De laatste wedstrijden nog slechts een schim van de Mitu voor de winterstop in alle geval. Maar toch, op een goede dag en met wat publiek langs de kant is hij een wapen die ik er niet zomaar naast zou zetten.

Een Van Hoevelen is voor mij een ander geval, daar druipt werkelijk af dat hij er geen kloten goesting meer in heeft en die wilt zo snel mogelijk dat het seizoen stopt nu. Met Claeys naast hem afgelopen weekend had je vervolgens een centraal duo waarvan de eene niet kan uitvoetballen en de andere niet wilt uitvoetballen. Gelukkig kwamen er nog wat ballen goed via Kevin. Maar tegen een ploeg met vechtlust (en dat is Winkel toch) wil ik wel eens zien hoeveel van de ballen die Kevin dan zal moeten trappen verloren zullen gaan op het middenveld.

_________________
If you never try, you'll never know


06 Mei 2017, 10:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170505_02868123

_________________
may the FORCE be with you.


06 Mei 2017, 15:00
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Schril contrast tussen de eerste 10 minuten op Winkel en de eerste 10 minuten tegen Knokke.
Als we ginder de eerste en de laatste 10 minuten bij de pinken zijn, gesteund door een overmatig enthousiaste menigte, dan zie ik ons een ronde verder gaan.

C'mon you Blacks :EA:

_________________
oilsjt, goi alien...


06 Mei 2017, 21:09
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Alles of niets morgen. 90 minuten bibberen en afzien. Tzal vanop afstand volgen worden, helaas. Maar als vanouds komen de zenuwen toch al wat..'n typische eindrondekoorts. Hopelijk een knalprestatie van ons ploeg morgen!


06 Mei 2017, 21:28
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Davy schreef:
Alles of niets morgen. 90 minuten bibberen en afzien. Tzal vanop afstand volgen worden, helaas. Maar als vanouds komen de zenuwen toch al wat..'n typische eindrondekoorts. Hopelijk een knalprestatie van ons ploeg morgen!


Over knallen gesproken...0-4!! Thes Sport gewonnen op Rupel Boom, dus volgende matchen:

EA - RC Gent
Olsa Brakel - Thes Sport

:EA:


07 Mei 2017, 17:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Sint-Eloois Winkel 0-4 EA! Toch wel knappe prestatie!
Mooi aantal uitsupporters en prachtig sfeertje ook te zien aan de filmkes (op Facebook)!

Maandag voorverkoop voor abonnees.
Woensdag voor 'iedereen'.
Telkens van 18u - 20u op Zandberg.
Ook tickets aan loketten, match donderdag om 20u30
Afbeelding

_________________
Please don't take my Iendracht away!


07 Mei 2017, 17:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst