Lid worden! NU! - the sequel... - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Lid worden! NU! - the sequel... 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Sven KSK Opwijk schreef:
Bakkie schreef:
tingel schreef:
Ik blijf er op hameren dat jullie steun nodig is ten einde OPC een lang leven te geven.
Akkoord als er zijn die niet actief willen deelnemen aan onze acties, maar het zou dan wel al een steun zijn als er een OPC-lidkaart wordt gekocht!! Wij doen ons best er terug de bruisende sfeer in te brengen want ook spelers spreken er goed over.
Loop onze OPC-container niet meer blindelings voorbij.


Er zijn er hier die liever commentaar geven als ze een hoekschop missen omdat er iemand met een vlag staat te zwaaien,verder zitten ze te zagen wanneer er een actie van OPC komt.
Hoe is het in godsnaam mogelijk :dom: alle leden van dit Forum zouden ze moeten verplichten om lid te zijn van OPC.
Dus bende olifanten laat u niet kennen en geef 5€ aan de mensen die zich inzetten om een geweldige sfeer te crieeren waar iedere supporter van droomt.


Ok, ik heb veel sympathie voor den Eendracht, maar dat is er nu toch wa over :-D



als ik één goal mis door die vlaggen, eis ik mijn 5 euro trouwens terug! :mrgreen:

neeje, serieus, ik vind het prachtig wat jullie doen maar met vlaggen tijdens de match moet je idd een beetje je verstand gebruiken, das toch logisch?


06 Nov 2007, 20:29
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2648
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
tingel schreef:
Bedankt!!!

Enkel op deze manier kunnen we veel reliseren.

Enkel met jullie steun kan zoiets gebeuren.

Hebben jullie al eens met Geert of met de voorzitter gepraat of zij geen sponsor kunnen aanbrengen voor opc?Indien jullie een presentatie kunnen maken van hetgeen jullie opgericht hebben en de diverse acties een beetje in de verf zetten moet er toch iets te rapen vallen denk ik.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


06 Nov 2007, 22:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst