OPC jaargang 1,5 ... here we go | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 15 berichten ] 
 OPC jaargang 1,5 ... here we go 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht OPC jaargang 1,5 ... here we go
Vrienden en vijanden van de nu al lichtjes legendarische Onion Party Crew, net als jullie tellen wij de dagen af naar de eerste competitiematch van ons favoriete fanion. En jawel, het ziet er naar uit dat het binnen afzienbare tijd zo ver is. Zondag is het tijd voor de eerste échte kick off in het Pierre Cornelisstadion.

Tijd voor de sfeergroepering om uit de zomerslaap te ontwaken en nu al de basis te leggen voor enkele fameuze sfeer-lappen daar in de schaduw van de kerk van mijlbeek. We hebben, onder meer door de perikelen met de kalender, nog niet meteen iets in petto voor de eerste competitiewedstrijd, maar de plannen die in het achterhoofd zitten zijn, in elk geval voor derde klasse, revolutionair.

Het spreekt voor zich dat ook jij daar, op jouw manier, deel wil van uitmaken. Dat kan, dat kan! Je kan eerst en vooral lid worden. Dat kan je alvast doen door een mailtje te sturen naar info@opc-aalst.be Zeg dat je er bij wil zijn, gebruik "zwette maan" als codewoord en bezorg ons langs die weg alvast je naam, adres en leeftijd. Je vijf euro lidgeld die zonder enige twijfel nuttig besteed worden, kan je overschrijven (het rekeningnummer sturen we je wel door indien nodig) of zondag betalen aan onze OPC-headquarters (de container aan de ingang van de staantribune). Je kan natuurlijk ook gewoon zondag naar de container afzakken. Maar je begrijpt dat het wat makkelijker is om dat op voorhand een beetje te regelen. Jawel, ook de OPC'ers drinken voor de match een pint om het hoofd een beetje cool te houden.

Maar je kan ook aktiever betrokken worden bij al dat sfeergedoe. Heb jij ideeën van "ik-zal-u-hier-gaan-hebben" en goesting, maar vooral tijd om er samen met ons in te vliegen, laat het dan zo snel mogelijk weten. Alles wat we organiseren draait op het vrijwilligerswerk van enkele enthousiastelingen. Je kan zelf snel de rekensom maken, iedereen wie mee op de kar wil springen, is winst. Dus ja, je wil meewerken als één of andere actie op getouw gezet wordt, je wil mee onze cijfers controleren, je wil je schouders onder de updates van de site zetten ... roep dan keihard "aaaaajoooooiiiiiinen!" en we verwelkomen je in onze geheime medewerkers-ruimten.


03 Sep 2007, 16:44
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: OPC jaargang 1,5 ... here we go
Fillou schreef:
Tijd voor de sfeergroepering om uit de zomerslaap te ontwaken en nu al de basis te leggen voor enkele fameuze sfeer-lappen daar in de schaduw van de kerk van mijlbeek.


zou het nie handiger te zijn om sfeer acties te doen in de schaduw van de kerk van 't heilig hart? :mrgreen:


03 Sep 2007, 17:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: OPC jaargang 1,5 ... here we go
lot schreef:
Fillou schreef:
Tijd voor de sfeergroepering om uit de zomerslaap te ontwaken en nu al de basis te leggen voor enkele fameuze sfeer-lappen daar in de schaduw van de kerk van mijlbeek.


zou het nie handiger te zijn om sfeer acties te doen in de schaduw van de kerk van 't heilig hart? :mrgreen:


euhm ... als de zon heeeeel hard schijnt, komt die schaduw van mijlbeek ver hoor.


03 Sep 2007, 17:47
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Zoals ik lees in de post van fillou is er voor de eerste match van het seizoen nog geen actie voorzien?Dat vind ik spijtig en dat voor nen derby tegen zottegem??????

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


03 Sep 2007, 20:25
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Zoals ik lees in de post van fillou is er voor de eerste match van het seizoen nog geen actie voorzien?Dat vind ik spijtig en dat voor nen derby tegen zottegem??????


Tot twee weken geleden was het nog een thuismatch tegen Willebroek.
In zo'n actie kruipt nogal wat tijd. Ontwerpen, materiaal zoeken, een locatie vinden om de actie op te zetten, het bestuur op de hoogte brengen, de veiligheiddiensten op de hoogte brengen, vrijwilligers zoeken, ...

Wij hadden niet liever gedaan als onze eerste thuismatch of een match als deze te beginnen met een mooie actie. Maar door omstandigheden kwam het er niet van.

Maar als we onze plannen voor dit seizoen kunnen realiseren dan zal daar over enkele maanden niet meer over klagen !

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


03 Sep 2007, 20:41
Reserve

Lid geworden op: 19 Mei 2005, 15:27
Berichten: 346
Ik heb alvast een voorraad witte lakens liggen, wie ze wil, geef een seintje!


04 Sep 2007, 10:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7539
Leeftijd: 35
geef ze maar af aan het opc lokaal, maar mag ik hierbij direkt de vraag stellen of ik er eentje van mag hebben? (bomber? :engel: )

kga nu veel tijd hebben na het werk, aangezien ik om 15u thuis ben, en mijn madam tot 19u op school zit :p

dus heb tijd genoeg om aan wa stoffen bandiëri's te werken, kleinere dan dieje laatste dan wel :engel:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


04 Sep 2007, 13:05
Reserve

Lid geworden op: 19 Mei 2005, 15:27
Berichten: 346
Ik zal ze zondag meebrengen, als de match doorgaat tenminste


04 Sep 2007, 15:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7539
Leeftijd: 35
Bomber schreef:
AN schreef:
Ik zal ze zondag meebrengen, als de match doorgaat tenminste



:Worship:


ook s aan mij ged8? :oops:

btw casual 1919, klein ontwerpkes moogt ge altijd doorsture ;)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


04 Sep 2007, 18:42
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Alleszins veel succes met de activiteiten dit jaar en ik ga mij ook lid laten maken.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


04 Sep 2007, 21:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
voor zondag een bloemtje voor de ewen en zijn madam zou nie mis zijn denk ik.
mssn bedankt hij ons dan met een prachtige match
(kweet het wel bomber ik ben goe)

_________________
Afbeelding


04 Sep 2007, 21:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Heb ook gemaild om lid te worden, doe zo verder gasten en als er hulp is mag je het altijd vragen! :D

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


04 Sep 2007, 21:54
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26
Berichten: 242
Locatie: Olen
Ik zal de zondag ok wel is aan ellen container passere om me lid te late make. Als ge sfeer wilt moet ge der iets voor over hebbe he :D Goe bezig allemaal!!! :goe:

_________________
EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!!


04 Sep 2007, 23:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7539
Leeftijd: 35
oke cava, vanaf wa uur isser iemand aan de container?

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


04 Sep 2007, 23:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Ik geraak wel ni door dienen racaille hé bestekens, lees- ik vlieg daar altijd te laat voorbij- Ik hoop dak eindelijk mijn lidgeld eens kwijt kan, in ruil voor lidmaatschap

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


04 Sep 2007, 23:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 15 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst