EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 8
 EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Ik hoor hier heel veel gezaag en Calimero-verhalen, met gelukkig een paar uitzonderingen!

Ik vertrek straks naar Aalst en ik ga een hele match achter ons ploeg staan...
Ik ga me positief instellen en me niet opladen met agressie die alleen maar onze ploeg kan benadelen.
(remember de carnavalsmatch van vorig jaar).
En ik hoop dat iedereen hetzelfde gaat doen!
Uitgaan van eigen kracht, geloof in eigen ploeg en niet zagen op of agressief zijn tegen de scheidsrechter, of de tegenstander of nog erger het eigen bestuur.

Komaan, Iendracht, komaan supporters.
support = steunen!!!


21 Mei 2017, 12:56
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Met een publiek als woensdag en een spelersmentaliteit van de afgelopen weken kunnen en moeten we de terugmatch overbodig maken.


21 Mei 2017, 12:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1021
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Vind het ook raar dat bijna iedereen hier ineens denkt dat luik gaat overgaan?Als we spelen zoals onze eerdere eindrondematchen zal luik goed hun tenen moeten uitkuisen!want een ploeg die tegen Brakel zo heeft afgezien is toch niet zoveel beter dan ons niet?komaan jongens en meisjes we zetten ons allemaal nog eens goed achter ons ploeg en dan gaan we al heel ver geraken,ik heb er het volste vertrouwen in dat we het kunnen halen. IENDRACHT VEROIT :EA: :EA: :EA: :EA:

_________________
Afbeelding


21 Mei 2017, 13:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Dat er hier al veel te veel auto's met NL nummerplaten circuleren rond het stadion!

_________________
If you never try, you'll never know


21 Mei 2017, 14:08
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Terechte overwinning vind ik van Luik. Wij hebben aanvallend te weinig gebracht. Denk niet dat hun doelman 1 bal heeft moeten pakken.

Nog een uitstekende kopkans voor Van Hoevelen op het einde maar toch te weinig in aanvallend opzicht.

Het zal heel, heel moeilijk worden.


21 Mei 2017, 17:09
Duivelke

Lid geworden op: 07 Jul 2015, 22:02
Berichten: 30
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
0-1 verliezen is slecht maar nog niets is verloren! 0-1 valt echt wel op te halen... We moeten allemaal achter onze ploeg blijven staan :EA: :EA: :EA:


21 Mei 2017, 17:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Ik kon me verzoenen met de 0-0 maar dan loop je nog tegen een perfecte counter op 3 minuten voor tijd.
Het was niet genoeg vandaag. Geen slechte match, maar veel te weinig gevaar voorin. Van Tricht kreeg in de eerste helft de kans op 1-0 maar zwak voorlangs. Ik vond Luik ook allesbehalve imponerend. Wel een paar goeie voetballers zoals de nummer 8. De laatste 20 minuten leek hun bobijntje ook af. Hopelijk volgende week iedereen top, en Lusala speelklaar.


21 Mei 2017, 17:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
ietsken te plat.die lange ballen naar mitu en de rock waren een geschenk voor die grote verdedigers.waarom nu ineens van tricht moest spelen weet ik niet.het ging toch goed met yala op die plaats?


21 Mei 2017, 17:56
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Beste kans voor ons was voor Van Tricht in de eerste helft. Moest altijd binnen de palen en eigenlijk goal zijn.

Bij de tegengoal had Falco aan de noodrem moeten trekken. Op 3 min van het einde is het geen ramp als je rood pakt, zeker als je daarmee een goal vermijdt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


21 Mei 2017, 18:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Het voetbal was vandaag veel minder dan de voorbije weken en de kansen waren inderdaad vooral voor Luik. Maar er is echt wel geen man overboord, die mannen gaan zondag strak van de zenuwen staan en na een weekje rust kunnen onze aanvallers zich wel herpakken.


21 Mei 2017, 18:14
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Gestreden voor wat ze waard zijn maar verloren van een beter voetballende ploeg en zeggen dat hun beste spits geschorst was, diene 9 en 8 van Luik klasse.
Het kan nog maar ik geloof nooit dat die mannen dit nog uit handen gaan geven, die kans voor Van Tricht moest toch binnen of niet, in ieder geval veel was er niet te zien, chapeau voor de supporters hebben een ganse wedstrijd de ploeg gesteund zoals het hoort prachtig. :worship:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Mei 2017, 18:32
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
0-1-verlies hoeft niet dramatisch te zijn. De opdracht waarmee je naar Luik trekt is nu duidelijk: scoren! Als je een doelpuntje kan prikken ga je naar verlengingen (uiteraard zonder tegengoal). Maak je er twee dan ben je altijd in het voordeel. Hun kunstgrasveld moet ons ook liggen. Mitu, De Rock, Lusala (hopelijk) gaan daar beter uit de verf komen.

Toch ook 2 grote irritaties vandaag wat mij betreft richting onze coach, omdat ze niet nieuw zijn en al meermaals werden blootgelegd. Beide betreffen de invulling van een positie:

1/ Waarom Lusala weghalen van de 10?? Die heeft daar in deze eindronde een aantal beresterke wedstrijden gespeeld: (i) voortdurend aanspeelbaar, (ii) kan een man voorbij, (iii) heeft duelkracht en (iv) denkt vooruit. Dat in tegenstelling tot Van Tricht die veel te weinig aanwezig is en totaal geen dreiging of présence uitstraalt. Als 10 moet je aanwezig zijn, ballen naar je toezuigen, dirigeren en verdelen. Tegen die torens centraal is Van Tricht ook gewoon veel te weinig mans, dat had je kunnen weten. Als je klein en frêle bent moet je andere kwaliteiten laten spelen: vrije ruimte opzoeken, tussen de linies lopen, vooruit spelen, technisch de meerdere zijn. Ik mis dat allemaal bij Van Tricht. Het grote manco wat mij betreft al een gans seizoen. Idem dito wat betreft de stilstaande fasen. Daarop zijn we nauwelijks gevaarlijk. Hoekschoppen en (onrechtstreekse) vrije trappen van VT zijn altijd banaanballen à la David Van Hoyweghen waarop een verdediging zich perfect kan instellen. De vrije trappen van Diarra waren veel scherper en strakker aangesneden en zorgden telkens voor gevaar.

2/ Recuperatie van Marmitte is veel te weinig. Op die positie moet je stofzuigen en inleveren en geen 10 meter achteruitkruipen om je man op de baklijn op te vangen. Daar moet je de tegenstander op de hielen lopen, bijten en aandringen en geen dom geel pakken met een zeer opzichtige fout.

Desondanks, geen man overboord zou ik zeggen. Met 0-1 is alles te spelen, in tegenstelling tot 0-3 of 0-4.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


Laatst gewijzigd door elfahem op 21 Mei 2017, 18:55, 2 keer totaal gewijzigd.



21 Mei 2017, 18:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Niet slecht, maar een leper Luik profiteert nog van onervarenheid in onze kern.
Bij die actie moet die nummer 8 al 2 keer onder de zoden gestoken zijn. Desnoods met een rode kaart als gevolg. Zulke momenten scheiden kampioenen van de rest....

Nu we 100% weten waar we volgende week tegen aan moeten is het kwestie van de boel op te pompen om er 90 minuten aanvallend tegen aan te gaan. Dat is waar dze ploeg sterk in is, en ik zou de boel zeker nog niet af schrijven. Maar het moet zonder een - onnodige - handrem zoals dat vandaag (op de verkeerde momenten) het geval was.

edit: ook nog een woordje van dank naar de lummels van politie die het nodig vonden om na een wedstrijd waar er werkelijk niets onsportief gebeurd was toch nog eens uitdagend door een supportersmassa te moeten komen rijden met dat waterkanon. Degoutant volk dat weer alle vooroordelen moest bevestigen dat er over hen bestaan :wadde:

_________________
If you never try, you'll never know


21 Mei 2017, 18:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
De match leek lang op 0-0 af te stevenen, want meer zat er ook niet in.
Tot die fatale 87ste minuut inderdaad....
Aan Tom De Cock om nu als coach te bewijzen wat hij waard is.
Hij heeft een ganse week om zijn ploeg door een muur te laten gaan zondag!
Aan de 200 uitverkoren supporters voor de uitwedstrijd, nu is het ook aan jullie om een ganse wedstrijd samen met de spelers de ommekeer te realiseren! :EA:
Ik supporter mee vanop een communiefeest.
En clubbestuur, over die tickethistorie is het laatste woord nog niet gezegd! :x

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


21 Mei 2017, 19:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Hopelijk Marmitte eens naast de ploeg volgende week, als het mag van Vanderpoorten tenminste..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


21 Mei 2017, 19:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst